• Jij bent jong. Tenminste, je zou je jong moeten voelen.
    Jij torst je verleden elke dag weer opnieuw met je mee en dit valt je zwaarder dan je ooit had kunnen denken. Op een dag ontmoet jij iemand in je omgeving, die het net als jij zwaarder heeft dan een doorsnee mens. Jullie raken bevriend. Jullie steunen elkaar door dik en dun. Een ieder ander zou instorten als ze jullie leed met zich mee moesten zeulen, maar jullie niet.
    Nog niet.
    Overdag zijn jullie net als de rest, vrolijke tieners die aan het begin van hun leven staan. Maar ’s avonds komt jullie ware ik tevoorschijn. De grootste vraag die jullie in de ban houdt: ‘Hoe hou ik het nog langer vol?’ Een ieder heeft zijn eigen problemen, een eigen toneelspel die dagelijks opgevoerd dient te worden voor de omgeving. Anderen zouden een hartverlamming krijgen als ze wisten wat jullie problemen zijn. Jullie niet, jullie houden vol.
    Maar hoe lang kun je blijven volhouden tegen iets waar je niet van kunt winnen?


    Opgeven kan door dit leuke lijstje even in te vullen:

    Rol:
    Naam personage:
    geslacht:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk ( with picture)
    Familie:
    Probleem:
    Extra:


    Regels:
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Er zijn een bepaald aantal meisjes voorzien, en een bepaald aantal jongens. Dat wordt niet veranderd, vol is vol!
    - Ik wil liefst wat meer ervaren spelers, die niet na één topic stoppen.
    - Er is een minimum van 5 regels per post.
    - We zijn geen sneltrein dus hou het rustig.
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reseveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden neit goedgekeurd
    - anderhalve week niet reageren zonder waarschuwing = je rol kwijt.



    Meiden 15-17 jaar
    - Resevering lilangel
    - Ellis Amy Fields - Coockies
    - Fay Jennifer Anderson - lilangel
    -
    -

    Meiden 18-20 jaar
    - Anna Sophia Rose Morgann - mismi
    - Taylor Isabella Edwards - Sourire
    - Elizabeth Vivienne Arceneaux
    -
    -

    Jongens 15-17
    -
    -
    -
    -
    -

    Jongens 18-20 jaar
    - Shane Collins - Skoupa
    - Resevering Itami
    - Jordan Dylan Lockwood - Sourire
    - Lloyd Lowery - nosh
    -

    Leiders 25-45 jaar
    -
    -
    -
    -



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 18:50 ]


    "Stay Strong"

    PlagueRat schreef:
    (...)
    laten we het zoals het is of gaan we in gesprek met tottalymoi? (:

    Moet jij weten. Als jij er geen probleem mee hebt, kun je het zo laten. ^^


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Moet jij weten. Als jij er geen probleem mee hebt, kun je het zo laten. ^^

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet leuk vind, maar ik voel me meteen zo'n trut als ik zeg van "jouw personage lijkt op het mijne verander het! D<"
    DILEMMA

    [ bericht aangepast op 11 april 2013 - 1:07 ]


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    PlagueRat schreef:
    (...)
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet leuk vind, maar ik voel me meteen zo'n trut als ik zeg van "jouw personage lijkt op het mijne verander het! D<"
    DILEMMA

    Hahahaha. Ik zou wel vragen of diegene het wilde veranderen, but that's me. :x


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    PlagueRat schreef:
    (...)
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet leuk vind, maar ik voel me meteen zo'n trut als ik zeg van "jouw personage lijkt op het mijne verander het! D<"
    DILEMMA

    Wel... Ik zou dat zeggen. :'D Je bent niet de enige die om een aanpassing vraagt dan hoor. :p


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Wel... Ik zou dat zeggen. :'D Je bent niet de enige die om een aanpassing vraagt dan hoor. :p


    Tortura schreef:
    (...)
    Hahahaha. Ik zou wel vragen of diegene het wilde veranderen, but that's me. :x


    in dat geval ga ik haar denk ik even een pm sturen. dank jullie wel <3


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Tortura schreef:
    First of all: Ik weet dat ik niet met dit RPG meedoe, maar iets veel me even op met de rollen en ik vroeg me wat af, dus daarom dat ik het even hier plaats. :]. No hate, guys.

