• Vijf meiden zijn al jaren lang vriendinnen en hebben allemaal dezelfde hobby, mensen beliegen en bedriegen, lekker hun eigen zakken vullen met andermans geld. En waar vind je veel mensen die dom genoeg zijn om hun geld door hun vingers te laten glippen? Juist, Las Vegas. De meiden doen dat door verschillende baantjes aan te nemen en zo ongemerkt hun spelletje te spelen. Maar, wat als vijf jongens zich ermee komen bemoeien, of nog beter de politie? Hoe zullen ze reageren? Wat zouden ze doen als ze verliefd worden? Dat weet je niet, maar in Vegas is het hopen dat je geluk hebt.




    Rollen:
    Jongens (agenten):
    - Michael Oliver Gabriëls - Nyan
    - Kyle Williams - xSunshineee
    - Nathaniel Ethan Johnson - Witches
    - Daniel Tyler Gilbert - Adores
    - Thomas Erik Lockwood - Unimaginable


    Meisjes:
    - Maya Loreen Smith - xSunshineee
    - Alicia Anabeth Rosefield - Nyan
    - Chiara Bella Love - DamnBieber
    - Alyssa Sophia Katherine O'Malley - Witches
    - Savannah Anna Delilah Duncan - LittleBirdie


    Regels:
    - De meiden spreken elke dag om 20 uur af bij één van hun thuis om de buit te verdelen en nieuwe plannen te maken.
    - Koppels kunnen ontstaan, overleggen kan gewoon hier of per PB of in GB.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Doe niemand pijn, zonder toestemming van de ander.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Nyan openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 23:54 ]


    16 - 09 - '17

    (Yeah Mon tops :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Savannah Anna Delilah Duncan
    Kyle neemt gelijk een grote slok van de overheerlijke cocktail. Ik zie dat hij er gretig van geniet, net zoals ik doe. Ik neem weer een slok, als ik zie dat Kyle me weer een lach toewerpt.
    'Ik werk bij de politie, ongeveer zo een twee jaar nu.' Gelijk verstar ik, terwijl het glas tegen mijn mond aantikt. Zo onopvallend ga ik weer door met mijn beweging, zodat hij het niet zou opvallen. Een politieman! Daar hadden we het gisteravond nog over gehad, dat we die wel graag eens zouden willen. Wat zou Alicia straks jaloers zijn, als ze hoort wie ik nu aan de haak heb geslagen. Mister the police officer heeft me er van overtuigd dat dit een goede keus is. Ik schuif wat dichter tegen hem aan en ga zelfs een beetje tegen hem aan leunen.
    'Dus jij straft alle stoute dieven in de stad? Dan wil ik vannacht wel jouw hart stelen.' Ook al is dit pas het eerste glas alcohol in de club wat ik naar binnen giet, thuis had ik ook al een aantal drankjes op.


    Kyle Williams

    Ik kijk haar aan en verwacht een raar antwoordt. Meestal als ze weten dat ik politieman ben gaan ze anders reageren, van lief naar bijvoorbeeld iemand die een vreemdeling lijkt die alleen voor of naast je staat of iemand die je opeens niet meer moet hebben. Sommige meiden konden goed geloven dat ik bij de politie werk door mijn uiterlijk, andere dan weer niet omdat ze een ander beeld van politiemannen hadden. Wat zou Savannah denken? Ze komt wat dichter en gaat tegen me leunen, wat ik best wel ok vind. "Dus jij straft alle stoute dieven in de stad? Dan wil ik vannacht wel jouw hart stelen." zegt ze opeens. Ik begin te lachen. "Jhup, ik pak stoute dieven op en steel jij maar mijn hart, dan zal ik je helaas moeten straffen." zeg ik met een knipoog. Ze leek wel dronken op die manier, maar ik vind het wel grappig en leuk bij haar.


    16 - 09 - '17

    (Mijn topics...ik ben echt afwezig... Hoelaat is het en waar kan ik weer inspringen?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    (Mijn topics...ik ben echt afwezig... Hoelaat is het en waar kan ik weer inspringen?)


    [Ik heb geen idee hoe laat t nu zou zijn daar en was je niet aan t praten met een meisje?]


    16 - 09 - '17

    Alicia Anabeth Rosefield
    Hij liet zijn handen op mijn heupen vallen en tikte met zijn tong tegen mijn lippen aan vragend om toestemming ,die ik hem met veel plezier haf.
    Mijn tong speelde een spelletje met deizjne en ik glimlach even tegen zijn lippen aan om hem daarna weer verder te zoenen.
    Jammer genoeg haalde ik mijn lippen van dezijne af.
    "Laten we naar binnen gaan,daar kan ik je beter zoenen."fluister ik zwoel in zijn oor. en kijk hem dan even zwoel aan.


    (mijn laatste post met Alicia ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Thankyou! Ik reageer morgen.]


    To love is to destroy.

    Host schreef:
    [Thankyou! Ik reageer morgen.]


    [Okay]


    16 - 09 - '17

    [Het is hier erg stil ..]


