• Dus, twee vriendinnen zijn nu naar een concert, en een andere vriendin is net terug van bobbejaanland ( terwijl ik de hele dag alleen zit voor mijn computerscherm) nu is ze teruggekomen en vertelt ze me dat ze in de typhoon en de hamer is geweest, wat ik nooit durfde, ik durf eigenlijk gewoon nergens in. Nooit, ben ik de enige? D:

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 19:51 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Denk gewoon; YOLOOOO HAHA :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Barrett schreef:
    Denk gewoon; YOLOOOO HAHA :W
    Nee, gewoon nee. Ik liet mijn broetje altijd eerst in een attractie gaan om te kijken of hij dat overleefde. Zo ja,dan ging ik ook.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik durf ook vaak niet in die enge dingen. Ooit zal ik mijn angsten overwinnen :Y)


    Tijd voor koffie.

    DarkSavior schreef:
    (...)Nee, gewoon nee. Ik liet mijn broetje altijd eerst in een attractie gaan om te kijken of hij dat overleefde. Zo ja,dan ging ik ook.
    Dat is eigenlijk best slim. Broertjes, ultieme proefkonijnen :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik durf denk ik wel overal in, ben namelijk nog niet overal in geweest (de laatste keer in Walibi, toen heette het nog Six Flags, was ik te klein voor de Goliath)
    Maar waar ik echt nooit van mn leven in zal gaan zijn het schommelschip en de Python van de Efteling, bleh

    Tortura schreef:
    Ik word al misselijk als ik naar sommige attracties kijk, lol. Vooral als het om deze attractie gaat. No, just no. Don't count me in. D:


    Daar zou ik dus nooit in durven gaan. Ik ben ook nog nooit overkop geweest, en ik ben enig kind, dus ik heb geen proefkonijnen.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik was in die attractie, hij is best vet :Y) Als je erin zit is hij een stuk minder eng dat als je ernaar kijkt. Zorg er alleen wel voor dat je echt niks om hebt. Ik had een ketting om en raakte die bijna kwijt. Had hem uiteindelijk maar tussen mijn tanden geklemd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Of dit zou ik ook echt een hel vinden, al die bochten, net alsof je elke keer op het punt staat om eruit te vallen.

    [ bericht aangepast op 11 april 2013 - 14:35 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Of dit zou ik ook echt een hel vinden, al die bochten, net alsof je elke keer op het punt staat om eruit te vallen.


    Daar heb ik in gezeten, die bochten vielen nog wel mee vond ik alleen dat naar beneden en weer naar boven vond ik niet zo.


    Physics is awesome

    DarkSavior schreef:
    Ik was in die attractie, hij is best vet :Y) Als je erin zit is hij een stuk minder eng dat als je ernaar kijkt. Zorg er alleen wel voor dat je echt niks om hebt. Ik had een ketting om en raakte die bijna kwijt. Had hem uiteindelijk maar tussen mijn tanden geklemd.

    Nou, dan wil je nog niet weten wat ze bij iemand deden die ik kende. Op zich wel grappig om ernaar te kijken, want ik mocht die trut niet. :Y). Anyway, op een gegeven moment ging ie zo snel dat ik er niet meer naar kon kijken, lolol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ook niet hoor. Het engste waar ik ooit in ben geweest zijn de Falcon en de Formule X, lol.



    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Holy Shit, die Falcon lijkt me wel eng. Awesome, maar eng.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Nee, gewoon nee. Ik liet mijn broetje altijd eerst in een attractie gaan om te kijken of hij dat overleefde. Zo ja,dan ging ik ook.

    Ik laat mijn zus ook altijd eerst gaan.^^


    •*• Lululu •*•

    nee, ik ga ook nooit in achtbanen. met schoolreisjes schaamde ik me wel een beetje, maar nu vind ik het wel goed. Ooit ben ik er klaar voor :D


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Omg, dat heb ik dus ook. Dus voel je geen lafaard hehe. Ik kies altijd op de een of andere manier echt mensen uit die daar wel allemaal in durven.. and then I end up all alone. :x
    Maarja. Ik ben wel in een paar geweest, maar 't is gewoon niet voor mij weggelegd. Ik haat achtbanen enshit.


    † Love? I want to sleep.