• Verhaallijn:

    Verschillende tieners gaan naar een speciaal Internaat toe omdat ze er door de maatschappij, school en/of ouders verstoten zijn. Ze denken allemaal dat het gewoon een strenge school is voor tieners met een strafblad en houden hun gaven geheim -- tenminste voor zolang dat duurt...
    Ondertussen gebeurt er van alles en moeten ze voorkomen dat de boel uit de hand loopt. En uiteraard ligt er een vijand op de loer.

    Het speelt zich af in Amerika, in regenachtig Washington. In het heden.

    !!!alle personages kunnen gaves hebben, en zijn ook onsterfelijk/immortal!!!

    je mag zo veel en vaak schrijven als jij zelf wil (:


    Regels:
    - Om en nabij 10 regels per post [dus meer mag minder ook zolang het niet maar twee zinnen zijn bijvoorbeeld.] Meer mag uiteraard, alleen geen complete boeken neerzetten haha.
    - Houd je aan het minimum aantal regels, zo niet krijg je twee keer een waarschuwing, de derde keer lig je eruit!
    -als je voor een keer voor een tijdje niet kunt RP'en laat dit dan even weten in het rollentopic of stuur een PB naar mij.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het rollentopic.
    Dus niet onnodig spammen.
    • Schelden en 16+ is toegestaan.
    Ga alleen niet personages van de ander de grond in boren als de ander te kennen geeft dit niet leuk te vinden.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    Zo kunnen anderen rekening met je houden.
    • Let op spelling en interpunctie.
    Het is niet prettig voor de ander als je post vol spellingsfouten staat.
    • Alleen Frozeniax [ik dus] maak de topics aan!
    Dit is voor het overzicht.
    ________________________________________________________________________________________________

    Het is een nieuw jaar op Bradfords Boarding School op Vashon Island, Verenigde Staten. Iedereen is terug van vakantie en schrijft zich in, keert terug en gaat settelen.

    hier begint dus de RPG mee.

    het gebouw zelf is groot, oud van buiten én van binnen. heeft veel donkere hoeken en gangetjes. een enorm antiek hekwerk staat eromheen gebouwd.]

    Enjoy!

    ________________________________________________________________________________________________________________________

    voor de personages kun je terug gaan naar het rollentopic of hieronder even snel blikken:

    Engelen:
    --Raven Elizabeth Pike [Raz/Shadow] Engel, bliksemsturing, shaduwzielen >> Frozeniax
    --Maria Cecilia Preska, Engel, genezer >> MissCastle
    --Catherin, Symphaty, Engel >> xMerlex

    --Adam Dawson, Engel, Illusion >> Nosh

    Supernatural
    --Whitley Sophia Measen [Weather] Supernatural, besturen van het weer >> WhitCullen
    --Scarlet Darcy Reed [Untouchable] Supernatural, energie uitzuiger >> ShatterMe
    --Lesley Jennifer Sewart ,supernatural, afpakken van gaves >> lilangel

    --Jack Parker,Supernatural, kijkt door je heen >> EstherPierce
    --Jase Layton Miller [Wraith] ,supernatural, verblinden van zintuigen >> Rayvenious

    --Misago Nakajima [Arashi] , supernatural, bliksemsturing >> KellyBelly

    Demonen
    -- [komt er nog een bij!]
    --Jenna Jones, Demon,Ziener[toekomst] >> EstherPierce
    --Quirino Cameron LaRosa [Mastermind] Demon, telepathie >> Irrevocable--
    --Beau Dean Davis, demon, sympathy >> ALLSTARSx
    --Matthew Elliot Jaculus, demoon/engel hij is een 'mol' in de school, kan dode/levenloze voorwerpen tot leven laten komen >> Nyan



    Leraren:
    --Headmaster Cole [Lily] supernatural, sturing van licht >> Silas
    --Iseabail Leslee MacPherson (Ms. MacPherson) [Glide] Engel, levitatie >> Irrevocable

    --Tyler Alfie Samuels [Ty] Engel, sturing van 4 elementen >> ALLSTARSx
    --Firtha Fiducia Filomena Kendrick ( Ms. Kendrick); supernatural; Healer >> chrizzreader
    --Paradis Louise Loverwoods (Ms. Loverwoods) Demon, 'hartenbreekster' >> Nyan

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 17:38 ]


    Legends say that when you can't sleep at night, you're awake in someone else's dream..

