• Verhaallijn:

    Verschillende tieners gaan naar een speciaal Internaat toe omdat ze er door de maatschappij, school en/of ouders verstoten zijn. Ze denken allemaal dat het gewoon een strenge school is voor tieners met een strafblad en houden hun gaven geheim -- tenminste voor zolang dat duurt...
    Ondertussen gebeurt er van alles en moeten ze voorkomen dat de boel uit de hand loopt. En uiteraard ligt er een vijand op de loer.

    Het speelt zich af in Amerika, in regenachtig Washington. In het heden.

    !!!alle personages kunnen gaves hebben, en zijn ook onsterfelijk/immortal!!!

    je mag zo veel en vaak schrijven als jij zelf wil (:


    Regels:
    - Om en nabij 10 regels per post [dus meer mag minder ook zolang het niet maar twee zinnen zijn bijvoorbeeld.] Meer mag uiteraard, alleen geen complete boeken neerzetten haha.
    - Houd je aan het minimum aantal regels, zo niet krijg je twee keer een waarschuwing, de derde keer lig je eruit!
    -als je voor een keer voor een tijdje niet kunt RP'en laat dit dan even weten in het rollentopic of stuur een PB naar mij.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het rollentopic.
    Dus niet onnodig spammen.
    • Schelden en 16+ is toegestaan.
    Ga alleen niet personages van de ander de grond in boren als de ander te kennen geeft dit niet leuk te vinden.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    Zo kunnen anderen rekening met je houden.
    • Let op spelling en interpunctie.
    Het is niet prettig voor de ander als je post vol spellingsfouten staat.
    • Alleen Frozeniax [ik dus] maak de topics aan!
    Dit is voor het overzicht.
    ________________________________________________________________________________________________

    Het is een nieuw jaar op Bradfords Boarding School op Vashon Island, Verenigde Staten. Iedereen is terug van vakantie en schrijft zich in, keert terug en gaat settelen.

    hier begint dus de RPG mee.

    het gebouw zelf is groot, oud van buiten én van binnen. heeft veel donkere hoeken en gangetjes. een enorm antiek hekwerk staat eromheen gebouwd.]

    Enjoy!

    ________________________________________________________________________________________________________________________

    voor de personages kun je terug gaan naar het rollentopic of hieronder even snel blikken:

    Engelen:
    --Raven Elizabeth Pike [Raz/Shadow] Engel, bliksemsturing, shaduwzielen >> Frozeniax
    --Maria Cecilia Preska, Engel, genezer >> MissCastle
    --Catherin, Symphaty, Engel >> xMerlex

    --Adam Dawson, Engel, Illusion >> Nosh

    Supernatural
    --Whitley Sophia Measen [Weather] Supernatural, besturen van het weer >> WhitCullen
    --Scarlet Darcy Reed [Untouchable] Supernatural, energie uitzuiger >> ShatterMe
    --Lesley Jennifer Sewart ,supernatural, afpakken van gaves >> lilangel

    --Jack Parker,Supernatural, kijkt door je heen >> EstherPierce
    --Jase Layton Miller [Wraith] ,supernatural, verblinden van zintuigen >> Rayvenious

    --Misago Nakajima [Arashi] , supernatural, bliksemsturing >> KellyBelly

    Demonen
    -- [komt er nog een bij!]
    --Jenna Jones, Demon,Ziener[toekomst] >> EstherPierce
    --Quirino Cameron LaRosa [Mastermind] Demon, telepathie >> Irrevocable--
    --Beau Dean Davis, demon, sympathy >> ALLSTARSx
    --Matthew Elliot Jaculus, demoon/engel hij is een 'mol' in de school, kan dode/levenloze voorwerpen tot leven laten komen >> Nyan



    Leraren:
    --Headmaster Cole [Lily] supernatural, sturing van licht >> Silas
    --Iseabail Leslee MacPherson (Ms. MacPherson) [Glide] Engel, levitatie >> Irrevocable

    --Tyler Alfie Samuels [Ty] Engel, sturing van 4 elementen >> ALLSTARSx
    --Firtha Fiducia Filomena Kendrick ( Ms. Kendrick); supernatural; Healer >> chrizzreader
    --Paradis Louise Loverwoods (Ms. Loverwoods) Demon, 'hartenbreekster' >> Nyan

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 17:38 ]


    Legends say that when you can't sleep at night, you're awake in someone else's dream..

