• En neem een kijkje bij de mijne?

    http://www.quizlet.nl/stories/111896/empty-treehouse--one-direction-16/

    http://www.quizlet.nl/stories/103325/my-beautiful-princess--niall-horan/
    My beautiful princess - Niall Horan


    Een vieze stalker achter je aan. Dat zijn van die dingen die wel eens gebeuren, maar meestel gewoon in zo'n oude soap ziet. Of als het in het echt gebeurt dat het wel mee valt. Maar nee, ik heb er echt een achter me aan. Een vieze toerist die ons eiland eenmaal komt bezoeken. Iedereen weet het hier, als je iets met een toerist krijgt ben je een hoer. Ze willen toch alleen maar seks, en daar lijkt heel hun leven om te draaien. En als ze het dan een keer wel uit liefde doen, heeft het nog geen zin. Na een zomer zijn ze weg. Na een zomer zie je ze nooit meer, en flikfloien ze wel weer met een ander aan. Ik moet er niet aan denken dat ik ook maar een moment verliefd word op een toerist. Dat is dan ook vaak de reden dat ik iemand negeer als die met mijn flirt. Maar heel soms gebeurt het gewoon plots. Dan kan je er niks aan doen en maakt het niet uit dat je word beschoud en uit geschoolden word door heel het eiland als hoer. Maar dan komt de verdriet. Dan zie je plots in dat het niet kan. En dan, dan is je hart gebroken, en kan het niet meer gemaakt worden!

    Ruby is een meisje van 17 jaar, en woont op het eiland mooie eiland Bora Bora. ze komt eigenlijk uit Nederland maar is hier heen verhuist van wegen de gezondheid van haar moeder. Die zegt altijd dat dit de mooiste tijd is van je leven, en dat je er voor moet gaan. En ja, je bent 17, en je pubert, daar horen liefdes bij, ruzie en moeilijke beslissingen bij. Maar het moeilijkste is nog, wanneer weet je nou dat je het juiste doet!?
    Hoofdpersoon: Ruby bakker
    Speelt zich af in: Bora Bora
    Genre's: Drama, fanfiction, romantiek

    * One direction bestaat *WEL*.
    * Nederlands geschreven en gesproken!!
    * Geen 16+ anders waarschuw ik wel even.

    * Geschreven door justforfun1D oftewel: Iris
    * Begint 9 December 2012
    * Ik ben dyslectisch dus sorry voor de fouten als die er in


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Hey!
    Ik begin binnenkort aan een nieuwe story,
    Namelijk: This is me ~ Larry Stylinson

    Ik probeer in deze story ook mijn eigen gevoelens/ervaringen ivm pesten in te verwerken.

    Tips & abo's zijn altijd welkom,
    Liefs Brent





    She was broken inside. After losing her best friend and her mother, nothing was the same anymore.
    She doesn't cry, she doesn't scream, she doesn't talk. Can she be normal again?


    * Zayn Malik
    * Rose Myla Underwood

    * One Direction bestaat.
    * Ik waarschuw niet, dus neem abo.
    * Gestart op: 09-09-'13
    * Geëindigd op:
    * Nederlands geschreven, Engels gesproken.
    * Kan grof taalgebruik bevatten en mishandeling. Als je daar niet tegen kan moet je dit verhaal niet lezen.
    * Cover by LeonieLorena
    * Soundtrack
    * Ik kan niet beloven dat er elke dag een hoofdstuk word geplaatst.
    * Door: ZaynNiall


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Hate at first sight. - Louis William Tomlinson <3
    Door: LouisT91
    Laura, een meisje van 19 is onlangs verhuist naar Doncaster samen met haar moeder nadat haar ouders zijn gescheiden. Daar ontmoet ze een jongen, Louis Tomlinson. Laura weet niets over Louis, en kent hem ook niet. Vanaf het moment dat zij hem voor het eerst aankijkt, weet Laura al dat zij hem haat.

    Niets is wat het lijkt, want tussen haat en liefde ligt een dunne lijn.




    Hate at first sight is een meeslepend verhaal die jou in details alles zal vertellen over de haatgevoelens van Laura tegenover Louis. Een rollercoaster aan gevoelens, waaronder verdriet, haat, liefde en geluk.