    Maria Cecilia Preska Engel
    "O, dat was ik de baliemevrouw vergeten te vragen, hoe zit het met het avondeten vanavond? Ik begin al een beetje honger te krijgen." vraag ik nieuwsgierig aan de lerares.
    'Volgens mij heb je er niets aan gemist dat je het niet hebt gevraagd, want waarschijnlijk had je toch geen antwoord gekregen', grinnikt ze. 'Maar voor zover ik weet eten we vanavond rond half acht, zodat alle leerlingen de kans hebben hun spullen op hun kamer te zetten en toch op tijd te komen voor het eten. Het is ook een wat uitgebreider diner vanavond, maar normaal eten we altijd om half zeven. Weet je al wel waar de eetzaal is?'
    "Nee, dat weet ik nog niet, want ik heb nog geen plattegrond gekregen." zei ik geamuseerd. "Ik kan denk nu al binnen één kwartier mijn kamer vinden, wat vind u daarvan? En misschien na een uur zoeken met hoge nood zal ik de wc ook vinden. Is dat niet geweldig? Had u uw naam al gezegd, want als dat zo is dan ben ik hem al vergeten."


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Fi Kendrick
    "Nee, dat weet ik nog niet, want ik heb nog geen plattegrond gekregen." zegt ze. "Ik kan denk nu al binnen één kwartier mijn kamer vinden, wat vind u daarvan? En misschien na een uur zoeken met hoge nood zal ik de wc ook vinden. Is dat niet geweldig? Had u uw naam al gezegd, want als dat zo is dan ben ik hem al vergeten."
    Ik had het eigenlijk ook wel kunnen verwachten, natuurlijk wist ze de weg nog niet, waarschijnlijk zou het nog wel een week duren voordat ze zonder te verdwalen het hele schoolgebouw door kon lopen. Maar ik vond dat ik wel een beetje mocht helpen, want een feestelijk diner zonder leerlingen zou ook een beetje flauw zijn. Hoewel het natuurlijk wel een goed moment zou zijn om even lekker bij te kletsen met de andere docenten.
    'Ja, dat had ik kunnen verwachten. Maar ik heb nog wel een plattegrond voor je, hoewel ik die eigenlijk niet mag geven. Maar je mag hem wel hebben, als je zorgt dat de andere leerlingen ook in de eetzaal komen... Wat nog best lastig zou kunnen zijn.' Ik zweeg even en bedacht toen dat de laatste opmerking eigenlijk een vraag naar m'n naam was. 'Ik heet trouwens Firtha Kendrick, maar de meeste mensen noemen me Fi of Ms. Kendrick.'

    [owkee, en dan zeur ik over nog niet eens 100 woordjes xD]


    Who wants to live forever? Who dares to love forever? -- Queen

    (wie heeft er het laatst met Jase gepraat????)


    The Definition of Insanity

    Rayvenious schreef:
    (wie heeft er het laatst met Jase gepraat????)

    [Me.(; Scarlet dus, allee normaal toch.:3]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Maria Cecilia Preska Engel
    'Ja, dat had ik kunnen verwachten. Maar ik heb nog wel een plattegrond voor je, hoewel ik die eigenlijk niet mag geven. Maar je mag hem wel hebben, als je zorgt dat de andere leerlingen ook in de eetzaal komen... Wat nog best lastig zou kunnen zijn.' Ik heet trouwens Firtha Kendrick, maar de meeste mensen noemen me Fi of Ms. Kendrick.' zei Ms Kendrick.
    "Mooie naam Ms Kendrick, bedankt voor de plattegrond. Ik ga dan nu direct zoeken naar leerlingen en tot vanavond. Ik liep weg, de plattegrond bestuderend, in de hoop nog wat mensen tegen te komen om ze de weg te wijzen naar de eetzaal. Ik dacht dat ik het beste eerst maar eens zelf naar de eetzaal kon lopen en kon zien hoe ik moest lopen. Na een minuut of vijf kwam ik aan en ik zag dat de deur openstond. Ik keek naar binnen en zag dat het een grote, oude zaal met vier lange rijen tafels met stoelen en aan de kop van de zaal nog een tafel op een verhoging. Voor de leraren, natuurlijk. Ik liep weg om leerlingen te zoeken en ik verzonk in mijn eigen gedachtes.

