• Hee!
    Ik vind het ontzettend leuk om trailers te maken en volgens mij willen ook best veel mensen een trailer voor hun verhaal, maar hebben ze geen tijd op die te maken of lukt het gewoon niet. Dus ik ben hier om jullie uit de brand te helpen! Wil je een trailer voor je verhaal? Vul dan gewoon dit lijstje in:

    Titel verhaal:
    Korte samenvatting:
    Sfeer:
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Evt. al een paar youtube filmpjes:
    Evt. ideeën voor de trailer:



    Een paar voorbeelden zodat je een beetje een ideetje hebt van hoe de trailers er uit komen te zien:
    Klik 1
    Klik 2
    Klik 3
    Klik 4

    Dus zend hier je aanvraag in en ik maak zo snel mogelijk een trailer voor je!
    xx Lizor

    Topic 1

    Wachtlijst:
    queenofloki +
    Ziamcrew +
    xxHoranx
    Coockies +
    MattSmith
    Matilda
    1DNiallxMe +
    Harmonize
    StylessGirl
    KittyChan
    Cullens
    1DNiallxMe
    Paynez
    xxHoran
    Kodaline
    DarkMark
    Moore

    Trailers:

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 22:09 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Titel verhaal: Friends in New Orleans

    Korte samenvatting: Elizabeth gaat naar New Orleans en ontmoet daar de Mikaelsons & Marcel. Verder weet ik nog niet echt welke kant ik dit op wil laten gaan maar ik denk dat ik sowieso een hele grote battle ga laten ontstaan tussen Marcel, Elijah en Klaus.

    Sfeer: Eng.

    Liedje: Kevin Rudolf - In The City

    Volgorde:

    Tekst: Friends in New Orleans.
    Tekst: In New Orleans is alles mogelijk en de stad is bedolven met vampieren.
    0;26 tot en met 0;54
    Tekst: Elizabeth is een beeldschone vrouw die erg intelligent en warmhartig is.
    0;18 tot en met 0;36
    Tekst:Wanneer Elizabeth naar New Orleans gaat, lijkt alles mis te gaan.
    0;00 tot en met 1;60
    Tekst: Hoe zal het met Elizabeth aflopen en hoe zal de strijd rondom haar eindigen?

    Kan je het me melden wanneer de trailer af is?


    Chaos is a ladder.

    1DNiallxMe schreef:
    Hey. Ik keek ff naar mijn trailer A secret that only i know. Maar toen werd het geluid gedempt omdat het liedje "Autejrs rechtelijk is beschermd" kan je dus misschien een ander liedje dat er bij past bij doen? :). Doe het wanneer je tijd hebt hoor!

    I'm back from berlin en het one direction concert :'DDDDDDDDDD maar ik zal het morgen of vanavond doen (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Eerder bij een aanvraag schreef ik:
    Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik dit vehaal werkelijk ga uitwerken 
    Titel:You Have Thousand Little Things But That One Thing Is Enough For Me||ft. Liam James Payne(16+)
    Korte Samenvatting: Siarra Evelyn Black is een heel onhandig meisje. Ze haat school, is heel creatief maar is ook ontzetend onzeker. Daarbij vindt haar moeder dat ze naar een kostschool moet omdat ze niet goed leert. Kortom haar leven is een puinhoop. Als ze zich zelf gaat snijden blijkt haar leven voorgoed over te zijn. Maar dan...
    Vervolg>
    Wordt ze ondekt als zangeres haar leven is nogsteeds een puinhoop. Ookal is ze beroemd aan het worden op school wordt ze nogsteeds gepest. Tijdens een opname van een nummer ontmoet ze Liam James Payne. Zal hij haar leven voorgoed veranderen? Of vindt hij haar ook maar iemand die er niet toe doet?

