• Jij bent jong. Tenminste, je zou je jong moeten voelen.
    Jij torst je verleden elke dag weer opnieuw met je mee en dit valt je zwaarder dan je ooit had kunnen denken. Op een dag ontmoet jij iemand in je omgeving, die het net als jij zwaarder heeft dan een doorsnee mens. Jullie raken bevriend. Jullie steunen elkaar door dik en dun. Een ieder ander zou instorten als ze jullie leed met zich mee moesten zeulen, maar jullie niet.
    Nog niet.
    Overdag zijn jullie net als de rest, vrolijke tieners die aan het begin van hun leven staan. Maar ’s avonds komt jullie ware ik tevoorschijn. De grootste vraag die jullie in de ban houdt: ‘Hoe hou ik het nog langer vol?’ Een ieder heeft zijn eigen problemen, een eigen toneelspel die dagelijks opgevoerd dient te worden voor de omgeving. Anderen zouden een hartverlamming krijgen als ze wisten wat jullie problemen zijn. Jullie niet, jullie houden vol.
    Maar hoe lang kun je blijven volhouden tegen iets waar je niet van kunt winnen?


    Opgeven kan door dit leuke lijstje even in te vullen:

    Rol:
    Naam personage:
    geslacht:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk ( with picture)
    Familie:
    Probleem:
    Extra:


    Regels:
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Er zijn een bepaald aantal meisjes voorzien, en een bepaald aantal jongens. Dat wordt niet veranderd, vol is vol!
    - Ik wil liefst wat meer ervaren spelers, die niet na één topic stoppen.
    - Er is een minimum van 5 regels per post.
    - We zijn geen sneltrein dus hou het rustig.
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reseveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden neit goedgekeurd
    - anderhalve week niet reageren zonder waarschuwing = je rol kwijt.



    Meiden 15-17 jaar
    - Resevering lilangel
    - Ellis Amy Fields - Coockies
    - Fay Jennifer Anderson - lilangel
    -
    -

    Meiden 18-20 jaar
    - Anna Sophia Rose Morgann - mismi
    - Taylor Isabella Edwards - Sourire
    - Elizabeth Vivienne Arceneaux
    -
    -

    Jongens 15-17
    -
    -
    -
    -
    -

    Jongens 18-20 jaar
    - Shane Collins - Skoupa
    - Resevering Itami
    - Jordan Dylan Lockwood - Sourire
    - Lloyd Lowery - nosh
    -

    Leiders 25-45 jaar
    -
    -
    -
    -



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 18:50 ]


    "Stay Strong"

    ik ben echt heel erg benieuwd of ik mee mag doen. ik hoop het echt heel erg


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Iedereen is goedgekeurd (:
    Zal iedereen er zo snel mogelijk bijzetten.
    Kunnen bijna beginnen, moeten minimaal 1 leider hebben.


    "Stay Strong"

    Yay, heb zin om te beginnen. :')


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    Yay, heb zin om te beginnen. :')


    Me 2.
    Hebben 1 leider nodig en de rest kan prima inspringen.
    (nerd)


    "Stay Strong"

    Rol: meiden 15-17 jaar
    Naam personage: Fay Jennifer Anderson
    geslacht: vrouwelijk
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Fay is een erg gesloten meisje. Oppervlakkig kan ze heel goed met iedereen omgaan maar zodra mensen te dichtbij komen of te belangrijk voor haar worden klapt ze dicht en sluit ze zich af. Ze vat dingen erg snel als kwetsend op en die dingen blijven dan door haar hoofd spoken en dan vreet ze zichzelf helemaal op van binnen. Soms als ze een goeie dag heeft is ze super vrolijk en hyper actief maar dit kan dan zomaar weer omslaan naar een depressieve bui. Ze is erg rustig en word niet snel boos. Ze doet erg haar best om door iedereen gemogen te worden. Ze heeft een hekel aan ruzies en probeert deze dan ook altijd op te lossen ook al is ze zelf niet betrokken. Ze doet zichzelf voor alsof ze heel sterk is en het haar allemaal niks boeit 'haar masker'.
    Uiterlijk ( with picture): Valerie heeft een licht gebruinde huid, ze is slank gebouwd en heeft mooie vrouwelijke rondingen. Ze is niet heel groot, 1.67. ze heeft lang blond haar dat t en ze heeft groene ogen.