    (Iemand voor Maria?)
    (Chizzreader, wie zeurt er nou niet over huiswerk al zijn het tien woordjes?)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    (Ah, okee :P )

    Jase Layton Miller | Supernatural

    ik stampte geïrriteerd door de gangen, mezelf ene weg banend door de nieuwelingen die zich hadden verzameld in de hal. een of andere leerkracht die ik niet kende keek me nogal moeilijk aan waarop ik mijn ogen rolde. alsof het mij iets kon schelen wat ze ervan vond.
    ik was toch immers bezig met een soort van...helden daad? die arme jongen zou niets zijn zonder zijn schattige agenda. ik deed mijn best om niet te grinniken over het hele agenda gebeuren. ik was echt benieuwd naar hoe die Raven eruit zou zien -- ik hoopte dat hij geen rokjes droeg of strikjes in zijn haar had. dat zou pas gek zijn. Niet dat ik iets tegen mensen die gay waren had, sommigen zijn best geinig, maar als ze er verwijfd bij gingen lopen werd het een ander verhaal.
    ik was nu bij de balie aangekomen en de vrouw opende het glazen raampje.
    'Wat kan ik voor je doen?' zei ze in een monotone stem. tja, dit was nou niet echt een beroep met veel...variatie om maar zo te zeggen.
    ik glimlachte vriendelijk, ondanks mijn humeur en stak de blauwe agenda naar binnen, 'Ik vond deze vanochtend in de gang. Deze jongen moet hem verloren zijn. ik hoopte dat u hem hier kon houden zodat hij hem op zou kunnen halen ofzo?'
    de vrouw glimlachte, wetend wie ik was. ik moest toegeven dat de baliemevrouw, hoe ze in de wrede wereld dan mocht heten, altijd wel de aardigste was hier. allicht, dat vond ik. En ik vond wel vaker wat.
    'Nou, Jase, fijn dat je hem lang gebracht hebt. ik zal zorgen dat het bij de eigenaar terechtkomt.' informeerde ze me. ik lachte nog eens een draaide me om, om weg te lopen. de lessen zouden morgen beginnen, dus ik kon nu nog heerlijk naar die oude boom toe om eens relaxed in de takken te hangen. in de iets minder letterlijke zin dan.


    The Definition of Insanity

    Nyan schreef:
    Matthew Elliot Jaculus|| Demoon
    Het meisje ,merkt dat ik haar zit te bestuderen en komt op me afgelopen ,wat me best wel verraste.
    'Ben je jaloers op mijn schoenen of kijk je gewoon belachelijk scheel?'zei ze bot en ik keek haar met opgetrokken wenkbrouwen aan.
    Best wel een grote mond ,voor zo'n meisje. Interessant.
    "Ah ,ze zijn niet mis,maar je schoenen zijn toch niet mijn smaak."zeg ik grijnzend.
    "Wel ,dat is niet echt een reden,maar ik vroeg me gewoon af ,waarom je zo van streek lijkt te zijn,mag dat niet dan?"vroeg ik haar dan met een geamuseerde ondetoon.
    Ik sla mijn armen over elkaar en strek mijn gezicht dan weer tot een plooi zodat er geen emotie meer af te lezen valt.
    Hmmm,ze is geen demoon ,ondanks dat ze wat bot is en het gevoel is ook niet echt zoals het daarnet bij Maria was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)


    Raven Elizabeth Pike | Engel

    ik had dus al besloten dat deze gast dus nogal vol van zichzelf had. zou hij de hele dag in de spiegel kijken om te zien of zijn gezicht nog ent zo mooi was als daarvoor? zou kunnen.
    'Wel, dat is niet echt een reden, maar ik vroeg me gewoon af, waarom je zo van streek lijkt te zijn, mag dat niet dan?' vroeg hij geamuseerd. ik hufde en keek opzij met opgetrokken wenkbrauwen. nou hij durft wel, die jongen met die tattoo. ik moest toegeven dat het er indrukwekkend uitzag, voor zover ik kon zien.
    'Bemoei jij je altijd met andermans zaken? Kun je geen betere hobby verzinnen?' vroeg ik deels geïrriteerd en deels speels. wat hij kon, kan ik immers ook. 'En wat is de naam, als ik vragen mag?' vroeg ik gewaagd. ik praatte eigenlijk nooit zo, maar als ik zag wat voor types hier rondliepen, moest ik zoveel mogelijk zien te zorgen dat ik er niet in opviel. de jeuk in mijn schouders leek even af te nemen door een of andere reden.