    Sfeer: Komisch, Verdrietig, Romantisch, aan het einde Vrolijk
    Liedje: Someone Like You van Adele
    Tekst:Ik vertaal het even naar het Nederlands maar in de trailer graag Engels. En alle tekst zwarte achtergrond graag.
    Siarra:"Waarom moet ik naar een kostschool?"
    Haar moeder:"Omdat je zo slecht presteert!"
    Siarra:"Ik wil niet!"
    Haar moeder:"Je moet!"
    Verteller:"Op haar nieuwe school is Siarra anders. Ze wordt gepest. Getreiterd en uitgelachen. Ze begint zichzelf te snijden. Haar leven lijkt voorgoed over. Maar...Dan wordt ze ondekt, ze mag een CD opnemen. Nog steeds wordt ze gepest. Dan komt de persoon die haar misschien kan helpen."S
    iarra: "Wie ben jij?"
    Liam:"Ik ben Liam, Liam Payne...
    Evt. YouTube video's:Ik heb geen filmpjes maar wel ideeën voor filmpjes:
    -Een meisje dat ruzie heeft met haar moeder.
    -Een meisje dat rond kijkt in een nieuwe school
    -Een meisje dat wordt gepest
    -Een meisje dat zich snijd.
    -Een meisje dat een CD opneemt ofzo
    -Een meisje die huilt.
    -Liam die op je af komt lopen
    Evt. Ideeën voor de trailer: Meisje en moeder die ruziën
    De tekst:"Waarom moet ik naar een kostschool?" "Omdat je zo slecht presteert" "Ik wil niet!" "Je moet"Dan een meisje die rond kijkt in een school/gebouw. Dan de tekst:
    "Op haar nieuwe school is Siarra anders. Ze wordt gepest. Getreiterd en uitgelachen. Ze begint zichzelf te snijden. Haar leven lijkt voorgoed voorbij."
    ondertussen zie je een filmpje van een meisje die wordt geitreiterd en gepest. Dan de tekst:
    "Ze wordt ondekt en mag een CD opnemen. Een meisje die een CD opneemt. "Maar ze wordt toch nog steeds gepest"
    een meisje die huilt. "Dan komt de persoon die haar misschien kan helpen." Een filmpje van een vallende ster. Dan de tekst:
    "Wie ben jij?"
    Video van Liam. "Ik ben Liam, Liam Payne. Einde.
    Uiteraard alle tekst in het Engels. Dit is ongeveer wat ik wil.Maar je kan lekker rustig aandoen want dit verhaal staat niet online.


    Wat veranderd moet worden dat het oersonage nu Demi Lovato is. Waarom? Omdat ze dit ook ongeveer heeft meegemaakt...

    @Caleo


    @1DNiallxMe

    @MELISSAx1D


    Sorry dat het zo veeeeel te lang duurde :'3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Geeft echt niet!

    Bedankt!


    Reality's overrated.

    Maak je nog steeds trailers??


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Titel verhaal:Important in my life is drunk, drugs and sex||Zayn Javadd Malik(16+)
    Korte samenvatting:
    Darcy Adams is een meisje die school niets boeit. Ze is wild. Als ze in aanraking komt met party's feest ze elke nacht. Daar drinkt ze ook veel te veel. Maar het word nog erger. Ze raakt verslaaft aan drugs. Op een avond gaat ze helemaal los. Ze schuurt tegen een jongen aan en dat eindigt in bed. De jongen is Zayn. Ze worden "fuckbuddy's". Ze is alleen maar geïnteresseerd in sex, drugs, drank en feesten. Maar als ze dan per ongeluk bevalt van een meisje. Veranderd haar leven. Ze moet kiezen tussen haar leven als een party animal of als verantwoordelijke moeder. Ze kiest het foute en Zayn is al gauw klaar met haar. Maar dan realiseert ze zich wat ze doet en probeert ze hopeloos op het rechte pad te komen.
    Sfeer: Heftig, grof, dramatisch, donker
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn): Weet niet goed. Misschien Animal van Neon Trees. Kijk maar wat erbij past.
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn):-A real party animal
    -She meet a special boy named Zayn
    - Her party life continues. Her party life continues with more drugs, alcohol and ofcourse, sex.
    - But then. A baby born..
    -Darcy need te chooce between her amazing party life and her baby.
    -She chooses the wrong. Zayn is soon done with her and walks away. Darcy realizes what she does and tries desperately to come on the right path. A life without drugs, alcohol and sex. A life as a great mother. But can she miss her life full of drunk, drugs and sex?
    Evt. al een paar youtube filmpjes: Dat weet ik niet goed. Het meisje is in iedergeval Perrie Edwards. Misschien wat filmpjes van Haar Zayn. Een baby en feestjes met drugs en alcohol?
    Evt. ideeën voor de trailer: Een beeld van een feestend meisje. Dan de tekst: "A real party animal." dan een beeld van een wild feest met een blond meisje en een zwart harige jongen. "She meet a special boy named Zayn. Her party life continues sith more drugs, alcohol and ofcourse, sex." dan een beeld van een baby die huilt. "But then: a baby born." a twijfelend meisje. "She chooses the wrong. Zayn si soon done with her and walks away with the baby.
    Darcy realize what she does and try desprately to come on the right path. A life without drugs, party's and sex. A life as a great mother." Zayn die lacht. Maar een meisje die huilt. Dan de tekst. But can she miss her life full of drugs, alcohol and ofcourse, sex? Einde. De tekst weer graag op een zwarte achterond. Succes! Xx

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 22:19 ]

    Melorfors schreef:
    Maak je nog steeds trailers??