    Second - @tottalymoi: Allrighty, hele leuke rol en alles, maar ehh.. Laat 't feit nu even wezen dat ik vind dat je rol nogal op die van PlagueRat lijkt. Toeval of geen toeval? I guess not, probably because I don't believe in it.
    Nu is mijn vraag voor jou: had je geen inspiratie voor de rol, of wat? I don't mean any harm against ya, maar het valt me nu wel heel erg op. Sowieso spreek je sommige dingen wel tegen in je rol.
    '...en soms zelfs geweldadigheid.' Eerder meldde je nog dat ze geen vlieg kwaad zou doen, dus wat is het?


    toeval, dat sowieso ik heb er zelf namelijk een spuughekel aan als anderen niet creatief genoeg zijn om zelf iets te verzinnen.
    Lilith is gebasseerd op een ander personage van me, maar ik heb aanpassingen gemaakt waardoor het zo tegenstrijdig is, daar had ik even op moeten letten.
    maar, ik vind het oké dat je dit meld, maar had dat dan even in een pm gedaan en niet op het forum zelf. nu voel ik me namelijk heel stom weggezet.
    Natuurlijk is het mijn eigen schuld dat ik de andere personages niet heb gelezen. Ik heb het zal het zo snel mogelijk veranderen, maar gezien het feit dat ik nogal in tijd nood zit door school kan ik die aanpassing vanavond niet doorvoeren.

    tottalymoi schreef:
    (...)

    toeval, dat sowieso ik heb er zelf namelijk een spuughekel aan als anderen niet creatief genoeg zijn om zelf iets te verzinnen.
    Lilith is gebasseerd op een ander personage van me, maar ik heb aanpassingen gemaakt waardoor het zo tegenstrijdig is, daar had ik even op moeten letten.
    maar, ik vind het oké dat je dit meld, maar had dat dan even in een pm gedaan en niet op het forum zelf. nu voel ik me namelijk heel stom weggezet.
    Natuurlijk is het mijn eigen schuld dat ik de andere personages niet heb gelezen. Ik heb het zal het zo snel mogelijk veranderen, maar gezien het feit dat ik nogal in tijd nood zit door school kan ik die aanpassing vanavond niet doorvoeren.

    Dit topic dient er eigenlijk ook wel voor om eventueel er op te wijzen dat een personage lijkt op dat van een ander.


    Take me to wonderland

    tottalymoi schreef:
    (...)

    toeval, dat sowieso ik heb er zelf namelijk een spuughekel aan als anderen niet creatief genoeg zijn om zelf iets te verzinnen.
    Lilith is gebasseerd op een ander personage van me, maar ik heb aanpassingen gemaakt waardoor het zo tegenstrijdig is, daar had ik even op moeten letten.
    maar, ik vind het oké dat je dit meld, maar had dat dan even in een pm gedaan en niet op het forum zelf. nu voel ik me namelijk heel stom weggezet.
    Natuurlijk is het mijn eigen schuld dat ik de andere personages niet heb gelezen. Ik heb het zal het zo snel mogelijk veranderen, maar gezien het feit dat ik nogal in tijd nood zit door school kan ik die aanpassing vanavond niet doorvoeren.