    Familie: heeft ze niet meer.
    Probleem: Toen ze 13 was is ze uit huis gezet door haar ouders, ze kon nooit iets goed doen volgens hun, ze noemden haar duivel en hadden altijd ruzie. Sinds ze uit huis is gezet is ze het slechte pad op gegaan, roken, drugs, drank stelen... Door wat haar ouders hebben gedaan heeft ze ook een minderwaardigheidsgevoel, ze denkt dat ze niks waard is en slecht is en iedereen haar haat. Ze heeft zichzelf 2 jaar lang gesneden maar daar is ze mee gestopt alleen de littekens zijn nog wel zichtbaar op haar armen en benen.
    Extra: dansen en zingen zijn haar grote passies, daarin kan ze al haar gevoel uiten ook al zou ze dit nooit aan iemand laten zien.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Yay ~ ! Ik kijk er naar uit om te beginnen en ik zal vragen aan een aantal vriendinnen of ze misschien mee willen doen. c:


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Goedgekeurd & staat erbij (lol)


    "Stay Strong"

    Jeej


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Hopen dat er nog iemand komt die een begeleider aan wil maken en dat we zo snel mogelijk kunnen beginnen =)

    Heb trouwens nog een plaatje van de baby toegevoegd.. echt te schattig gewoon haha

    Ik ga het gewoon proberen..

    Rol: meisje 18-20
    Naam personage: Lilith Coques
    geslacht: Female
    Leeftijd: 18
    Innerlijk:
    Lilith is een lief en schattig meisje, dat er nogal jong uit ziet voor haar leeftijd. Maar onder die lieve en onschuldige buitenkant houd een heel ander meisje zich schuil. Niet dat ze gemeen is of arrogant, Lilith zou nooit iemand kwaad doen. Nee onder die onschuldige buitenkant zit een meisje dat pijn heeft, misschien zelfs psychisch niet in orde is. Lilith lijd aan waanbeelden, haar eigen fantasie die gewoon weg helemaal op hol slaat, en die haar vooral ’s nachts op komen zoeken. Als het prettige waanbeelden waren, was het misschien niet zo erg geweest. Maar dat wat Lilith ziet is niet bepaald prettig, monsters, demonen, bloederige lijken en noem maar op.. Daarom is Lilith voortdurend angstig voor het donker en als ze alleen het woord slapen al hoort begint ze te huiveren. Vandaar dat Lilith nogal snel bang is en het donker zoveel mogelijk vermijd, net als de slaap en dat is te zien. Ook vind Lilith het moeilijk om zich aan iets of iemand te binden.
    Goede eigenschappen:
    - Aardig
    - Sociaal
    - Behulpzaam
    Slechte eigenschappen:
    - Angstig
    - Bang voor het donker en het slapen
    - Ongeduldig
    - Houd bijna alles voor zichzelf

    Uiterlijk ( with picture)


    Lilith is een licht getint meisje, haar huid is bedekt met sproetjes die vooral in de zomer heel erg zichtbaar zijn. Lilith ziet er heel jong en kwetsbaar uit vooral omdat haar huid er uitziet als porselein. Ze heeft lange, ebbenhoutkleurige haren en doordringende groene ogen die op oneindig staan. Ze is 1.56 en aan de te dunne kant.
    Familie: Ze heeft pleegouders, haar echte ouders heeft ze niet gekend.
    Probleem: zoals in haar karakter al vermeld staat lijdt Lilith aan waanbeelden, schizofrenie, dit gaat gepaard met een lichtelijke depressie en soms zelfs geweldadigheid. Ze weten niet wanneer de waanbeelden begonnen zijn, waarschijnlijk nadat ze in verschillende gastgezinnen heeft gezeten en het niet kennen van haar ouders.
    Extra: Lilith heeft een passie voor sterrenkijken en sporten.

    Rol: Leider
    Naam personage: Lloyd Lowery
    geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 32
    Innerlijk: Lloyd is bijna de slimste man die ooit op de wereld heeft rondgelopen met zijn IQ van 210 en je zou wel kunnen zeggen dat hij daar trots op is. Hij heeft Psychologie gestudeerd en heeft de ability om te zien wat mensen willen gaan doen gewoon door op hun lichaamstaal te letten. Als hij zich echt concentreert zou hij zelfs kunnen zeggen wanneer een persoon de waarheid verteld en wanneer niet door op details te letten. Lloyd leid aan het syndroom van Asperger en is op sociaal gebied erg onhandig. Meestal begint hij gewoon onzin uit te kramen vanaf het moment dat hij zich niet op zijn gemak voelt. Voor de rest vindt hij het erg moeilijk om dingen voor zich te houden en flapt er meestal gewoon alles uit wat hij denkt waardoor hij al een paar keer in elkaar geslagen is in café's en dergelijke.
    Uiterlijk:




