• Verhaallijn:

    Verschillende tieners gaan naar een speciaal Internaat toe omdat ze er door de maatschappij, school en/of ouders verstoten zijn. Ze denken allemaal dat het gewoon een strenge school is voor tieners met een strafblad en houden hun gaven geheim -- tenminste voor zolang dat duurt...
    Ondertussen gebeurt er van alles en moeten ze voorkomen dat de boel uit de hand loopt. En uiteraard ligt er een vijand op de loer.

    Het speelt zich af in Amerika, in regenachtig Washington. In het heden.

    !!!alle personages kunnen gaves hebben, en zijn ook onsterfelijk/immortal!!!

    je mag zo veel en vaak schrijven als jij zelf wil (:


    Regels:
    - Om en nabij 10 regels per post [dus meer mag minder ook zolang het niet maar twee zinnen zijn bijvoorbeeld.] Meer mag uiteraard, alleen geen complete boeken neerzetten haha.
    - Houd je aan het minimum aantal regels, zo niet krijg je twee keer een waarschuwing, de derde keer lig je eruit!
    -als je voor een keer voor een tijdje niet kunt RP'en laat dit dan even weten in het rollentopic of stuur een PB naar mij.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het rollentopic.
    Dus niet onnodig spammen.
    • Schelden en 16+ is toegestaan.
    Ga alleen niet personages van de ander de grond in boren als de ander te kennen geeft dit niet leuk te vinden.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    Zo kunnen anderen rekening met je houden.
    • Let op spelling en interpunctie.
    Het is niet prettig voor de ander als je post vol spellingsfouten staat.
    • Alleen Frozeniax [ik dus] maak de topics aan!
    Dit is voor het overzicht.
    ________________________________________________________________________________________________

    Het is een nieuw jaar op Bradfords Boarding School op Vashon Island, Verenigde Staten. Iedereen is terug van vakantie en schrijft zich in, keert terug en gaat settelen.

    hier begint dus de RPG mee.

    het gebouw zelf is groot, oud van buiten én van binnen. heeft veel donkere hoeken en gangetjes. een enorm antiek hekwerk staat eromheen gebouwd.]

    Enjoy!

    ________________________________________________________________________________________________________________________

    voor de personages kun je terug gaan naar het rollentopic of hieronder even snel blikken:

    Engelen:
    --Raven Elizabeth Pike [Raz/Shadow] Engel, bliksemsturing, shaduwzielen >> Frozeniax
    --Maria Cecilia Preska, Engel, genezer >> MissCastle
    --Catherin, Symphaty, Engel >> xMerlex

    --Adam Dawson, Engel, Illusion >> Nosh

    Supernatural
    --Whitley Sophia Measen [Weather] Supernatural, besturen van het weer >> WhitCullen
    --Scarlet Darcy Reed [Untouchable] Supernatural, energie uitzuiger >> ShatterMe
    --Lesley Jennifer Sewart ,supernatural, afpakken van gaves >> lilangel

    --Jack Parker,Supernatural, kijkt door je heen >> EstherPierce
    --Jase Layton Miller [Wraith] ,supernatural, verblinden van zintuigen >> Rayvenious

    --Misago Nakajima [Arashi] , supernatural, bliksemsturing >> KellyBelly

    Demonen
    -- [komt er nog een bij!]
    --Jenna Jones, Demon,Ziener[toekomst] >> EstherPierce
    --Quirino Cameron LaRosa [Mastermind] Demon, telepathie >> Irrevocable--
    --Beau Dean Davis, demon, sympathy >> ALLSTARSx
    --Matthew Elliot Jaculus, demoon/engel hij is een 'mol' in de school, kan dode/levenloze voorwerpen tot leven laten komen >> Nyan



    Leraren:
    --Headmaster Cole [Lily] supernatural, sturing van licht >> Silas
    --Iseabail Leslee MacPherson (Ms. MacPherson) [Glide] Engel, levitatie >> Irrevocable

    --Tyler Alfie Samuels [Ty] Engel, sturing van 4 elementen >> ALLSTARSx
    --Firtha Fiducia Filomena Kendrick ( Ms. Kendrick); supernatural; Healer >> chrizzreader
    --Paradis Louise Loverwoods (Ms. Loverwoods) Demon, 'hartenbreekster' >> Nyan

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 17:38 ]


    Legends say that when you can't sleep at night, you're awake in someone else's dream..

