• Hee!
    Ik vind het ontzettend leuk om trailers te maken en volgens mij willen ook best veel mensen een trailer voor hun verhaal, maar hebben ze geen tijd op die te maken of lukt het gewoon niet. Dus ik ben hier om jullie uit de brand te helpen! Wil je een trailer voor je verhaal? Vul dan gewoon dit lijstje in:

    Titel verhaal:
    Korte samenvatting:
    Sfeer:
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Evt. al een paar youtube filmpjes:
    Evt. ideeën voor de trailer:



    Een paar voorbeelden zodat je een beetje een ideetje hebt van hoe de trailers er uit komen te zien:
    Klik 1
    Klik 2
    Klik 3
    Klik 4

    Dus zend hier je aanvraag in en ik maak zo snel mogelijk een trailer voor je!
    xx Lizor

    Topic 1

    Wachtlijst:
    queenofloki +
    Ziamcrew +
    xxHoranx
    Coockies +
    MattSmith
    Matilda
    1DNiallxMe +
    Harmonize
    StylessGirl
    KittyChan
    Cullens
    1DNiallxMe
    Paynez
    xxHoran
    Kodaline
    DarkMark
    Moore

    Trailers:

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 22:09 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kun je in mijn trailer misschien Louis veranderen in Niall? Of maak je geen trailers meer?


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ziamcrew schreef:
    Kun je in mijn trailer misschien Louis veranderen in Niall? Of maak je geen trailers meer?

    Ik ben bijna klaar met de proefwerkweek dan ga ik weer verder (: Dus ik zal het erbij schrijven (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ik ben bijna klaar met de proefwerkweek dan ga ik weer verder (: Dus ik zal het erbij schrijven (:


    Oke, dankjewel. (:
    Ik hoop dat mijn trailer dan klaar is voordat ik hem online zet, maar anders is het nog niet zo erg hoor.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Titel verhaal: The affliction of beauty.
    Gebruikersnaam noemen?: Nee
    Verhaallijn: Drie zusters regeren wreed over hun land. Tot een jonge boerenzoon in opstand komt met het volk tegen de koninginnen. Één voor één vallen de koninginnen voor de boerenzoon, maar wanneer ze het goed en wel beseffen wat er gaande is is het al te laat...
    _____

    Koud als ijs, zijn ze. Meedogenloos, maar toch onweerstaanbaar. Regeren hun land met wrede hand. De koninginnen van wraak en schoonheid, noemt men hen. Maar onder die schoonheid zit een hart als steen; onder die schoonheid zit al de lelijkheid van hun rijk. Geen enkele man of vrouw durft tegen hen op te staan. Zij vrezen de dood, die de koninginnen hen kunnen bieden. Ze vrezen een land zonder lente. Een land waar geen enkele bloem of bloesem kan groeien. Een land van sneeuwwitte winter en dodelijk ijs. Enkel één man komt op voor het volk. Maar kan hij hen redden? Zullen de zusters vallen, één voor één, of is het koninkrijk ten dode opgeschreven...
    Sfeer: Machtig, gevaarlijk, mysterieus, spannend.
    Liedje: Breath of Life - Florence & The Machine. Als je een beter weet hoor ik het graag.
    Paar filmpjes: Koningin Nachaloa.
    Koningin Zephera.
    Koningin Amaerilde.
    Teksten die erin moeten:- Beauty is our power.
    Misschien een opsomming van wat de koninginnen zijn:
    - Cold as ice.
    - Feared.
    - With a heart of stone.
    - ...
    Ook over het volk:
    - They fear a country without spring. A country where no flower or blossom can grow. A land of snowy winter and deadly ice.
    Ik vertrouw op jou fantasievolle geest. (:
    Zelf ideeën?:
    Hoe ziet de hoofdrollen eruit?:
    Het komt erop neer dat Queen Ravenna uit Snow White and the Huntsman koningin Nachaloa is, ook wel de koningin van de nacht genoemd.
    Morgan Pendragon uit de tv serie Camelot is koningin Amaerilde, bijgenaamd de heks van de Noordelijke Muur.
    Cersei Lannister uit de serie Game of Thrones is koningin Zephera, ook wel de dochter van een god uit mijn verhaal.
    Ik zou graag hebben dat er een kasteel in de trailer voorkomt, maar duister, want de koninginnen zijn gevreesd. Misschien ook een kaart, maar niet lang zodat men niet kan zien dat de plaatsnamen op de kaart niet overeenkomen met mijn zelfverzonnen steden. Ook van een dorp of van mensen in een middeleeuwse stad.
    Ik heb nog niet bepaald een acteur en model voor de boerenzoon, dus dat laat ik aan jouw over. Hem stel ik voor als een man van tegen de twintig, begin dertig met bruin haar. Chris Hemsworth zou oké zijn voor mij.
    Graag zou ik ook hebben dat je beelden van mannen vermijd. Dit verhaal gaat over de haat van vrouwen tegenover mannen. Enkel beelden van de boerenzoon zouden mij erg gelukkig maken.


    kindness is never a burden.

    en toen was mijn laptop gecrasht en was ik alles wat er op stond kwijt ;c ik ga zo snel mogelijk beginnen, zodra ik mijn laptop terug heb met een nieuwe harde schijf ga ik jullie trailers allemaal af maken
    xx


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    en toen was mijn laptop gecrasht en was ik alles wat er op stond kwijt ;c ik ga zo snel mogelijk beginnen, zodra ik mijn laptop terug heb met een nieuwe harde schijf ga ik jullie trailers allemaal af makenxx


    Balen voor je. Had ik ook een keer met mijn werkstuk. Ik had mijn werkstuk net (optijd) af. Crasht mijn computer. Alles weg!!!!
    Hoe dan ook. Ik kan wachten hoor ;). Xx

    1DNiallxMe schreef:
    (...)

    Balen voor je. Had ik ook een keer met mijn werkstuk. Ik had mijn werkstuk net (optijd) af. Crasht mijn computer. Alles weg!!!!
    Hoe dan ook. Ik kan wachten hoor ;). Xx

    Was toen alleen je hele werkstuk weg - dat is ook heel lullig heb ik ook best vaak gehad --'? Want bij mij is de hele harde schijf weg x'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Was toen alleen je hele werkstuk weg - dat is ook heel lullig heb ik ook best vaak gehad --'? Want bij mij is de hele harde schijf weg x'D


    Dat is echt kut! ;c
    Ach, we wachten wel! (:
    x


    It hurts because it mattered † - John Green

    Lizor Schreef:
    Was toen alleen je hele werkstuk weg - dat is ook heel lullig heb ik ook best vaak gehad --'? Want bij mij is de hele harde schijf weg x'D

    Nee ook dierbare foto's video's enzo...

    Dat is vervelend. Hopelijk vind je alles snel terug. En wij hebben geduld. (;
    PS: Kodaline naar Castamere


    kindness is never a burden.

    1DNiallxMe schreef:
    (...)
    Nee ook dierbare foto's video's enzo...

    lullig D:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Yay ik heb mijn pc terug en ben nu al bezig met de tweede trailer voor vandaag! (: x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nevermind :')
    Kan niks vinden x'D

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 11:44 ]


    Little do you know

    @xMaraudersx Het heeft me behoorlijk wat tijd en moeite gekost... maar ik ben best trots op het resultaat ^.^

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 14:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    @xMaraudersx Het heeft me behoorlijk wat tijd en moeite gekost... maar ik ben best trots op het resultaat ^.^


    Wow! Hij is super mooi! (:
    x


    It hurts because it mattered † - John Green