    LLoyd heeft groene ogen en donkerblonde haren die voor het grootste deel van de tijd voor zijn ogen hangen. Hij is ongeveer 1.74m groot en heeft een normale lichaamsbouw.
    Familie: Zijn familie heeft hem in de steek gelaten vanaf het moment dat de rechter besloten heeft dat hij een gevangenisstraf van een paar jaar moest uitzitten.
    Probleem: Lloyd was vroeger verslaaft aan gokken en stond al redelijk snel in de schulden. Om al zijn schulden terug te kunnen betalen is hij drugs gaan beginnen te verkopen aan kinderen waarvan er eentje gestorven is aan een overdosis. Daarvoor zou hij normaal 25 jaar de gevangenis in moeten, maar door een experiment is hij eerder vrij gekomen en gaan werken om jongeren te helpen. Als hij dat kan volhouden wordt zijn straf met meer dan tien jaar verminderd.
    Extra: Mensen weten dat hij in de gevangenis heeft gezeten, maar niet waarom. Ze weten ook niets van het experiment en van het feit dat hij nu normaal nog altijd achter de tralies zou moeten zitten af.



    Hoop dat het een beetje goed is en dat dat experiment mag, anders verander ik het wel even c:


    Tell me I'm a screwed up mess, that I never listen ~

    Now we can start =)

    Nosh schreef:
    Rol: Leider
    Naam personage: Lloyd Lowery
    geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 32
    Innerlijk: Lloyd is bijna de slimste man die ooit op de wereld heeft rondgelopen met zijn IQ van 210 en je zou wel kunnen zeggen dat hij daar trots op is. Hij heeft Psychologie gestudeerd en heeft de ability om te zien wat mensen willen gaan doen gewoon door op hun lichaamstaal te letten. Als hij zich echt concentreert zou hij zelfs kunnen zeggen wanneer een persoon de waarheid verteld en wanneer niet door op details te letten. Lloyd leid aan het syndroom van Asperger en is op sociaal gebied erg onhandig. Meestal begint hij gewoon onzin uit te kramen vanaf het moment dat hij zich niet op zijn gemak voelt. Voor de rest vindt hij het erg moeilijk om dingen voor zich te houden en flapt er meestal gewoon alles uit wat hij denkt waardoor hij al een paar keer in elkaar geslagen is in café's en dergelijke.
    Uiterlijk:




    LLoyd heeft groene ogen en donkerblonde haren die voor het grootste deel van de tijd voor zijn ogen hangen. Hij is ongeveer 1.74m groot en heeft een normale lichaamsbouw.
    Familie: Zijn familie heeft hem in de steek gelaten vanaf het moment dat de rechter besloten heeft dat hij een gevangenisstraf van een paar jaar moest uitzitten.
    Probleem: Lloyd was vroeger verslaaft aan gokken en stond al redelijk snel in de schulden. Om al zijn schulden terug te kunnen betalen is hij drugs gaan beginnen te verkopen aan kinderen waarvan er eentje gestorven is aan een overdosis. Daarvoor zou hij normaal 25 jaar de gevangenis in moeten, maar door een experiment is hij eerder vrij gekomen en gaan werken om jongeren te helpen. Als hij dat kan volhouden wordt zijn straf met meer dan tien jaar verminderd.
    Extra: Mensen weten dat hij in de gevangenis heeft gezeten, maar niet waarom. Ze weten ook niets van het experiment en van het feit dat hij nu normaal nog altijd achter de tralies zou moeten zitten af.



    Hoop dat het een beetje goed is en dat dat experiment mag, anders verander ik het wel even c:

    Hij flapt er meestal gewoon alles uit? Lijkt me niet echt betrouwbaar met probleemjongeren die dingen aan hem kwijt willen. Hij kan ze er dan zomaar uitflappen. :')


    Take me to wonderland

    als ik goedgekeurd ben, en dus mee mag doen, en jullie vanavond nog beginnen, ik moet trainen dus kom daarna niet meer online. sawry♥

    Itami schreef:
    (...)
    Hij flapt er meestal gewoon alles uit? Lijkt me niet echt betrouwbaar met probleemjongeren die dingen aan hem kwijt willen. Hij kan ze er dan zomaar uitflappen. :')
    idd