• Vijf meiden zijn al jaren lang vriendinnen en hebben allemaal dezelfde hobby, mensen beliegen en bedriegen, lekker hun eigen zakken vullen met andermans geld. En waar vind je veel mensen die dom genoeg zijn om hun geld door hun vingers te laten glippen? Juist, Las Vegas. De meiden doen dat door verschillende baantjes aan te nemen en zo ongemerkt hun spelletje te spelen. Maar, wat als vijf jongens zich ermee komen bemoeien, of nog beter de politie? Hoe zullen ze reageren? Wat zouden ze doen als ze verliefd worden? Dat weet je niet, maar in Vegas is het hopen dat je geluk hebt.




    Rollen:
    Jongens (agenten):
    - Michael Oliver Gabriëls - Nyan
    - Kyle Williams - xSunshineee
    - Nathaniel Ethan Johnson - Witches
    - Daniel Tyler Gilbert - Adores
    - Thomas Erik Lockwood - Unimaginable


    Meisjes:
    - Maya Loreen Smith - xSunshineee
    - Alicia Anabeth Rosefield - Nyan
    - Chiara Bella Love - DamnBieber
    - Alyssa Sophia Katherine O'Malley - Witches
    - Savannah Anna Delilah Duncan - LittleBirdie


    Regels:
    - De meiden spreken elke dag om 20 uur af bij één van hun thuis om de buit te verdelen en nieuwe plannen te maken.
    - Koppels kunnen ontstaan, overleggen kan gewoon hier of per PB of in GB.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Doe niemand pijn, zonder toestemming van de ander.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Nyan openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 23:54 ]


    16 - 09 - '17

    Maya Loreen Smith

    Na mijn korte douche droog ik me snel af, doe mijn haar in een snelle knot en trek gewoon wat proper ondergoed aan. Ik loop de badkamer weer uit en ben verrast dat Michael al wakker is. Ik bekijk mijn bed dat mooi opgemaakt is en kijk dan naar hem. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. "Hey knapperd." glimlach ik en loop op hem af. Ik druk mijn lippen kort op die van hem. "Bedankt om mijn bed op te maken, dat moest niet." Ik bekijk zijn kleding die hij aangetrokken heeft. "Je blijft toch nog wel even he? Ik wil graag samen met jou ontbijten, zou ik echt leuk vinden."


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    De deur gaat open en ik kijk op. Maya had alleen maar ondergoed aan ,wat me liet grijnzen.Ze keek eerst veranst en dat veranderde vlug in een glimlach.
    "Hey knapperd." zei ze nogsteeds met die prachtige glimlag rond haar lippen.
    Ze drukt kort haar lippen op die van mij."Bedankt om mijn bed op te maken, dat moest niet." zei ze en ze ziet dat ik mijn kleren al aanhad.
    "Je blijft toch nog wel even he? Ik wil graag samen met jou ontbijten, zou ik echt leuk vinden." zei ze en ik glimlachte en trok haar dan op mijn scoot om een kus op haar lippen te drukken.
    "Tuurlijk ,ik blijf nog even,maar ik moet straks echt gaan werken."zeg ik dan met een pruillipje. ik had echt het geld nodig. Ik wilde namelijk sparen voor een nieuw appartement,want mijn flatje is echt veels te klein.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maya Loreen Smith

    Michael trekt me op zijn schoot. Ik glimlach tegen zijn lippen als hij me een kusje geeft. "Tuurlijk ,ik blijf nog even,maar ik moet straks echt gaan werken." zegt hij met een pruillipje. Ik grijns. "Ok, ben al blij dat je blijft om te ontbijten." Ik druk een kusje op zijn wang en sta dan op van zijn schoot. "Even iets aantrekken en dan gaan we ontbijten." Ik loop naar mijn kledingkast en neem een simpel shortje en topje uit de kast dat ik aantrek. "Kom je?" Ik loop naar hem toe en neem zijn hand vast om hem vervolgens recht te trekken van bed en hem mee te nemen naar de keuken. "Wil je dat ik een eitje voor je maak?"