    Maria Cecilia Perska Engel
    "Ik ben trouwens Matthew aangenaam." Zo stelde hij zich voor en stak zijn hand uit. Ik nam zijn hand aan en zei:
    "Ik ben Maria, leuk je te ontmoeten. Heb jij je rooster en je plattegrond al? Ik namelijk niet, ik was nu op weg ze te halen."
    Ik schaamde me nog steeds. Ik had heus wel gezien dat de blik in zijn ogen van boos naar verontschuldiging waren gesprongen. Ik zag zoiets altijd, dat had ik geleerd van mijn overgrootoma, toen ze nog aardig tegen mij deed. Ik bekeek Matthew eens goed: Hij had blonde haren, net zo'n kleur ogen als ik, een tatoeage van een cobra of zoiets en hij was enorm gespierd. Ik hield wel van dat soort jongens maar hij voelde niet goed. "Stoere tatoeage heb je op je arm, heeft het ook een betekenis ofzo?" vroeg ik.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Matthew Elliot Jaculus|| Demoon
    "Ik ben Maria, leuk je te ontmoeten. Heb jij je rooster en je plattegrond al? Ik namelijk niet, ik was nu op weg ze te halen." zei ze ,nadat ze mijn hand had aangenomen.
    "Krijg je die later niet?"vroeg ik dan,zelf wist ik het ook niet. Het zou best kunnen dat ze die nog moeten geven aan ons.
    Ik voelde haar blik over me gaan. Normaal zou ik er een opmerking van maken ,maar ik hield wijselijk mijn mond.
    "Stoere tatoeage heb je op je arm, heeft het ook een betekenis ofzo?" vroeg Maria me dan en ik kijk even naar mijn arm en dan weer naar haar.
    "Nee het is gewoon mijn lievelings dier."antwoord ik en glimlach lichtjes.
    Ik begin wel benieuwd te worden ,naar de verschillende gaves dat de mensen hier hadden. Sommigen ,denken nog dat zij de enige zijn die een speciaale kracht hebben.
    Ergens voelde ik wel aan haar dat ze ,niet in de duistere kant zat,het was meer hemels ,zoals een engel of zoiets,het zou best kunnen dat ik gelijk had daarover.
    Ergens wilde ik haar vragen ,welke gave ze had,maar misschien moet ik wachten tot ze doorheeft dat iedereen een gave heeft.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosalie Rose Brooklynn Black.

    Snel liep ik de school. Mijn eerste dag als lerares en al bijna te laat. Gelukkig had ik platte schoenen aangetrokken. Echt iets voor mij om op mijn eerste dag al te laat te komen. Ik liep naar de balie en melde me. Ik kreeg de sleutels van mijn lokaal en nam ze aan. Ze noemde mijn lokaal. Ik fronste even. Ze grinnikte en wees me de weg. Ik bedankte haar liep naar het lokaal. Natuurlijk als de chaoot die ik ben heb ik niks voorbereid voor de lessen. Naja, dan lekker niet. Ik stak de sleutel in het sleutelgat en opende de deur. Ik liep het lokaal in en gooide letterlijk mijn tas op het bureau. Ik keek naar het raam en keek even naar mijn outfit. Het zat nog goed. Ik had geen zin om vandaag hakken aan te doen. Dus dan maar lekker zo. Mijn haar deed ik in een hoge paardenstaart en legde de sleutels op tafel. Eens kijken had ik nog berichtjes. Ik pakte mijn mobiel en ging op het bureau zitten. Na een tijdje stopte ik hem weer in mijn zak. Ik stond op en draaide me op om de boeken uit mijn tas te halen. 'Neeeeee' zuchtte ik. Vergeten. Ofcourse. Ik keek even of er niemand in de gang liep en knipte in mijn handen. De boeken verschenen in mijn handen en ik glimlachte. Altijd handig. Ik legde ze op tafel en pakte de sleutels. Eens kijken waar de andere leraren waren. Ik liep het lokaal uit en draaide de deur achter me op slot. Daarna liep ik de gang in. Ik keek om me heen. Ja hoor, ik was nu al weer verdwaald.