    16 - 09 - '17

    Savannah Anna Delilah Duncan
    'Jhup, ik pak stoute dieven op en steel jij maar mijn hart, dan zal ik je helaas moeten straffen.' Ik grinnik door zijn opmerking. Daarbij kijk ik ook eens wat dieper in zijn ogen. Damn. Hij is wel echt hot!
    'Oh nee!' speel ik, 'Wat zal ik dat erg vinden.' Ik geef hem een knipoog. Het liefst zou ik hem nu gelijk mee naar buiten sleuren en daar ergens gelijk op hem springen, maar ergens wil ik ook hard to get spelen. Laat hem maar wat zweten. Als hij mij ook zo graag wilt als ik hem, dan zitten volgens mij snel ergens in een hoekje op elkaar. Mijn lach word nog net iets breder.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Kyle Williams

    Als ze grinnikt bekijkt ze me, waarschijnlijk mijn ogen. Moet je haar ogen eens zien, je kan er zo van gaan smelten. "Oh nee!" zegt ze opeens. Ik grinnik nu ook. "Wat zal ik dat erg vinden." zegt ze dan met een knipoog. "Ai, wat jammer dan." zeg ik en zucht is. Ik zie haar lach breder worden, komt het door wat ik zeg of heeft ze één of ander binnenpretje? Ik kan namelijk ook dingen gaan bedenken waardoor ik spontaan moet gaan grijnzen. Ik neem haar op en in plaats van haar in de cel te stoppen voor een dag zou ik haar opsluiten in mijn kamer. "Ach weetje? Je moet niet bang voor mij zijn, zo meisjes als jij pak ik niet te hard aan, die pak ik zacht aan." zeg ik met een knipoog en bekijk haar eens helemaal, uhhu haar zie ik zeker wel zitten!


    16 - 09 - '17

    Savannah
    'Ai, wat jammer dan,' zucht hij. Mijn lach is misschien gedeeltelijk gespeeld, hij is niet meer van mijn gezicht af te halen. Ik zie hoe hij me in zich opneemt. Ongegeneerd ga ik wat meer naar voren leunen, zodat hij wat meer uitzicht krijgt op mijn twee grote vriendinnen. 'Ach weetje? Je moet niet bang voor mij zijn, zo meisjes als jij pak ik niet te hard aan, die pak ik zacht aan.' Na zijn knipoog bekijkt hij me weer eens. Ik leun wat meer naar voren, naar zijn oor toe.
    "Hard mag ook hoor." Ik weet het nog net binnen te houden, want als ik dit zou zeggen, zou ik echt overkomen als een op sex-beluste iemand. Daarom antwoord ik maar met iets anders. 'Ik hou van softies.' Dan bijt ik speels in zijn oor, om daarna me weer terug te buigen en te doen alsof ik dat net niet deed.

    [Oeps ik ga nu eten ..]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Smakelijk!]

    Kyle Williams

    Als ze wat voorover buigt met nog steeds dezelfde brede lach op haar gezicht kan ik het niet laten mijn ogen even richting haar boezem te laten gaan. Ik kuch zachtjes en kijk haar weer aan, zo meteen krijg ik nog een klap in mijn gezicht omdat ik haar twee kleine Savannahs bekijk. Ze leunt naar me toe, alsof ik de kans kan nemen mijn lippen op die van haar te duwen, maar ik hou me in. Ik mag niet te snel gaan! Wil ze me iets zeggen? Haar lippen zijn net naast mijn oor te vinden. "Ik hou van softies." fluistert ze dan in mijn oor. "Oeh." is het enige wat ik daarop kan zeggen. Als ze in mijn oor bijt schrik ik wel even van haar actie. Een rilling gaat over mijn rug en ik heb nu vast zo een enorme idiote grijns op mijn gezicht.


    16 - 09 - '17

    Nathaniel Ethan Johnson
    Ietwat teleurgesteld keek ik haar aan toen ze haar zachte lippen van de mijne af haalde. Mijn handen lagen nog steeds op haar heupen. "Laten we naar binnen gaan, daar kan ik je beter zoenen." Fluisterde Alicia in mijn oor, terwijl er een zwoele blik om haar gezicht speelde. Een grijns speelde meteen weer rond mijn lippen toen ze die woorden had uitgesproken. "Kom," ik drukte opnieuw een lange kus op haar lippen en stapte toen uit en liep naar de autoportier waar Alicia inzat. Ik opende de deur en lachend krulde ik mijn armen onder haar knieholtes en onder haar schouderbladen, om haar op te tillen en de autoportier met mijn voet dicht te gooien. Snel deed ik de portier op slot en liep richting mijn appartement. "Let niet op de rotzooi," fluisterde ik, terwijl ik een kus op haar mondhoek drukte.


    To love is to destroy.

    [Sorry, was helemaal vergeten te reageren.]


    To love is to destroy.

    (is niet erg ^^ )
    Alicia Anabeth Rosefield
    Er stond eerst een teleurgestelde blik op zijn gezicht,maar dat veranderde algauw in een brede grijns.
    "Kom," zei hij en drukte eerst nog een lange zoete kus op mijn lippen ,voordat hij uitstapte en mijn portier opende.
    Ik wilde net uitstappen,maar Nate dacht er anders over en nam me vast ,bij mijn knieholtes en mijn rug zodat hij me in de 'prinsessen houding' vast had.
    Ik sloeg mijn armen om zijn nek en legde lijn hoofd op zijn gespierde borst en laat me lekker meedragen naar zijn appartement.
    "Let niet op de rotzooi," luisterde hij tegen me ,toen we zijn appartement berijkt hadden en hij drukte een licht kusje op mijn mondhoek.
    Ik grinnik even."Oké,ik zal er niet op letten."zeg ik nogsteeds grinnikend en druk mijn lippen weer op die van hem.
    Hmmm,ik zou hem altijd wel willen zoenen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH