• Ik ben op zoek naar een oplader voor mijn mobieltje, die ik onderweg op kan laden, een draagbare dus. (: Ik heb al wat research op internet gedaan en al wel wat gevonden, maar nu vraag ik me af of jullie toevallig ook iets weten over deze apparaatjes. Ik kan er namelijk alleen van grote merken - en dus ook erg dure - vinden. Dus, is er iemand die hier iets van verstand van heeft?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wait wut? Er bestaan draagbare opladers?! -Sorry, ik het er dus geen verstand van-.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Wait wut? Er bestaan draagbare opladers?! -Sorry, ik het er dus geen verstand van-.


    They exist. :Y) Ik geloof wel dat je de oplader dan eerst moet opladen voor je weg gaat, als je snapt wat ik bedoel.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    They exist. :Y) Ik geloof wel dat je de oplader dan eerst moet opladen voor je weg gaat, als je snapt wat ik bedoel.

    Dat dacht ik al ja. Voel je je ook mooi stom als je zo'n ding vergeet op te laden. :')


    You are beautiful, you are love.

    Ik ga er eentje kopen/zoeken als ik op vakantie ben, een klasgenoot heeft eentje in de vorm van een hoesje. Best handig zo. In de Action zag ik er ook één voor Android en iPhone, misschien ook BlackBerry. Die was 4,99 of 13,99.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lavigna schreef:
    Ik ga er eentje kopen/zoeken als ik op vakantie ben, een klasgenoot heeft eentje in de vorm van een hoesje. Best handig zo. In de Action zag ik er ook één voor Android en iPhone, misschien ook BlackBerry. Die was 4,99 of 13,99.


    Wow, dat is goedkoop! Ik kan er alleen maar van 60 euro ofzo vinden xd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Wow, dat is goedkoop! Ik kan er alleen maar van 60 euro ofzo vinden xd.


    Vond ik ook voor een draagbare oplader ja, maar ik weet niet of ze 'm nog hebben :3 Ik ga met school in september naar Engeland met een bus en ik kan dan echt niet zonder mijn telefoon, dus ik moet ook maar een draagbare oplader zoeken, hehe.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lavigna schreef:
    (...)

    Vond ik ook voor een draagbare oplader ja, maar ik weet niet of ze 'm nog hebben :3 Ik ga met school in september naar Engeland met een bus en ik kan dan echt niet zonder mijn telefoon, dus ik moet ook maar een draagbare oplader zoeken, hehe.


    Ja, dat is het probleem met de Action; je weet van te voren nooit wat je in de winkel vindt. :C
    Ik heb 'm nodig voor Pinkpop. ;p Of ja, het is niet per se nodig ofzo, maar het lijkt me wel ontzettend handig ervoor.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Externe batterij heet zoiets :Y) Die dingen zijn vaak heel goedkoop, als je maar bij de goede winkels kijkt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Externe batterij heet zoiets :Y) Die dingen zijn vaak heel goedkoop, als je maar bij de goede winkels kijkt.


    Ook goed ;D Wat versta jij onder de goede winkels?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Folklore schreef:
    Wait wut? Er bestaan draagbare opladers?! -Sorry, ik het er dus geen verstand van-.

    een goede vriend van me heeft er een van duracell ofzo van dat konijntje van de batterijen en die werkt super goed en hij is klein en makkelijk mee te nemen en bij hem heeft het ook zonnepanelen en dus heel handig op zomerkamp


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ook goed ;D Wat versta jij onder de goede winkels?

    Zelfs de Action heeft het af en toe, dus je hoeft niet naar overpriced winkels zoals Media Markt. Gewoon rondkijken en anders via internet kopen ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn broertje heeft er een in Turkije gekocht maar van Duracell heb je ze ook!


    live the life you love

    Die van Duracell kun je al voor 20 euro kopen in de Kijkshop.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat ik die niet tegengekomen ben, zeg. -.- Ik ga 'm eens even bekijken!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)