• Vijf meiden zijn al jaren lang vriendinnen en hebben allemaal dezelfde hobby, mensen beliegen en bedriegen, lekker hun eigen zakken vullen met andermans geld. En waar vind je veel mensen die dom genoeg zijn om hun geld door hun vingers te laten glippen? Juist, Las Vegas. De meiden doen dat door verschillende baantjes aan te nemen en zo ongemerkt hun spelletje te spelen. Maar, wat als vijf jongens zich ermee komen bemoeien, of nog beter de politie? Hoe zullen ze reageren? Wat zouden ze doen als ze verliefd worden? Dat weet je niet, maar in Vegas is het hopen dat je geluk hebt.




    Rollen:
    Jongens (agenten):
    - Michael Oliver Gabriëls - Nyan
    - Kyle Williams - xSunshineee
    - Nathaniel Ethan Johnson - Witches
    - Daniel Tyler Gilbert - Adores
    - Thomas Erik Lockwood - Unimaginable


    Meisjes:
    - Maya Loreen Smith - xSunshineee
    - Alicia Anabeth Rosefield - Nyan
    - Chiara Bella Love - DamnBieber
    - Alyssa Sophia Katherine O'Malley - Witches
    - Savannah Anna Delilah Duncan - LittleBirdie


    Regels:
    - De meiden spreken elke dag om 20 uur af bij één van hun thuis om de buit te verdelen en nieuwe plannen te maken.
    - Koppels kunnen ontstaan, overleggen kan gewoon hier of per PB of in GB.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Doe niemand pijn, zonder toestemming van de ander.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Nyan openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 23:54 ]


    16 - 09 - '17

    Maya Loreen Smith

    "HA gewoon,en ik moet gaan werken om 9 uur. Dus ik heb nog even." antwoordt hij op mijn vraag. Ik knik. "Leuk, dan kunnen we nog gezellig even samen zijn." Ik neem nog een slok van mijn koffie die nu ondertussen op is en zet de kop aan de kant. Ik neem Michael zijn koffie uit zijn handen en zet deze neer. Vervolgens sla ik mijn armen om zijn nek en trek hem zachtjes tegen me aan. Ik druk zachtjes mijn lippen op die van hem voor een minuut lang ongeveer. Hij is echt leuk, ik krijg steeds kriebels in mijn buik door hem. "Dus ... na je werk he? Wat doe je dan?" vraag ik glimlachend.

    Kyle Williams

    Ik zie hoe haar glimlach elke keer groter word met elke keer dat ik weer iets zeg of vraag, best cute. Zij is gewoon cute, ze is mooi, zo lief, zo perfect gewoon in mijn ogen. Ik voel iets, ik voel echt iets in mijn buik, zo een lichte kriebel die soms iets meer te voelen is. Volgens mij word ik verliefd op deze meid, al ken ik haar nog maar pas, het voelt gewoon goed om bij haar te zijn en tegen haar te praten. Het lijkt alsof ik haar al langer ken dan ik haar eigenlijk ken. "En heb jij lekker geslapen?" vraagt ze dan. Glimlachend knik ik. "Als een roosje omdat jij naast me lag. Alle jongens vinden het wel leuk om zo een lief en mooi meisje naast hen te hebben, ik ben echt een lucky guy." Ik knipoog even naar haar en druk een kus op haar wang. "Ik wil niet als een player overkomen, maar ik deel even de waarheid mee." Zou ze het wel appreciëren als ik zoiets zeg als dit? Het klonk nogal alsof ik iets verkeerd had gezegd ..

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 23:03 ]


    16 - 09 - '17

    Savannah Anna Delilah Duncan
    'Als een roosje omdat jij naast me lag. Alle jongens vinden het wel leuk om zo een lief en mooi meisje naast hen te hebben, ik ben echt een lucky guy.' Normaliter zou ik nu met mijn ogen draaien, de jongen in mezelf vervloeken en hem het liefst een trap verkopen. Echter doe ik al die dingen niet. In plaats daarvan pak ik de lakens en druk die tegen mijn bovenlichaam, om zo vervolgens overeind te gaan zitten. Met mijn rug ga ik tegen de muur zitten en kijk met een grote lach schuin naar de jongen. 'Ik wil niet als een player overkomen, maar ik deel even de waarheid mee.' Ik wend mijn ogen weer af en draai nu wel met mijn ogen. Als het goed is, ziet hij dit niet. Daarna begin ik te praten, voor hij het wel doorheeft.
    'Dan mag deze lucky guy een lekker ontbijtje gaan maken voor dit lieve en mooie meisje.' Ik schenk hem een lieve lach en een knipoog, terwijl er alleen maar door mijn hoofd schiet: Je bent helemaal niet lucky dat je mij hebt ontmoet. Als hij de kamer verlaat, zal ik op zoek gaan naar waardevolle spullen. Bij die gedachte kleur ik lichtelijk rood.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Sorry, dat ik niet meer gereageerd heb! Ik ben druk bezig met schoolwerk en een schrijfwedstrijd (*hint* we zoeken nog één deelnemer *hint*)]


    16 - 09 - '17

    (Seaver went Unimaginable... Sorry dat ik zolang al niet gereageerd heb.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Maakt niet uit, jij hebt ook wel eens moeten wachten op mij!]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Kyle Williams

    "Dan mag deze lucky guy een lekker ontbijtje gaan maken voor dit lieve en mooie meisje" Ze kijkt me met een lieve glimlach aan en knipoogt nadat ze dat zei. Ik knik. "Is goed!" Met een brede grijns sta ik op van bed en verlaat de slaapkamer. Ik loop naar de keuken en kijk even rond. Kasten en een koelkast, even kijken wat ze heeft. Ik weet niet wat ze graag eet en ik weet niet wat ze graag zou willen eten. Misschien wil ze cornflakes, misschien gewoon een boterham of misschien wil ze een eitje of wat verse koffiekoeken? Hmm, moeilijk ... Ik zal gewoon en eitje voor haar maken, ik hou het simpel en dan hoef ik niet al te veel te doen, want mijn kookkunsten zijn niet altijd even geweldig. Ik kijk in haar koelkast of ze eieren heeft en die heeft ze. En die heeft ze gelukkig. Ik neem twee eitjes die ik ga bakken. Ik ga op zoek naar een pan. Ik zet het op het vuur en begin de eieren te maken, nu hopen dat ze niet aanbranden of totaal mislukken.


