• Verhaallijn:

    Verschillende tieners gaan naar een speciaal Internaat toe omdat ze er door de maatschappij, school en/of ouders verstoten zijn. Ze denken allemaal dat het gewoon een strenge school is voor tieners met een strafblad en houden hun gaven geheim -- tenminste voor zolang dat duurt...
    Ondertussen gebeurt er van alles en moeten ze voorkomen dat de boel uit de hand loopt. En uiteraard ligt er een vijand op de loer.

    Het speelt zich af in Amerika, in regenachtig Washington. In het heden.

    !!!alle personages kunnen gaves hebben, en zijn ook onsterfelijk/immortal!!!

    je mag zo veel en vaak schrijven als jij zelf wil (:


    Regels:
    - Om en nabij 10 regels per post [dus meer mag minder ook zolang het niet maar twee zinnen zijn bijvoorbeeld.] Meer mag uiteraard, alleen geen complete boeken neerzetten haha.
    - Houd je aan het minimum aantal regels, zo niet krijg je twee keer een waarschuwing, de derde keer lig je eruit!
    -als je voor een keer voor een tijdje niet kunt RP'en laat dit dan even weten in het rollentopic of stuur een PB naar mij.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het rollentopic.
    Dus niet onnodig spammen.
    • Schelden en 16+ is toegestaan.
    Ga alleen niet personages van de ander de grond in boren als de ander te kennen geeft dit niet leuk te vinden.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    Zo kunnen anderen rekening met je houden.
    • Let op spelling en interpunctie.
    Het is niet prettig voor de ander als je post vol spellingsfouten staat.
    • Alleen Frozeniax [ik dus] maak de topics aan!
    Dit is voor het overzicht.
    ________________________________________________________________________________________________

    Het is een nieuw jaar op Bradfords Boarding School op Vashon Island, Verenigde Staten. Iedereen is terug van vakantie en schrijft zich in, keert terug en gaat settelen.

    hier begint dus de RPG mee.

    het gebouw zelf is groot, oud van buiten én van binnen. heeft veel donkere hoeken en gangetjes. een enorm antiek hekwerk staat eromheen gebouwd.]

    Enjoy!

    ________________________________________________________________________________________________________________________

    voor de personages kun je terug gaan naar het rollentopic of hieronder even snel blikken:

    Engelen:
    --Raven Elizabeth Pike [Raz/Shadow] Engel, bliksemsturing, shaduwzielen >> Frozeniax
    --Maria Cecilia Preska, Engel, genezer >> MissCastle
    --Catherin, Symphaty, Engel >> xMerlex

    --Adam Dawson, Engel, Illusion >> Nosh

    Supernatural
    --Whitley Sophia Measen [Weather] Supernatural, besturen van het weer >> WhitCullen
    --Scarlet Darcy Reed [Untouchable] Supernatural, energie uitzuiger >> ShatterMe
    --Lesley Jennifer Sewart ,supernatural, afpakken van gaves >> lilangel

    --Jack Parker,Supernatural, kijkt door je heen >> EstherPierce
    --Jase Layton Miller [Wraith] ,supernatural, verblinden van zintuigen >> Rayvenious

    --Misago Nakajima [Arashi] , supernatural, bliksemsturing >> KellyBelly

    Demonen
    -- [komt er nog een bij!]
    --Jenna Jones, Demon,Ziener[toekomst] >> EstherPierce
    --Quirino Cameron LaRosa [Mastermind] Demon, telepathie >> Irrevocable--
    --Beau Dean Davis, demon, sympathy >> ALLSTARSx
    --Matthew Elliot Jaculus, demoon/engel hij is een 'mol' in de school, kan dode/levenloze voorwerpen tot leven laten komen >> Nyan



    Leraren:
    --Headmaster Cole [Lily] supernatural, sturing van licht >> Silas
    --Iseabail Leslee MacPherson (Ms. MacPherson) [Glide] Engel, levitatie >> Irrevocable

    --Tyler Alfie Samuels [Ty] Engel, sturing van 4 elementen >> ALLSTARSx
    --Firtha Fiducia Filomena Kendrick ( Ms. Kendrick); supernatural; Healer >> chrizzreader
    --Paradis Louise Loverwoods (Ms. Loverwoods) Demon, 'hartenbreekster' >> Nyan

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 17:38 ]


    Legends say that when you can't sleep at night, you're awake in someone else's dream..

    Matthew Elliot Jaculus|| Demoon
    Ik slenter wat door de gangen door ,die niet meer zo leeg waren zoals daarnet.
    Met mijn handen in mijn broekzakken kijk ik wat rond.
    Hoe meer ik weet ,hoe beter. Na zo'n tijdje rond dwalen ,leun ik wat verveeld tegen de muur,het begon wat saai te worden hier,maar goed dat ik hier ben om het wat....Spannender te maken.
    Ik grijns even bij de gedachte ,maar algauw maak ik mijn gezicht weer emotieloos.
    Ik kijk op als ik iemand de gang in zie lopen,het meisje,waarvan ik de naam nog niet weet ,leek wel van streek te zijn.
    Het meisje was overduidelijk jonger dan mij en had lang bruin haartot aan haar middel.
    Ik hield mijn hoofd wat schuin en keek haar vragend aan. Ik was best nieuwsgierig ,waarom ze zo van streek leek ,maar ik was nog nieuwsgieriger naar wat haar gave was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Catherin:

    Wat duurt het lang. Ik stop de kraan, en kijk weer op mijn rooster. Ik lees dat de lessen pas morgen beginnen. Ik sla met mijn hand tegen mijn hoofd. Gelukkig zat er nu geen vuur tussen. Ik loop het lokaal uit en zoek mijn kamer. Als ik hem gevonden heb open ik de deur, gooi hem dicht en plof om mijn bed. Even een tukkie doen. Ik weet niet wat het is, maar ik kan soms heel snel moe zijn. Ik schrik wakker. Wow, ik ben dus al in slaap gevallen en heb direct al een nachtmerrie. Het leek alsof er wezens waren in mijn droom en... Laat maar. Ik zit nu rechtop, en loop maar naar de badkamer. Ik hoor nog allemaal mensen, dus lang heb ik niet geslapen. Ik gooi wat water in mijn gezicht, en probeer om de resterende druppeltjes van mijn gezicht te halen. Met veel moeite lukt het me, zelfs de drupjes uit mijn haar! Daar oefende ik wel eens mee maar het lukte me nooit. Ik loop richting mijn tas, en haal er een kettingkje uit. Het is een hartje waar de tekens van de vier elementen in zitten. Ik heb hem gevonden, wantja je kan moeilijk iets krijgen van een familielid die je niet hebt. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat zou zijn. Ik hoor wel eens dat dat fijn is, en sommigen hoor ik zeggen dat ze dat totaal niet vinden. Ik doe het kettingkje om en loop weer uit mijn kamer. Ik heb zin in wat eten, zo noemen ze dat toch? Ik heb nog nooit eten gehad, ik maak het altijd zelf. Ik loop richting de uitgang van het gebouw en pak een stuk of 5 plukjes gras. Ik houd weer mijn handpalm omhoog en er verschijnt water. Zoals altijd stop ik een sprietje in het bolletje water en breng het naar mijn mond. Dat herhaal ik 5X. Nu ben ik wel vol. Ik zou niet weten hoe je iets anders op een andere manier zou moeten eten... Ach, er zijn nog genoeg sprietjes dus daar kan ik nog wel even mee.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Nyan schreef:
    Matthew Elliot Jaculus|| Demoon
    .


    wie is het meisje? ;)


    The Definition of Insanity

    (Raven ^^)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Misago Nakajima -Supernatural

    "Firtha Kendrick," zegt de vrouw en ze neemt mijn hand aan, ik voel hoe er en stroompje van mijn hand naar het hare gaat. Fijn, gaan we weer. Ik trek mijn hand terug en leg ze onder mijn bovenbenen, zodat ik erop zit.
    "Ik geef hier wiskunde en speel voor arts als er iemand ziek is. In die eerste rol hoop ik je graag en vaak te zien, in die tweede rol liever zo min mogelijk," zegt ze waarom ik even zachtjes lach. Natuurlijk wil ze dat niet. Maar gelukkig overkomt mij niet zo snel iets en ben ik ook niet vaak ziek. Ik tuur een beetje voor me uiten weet even niets veel te zeggen.
    "Ik ben echt heel slecht in wiskunde," zeg ik zachtjes en ik kijk Firtha schuin aan. "Echt heel slecht," zeg ik er nog zachter achteraan. Zo een grote prater ben ik niet nee, ik praat liever alleen als het nodig is. Ach, wanneer je me beter kent wil ik nog wel eens veel gaan spreken. En als je dat zegt dat ik zou moeten stoppen, ga ik nog door. Misschien moeten mensen die mij een beetje goed kennen een rolletje duckttape bij zich hebben om me de mond te snoeren.
    "Zijn hier veel mensen aangemeld?" Toch weer een vraag hé, hmm... het komt denk ik door deze plek.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (@Nyan..oke LOL hier komt ze...: Jep, ik en Frozeniax zijn dezelfde ;] )

    Raven Elizabeth Pike

    Ik had mijn armen over elkaar geslagen alsof ik mijzelf van kou probeerde te ontfermen. Koud had ik het echter niet, al bleef mijn lichaam rillen van de ontzettende jeuk. Verdomme! kon het nou nooit eens een keer goed zijn...tientallen jaren hoorde ik het gejammer aan 'Raven je faalt altijd.' 'Raven, je bent een teleurstelling.' 'Raven soms hoopte ik dat je eens fatsoen kreeg.' 'Werkelijk....waarom besta je ook alweer?' 'Waarom heeft de Heer ons met zo'n straf opgezadeld?'
    En dat stel hypocritische zelfliefhebbers noemden zichzelf mijn ouders.
    ik had mijn kaken op elkaar geklemd terwijl ik door de wat drukkere gang liep.
    toen ik even opkeek met een diepe frons in mijn bleke voorhoofd getekend, zag ik een nogal lange jongen, met blond haar naar mij kijken. zijn gezicht stond emotieloos, ongeïnteresseerd, hoewel zijn scherp uitziende ogen mij nieuwsgierig bestudeerden.
    Een donkere schaduw kronkelde zich plots langs mijn lichaam. de koele aanwezigheid liet me verschrikt om me heen kijken, altijd bang dat een ander ze zou zien. maar niemand leek het op te merken. ik wist dat deze schaduwziel waarschijnlijk een boodschap of aanwijzing voor me zou hebben. of een waarschuwing.
    maar hier was niet echt de plek om het te bestuderen.
    de jongen keek nog steeds naar me, wat me niet erg zinde. Alleen een zondige man zou zo lang naar een jonge dame staren.
    Ja...sommige dingen leerde ik nooit af -- laat staan gewoontes en aspecten van degelijk respect uit de 18e eeuw....
    ik stapte op hem af, iets wat ik in die 18e eeuw nooit gedaan zou hebben, en sprak hem aan.
    'Ben je jaloers op mijn schoenen of kijk je gewoon belachelijk scheel?'

    (hihi....^^ asjeblieft@)


    The Definition of Insanity

    Matthew Elliot Jaculus|| Demoon
    Het meisje ,merkt dat ik haar zit te bestuderen en komt op me afgelopen ,wat me best wel verraste.
    'Ben je jaloers op mijn schoenen of kijk je gewoon belachelijk scheel?'zei ze bot en ik keek haar met opgetrokken wenkbrouwen aan.
    Best wel een grote mond ,voor zo'n meisje. Interessant.
    "Ah ,ze zijn niet mis,maar je schoenen zijn toch niet mijn smaak."zeg ik grijnzend.
    "Wel ,dat is niet echt een reden,maar ik vroeg me gewoon af ,waarom je zo van streek lijkt te zijn,mag dat niet dan?"vroeg ik haar dan met een geamuseerde ondetoon.
    Ik sla mijn armen over elkaar en strek mijn gezicht dan weer tot een plooi zodat er geen emotie meer af te lezen valt.
    Hmmm,ze is geen demoon ,ondanks dat ze wat bot is en het gevoel is ook niet echt zoals het daarnet bij Maria was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ Wie voor Catherin? ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Naar wie kan ik Paradis sturen ? :x aangezien ALLSTRARx niet meer reageert ....)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (Naar wie kan ik Paradis sturen ? :x aangezien ALLSTRARx niet meer reageert ....)

    [ Catherin wel, als je wilt :$ ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (is goed ^^ ,Waar is ze? Dan zal ik straks een post met Paradis schrijven.)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (is goed ^^ ,Waar is ze? Dan zal ik straks een post met Paradis schrijven.)

    { Net buiten, in het gras, aan het...eten. :$ Jep, apart. Bolletjes water+gras. Ach staat allemaal in me post. }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Paradis Louise Loverwoods ||Lerkrachte drankjes ||Demon
    Ty leek niet te antwoorden en was meer bezig met zijn computer dan met mij ,wat me best wel irriteerde.
    Humpf,dan vind hij het vast niet erg dat ik ook wegga.
    Ik loop het lokaal uit en loop op mijn high heels de gangen op.Het is altijd zo leuk om de nieuwe en oude leerlingen te zien. Misschien word het wel eens tijd om leerlingen te ontmoeten,maar eerst heb ik wat frisse lucht nodig.
    Als ik beneden ben,ga ik eerst naar het keukentje,waar ik een glas ijsthee voor mezelf inschenk. Door de ruit in deze kamer zie ik de tuin,waar vreemd genoeg een leerlinge alleen zit.
    Ik ga de tuin in en loop richting het meisje. Ik zie hoe ze sierlijke vormen maakt met water,ze kan dus water sturen.
    "Hoi."zeg ik vriendelijk tegen het meisje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Catherin:

    Opeens begroet iemand me. Ik schrik en kijk om. Met grote ogen kijk ik haar aan en zeg: 'H-h-hoi.' Ik had niet verwacht dat iemand me zou begroeten. Rustig blijven. Begroeten! Een hand geven, tuurlijk! Ik steek mijn hand uit naar haar. Ik schud haar hand en zeg: 'Catherin.' Ik hoop dat ik niet als een freak overkom. Het is minder erg als ze weet dat ik 'dit' nog nooit heb gedaan.
    Ik besef dat mijn water op de grond is gevallen. Ik kijk naar benenden en glimlach, dan hebben de plantjes ook maar weer wat water. Ik richt me weer op het meisje. Of ja, hier zijn geen meisjes, stom van me. ''dus... wat ben je en wat doe je?' Ik hoop dat ze het snapt. Je kan het namelijk ook heel anders opvatten. Volgens mij lijk ik heel druk. Ik ben gewoon wat opgewonden. Ik tril helemaal.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Met wie heb ik het laatst gepraat)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||