• Dus, twee vriendinnen zijn nu naar een concert, en een andere vriendin is net terug van bobbejaanland ( terwijl ik de hele dag alleen zit voor mijn computerscherm) nu is ze teruggekomen en vertelt ze me dat ze in de typhoon en de hamer is geweest, wat ik nooit durfde, ik durf eigenlijk gewoon nergens in. Nooit, ben ik de enige? D:

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 19:51 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Lafaard?
    En ja, sommige mensen durven nu eenmaal nergens in. Just try it, misschien overwin je dan wel je angsten?
    P.S.: Justin Bieber concert? :Y)


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik durfde het vroeger ook nooit, ben nog steeds een beetje huiverig..
    Maar je moet het gewoon een keer doen, hoe eng je het ook vind. Begin niet al te heftig. Dan zul je zien dat het heel waarschijnlijk wel meevalt ;)
    Ik durfde eerst ook écht niet in de python van de efteling. Heb het gewoon een keer gedaan en ik vond m toen eigenlijk wel leuk.


    Stenenlikker

    Uhm tja, achtbanen zijn van die dingen die je gewoon een keer moet proberen. Maar als je echt niet wil, dan kan ik je garanderen dat je niet de enige bent.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ja ik zie nu pas dat het Lafaard moest zijn, sorry, en ik heb al is iets geprobeerd dat nét iets minder erg was dan de hamer en ik vond het echt supereng, sindsdien durf ik echt nergens meer in.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Je bent niet de enige, ik ben een keer in een mini achtbaan geweest en zo'n vliegend schip geweest. Bij die mini achtbaan ging mijn maag naar boven en weer naar beneden en dat schip vond ik echt doodeng.


    Physics is awesome

    Je bent niet de enige, ik ken zat mensen die nergens in durven. Gewoon alle attracties eens proberen en als je het niets vindt, so be it.


    Take me to wonderland

    Oh, je bent niet de enige. Pretparken zijn leuk, maar achtbanen, schommelschepen en alle andere dingen met namen die grote hoogte of snelheid aangeven zijn niets voor mij. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ach ja, iedereen zo zijn 'angsten'. Er zijn wel meer mensen met een afkeer voor achtbanen, hoor. ;p Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik het durf, haha. Ik kom nooit verder dan de Efteling qua pretparken en de Efteling heeft nou niet zulke spectaculaire achtbanen, daar durf ik tenminste wel overal in, maar dat is niet zo'n prestatie. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mijn ex durfde ook niet in attracties. Mij maakt 't weinig uit, maar ik word tegenwoordig gauw misselijk. Dat gebeurde vanaf 4 of 5 havo en voorheen kon ik zonder problemen overal in.
    But no, you're not alone :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik houd niet van over-de-kop achtbanen, maar dat maakt mij nog geen lafaard.
    Who gives two fucks if you don't wanna go in that ride.

    Heeeel herkenbaar dit (': je bent geen lafaard hoor en zeker niet de enige...


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Nee hoor zo ben ik ook haha


    Life is hard and then we die

    Ik snap van mijn vriendinnen nooit waarom ze niet in een simpele achtbaan dat over de kop gaat durven. Ik zelf ga overal in maar niet in misselijk makende actractie's zoals het schommelschip en bepaalde draaiende actractie's. Ach ja iedereen heeft zijn of haar grenzen.


    I still think of the guitar bible.

    Ik word al misselijk als ik naar sommige attracties kijk, lol. Vooral als het om deze attractie gaat. No, just no. Don't count me in. D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben absoluut niet bang voor achtbanen en alles, ik vind het geweldig, maar tegenwoordig word ik zo snel misselijk D:


    i put the fun in funeral