• Lily Jones woont in een pleeggezin in Nederland.
    De mensen die haar daar geplaatst hebben, hebben haar verteld dat haar beide ouders niet meer leven en ze verder ook geen familie blijkt te hebben.
    Maar dan ineens op haar zestiende verjaardag staat er een man voor de deur. Hij verteld haar, in het Engels, dat hij haar vader is. Maar Lily herkend hem wel, ze heeft namenlijk wel een foto van hem. Toen ze pas zes jaar oud was is hij ineens verdwenen. Haar moeder is kort erna overleden en toen is ze in een pleeggezin geplaatst. Lily was in vele pleeggezinnen geweest omdat ze als onhandelbaar werd beschouwd door haar vele pleegouders, maar nu ze het eindelijk naar haar zin heeft kom haar vader langs. Eerst is ze boos op hem omdat hij haar niet eerder heeft gered uit deze waanzin, maar als hij haar uitlegd dat hij al lange tijd naar haar opzoek is vergeeft ze het hem. Hij is er tenslotte nu voor haar, dat is het enige wat telt!
    Lily verhuisd naar Engeland, het land waar ze geboren is, en komt bij haar vader wonen.
    En daar ontmoet ze de boyband die ze al sinds de Xfactors volgt. Ze houdt van hun muziek en is dan ook dolblij dat ze de kans krijgt deze jongens als vriend te hebben..
    Maar is ze wel blij met de gevolgen ervan..?


    -Trailer by Lizor
    -Soundtrack
    -One Direction bestaat
    -Nederlands geschreven
    -Story by Rowena Suuring
    -Ik waarschuw NIET duw neem een Abo!




    Hoii (:
    Ik hoop dat ik hiermee wat meer lezers & abonee's krijg (:
    Het zou namenlijk erg leuk zijn als ik mijn verhaal kan schrijven voor anderen en niet voor mezelf.
    Ook wil ik vragen of, wie die ook leest, je mijn verhaal zou willen beoordelen. Zodat ik weet of mijn schrijfstijl fijn is, of juist niet.
    Ik zou namenlijk misschien wel schrijver willen worden maar ik weet dus totaal niet of mijn schrijfstijl wel mooi is of juist niet.
    Als ik dat weet dan weet ik ook wat ik moet veranderen. (:
    Dus, dan weet ik of ik mijn droom moet gaan verwezelijken of dat ik die droom beter kan laten vallen.
    Als je me daarmee zou willen helpen en mijn verhaal lezen of beoordelen zou dat fijn zijn (:
    En als je het een leuk verhaal vind neem gerust een abo, ik post iedere week een nieuw hoofdstuk!
    ×Roww×
    ~×××~

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 13:35 ]


    Little do you know

    -

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 13:30 ]


    Little do you know

    -

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 13:31 ]


    Little do you know

    Waarom quote je telkens je beginpost. Dit valt onder onnodig bumpen en dat mag niet eens.


    26 - 02 - '16

    Pantheon schreef:
    Waarom quote je telkens je beginpost. Dit valt onder onnodig bumpen en dat mag niet eens.


    Sorry, ik was niet vanplan dat te doen.
    Ik kom er ook net achter dat ik dat deed, er stond een fout in en die wilde ik veranderen maar ik klikte op de verkeerde knop -.-'


    Little do you know