    (Met wie heeft Maria het laatst gepraat)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Paradis Louise Loverwoods ||Leerkrachte drankjes ||Demon
    Het meisje leek te schrikken ,waardoor ze haar concentratie verloor en het water ,die daarnetnog een mooi gevormde bol was nu op de grnd gevallen is en weer uit duizende druppeltjes bestaat.
    'H-h-hoi.' stotterde ze. Ze haf me een hand en schudde die om haarzelf dan vervolgens voor te stellen als Catherin.
    Ze keek even naar de plaats waar het water is gevallen en glimlachte om me vervolgens weer aan te kijken.
    ''dus... wat ben je en wat doe je?' vroeg ze. Haar zin was wat vreemd gevormd,maar ik verstond haar wel.
    "Ik ben Miss.Loverwoods,ik ben hier leerkracht drankjes."stel ik mezelf dan voor met een glimlach.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Adam Dawnson

    Eigenlijk is dit de eerste keer dat ik echt een gesprek met iemand voer zonder dat die persoon me direct begint af te snauwen. Het is dan ook niet erg moeilijk om me echt van zijn stuk te brengen waardoor ik best veel het mikpunt van pesterijen ben. Ik neem ze het niet zo heel erg kwalijk aangezien ik al redelijk veel spullen van iedereen die hier in de school rondloopt heb gepikt, maar later wel heb terug gegeven. Het gebeurt eigenlijk zelden dat ik dingen na een poosje niet teruggeef, tenzij ik die persoon uit de grond van mijn hart haat natuurlijk. "Ik hoop met je mee," antwoord ik met een lichte glimlach op Lesleys woorden en draai me om van zodra we de juiste trap bereikt hebben. De pretlichtjes blijven vrolijk op en neer dansen in mijn bruine ogen terwijl ik meld dat dit de trap is die ze op moet om aan haar kamer te raken. "Ik kon je moeilijk van die trap laten vallen, toch? Maar graag gedaan..." Nee, ik ben absoluut niet goed in het op gang brengen van gesprekken en ze daarna ook draaiende te houden. Ik ben sowieso al niet erg sociaal tegenover anderen en blijf gewoon het liefst de hele dag alleen met een boek of iets dergelijks. "Wel, dan ga ik maar, mijn spullen uitpakken enzo. Ik zie je morgen waarschijnlijk" Iets of wat onhandig steek ik mijn hand op als een soort van afscheid en grijns nog even voordat ik me omdraai en naar mijn kamer loop. Eenmaal daar laat ik mijn tas met een zachte plof op het bed vallen en begin mijn spullen een voor een uit te laden. Pas als alles goed opgeborgen is, loop ik de kamer terug uit en zoek mezelf een weg naar buiten. Even een frisse neus halen voordat het te donker werd om nog echt iets te kunnen zien.


    [School is weer begonnen... but iemand voor Adam?]


    Tell me I'm a screwed up mess, that I never listen ~

    (Met wie heeft Maria het laatst gepraat)

    Met Fi:


    Maria
    "Oh, dan kan je anders wel wat vaker langskomen, gewoon om wat rond te kijken en met kleine probleempjes te helpen. De ziekenboeg is op de eerste verdieping in de westelijke vleugel, maar we kunnen later nog wel een keer afspreken. Vanaf morgen zien we elkaar toch iedere dag, want ik ben ook jullie wiskundedocent en tot grote spijt van de meeste leerlingen hebben jullie behoorlijk vaak wiskunde." zei de lerares wiskunde. "Wat toevallig, wiskunde vind ik heel leuk, alleen helaas ben ik er niet erg goed in ,maar ja."
    "Ik ga weer, zie je later Maria." zei Matthew en hij liep weg. Hij was hier duidelijk niet geïnteresseerd in, nou ik wel.
    "O, dat was ik de baliemevrouw vergeten te vragen, hoe zit het met het avondeten vanavond? Ik begin al een beetje honger te krijgen."


    ---ik probeer vanavond nog te antwoorden, ben nu heel druk aan het vertalen voor Latijn :'(

    btw voor KellyBelly/Misago: om heel eerlijk te zijn was ik al vertrokken, omdat ik d8 dat je niet meer reageerde :$, sorry!