    [Naar wie kan ik Rose sturen?]

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 22:43 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (Mijn topics sorry ik nu pas reageer ;S)

    Lesley Jennifer Stewart

    Ik loop de gang uit en sla de hoek om, het gebouw is groter dan je aan de buiten kant zal denken. Ik kijk om me heen of ik misschien mijn kamer nummer ergens zie. Ik zie hem nog niet. Ik loop verder door de gang, nog steeds heb ik mijn kamer nummer niet gezien. Ik sloeg nog een hoek om, het leek hier net een doolhof. Ik verplaatste mijn tas naar mijn andere arm, hij begon nu echt zwaar te worden. Ik keek naar de nummers op de deuren, ook hier was mijn kamer nummer niet. Aan het eind van de gang was een trap, misschien was mijn kamer wel boven. Ik begon de trap op te lopen maar het duurde me te lang, toen begon ik met twee treden tegelijk de trap op te rennen. Dat had ik beter niet kunnen doen, ik verstap me en mijn voet glijd van de trede af, doordat mijn tas zo zwaar is kan ik mijn evenwicht niet bewaren en val ik achterover de trap af. Ik had een harde klap verwacht maar in plaats daarvan werd ik opgevangen en word ik nu vastgehouden door 2 sterke armen.

    [ iemand voor lesley?]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Jenna Jones
    Ik loop naar school en zuchte enorm.Hopelijk maak ik een nieuwe start en laat ik me verleden achter.Ik loop naar het schoolgebouw binnen het ziet best redelijk oud Te Oud. Ik haal me sleutels halen van me Kamer. ik loop naar de gang rond en vindt me kamer.ik liet me m'n baggage's in de kamer.En kijkt verder rond naar deze School.Maar voordat ze gaat doen gaat ze haar lessenrooster halen .Toen ze van plan ziet ze een Visioen.

    Jack Parker
    Ik loop naar school. "Hopelijk krijg ik de kans om te gaan veranderen"zei Jack tegen zichzelf. De mensen keken hem aan maar dat kon Jack niks schelen.
    Jack kijkt de hele Schoolgebouw ."Dat is niet ik verwachten maar ach Ja"zei Jack.Jack haal z'n sleutels naar z'n kamer.Ik ga naar me Kamer en liet me baggage's uit met kleren etc. Ik haal me Lessenrooster voor morgen.

    (Sorry het is me eerste keer ik met een RPG meedoet ik weet niet echt goed is ;S.)

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 22:52 ]

    [Je moet in 1 tijd praten. Eerst typ je eerste persoon en daarna derde persoon..]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Het makkelijkste is denk ik de ik vorm in tegenwoordige tijd anders moet je die van de rest even lezen (: ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    ( Dankje van jullie advies )

    Maria Cecilia Preska Engel
    "Krijg je die later niet?" zei Matthew op mijn vraag over het lesrooster en de plattegrond.
    Ik bekeek hem goed en vroeg hem: "Stoere tatoeage heb je op je arm, heeft het ook een betekenis ofzo?"
    "Nee, het is gewoon mijn lievelingsdier." antwoordde hij. Ik bekijk de tatoeage nog een keer en vond het raar dat iemand zo'n verschrikkelijk, dodelijk dier als lievelingsdier kon hebben. Misschien had het iets met zijn gave te maken, als hij er al een had. Ik was nog steeds ervan overtuigt dat ik niet de enigste met deze gave was.
    "Nou ja, ik ga toch even vragen bij de balie, ga je mee?" vroeg ik hem.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    (Wat was het laatste gericht op Misa?)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ikke (Fi / ms. Kendrick)]