    16 - 09 - '17

    [Ik dacht dat ze bij Kyle thuis waren... Maar maakt niet uit, dan gaat ze wel op zoek door zijn zakken :Y) En is hij nu niet naakt twee eieren aan het bakken?]

    Savannah Anna Delilah Duncan
    'Is goed!' Hij verlaat de kamer, zodat ik alleen in het bed achter blijf. Even blijf ik liggen staren naar het plafond, om aan niets te hoeven denken. Dan kom ik toch langzaam overeind en werp mijn benen over de rand heen. Ik zoek naar mijn kleding en vind uiteindelijk mijn bh en slipje. Snel kleed ik me aan, waardoor ik me al wat minder kwetsbaarder voel. Voor zover het mogelijk is om stabiel op te staan doe ik dat. Ik wiebel een klein beetje op mijn benen, maar ik herstel me snel. Toch houd ik me voor de zekerheid aan de muur vast. Als alles weer enigszins recht is, durf ik het aan om naar de andere kant van de kamer te lopen. Daar stuit ik op Kyles kleding, die hij gelukkig niet aan heeft getrokken, zodat ik ze nu kan doorzoeken. Zijn portemonnee moet hier ergens zijn. Ik stuit echter op niks in zijn linkerzak. Ik voel me wel erg misselijk, dus ik besluit te gaan zitten om verder te zoeken. Ook in zijn rechterzak tref ik niks aan. Dan moet het in zijn jack zitten. Eerst kan ik het kledingstuk niet vinden, als ik zie dat het een eindje verderop lig. Ik kruip er voorzichtig heen, met de neiging dat ik elk moment over mijn nek kan gaan. Aangekomen laat ik mijn handen gelijk door de binnenkant glijden. Nu beland ik gelijk bij dat gene wat ik zoek. Een portemonnee. Ik open het ding, zodat ik gelijk op wat geld stuit. Ik pak zonder er echt over na te denken al het geld en als ik het snel door mijn handen laat gaan, tel ik grof dat het zeventig dollars zijn. Ik zie ook een aantal pasjes zitten. Aan de ene kant heb ik er geen ene reet aan als ik die pak, toch trekken ze me. Maar daarvoor heb ik een code nodig, dat weet ik maar als te goed. Ik stop het geld tussen het bandje van mijn slipje en leg de portemonnee terug. Dan sta ik op, met het besluit om wat meer kleren aan te doen en daarna naar beneden te gaan.

    [Zo ik heb even wat meer geschreven, en we doen nu wel dat het bij Savannah is ;') ]

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 22:01 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Michael Oliver Gabriëls

    "Leuk, dan kunnen we nog gezellig even samen zijn." zei ze en ik glimlachte. Ze haalde mijn kop koffie uit mijn handen en legt het vervolgens neer ,net als haar kopje.
    Ze slaat haar armen om mijn nek, waardoor ik naar haar glimlach in mijn armen om haar middel sla.
    Ze plantte haar zijde zachte lippen even op de mijne en voor die korte tijd kus ik haar gewillig terug. "Dus ... na je werk he? Wat doe je dan?" vroeg ze me en ik glimlachte licht. "Euhm, ik weet niet ,misschien ga ik wel wat tv kijken ,naar die vrouwen daar."grap ik. "Hmmm,nee ,jij bent veel mooier ,leuker ,aardiger ,sexyer en gewoon weg perfect."glimlach ik en druk een vlinderlicht kusje op haar lippen. "Ik heb geen idee wat ik nog ga doen dan,het is altijd wel laat ."mompel ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Oh en ik dacht bij Savannah, haha, kluts kwijt door die drukte ..]


    16 - 09 - '17

    Savannah Anna Delilah Duncan
    Als ik me wil aan gaan kleden, raak ik opeens vanuit het niets in paniek. Wat ben ik aan het doen. Ik ben een politieman aan het beroven, met wie ik god-mocht-weten wat gedaan heb. En die zelfde jongen bevind zich nog steeds in mijn huis. Zonder kleren, besef ik net, want zijn kleren liggen hier. Als ik niet op pas ga ik nog hyperventileren. Zelf snap ik geen zak van wat er met me gebeurd. Ik zak door mijn knieën heen en leun tegen de rand van het bed. Dan zie ik mijn mobiel op het nachtkastje liggen. Ik moet iemand bellen. Een vriendin. Mijn gedachtes schieten gelijk naar Maya. Zij weet altijd wel iets, hoop ik. Ik grijp naar mijn mobiel en zoek gelijk haar naam op. Dan klik ik op het bellen icoontje, hopend dat ze snel zal opnemen.

    [Ik had niet echt inspi voor wat anders...]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Omg, ik was deze orpg al totaal vergeten, ik ben echt zo druk met van alles ... ;s]


    16 - 09 - '17