    In topics wordt er heel vaak gemeld jegens iemand als hij / zij een personage op iemand heeft laten lijken. Nu is het, heb ik begrepen, niet expres gedaan, maar volgens mij is het niet erg als het in een topic wordt gezegd. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Is het goed als ik nog een jongen aan maak van 15- 17? (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rol: Jongen 15- 17
    Naam personage: Drew Jackson Cooper
    geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 17, over twee maanden 18
    Innerlijk: Drew is een lieve, bezorgde jongen. Hij kan het niet aanzien om mensen van wie hij houdt zichzelf te zien kwellen. Omdat hij dat niet aankan zoekt hij naar oplossingen. De manier maakt niet uit. Zelf zou Drew mensen nooit opzadelen met zijn problemen. Hij is erg kritisch en verwijt zichzelf alles. Als je hem een preek geeft, luistert hij er niet naar. Dat is het enige dat hem niet kan schelen. Regels, ze kunnen de pot op. Het enige dat hem raakt zijn mensen die overlijden of mensen die zichzelf kapot maken. Hij gaat dan mee de diepte in en komt er dan moeilijk uit. Hoe vrolijk hij vroeger was, zo depressief is hij nu. Je ziet hem nooit lachen, welke grap dan ook. Als je iets zegt over zijn familie, dan kan je klappen verwachten. Toch is hij razend op zijn vader en stiekem wenst hij zijn vader dood. Toch laat hij dat niet merken en neemt hij het altijd op voor familie. Familie is nummer één.
    Drew kan je makkelijk boos maken, vooral als je spot met zijn moeder is hij niet te handelen. Verder zegt hij niet echt veel en toont hij geen interesse in andere. Dat is omdat hij mensen niet weer wilt verliezen of domme dingen wilt zien doen. Hij doet alles zelf en laat geen mensen door. Soms lijkt hij een betonnen muur, een persoon zonder gevoelens. Dit doet hij enkel uit zelfbescherming. Als hij je binnen laat, zal hij er alles aan doen om je te beschermen. Als broer, als zusje, als vriendinnetje. Maakt niet uit hoe, hij heeft alles voor je over.
    Uiterlijk ( with picture)



    Familie: Drew is opgegroeid in een normaal gezin. Hij heeft een moeder, vader en een broertje Op zijn 14de veranderde dat. Zijn moeder werd ernstig ziek. Ze overleed op zijn vijftiende aan. Zijn broertje, Micheal, ging daar helemaal aan onder door, eveneens als zijn vader. Zijn vader gaf hem en Micheal de schuld en begon te drinken. Micheal volgde zijn voorbeeld. Drew kreeg de lading over zich heen en wenst elke dag dat zijn moeder niet was overleden.
    Probleem: Drew werd in elkaar geslagen door zijn vader na zijn moeders dood. Hij moest aanzien hoe zijn broertje steeds dieper de put in zakte, maar hij kon niets doen. Het was de hele tijd zijn broertje met zijn vader tegen hem. Om de pijn te verdragen begon hij op straat te leven. Hij stal, hij rookte, hij gebruikte drugs en hij dronk te veel alcohol. Na een jaar was hij al van school getrapt. Dat zorgde voor nog meer problemen tussen hem en zijn vader. Hij begon steeds meer op straat te leven en sliep nachten niet thuis, maar haalde de nachten door op de koude straat. Nadat hij was betrapt bij het stelen van een horloge, ketting en andere dure spullen is hij doorgestuurd naar dit kamp.
    Extra: Drew houdt van dansen. Hij heeft het meegepakt op straat en doet het dan ook dagelijks. Vroeger deed hij veel aantekenen, maar dat heeft hij sinds zijn moeders dood verdrongen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    wheuy laten we Lilith veranderen in Canan :

    Rol: meiden 18-20
    Naam personage: Canan Atmaca ( Canan betekent geliefde)
    geslacht: Female
    Leeftijd: 18
    Innerlijk:
    Canan is een meisje van de straat, van kinds af aan is ze daar te vinden. Ze heeft amper opvoeding gehad, en de mensen waar ze bij woonde konden haar niet aan. Canan is nogal een wilde en houdt zich niet aan regels. Ze doet alleen dingen waarvan ze denkt dat het nodig is om te overleven. Canan heeft geen familie, en anders weet ze niet waar ze zijn. Het maakt haar ook niet uit, Canan heeft ze niet nodig, ze kan prima voor zichzelf zorgen doordat er nooit een vader/moeder figuur is geweest. Hierdoor heeft Canan weinig vertrouwen in anderen en vertrouwd ze alleen op zichzelf. Canan is vaak in aanmerking gekomen met de politie maar wist altijd weer te ontsnappen tot kort geleden. Overal waar ze is is Canan op haar hoede om er zo snel mogelijk vandoor te kunnen gaan hoewel dat nu iets lastiger zal gaan. Canan verteld niemand iets over zichzelf, en dat komt vooral omdat ze zelf niet goed weet wie ze is onder haar harde laag en ze wantrouwend is tegenover anderen, wat eerder genoemd is. Wel is Canan een doorzetter en zal ze alles op alles te zetten om te bereiken wat ze wilt. Ook is Canan erg competitief ingesteld en wil ze altijd winnen, wat handig is bij het sporten. Sporten is iets wat Canan geweldig vind, daar kan ze al haar energie even kwijt en kan ze zichzelf zijn. Canan kan soms heel gemeen zijn, en is soms nogal agressief. Dat komt doordat ze zich als meisje zijnde goed moest verdedigen op de straat. Canan is lid geweest van een bende. Canan heef nooit hulp nodig en zou iemand gerust eigen handig in elkaar kunnen slaan. Canan heeft respect voor anderen, gaat er beleefd mee om als anderen ook respect voor haar hebben.
    Uiterlijk ( with picture):


    Familie: heeft ze niet, en hoeft ze niet. Ze heeft wel eens in gastgezinnen gezeten, dit was niet zo'n succes.
    Probleem: Canan is nogal losgeslagen en leidde een straatleven voordat ze hier terecht kwam. Ze vocht, dronk, schold, gebruikte weleens wat en verhandelde veel drugs. Canan heeft er menige keren voor gezorgd dat naïeve en onschuldige mensen in de goot belandden door drugs. Ook heeft Canan gezorgd dat meisjes in een bordeel terecht zijn gekomen. Hier haat ze zichzelf om, vooral omdat ze weet hoe het daar is. Canan heeft er ook een tijdje in gezeten tot ze tot een compromis gekomen was. Toen was ze vrij, zolang ze de pooier en loverboys maar aan meisjes zou helpen. Ze is daarna in een bende terecht gekomen waar ze drugs mee verhandelde en de straten onveilig maakte. Canan ontsnapte altijd aan de politie maar is laatst toch opgepakt omdat ze onder invloed van drugs en alcohol tegen een boom was geknalt en in het ziekenhuis belandde. Ze is aangehouden op verdenking van drugs en meisjeshandel. Canan ontkent dit en probeerd ervoor te zorgen dat ze niet in de bak komt. Ondertussen is ze in dit kamp ondergebracht om over haar problemen te praten. vooral over het feit dat ze zonder ouders is opgevoed, heel haar middelbare school heeft geskipped en haar straatleven. Verder wordt ze ook behandeld voor haar agressie.
    Extra: ze houdt geweldig veel van sporten.

    ik hoop dat het zo goed is?

    Ok, dit RPG is een beetje doodgevallen. Zijn er nog mensen die hier verder mee zouden willen gaan? :')


    Take me to wonderland

    Ja, ik wil , maar zonder de oprichter is het een beetje... Vreemd? Idk. Ik wil wel doorgaan


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Ik had een bericht naar haar gestuurd om na te vragen of ze nog online zou komen, maar ik heb geen antwoord gekregen. Ik wacht nog een week ofzo en stel dan een moderator voor of iemand dit RPG kan overnemen? :')


    Take me to wonderland

    Lijkt me een goed idee. Maar ze is in al die tijd ook niet online geweest. Ze is verdwenen...


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.