    Ik probeer het :'3 maar het gaat niet zo heel snel... zit nu in een drukke periode met school


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Titel verhaal: Softly Into Me // Liam James Payne.
    Korte samenvatting: Beschrijving verhaal:

    A. was het populairste meisje van de klas, de school en zelfs het dorp. Net als vele jongens had Liam Payne altijd al een oogje op haar. Ook zij wist dat hij een dikke crush op haar had. Maar na één keer het bed gedeeld te hebben bestond hij niet meer voor haar. Ze kreeg een relatie met de beste voetballer van het dorp. Liam zijn hoop was vergaard.
    Toen A. een half jaar later niet meer op school kwam en ook van de voetballer geen spoor meer te vinden was gingen er allemaal geruchten te ronde. Haar vader deed alsof ze nooit had bestaan.
    Met de loop van de tijd werd het steeds minder belangrijk waar ze nou was, iedereen dacht dat ze met de voetballer was vertrokken. Alleen Liam bleef de ijdele hoop houden haar ooit nog te zien.
    Maar wat nou als die hoop niet voor niks blijkt? Wat nou als hij haar op een dag toevallig tegenkomt? Maar het meisje is niet meer wie ze was. En hoewel zij hem zo ver mogelijk op afstand wilt houden begint Liam steeds meer naar haar te verlangen.


    *One Direction doesn't excist.
    *16+, I don't warn.
    *A little bit badboy Payne.

    Je kunt A. trouwens gewoon Aurrisea noemen haha.
    Sfeer: Nou het is zo'n echt 16+ verhaal, maar heeft ook met het straatleven enzo te maken. (Hij vind Aurrisea bij een groep hangjongeren.)
    Liedje: Kijk maar wat er bij past.
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn): Nou, een beetje als in de beschrijving.
    Evt. al een paar youtube filmpjes: Heb ik niet :( Sorry.
    Evt. ideeën voor de trailer: Jupps, gewoon iets als de beschrijving en tja uhm, dus van die stukjes waarvan je weet dat het van die 16+ stukjes zijn :$ (Haha, slecht Nederlands, maar je snapt wat ik bedoel toch?) Voor Aurrisea (A. dus. Noem haar alsjeblieft gewoon Aurrisea in de trailer.) een heel knappe brunette het liefst haha. Het liefst met krullend haar. Liam spreekt voor zich. De rest van 1D ook als je ze wilt gebruiken. Er word ook veel gebruik gemaakt van flashbacks, dromen en forwards. Nou ja, als je meer wilt weten moet je het maar vragen ;)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 15:05 ]


    Reality's overrated.

    Caleo --> Lake.


    Reality's overrated.

    Klik.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Hey, ik zou graag een aanvraag doen (:

    Titel verhaal: Fairy Tales || Harry Edward Styles
    Korte samenvatting: Niet echt kort maar je weet hoe slecht ik daar in ben...