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    Ze grijnsde "Ok, ben al blij dat je blijft om te ontbijten." zei ze en drukte nog een kusje op mijn wang,voordat ze opstond en naar haar kast liep.
    "Even iets aantrekken en dan gaan we ontbijten." zei ze en nam een setje uit waarna ze het aantrok.
    "Kom je?" ze liep naar me toe en nam mijn hand.Ze trok me recht en nam me mee naar haar keuekn.
    "Wil je dat ik een eitje voor je maak?" vroeg ze me dan."Ja graag ,maar jou vind ik nog lekkerder ,weet je dat?"zeg ik grijnzend en sla mijn armen om haar middel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maya Loreen Smith

    Ik keek hem afwachtend aan op antwoordt over dat eitje. "Ja graag ,maar jou vind ik nog lekkerder ,weet je dat?" grijnst hij en slaat zijn armen om mijn middel. Ik begin te lachen. "Jij bent ook lekkerder dan weet ik veel wat allemaal." Ik draai me om en sla mijn armen om zijn nek. "Jij bent echt geweldig." fluister ik en plant mijn lippen even op die van hem. Ik haal ze al snel weer van de zijne af en duw zijn armen weg. "Nu ga ik een eitje maken, hoe wil je je ei?" vraag ik en open de koelkast. Ik neem de eieren uit de koelkast en zet die neer op een aanrecht. Ik neem een pan uit de kast en zet deze op de kookplaat. Ik neem ook wat boter uit de koelkast en draai me dan om naar hem, wachtend op antwoordt.


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    Ze begon te lachen "Jij bent ook lekkerder dan weet ik veel wat allemaal." zei e en draaide zich om in mijn armen om dan vervolgens haar armen om mijn nek te slaan.
    "Jij bent echt geweldig." zei ze fluisterend,waarna ze haar lippen even op die van mij plante."En jij bent gewoon perfect."zeg ik voordat ik haar kort terug kus ,voordat ze haar lippen weer ervan haalde en mijn armen van haar af haalt
    "Nu ga ik een eitje maken, hoe wil je je ei?"vroeg ze me dan. "Hmmm."zei ik bedenkelijk."Doe maar een omelet."zeg ik dan


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maya Loreen Smith

    "Hmmm." zei hij bedenkelijk. "Doe maar een omelet." antwoordt hij dan. "Ok, een omelet dus." glimlach ik. Ik doe wat boter in de pan en zet het vuur op. Ik laat de boter smelten en doe dan wat eieren in de pan om een omelet te maken. Ik neem een spatel en gebruik die dus om de omelet om te draaien enz. Als de omelet uiteindelijk klaar is neem ik een bord en leg het daar op. "Zo, je omelet is klaar." glimlach ik en zet het bord op tafel. Voor mezelf maak ik een spiegelei. "Wil jij misschien al wat drank en het brood op tafel zetten?" vraag ik.


    16 - 09 - '17

    Kyle Williams

    Als Savannah haar hoofd lachend schud zie ik ze naar de auto's kijken en en trekt mij nu opeens verder naar de auto's. Ik grinnik en stop vlak achter haar. Ik zie haar naar de auto's kijken en dan vragend naar mij. 'Welke is van jouw?' vraagt ze. Die vraag had ik al verwacht. "Deze." zeg ik wijzend naar een grijze audi. Ik grijns breed en haal mijn autosleutels tevoorschijn. Ik druk op een knopje om de auto te openen en loop naar het portier aan de rechterkant van de auto en open deze deur. "Mevrouw?" Ik steek mijn hand naar haar uit, wachtend tot ze in de auto stapt om vervolgend de deur dicht te slaan en zelf in te stappen aan de bestuurderskant. Ik start meteen de auto en rijdt dan ook meteen naar huis.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 20:26 ]


    16 - 09 - '17

    (is het goed als ik Michael wat vreemds laat vinden ,bijv; een portefuille ofzo? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ja, doe maar]


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    "Ok, een omelet dus." zei ze waarna ze het omeletje maakte."Zo, je omelet is klaar." zei ze na een tijdje ,waarna ze het bordje op de talel ledgde.
    "Wil jij misschien al wat drank en het brood op tafel zetten?" vroeg ze ,terwijl ze nu een eitje voor haarzelf maakte. "Ja is goed."antwoord ik en loop naar een random kast doe en zoek of het brood daar ergens ligt,maar ik zit blijkbaar in een andere kast te zoeken aangezien er hier een portemonee's liggen.Ik kijk even of Maya me ziet ,maar ze is te druk bezig. Voorzichtig doe ik 1 open en meteen zie ik iemand anders zijn identiteit pas liggen.
    Waarom zou ze in hemelsnaam een hebben die niet eens van haar is. Stil doe ik de kast toe en zoek in een andere lade,hier zit iets niet pluis.
    Ze zou toch niet. ik bijt op mijn lip en denk er even niet aan. Als ze deze gestolen heeft ,ben ik dus verliefd op een dief. Nee dat kan niet.
    Ik leg het brood op de tafel en doe alsof ik niets gezien heb. Misschien moet ik dit toch onderzoeken.
    "Euhm ,waar liggen de glazen,"vroeg ik haar dan en glimlach licht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maya Loreen Smith