    The Definition of Insanity

    Matthew Elliot Jaculus|| Demoon
    Ze keek opzij en trok haar wenkbrouwen op.'Bemoei jij je altijd met andermans zaken? Kun je geen betere hobby verzinnen?'vroeg ze deels geïriteerd en deels speels.
    "Hmmm."zeg ongeïntereseerd tegen haar voorstel en haal mijn shcouders er nonchalant bij op.
    'En wat is de naam, als ik vragen mag?' vroeg ze gewaagd."Ik ben Matthew en wie ben jij?"vroeg ik haar dan terug.
    Ik sloeg mijn armen over elkaar en doe niet eens moeite om mijn gave onder controle te houden,waardoor de cobra op mijn amr zijn bewegingen doet en haar inspecterend aankijkt.
    Ik verlang echt op het moment dat ik mijn gave totaal onder controle heb en ze als echte levende wezens uit een foto of schilderij kan halen.
    "Nou vertel je me nog waarom je zo van streek bent?"vroeg ik haar dan met een lichte girjns.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    xMerlex schreef:
    Catherin:

    Daar kwam die bekende gloed dus vandaan. Hij is ook een engel. Hij is ongeveernet zo lang als ik. Een beetje kleiner. Wat schattig. Ik giechel even. Ik beantwoord zijn vraag en zeg: 'Zestig''. Klopt dat wel? Snel verbeter ik mezelf en zeg: 'Zestien!'.
    De adrenaline giert door mijn lijf, dit is best eng. Maar op een of andere manier voel ik me redelijk op mijn gemak bij hem. 'Wat is jou naam, en kan jij uitleg over school?' vraag ik dan maar.
    Ik ben echt een irritante nieuwschierige leerling. Met nadruk op NIEUW. Dat zeggen ze toch...? Ik begin wat ongemakkelijk met mijn vingers te priegelen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Nyan schreef:
    Matthew Elliot Jaculus|| Demoon
    Ze keek opzij en trok haar wenkbrouwen op.'Bemoei jij je altijd met andermans zaken? Kun je geen betere hobby verzinnen?'vroeg ze deels geïriteerd en deels speels.
    "Hmmm."zeg ongeïntereseerd tegen haar voorstel en haal mijn shcouders er nonchalant bij op.
    'En wat is de naam, als ik vragen mag?' vroeg ze gewaagd."Ik ben Matthew en wie ben jij?"vroeg ik haar dan terug.
    Ik sloeg mijn armen over elkaar en doe niet eens moeite om mijn gave onder controle te houden,waardoor de cobra op mijn amr zijn bewegingen doet en haar inspecterend aankijkt.
    Ik verlang echt op het moment dat ik mijn gave totaal onder controle heb en ze als echte levende wezens uit een foto of schilderij kan halen.
    "Nou vertel je me nog waarom je zo van streek bent?"vroeg ik haar dan met een lichte girjns.


    Raven Elizabeth Pike | Engel

    'Ik ben Matthew en wie ben jij?' vroeg hij terug, ene ietwat uitdagende toon in zijn stem. hij sloeg zijn armen over elkaar en ineens lijkt zijn tattoo te bewegen. ik knipper twee maal met mijn ogen. Ik moest het me verbeeld hebben. Dus hij heette Matthew. Matt klonk altijd al als een bad-boy naam, dus dit kwam aardig in de buurt. en ook bij zijn karakter.
    'nou vertel je me nog waarom je zo van streek bent?'; vroeg hij verder met een grijns toen ik hem niet meteen mijn naam gaf. ik rolde mijn ogen.
    'Wat mijn naam betreft moet je maar genoegen nemen met Raz. je kunt vragen waarom, maar antwoord krijg je hoogstwaarschijnlijk toch niet.' gromde ik laag. ik keek hem in zijn ogen toen ik dit zei en ineens begonnen mijn littekens zo te jeuken dat ik snel moest maken dat ik weg kwam. ik bladen mijn vuisten, zijn blik negerend.
    'En dat geld hetzelfde voor die vraag die je steeds stelt!' ik wilde dit snauwen en weg lopen, maar de snijdende pijn liet mijn stem haperen. ik voelde de kracht van mijn vleugels tegen mijn huid aan schuren en het zou niet lang duren voordat ze open zouden slaan. ik wachtte niet op zijn weerwoord, draaide me bruusk om en rende naar de dichtstbijzijnde uitgang. ik rende naar buiten langs een paar andere mensen heen terwijl ik aasde op het veld met hoogstaand gras. dit kon mijn redding zijn. ik rende langs een enorme oude boom heen, direct het gras in en toen ik wist dat niemand me op de grond kon zien, liet ik het gaan.
    twee diep-grijze vleugels spreidden zich uit mijn rug terwijl tranen van pijn me in mijn ogen prikten.
    Die Matthew mocht dan wel irritant zijn, maar gelijk had hij wel.