    Who wants to live forever? Who dares to love forever? -- Queen

    (Ja dat snap ik, maar kun je hem even quote?)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik ben echt een sukkel, sorry ik las wie ipv wat]

    Firtha Fiducia Filomena Kendrick

    "Ik ben Misago Nakajima, maar zeg maar Misa" zegt de jongen. Ik had het dus toch goed, Japans.
    "Firtha Kendrick", antwoord ik, terwijl ik zijn hand aanneem. Ik voel een schok door mijn hand gaan, zoals je dat wel eens hebt met statisch weer, maar dan net iets heftiger. Dan herinner ik me dat ik in het jaarboek iets gelezen heb over een leerling die bliksem kan besturen, waarschijnlijk is dat deze jongen. Ik laat niet merken dat ik iets gevoeld heb en ga verder met me voorstellen.
    "Ik geef hier wiskunde en speel voor arts als er iemand ziek is. In die eerste rol hoop ik je graag en vaak te zien, in die tweede rol liever zo min mogelijk." Volgens mij begrijpt hij dat ik een grapje probeer te maken. Gelukkig maar, want veel leerlingen proberen hun docenten zo serieus te nemen dat ze het niet eens door hebben als ze een grapje maken. Erg vervelend, want ik probeer altijd een goede sfeer te hebben met m'n leerlingen. Vaak lukte dat ook wel, hoewel er natuurlijk altijd een aantal zijn die een hekel aan me hebben alleen omdat ik wiskunde geef.


    Who wants to live forever? Who dares to love forever? -- Queen

    Adam Dawnson

    Hoe lang ging ik hier nu al naar school? Normaal zou ik moeten weten dat die vaas aan de ingang stond, toch? Tegenwoordig leek ik gewoon meer en meer aan geheugenverlies te lijden, al kwam dat waarschijnlijk meer door mijn gepieker dan door iets anders. Even vertrok mijn gezicht in een pijnlijke grimas toen er een stekende pijn door mijn vinger trok vanaf het moment dat ik deze in mijn mond stak. Misschien had ik die scherven gewoon moeten laten liggen zodat iemand die iets minder onhandig was als ik ze had kunnen oprapen. Even keek ik terug achterom naar de sokkel en kneep mijn ogen even tot spleetjes terwijl ik me concentreerde en na een tijdje verscheen er een kopie van de vaas die ik kapot had laten vallen op de sokkel. Nu maar hopen dat niemand het ding aanraakte, anders zou heel de illusie verloren gaan. Met een zucht hees ik mijn tas verder op mijn schouders terwijl ik de sleutels even om mijn vingers laat draaien. Zelfde kamer als vorig jaar, dan hoefde ik tenminste niet twee uur door de school gaan rondlopen om de juiste kamer te vinden. Even richtte ik mijn bruine ogen op de grond en dwong mijn benen om vooruit te lopen. Hoe sneller ik op mijn kamer was, hoe sneller ik die tas kon lozen en hoe sneller ik voor even kon doen wat ik wilde. Mijn ogen werden groot toen ik merkte hoe een meisje voor me de trappen begon op te rennen, zich verstapte en naar beneden dreigde te donderen. Zonder echt na te denken klap ik mijn grote witte vleugels uit sinds vliegen iets sneller gaat dan traplopen en schiet vooruit. Mijn vleugels zorgden ervoor dat ik mijn evenwicht kon bewaren van zodra ik het meisje opving. "Volgende keer moet je misschien een beetje voorzichtiger zijn." Mijn Franse accent was duidelijk in mijn stem te horen terwijl ik de vleugels op mijn rug vouw, maar nog niet intrek voor het geval er nog iets zou kunnen gebeuren.

    [@Lilangel: Alstu xd]


    Tell me I'm a screwed up mess, that I never listen ~