    Evangeline is de dochter van de koning van Engeland. Haar moeder is overleden toen ze vier was. Sinds dien mag ze niets meer van haar vader. Haar slaapkamer is helemaal boven in het kasteel, ze mag niet met jongens praten, alleen met haar beste vriend: Liam Payne. Liam's moeder is het hoofd van de hofhouding en zijn vader is persoonlijk adviseur van de koning. Ook mag ze absoluut niet buiten de kasteel muren komen.
    Engeland en Ierland zijn in oorlog met elkaar. De vader van Evangeline is bang dat de koning van Ierland haar te grazen wil nemen om hem te chanteren.
    Op een dag gaat de koning samen met een leger naar noord Engeland om daar te onderhandelen. Evangeline is dus alleen thuis in het kasteel (samen met Liam).
    Ze zit boos te mokken op haar kamer als ze gerammel hoort aan de deur. Paniek slaat toe. Met een koeken pan in haar handen gaat ze achter de deur staan. Als deze open gaat komt Harry binnen.
    Harry is een dief, en niet zo maar een dief. Hij is samen met zijn twee vrienden de meest gezochte dief in Engeland, Schotland en Ierland. Harry's schuilnaam is Finn Walker. Niemand, behalve zijn twee vrienden: Louis wiens schuilnaam James Scott is en Zayn wiens naam Adam Carther is.
    Ze hebben de kroon van de koningin gestolen.
    Alleen kwam Liam daar achter. Louis en Zayn weten te ontsnappen maar Harry is perrongelijk in de kamer van de prinses beland. Evangeline slaat hem knok-out met haar pan en is doodsbang. Toch is ze ook nieuwsgierig. Wie is hij? Waar komt hij vandaan? En waarom heeft hij die kroon bij zich?
    Zo dra hij wakker word stelt ze een deal voor. Hij moet haar het land laten zien, hij moet haar alles vertellen over de buiten wereld omdat haar vader dat nooit deed. Als hij haar veilig teug brengt, en alleen dan: krijgt hij zijn kroon. Eerst weigert Harry maar later stemt hij in.
    Ze vertrekken. Evangeline is door het dollen heen, eindelijk mag ze naar buiten! Alleen als Liam er achter komt dat ze weg is, slaat hij alarm. De koning komt terug en denkt dat Finn Walker aka. Harry haar heeft ontvoert. Ze zetten de achtervolging in. Onder tussen heeft de kroonprins van Ierland; Niall Horan de opdracht gekregen om Evangeline te ontvoeren. Ook hij gaat achter Harry en Evangeline aan. Om het nog moeilijker te maken gaan Zayn en Louis de twee proberen te helpen.
    Kom het goed?

    Sfeer: Vrolijk
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn): River Flows In You
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    ‘He’s a thief’
    ‘She’ a princes’
    ___
    ‘Who are you, and how did you find me?’
    ‘I don’t know... Oh no! Where’s my satchel?!’
    ‘I’ve hidden it, somewhere you’ll never find it!’
    ___
    ‘I’ve a deal for you. If you show me England en bring me back save, I’ll give you back your satchel.’
    ‘No, that’s not a really good idea’
    ___
    ‘Okay, I’ll do it!’
    ‘Yes! Thank you!’
    ___
    Zo iets, ik weet niet... Anders verzin je wat? ;3
    Evt. al een paar youtube filmpjes:
    Evt. ideeën voor de trailer:
    Eerst: De tietel
    00.00 tot 00.10 - 00.47 tot 00.57
    00.10 tot 00.13 - 00.00 tot 00.03
    00.13 tot 00.14 - 01.10 tot 01.11
    00.14 tot 00.16 - Tekst: ‘He’s a thief’
    00.16 tot 00.17 - Een klein stukje film van een blond meisje (kon ik niet vinden)
    00.17 tot 00.19 - Tekst: ‘She’ a princes’
    00.19 tot 00.21 - 00.01 tot 00.03
    00.21 tot 00.24 - Tekst: ‘Who are you, and how did you find me?’
    00.24 tot 00.27 - Ik weet niet of je ook gif kan gebruiken... anders deze: van 02.47 tot 02.49
    00.27 tot 00.30 - Tekst: ‘I don’t know... Oh no! Where’s my satchel?!’

    Ja... Veder weet ik het even niet =/
    Maar zo heb ik het ongeveer voor ogen, je mag het ook helemaal anders doen..
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt (:
    xxx

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 11:56 ]


    It hurts because it mattered † - John Green

    Op dit moment heb ik het enorm druk en ik heb binnenkort proefwerkweek, maar daarna heb ik vakanties dus dan maak ik direct alle trailers af!
    xx


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    JustMyselfx schreef:
    Hey, ik zou graag een aanvraag doen (:

    Titel verhaal: Fairy Tales || Harry Edward Styles
    Korte samenvatting: Niet echt kort maar je weet hoe slecht ik daar in ben...
    Evangeline is de dochter van de koning van Engeland. Haar moeder is overleden toen ze vier was. Sinds dien mag ze niets meer van haar vader. Haar slaapkamer is helemaal boven in het kasteel, ze mag niet met jongens praten, alleen met haar beste vriend: Liam Payne. Liam's moeder is het hoofd van de hofhouding en zijn vader is persoonlijk adviseur van de koning. Ook mag ze absoluut niet buiten de kasteel muren komen.
    Engeland en Ierland zijn in oorlog met elkaar. De vader van Evangeline is bang dat de koning van Ierland haar te grazen wil nemen om hem te chanteren.
    Op een dag gaat de koning samen met een leger naar noord Engeland om daar te onderhandelen. Evangeline is dus alleen thuis in het kasteel (samen met Liam).
    Ze zit boos te mokken op haar kamer als ze gerammel hoort aan de deur. Paniek slaat toe. Met een koeken pan in haar handen gaat ze achter de deur staan. Als deze open gaat komt Harry binnen.
    Harry is een dief, en niet zo maar een dief. Hij is samen met zijn twee vrienden de meest gezochte dief in Engeland, Schotland en Ierland. Harry's schuilnaam is Finn Walker. Niemand, behalve zijn twee vrienden: Louis wiens schuilnaam James Scott is en Zayn wiens naam Adam Carther is.
    Ze hebben de kroon van de koningin gestolen.
    Alleen kwam Liam daar achter. Louis en Zayn weten te ontsnappen maar Harry is perrongelijk in de kamer van de prinses beland. Evangeline slaat hem knok-out met haar pan en is doodsbang. Toch is ze ook nieuwsgierig. Wie is hij? Waar komt hij vandaan? En waarom heeft hij die kroon bij zich?
    Zo dra hij wakker word stelt ze een deal voor. Hij moet haar het land laten zien, hij moet haar alles vertellen over de buiten wereld omdat haar vader dat nooit deed. Als hij haar veilig teug brengt, en alleen dan: krijgt hij zijn kroon. Eerst weigert Harry maar later stemt hij in.
    Ze vertrekken. Evangeline is door het dollen heen, eindelijk mag ze naar buiten! Alleen als Liam er achter komt dat ze weg is, slaat hij alarm. De koning komt terug en denkt dat Finn Walker aka. Harry haar heeft ontvoert. Ze zetten de achtervolging in. Onder tussen heeft de kroonprins van Ierland; Niall Horan de opdracht gekregen om Evangeline te ontvoeren. Ook hij gaat achter Harry en Evangeline aan. Om het nog moeilijker te maken gaan Zayn en Louis de twee proberen te helpen.
    Kom het goed?

    Sfeer: Vrolijk
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn): River Flows In You
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    ‘He’s a thief’
    ‘She’ a princes’
    ___
    ‘Who are you, and how did you find me?’
    ‘I don’t know... Oh no! Where’s my satchel?!’
    ‘I’ve hidden it, somewhere you’ll never find it!’
    ___
    ‘I’ve a deal for you. If you show me England en bring me back save, I’ll give you back your satchel.’
    ‘No, that’s not a really good idea’
    ___
    ‘Okay, I’ll do it!’
    ‘Yes! Thank you!’
    ___
    Zo iets, ik weet niet... Anders verzin je wat? ;3
    Evt. al een paar youtube filmpjes:
    Evt. ideeën voor de trailer:
    Eerst: De tietel
    00.00 tot 00.10 - 00.47 tot 00.57
    00.10 tot 00.13 - 00.00 tot 00.03
    00.13 tot 00.14 - 00.10 tot 00.11
    00.14 tot 00.16 - Tekst: ‘He’s a thief’
    00.16 tot 00.17 - Een klein stukje film van een blond meisje (kon ik niet vinden)
    00.17 tot 00.19 - Tekst: ‘She’ a princes’
    00.19 tot 00.21 - 00.01 tot 00.03
    00.21 tot 00.24 - Tekst: ‘Who are you, and how did you find me?’
    00.24 tot 00.27 - Ik weet niet of je ook gif kan gebruiken... anders deze: van 02.47 tot 02.49
    00.27 tot 00.30 - Tekst: ‘I don’t know... Oh no! Where’s my satchel?!’

    Ja... Veder weet ik het even niet =/
    Maar zo heb ik het ongeveer voor ogen, je mag het ook helemaal anders doen..
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt (:
    xxx


    Kan je misschien bij het stukje: ‘Who are you, and how did you find me?’
    ‘I don’t know... Oh no! Where’s my satchel?!’
    ‘I’ve hidden it, somewhere you’ll never find it!’

    De stemmen uit de film (Tanglad) op de achtergrond laten horen.. ;3
    x


    It hurts because it mattered † - John Green