    The Definition of Insanity

    Matthew Elliot Jaculus|| Demoon
    Ze rolde overdreven met haar ogen.'Wat mijn naam betreft moet je maar genoegen nemen met Raz. je kunt vragen waarom, maar antwoord krijg je hoogstwaarschijnlijk toch niet.' gromde ze laag. Hmm,ik had haar pissig gemaakt,maar ergens aan haar houding ben ik niet het enige ,waardoor ze weg wilde gaan.
    Haar ijsblauwe ogen boorden zich eve door de mijne en ik zag hoe ze haar vuisten balde en haar blik dan van me af scheurt om me vervolgens te negeren.
    'En dat geld hetzelfde voor die vraag die je steeds stelt!zei ze bijna snauwend.
    Ze wachte niet op een woord van mij en draaide zich bruusk om,om vervolgens weg te lopen.Ik ging haar niet zomaar laten gaan zonder antwoord te krijgen.
    Ik liep haar achterna en probeerde haar in te halen ,voordat ik haar kwijtgeraakte in deze gangen.
    uiteindelijkwind ik haar dan in de tuin. Ze had grote grijsgevederde vleugels die zich uitgesprijd hadden. Ze lag op de grond ,alsof ze gevallen was.
    Haar vleugels leken verdacht veel op dat van een engel ,maar aleen past haar karakter er niet echt bij.
    "Ben je daarom zo van streek?"vraag ik haar verbaast als ik haar zelfs hoor snikken.
    Ik weet nu ook wel dat ik er geen geintjes van moet gaan maken. Als ik de mensen hun vertrouwen win gaat mijn plan veel beter.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:


    Raven Elizabeth Pike

    'Ben je daarom zo van streek?'
    ik hap verschrikt naar adem als ik Matthew's stem achter me hoor. Fuck! hij moest me gevolgd hebben! Mijn vleugels vouwden zich zo om mijn torso heen, dat ze bijna mijn complete lichaam en gezicht verborgen hielden. Ik had me al omgedraaid, mijn knieën opgetrokken tot mijn kin terwijl mijn handen snel de nattigheid van mijn wang af veegden. gelukkig zat ik laag genoeg zodat geen ander, op Matthew na, mij kon zien zitten. ik slikte hevig tegen het snikken, die me door merg en been gingen en keek weg. Hij wist het. hij had ze gezien.
    Je kunt ook werkelijk helemaal NIETS jij!
    ik zonk in elkaar toen ik mijn Patriarch's woede door mijn hoofd hoorde galmen en ik wenste diep dat ik ook daadwerkelijk de enige was die het hoorde.
    ik was doodsbenauwd voor zijn reactie en voelde me slechter en slechter, terwijl mijn gevouwen vleugels steeds donkerder kleurden, toen ik nog een ziel voelde aankomen.


    (Patriarch en Matriarch zijn eigenlijk haar vader en moeder maar dit klinkt...ouderwetser ofzo? de gene die aan komt lopen Jase! ;)
    ( Oh en Nyan = nice ingespeeld! had ik niet verwacht; dus zwaar tof dit! :D)


    The Definition of Insanity

    (^.^ oh en iemand waar ik Paradis naartoe kan sturen?)
    Matthew Eliot Jaculus
    Ze had zich omgedraaid en haar knieën opgetrokken,waardoor de gevederde veugels beschermend om haar lichaam heen gevouwd.
    Ze probeerde haar gesnik te stoppen wat niet goed lukte.
    "Hé,het is toch niet zo erg?"zeg ik zacht om haar wat te troosten.-niet dat ik daar zo goed in ben-.
    Ik ga naast haar zitten en kijk haar even aan.
    "Ik weet niet kf je,je hier beter van gaat voelen,maar iedereen is anders hier.Je hoefd dus niet van streek te zijn onsat je engelenvleugels hebt."zeg ik en kijk dan voor me uit.
    Ze had waarschijnelijk niet verwacht dat z'on arrogant joch als ik haar zou troosten


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ Wie zijn er allemaal al in het klaslokaal...? ]
    Catherin:

    'Sorry, ik zie je zo. Leuk jou te kennen!' zeg ik tegen Adam. Ik zwaai nog even naar hem toe als ik wegloop. Als ik me omdraai om verder te lopen, maar dan kom ik tegen een paal aan. Een beetje geschrokken kijk ik recht vooruit. Het duurt even maar dan voel ik een sterke pijn bij mijn voorhoofd. Wat is dit? Mijn hand leg ik op mijn hoofd. Wat raar is dit...
    Langzaam strompel ik de school in en ga op een bankje zitten. De pijn zakt weg en ik kijk naar de mensen die langslopen. Ik zie ook al engelen die vleugels hebben. Ik heb ergens gehoort dat die hun krachten beter kunnen beheersen... Maar ik de communicatiegek kan je toch niet geloven op dat gebied. Ik sta maar weer op en loop richting het klaslokaal of er al mensen zitten.


    Gotta get, gotta get out of my head <3