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 19:24 ]


    Who wants to live forever? Who dares to love forever? -- Queen

    Catherin:


    Toen ze zich voorstelde als Miss.Loverwoods en zei dat ze leerkracht was werd ik helemaal rood. Goed begin, niet dus. Ik voel een gloed bij haar vandaan komen. Niet iets verkeerds, maar volgens mij is ze niet alleen leerchracht drankjes. 'Heeft mij u ook?' Ik ben niet helemaal zeker of mijn zin klopt. Ik kan er weinig aan doen. Opeens word ik heel nieuwsgierig, misschien weet ze wat over de mensen van mijn klas. Daar ben ik heel benieuwd naar. 'U weet over mijn klas? Over personen?' volgens mij wil ik weel te graag/ veel te snel communiceren. Ik denk even rustig na. Woord voor woord zeg ik rustig tegen haar: 'Ik ben benieuwd naar personen van mijn klas, kent u?' Ik hoop zo dat dit wel goed is. Ik bijt op mijn lip en hoop dat ze het wel weet. Ik zou eerst nog aan haar vragen over haar drankjes, maar eerst deze vragen maar. Even kijk ik om me heen. Het blijft hier fascinerend.

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 20:25 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Nosh schreef:
    Adam Dawnson

    Eigenlijk is dit de eerste keer dat ik echt een gesprek met iemand voer zonder dat die persoon me direct begint af te snauwen. Het is dan ook niet erg moeilijk om me echt van zijn stuk te brengen waardoor ik best veel het mikpunt van pesterijen ben. Ik neem ze het niet zo heel erg kwalijk aangezien ik al redelijk veel spullen van iedereen die hier in de school rondloopt heb gepikt, maar later wel heb terug gegeven. Het gebeurt eigenlijk zelden dat ik dingen na een poosje niet teruggeef, tenzij ik die persoon uit de grond van mijn hart haat natuurlijk. "Ik hoop met je mee," antwoord ik met een lichte glimlach op Lesleys woorden en draai me om van zodra we de juiste trap bereikt hebben. De pretlichtjes blijven vrolijk op en neer dansen in mijn bruine ogen terwijl ik meld dat dit de trap is die ze op moet om aan haar kamer te raken. "Ik kon je moeilijk van die trap laten vallen, toch? Maar graag gedaan..." Nee, ik ben absoluut niet goed in het op gang brengen van gesprekken en ze daarna ook draaiende te houden. Ik ben sowieso al niet erg sociaal tegenover anderen en blijf gewoon het liefst de hele dag alleen met een boek of iets dergelijks. "Wel, dan ga ik maar, mijn spullen uitpakken enzo. Ik zie je morgen waarschijnlijk" Iets of wat onhandig steek ik mijn hand op als een soort van afscheid en grijns nog even voordat ik me omdraai en naar mijn kamer loop. Eenmaal daar laat ik mijn tas met een zachte plof op het bed vallen en begin mijn spullen een voor een uit te laden. Pas als alles goed opgeborgen is, loop ik de kamer terug uit en zoek mezelf een weg naar buiten. Even een frisse neus halen voordat het te donker werd om nog echt iets te kunnen zien.


    [School is weer begonnen... but iemand voor Adam?]

    { Evt. Na Miss. Loverwood :) }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Paradis Louise Loverwoods ||Leerkrachte drankjes ||Demon
    'Heeft mij u ook?' vroeg ze en ik keek haar even fronsend aan. Ze heeft wel een zeer vreemde zinsbouw.
    "Ja ik heef alle leerlingen hier les."zeg ik met een glimlachje.
    'U weet over mijn klas? Over personen?' vroeg ze me nieuwsgierig verder. Helaas ,kon ik haar niet veel verder helpen,want ik heb geen idee ,wie de nieuwe leerlingen zijn.
    'Ik ben benieuwd naar personen van mijn klas, kent u?'verbeterde ze haar eigen zin."Ik weet niet wie de nieuwe leerlingen zijn,maar ik ken wel een paar oudere leerlingen."antwoord ik haar en net op dat moment zie ik Adam die hier vorig jaar ook zat (denk ik :x).
    "Hij zit wel in je klas denk ik."zeg ik haar dan en wijs richting Adam.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fi Kendrick || Supernatural teacher

    "O, dat was ik de baliemevrouw vergeten te vragen, hoe zit het met het avondeten vanavond? Ik begin al een beetje honger te krijgen." vraagt Maria nieuwsgierig.
    Nu ze erover begint, voel ik mijn eigen lege maag ook en ik bedenk dat ik eigenlijk na het ontbijt niets meer gegeten heb.
    'Volgens mij heb je er niets aan gemist dat je het niet hebt gevraagd, want waarschijnlijk had je toch geen antwoord gekregen', grinnik ik. 'Maar voor zover ik weet eten we vanavond rond half acht, zodat alle leerlingen de kans hebben hun spullen op hun kamer te zetten en toch op tijd te komen voor het eten. Het is ook een wat uitgebreider diner vanavond, maar normaal eten we altijd om half zeven. Weet je al wel waar de eetzaal is?'
    Dit is voor mijn doen een hele toespraak, maar tegenover leerlingen voel ik me meestal minder verlegen dan tegenover volwassenen en ik vertrouw Maria wel. Ergens hoop ik dat ze haar belofte om te komen helpen ook echt vervult, want het kan soms redelijk hectisch zijn in de ziekenboeg en dan is het fijn om een helpende hand te hebben. Maar ik ben er vooral blij mee omdat ik dan tegen iemand aan kan kletsen die, hopelijk, begrijpt wat het is om een genezende gave te hebben. Zelfs al werkt de gave anders dan de mijne.

    [jawel, ik heb Latijn overleefd zonder te grote gezondheidsproblemen, dus ik kon weer reageren xD. Is het goed?]

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 8:05 ]


    Who wants to live forever? Who dares to love forever? -- Queen

    Catherin:

    'Bedankt' zeg ik tegen de mevrouw. Dat kan ik bijna niet verkeerd zeggen. Als hij langs mij loopt voel ik een herkenbare gloed. Die verdwijnt al weer snel omdat hij verder loopt. 'Ik vraag hem. Zie u later' zeg ik tegen de lerares. Ik ben benieuwd of die jongen nou wel of niet in mijn klas zit. Ik glimlach nog naar de mevrouw en zwaai nog even. Lichaamstaal is minder moeilijk dan het communiceren. Ik loop met een tempo-tje naar de jongen. Ik tik hem op zijn schouder. Als hij omdraait ben ik weer verbaasd. Ik heb nu al 2 mensen gezien, en ik ben er nog niet aan gewent. Ik zucht even en kijk hem dan aan. Weer voel ik de bekende gloed, waar is die van? 'J-jij gaat met m-m-mijn klas?' Geweldig, met mijn gebrekkige taal moet ik zo nodig ook weer gaan stotteren. Opeens bedenk ik me iets over de gloed. 'Jij een engel? Ik wel.' Ik ben vandaag in een nieuwsgierige bui. Daardoor ga ik ook naar mensen toe. Volgens mij zou ik dat anders nooit doen! Zeker met mijn-dit heb ik al 1000X gezegd, sorry- gebrekkige communicatie.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Adam Dawnson

    Rustig steek ik mijn handen in de zakken van mijn spijkerbroek terwijl ik hier en daar wat mensen ontwijk die het niet nodig vinden om even aan de kant te gaan. Soms leek het zelfs of de echt grote mensen me niet eens opmerkten omdat ze zegmaar over hem heen keken. Ach ja, dat had je als die groeispurt maar niet wil komen. Mijn moeder heeft al verschillende keren gezegd dat hij heus nog wel zal groeien, al geloofde hij er niet meer in. Hij was zeventien en er was nog amper iemand die nog op z'n zeventiende groeide. Net als ik bijna buiten ben voel ik hoe iemand op mijn schouder tikt en iets of wat argwanend draai ik me om. De argwanende blik in mijn ogen veranderd vanaf het moment dat het meisje met wat moeite vraagt of ik bij haar in de klas zit. Even laat ik mijn bruine ogen over haar heen glijden en eindig terug bij haar gezicht terwijl er een glimlach op mijn gezicht verschijnt. “Ik denk het wel, hoe oud ben je?” Even gaat er een rilling door mijn lichaam heen en nieuwsgierig laat ik mijn ogen nog eens onderzoekend over haar heen gaan. Ze heeft iets… bekends. Als ze haar tweede vraag stelt valt alles op z’n plaats. “Ja ik ben een Engel.” Ik kan nog net mijn evenwicht bewaren als er iemand expres tegen me aan loopt en bijna onbewust trek ik diens portefeuille uit zijn zak als hij verder loopt. Rustig begin ik wat met het ding te spelen om het meisje daarna verontschuldigend aan te kijken. “De verleiding is groot om dingen te stelen, daarom ben ik ook uit Heaven gezet…. Maar ik geef de spullen altijd terug aan de rechtmatige eigenaar.” Gooi ik er nog snel achteraan voordat ze een oordeel zou kunnen vellen. Ik laat het ding in mijn zak glijden zodat ik het later kan teruggeven en steek mijn hand uit naar het meisje. “Adam Dawnson, aangenaam.”

    [aangepaste versie x3]

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 15:34 ]


    Tell me I'm a screwed up mess, that I never listen ~

    [ @Nosh, fuck, we zitten wat door elkaar heen... ;P ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [yea indeed x3
    Ik pas de mijne zo wel aan, Yush ook Nosh xd ]

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 7:40 ]


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Lesley Jennifer Stewart

    "Ik hoop met je mee," antwoord hij met een lichte glimlach. Hierom moet ik grijnzen, ik mag hem wel. "Ik kon je moeilijk van die trap laten vallen, toch? Maar graag gedaan..." Ik grinnik even zacht "dat is waar". "Wel, dan ga ik maar, mijn spullen uitpakken enzo. Ik zie je morgen waarschijnlijk" een beetje onhandig steekt hij zijn hand op als een soort van afscheid en hij grijnst nog even voordat hij zich omdraait en wegloopt. Ik glimlach even "doegg". Even kijk ik hem nog na en loop dan de trap op. Boven gekomen loop ik naar de juiste deur en open deze. Ik besluit direct mijn spullen op te ruimen en dan de school te gaan verkennen. Zo snel ik kan ruim ik al mijn spullen op. Als alles opgeruimd is loop ik de kamer uit, eerst de beneden verdieping maar eens verkennen. Ik loop de trap af de gang in.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Catherin:

    Daar kwam die bekende gloed dus vandaan. Hij is ook een engel. Hij is ongeveernet zo lang als ik. Een beetje kleiner. Wat schattig. Ik giechel even. Ik beantwoord zijn vraag en zeg: 'Zestig''. Klopt dat wel? Snel verbeter ik mezelf en zeg: 'Zestien!'.
    De adrenaline giert door mijn lijf, dit is best eng. Maar op een of andere manier voel ik me redelijk op mijn gemak bij hem. 'Wat is jou naam, en kan jij uitleg over school?' vraag ik dan maar.
    Ik ben echt een irritante nieuwschierige leerling. Met nadruk op NIEUW. Dat zeggen ze toch...? Ik begin wat ongemakkelijk met mijn vingers te priegelen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    chrizzreader schreef:
    Fi Kendrick || Supernatural teacher

    "O, dat was ik de baliemevrouw vergeten te vragen, hoe zit het met het avondeten vanavond? Ik begin al een beetje honger te krijgen." vraagt Maria nieuwsgierig.
    Nu ze erover begint, voel ik mijn eigen lege maag ook en ik bedenk dat ik eigenlijk na het ontbijt niets meer gegeten heb.
    'Volgens mij heb je er niets aan gemist dat je het niet hebt gevraagd, want waarschijnlijk had je toch geen antwoord gekregen', grinnik ik. 'Maar voor zover ik weet eten we vanavond rond half acht, zodat alle leerlingen de kans hebben hun spullen op hun kamer te zetten en toch op tijd te komen voor het eten. Het is ook een wat uitgebreider diner vanavond, maar normaal eten we altijd om half zeven. Weet je al wel waar de eetzaal is?'
    Dit is voor mijn doen een hele toespraak, maar tegenover leerlingen voel ik me meestal minder verlegen dan tegenover volwassenen en ik vertrouw Maria wel. Ergens hoop ik dat ze haar belofte om te komen helpen ook echt vervult, want het kan soms redelijk hectisch zijn in de ziekenboeg en dan is het fijn om een helpende hand te hebben. Maar ik ben er vooral blij mee omdat ik dan tegen iemand aan kan kletsen die, hopelijk, begrijpt wat het is om een genezende gave te hebben. Zelfs al werkt de gave anders dan de mijne.

    [jawel, ik heb Latijn overleefd zonder te grote gezondheidsproblemen, dus ik kon weer reageren xD. Is het goed?]


    Nou ja, ik heb maandag een Latijn SO van 392 woordjes, dus ik ga denk ik niet veel reageren... maar ik heb een gaatje gevonden dus...

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 18:08 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||