    Waarschuwing!!!!!
    Deze story is 16+
    Als je nog geen 16 bent, raadt ik je af te beginnen met lezen in verband met grof taalgebruik, seksuele scènes en schokkende gedachtelijnen.

    http://www.quizlet.nl/stories/124963/hate-at-first-sight--louis-william-tomlinson-lt3/

    Ik heb drie One Direction-fanfics!

    1 2 3

    I Should Have Kissed You | One Direction

    1 | Proloog.
    ‘Bel me!’ fluisterde ik verslagen in zijn oor. ‘Elke dag.’ fluisterde hij zachtjes terug, hij sloot me nog een keer in zijn armen. Na een minuut liet hij me weer los en draaide zich langzaam van mij af om zijn vliegtuig te halen. Pas toen hij bijna bij de douane was kwam ik erachter dat ik het doosje nog steeds in mijn zak had zitten. ‘Wacht!’ riep ik en ik rende achter hem aan, de tranen al in mijn ogen. ‘Wat is er?’ vroeg hij met een vage lach op zijn gezicht, al wist ik dat ook hij geen afscheid kon nemen. ‘Hier.’ zei ik en ik duwde het doosje in zijn handen en vouwde ze eromheen, ik gaf hem nog een laatste knuffel en liet hem toen los, niet wetende wanneer ik hem weer terug zou zien.

    Irresistible • Larry Stylinson

    ro•mance
    A main plot of a romance novel must revolve around the two people as they develop romantic love for each other and work to build a relationship together. Both the conflict and the climax of the novel should be directly related to that core theme of developing a romantic relationship although the novel can also contain subplots that do not specifically relate to the main characters' romantic love. Furthermore, a romance novel must have an 'emotionally satisfying and optimistic ending. Others, define the genre more simply, stating only that a romance must make the 'romantic relationship between the hero and the heroine, the core of the book'. In general, romance novels reward characters who are good people and penalize those who are evil, and a couple who fights for and believes in their relationship will likely be rewarded with unconditional love.

    bro•mance
    A bromance is a close non-sexual relationship between two men, a form of affectional or homosocial intimacy. 'bromance' is a portmanteau of the words bro or brother and romance. The contemporary circumstances of bromance separate it from more general homosocial practices and historic romantic friendships. Another factor believed to influence bromance is that men are marrying later, if at all.
    While the term has generally been applied to straight relationships, mixed gay-straight relationships with no form of sexual intimacy have also been dubbed bromances.

    "Harry, you need a girlfriend, like me and Eleanor."
    "But-"
    "Harry, stop it! I'm going to Eleanor, don't be stupid and get a fucking girl!"
    Louis, why don't you see that I only want you..

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 14:58 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    http://www.quizlet.nl/stories/124934/take-a-picture--zayn-malik/

    Zayn Malik Story
    One direction bestaat niet
    Kan 16+ bevatten
    Start 1 oktober


    Fine. maybe I pretend right now, but I swear to god, I'm gonna change the world.

    Calorie Limits - Horanson. Over Niall die een ED ontwikkelt en verliefd wordt op Louis.

    - Net gestart
    - Waarschuwing, depressie en ED
    - One D bestaat
    - Volledig NL


    ,,You are my lightweight, Demi'' he whispers softly in my ear. And for the first time in my life, I truly believe someone loves me. And I love him in return.


    Link: Demi Lovato feat Niall Horan || Scars are like footprints


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wil je mijn story lezen en misschien abo worden?

    It's gotta be Lou | Louis Tomlinson


    xo AmandaTacooo


    Once you replace negative thoughts with positive ones, you'll start having positive results.

    Carrie × One Direction




    She takes revenge. Not only him, but to everyone. She does things she has never done before. She goes for it. You would never dare to bully her. She takes revenge. Look out .. she is behind you. She's gonna get you. Without you touching it does hurt you. She pushes you away or lift you up. But you can't feel her. She love your pain. You know her name.




    `Niall, I can make things move.`
    `Yes I know. I can do that too.`
    `No you do not understand.`
    `So what do you mean?`
    `I can make things move without touching them.`
    `...`




    × Written/Spoken in dutch.
    × One Direction bestaat niet!
    × Writter; Memorie
    × Co- Auteur -


    I painted it black, i know that you don't like normal things.