    "Ja is goed." antwoordde Michael en ging op zoek naar het brood. Ik bak mijn spiegeleitje en hou daar mijn aandacht even op, ik laat nogal snel iets aanbranden dus moet ik blijven kijken. Ik neem een bord en leg mijn eitje daar op als ik hoor dat Michael het brood op tafel legt, ik hoor toch in ieder geval geritsel van een zak dat lijkt op die zak van het brood. "Euhm ,waar liggen de glazen," vraagt hij dan. "Die liggen niet, die staan in die kast." zeg ik wijzend naar een kast en zet mijn bord neer op tafel en loop dan naar de koelkast. "Wat wil je? Water, melk of fruitsap?" vraag ik.


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    "Die liggen niet, die staan in die kast." zei ze en wijsde naar de dichtste kast. Ik haalde er 2 glazen uit en zette die op de tafel.
    "Wat wil je? Water, melk of fruitsap?"vroeg ze me dan."Water graag."zei ik met een klein nepglimlachje en zet me dan aan tafel.
    Ik zit wat in mijn gedachten verzonken. Zou het dan toch? Ik schudde mijn hoofd even,misschien was het gewoon een dagdroom.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Het lijkt hier wel een ORPG]

    Maya Loreen Smith

    Ik wacht op zijn antwoordt dat water is. Ik knik en neem een fles water uit de koelkast. Ik neem ook fruitsap uit de koelkast en zet dit op tafel. Ik schenk een glas met water in en een glas met fruitsap voor mezelf. Ik zet het glas water voor Michael neer. "Alsjeblieft en smakelijk" zeg ik en ga tegenover hem zitten. Ik neem een slokje van mijn fruitsap en bekijk mijn spiegelei dat ik open prik met een vork en er dan een stuk brood in dep. Ik kijk naar Michael die lijkt te dagdromen en dan zijn hoofd schud. Wat zou er zijn? "Is er iets?" vraag ik.


    16 - 09 - '17

    [Sorry, ik ben weer beschikbaar, want de vakantie is morgen afgelopen! Maar ik reageerde daar trouwens niet op, omdat ik dacht dat we naar de volgende ochtend gingen, maar ik laat Savannah wel wakker worden en dan laat ik wel ff in het midden wat er gebeurd is tussen die twee ;')]

    Savannah Duncan
    Door iets lichts wat in mijn gezicht scheen word ik langzaam wakker. Langzaam open ik mijn ogen en hou dan gelijk mijn ene hand voor mijn ogen, voor het felle licht, terwijl ik met mijn andere hand in het lichte laken knijp wat over me heen ligt. Er schijnt een zonnestraal door een klein kiertje van de gordijnen die voor een raam hangen. Het eerste wat ik daarna op merk is dat ik knallende koppijn heb. Fijn, nu heb ik een kater. Mijn tactiek was meestal om gewoon door te drinken, zodat je ook nooit een kater hebt, maar dat ging nu niet echt lukken. Met deze hoofdpijn ging ik voor nog geen goud opstaan. Blergh. Rustig draai ik me op mijn zij, om mezelf nog wat op te krullen en te proberen verder te slapen. Echter vallen me dan twee dingen tegelijk me op. Er ligt een gestalte naast me, rustig te snurken en ik voel de lakens over mijn hele lichaam wat er op duidt dat ik naakt ben. Geschrokken kom ik omhoog, wat niet echt bijdraagt aan de kater. Gelukkig zie ik al snel dat het Kyle is, de jongen waarmee ik de avond daarvoor heb staan praten in de club. Ik laat me weer achterover zakken en probeer weer wat rustiger te worden. Waarom schrok ik eigenlijk? Ik beland toch wel vaker met een jongen in bed om de volgende dag wakker te worden en niet meer voor de volle 100% te weten wat er gebeurd is? Daarbij moet ik gaan bedenken wat ik nu ging doen. Zou ik nu me gaan aankleden, geld gaan zoeken en hem smeren? Hij is wel een politieagent die nu mijn naam weet en me ook kan herkennen. Tenzij hij ook te ver heen is om zich iets te herinneren, maar dat denk ik echter niet. Ik kan ook gewoon blijven liggen en dan sneaky later nog iets te pakken krijgen en hem dan smeren. Ik besluit om nog even dat laatste te doen, want ik heb nog steeds geen puf om op te staan.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 16:38 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa