• Vijf meiden zijn al jaren lang vriendinnen en hebben allemaal dezelfde hobby, mensen beliegen en bedriegen, lekker hun eigen zakken vullen met andermans geld. En waar vind je veel mensen die dom genoeg zijn om hun geld door hun vingers te laten glippen? Juist, Las Vegas. De meiden doen dat door verschillende baantjes aan te nemen en zo ongemerkt hun spelletje te spelen. Maar, wat als vijf jongens zich ermee komen bemoeien, of nog beter de politie? Hoe zullen ze reageren? Wat zouden ze doen als ze verliefd worden? Dat weet je niet, maar in Vegas is het hopen dat je geluk hebt.




    Rollen:
    Jongens (agenten):
    - Michael Oliver Gabriëls - Nyan
    - Kyle Williams - xSunshineee
    - Nathaniel Ethan Johnson - Witches
    - Daniel Tyler Gilbert - Adores
    - Thomas Erik Lockwood - Unimaginable


    Meisjes:
    - Maya Loreen Smith - xSunshineee
    - Alicia Anabeth Rosefield - Nyan
    - Chiara Bella Love - DamnBieber
    - Alyssa Sophia Katherine O'Malley - Witches
    - Savannah Anna Delilah Duncan - LittleBirdie


    Regels:
    - De meiden spreken elke dag om 20 uur af bij één van hun thuis om de buit te verdelen en nieuwe plannen te maken.
    - Koppels kunnen ontstaan, overleggen kan gewoon hier of per PB of in GB.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Doe niemand pijn, zonder toestemming van de ander.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Nyan openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 23:54 ]


    16 - 09 - '17

    Savannah Duncan
    De barman blijft ons nog steeds chagrijnig aankijken tot Kyle zich er ook mee gaat bemoeien. 'Zijn er toevallig regels over het zoenen hier? Bij mijn weten niet, dus als jij nou eens je mond houdt en eventueel zelf een meisje zoekt waarmee je kan lekken laat ons dan toch lekker met rust. Ik zoen waar ik wil en wanneer ik wil in deze club!' Woh, hij is echt perfect. Hij is niet zo'n pussy die over zich heen laat lopen en ergens anders heen zou gaan. Even kijk ik nog hoe de barman met zijn ogen draait en aan het bedenken is wat hij hier op zou antwoorden. Alleen word ik dan door Kyle weer naar hem toe gedraaide en drukt hij zijn lippen weer op de mijne. Hij heeft ook nog eens lef. Genietend doe ik mee, de barman zegt niks meer dus hij is afgedropen. Na een tijdje maak ik me weer los om even om me heen te kijken. Ik zie nog steeds nergens een teken van mijn vriendinnen en verder merk ik ook geen andere bijzondere mensen rond. Hier en daar een knappe jongen, maar daar kijk ik niet echt naar. Op het moment heb ik alleen oog voor Kyle.
    'Zullen we anders naar jouw huis gaan?' Het is misschien brutaal om voor te stellen naar zijn huis te gaan, maar anders zou ik mijn plannetje niet kunnen uitvoeren.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Kyle Williams

    Na een tijdje staan te zoenen laat ze me los en zie ik haar rondkijken, zoekt ze iemand? Is ze me beu? Net als ik wil vragen of er iets is begint ze zelf te praten. 'Zullen we anders naar jouw huis gaan?' vraagt ze. Wooow, dit had ik niet verwacht. Ik begin te lachen en kijk haar dan weer serieus aan. "Serieus? Natuurlijk." Ik glimlach breed en neem haar hand vast. Ik loop met haar door de mensen door op zoek naar de uitgang. Ik hoop voor haar dat ze geen jas of zo nog had, want ik blijf maar doorlopen tot we buiten zijn. Ik kijk haar even aan. "Had je nog een jas of zo? Anders gaan we, mijn auto staat daar zo." Ik wijs in de verte naar mijn auto.


    16 - 09 - '17

    leeft hier nog iemand? :x


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Sorry ik ben op vakantie, weet niet of ik vaker kan reageren..]

    Savannah Duncan
    Door mijn directe vraag begint hij te lachen om daarna weer serieus naar mij te kijken. 'Serieus? Natuurlijk.' Ik glimlach naar hem, terwijl hij mijn hand pakt en me mee trekt. Ik word door een grote mensenmassa heen gesleept, richting de uitgang. Eenmaal buiten stopt hij even om me aan te kijken. 'Had je nog een jas of zo? Anders gaan we, mijn auto staat daar zo.' Hij wijst ergerns naar de verte, waar een aantal auto's op een parkeerplaats staan. Ik schud lachend even mijn hoofd, waarna ik hem nu meetrek. Eenmaal bij de auto's kijk ik hem vragend aan.
    'Welke is van jouw?' Ik kijk om me heen, het zijn allemaal grote of sportieve mooie auto's. Welke het ook was, het was in ieder geval een mooie. Plotseling dacht ik aan mijn eigen vespa. Ach ja, die haal ik wel weer eens op.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Kyle Williams

    Als Savannah haar hoofd lachend schud zie ik ze naar de auto's kijken en en trekt mij nu opeens verder naar de auto's. Ik grinnik en stop vlak achter haar. Ik zie haar naar de auto's kijken en dan vragend naar mij. 'Welke is van jouw?' vraagt ze. Die vraag had ik al verwacht. "Deze." zeg ik wijzend naar een grijze audi. Ik grijns breed en haal mijn autosleutels tevoorschijn. Ik druk op een knopje om de auto te openen en loop naar het portier aan de rechterkant van de auto en open deze deur. "Mevrouw?" Ik steek mijn hand naar haar uit, wachtend tot ze in de auto stapt om vervolgend de deur dicht te slaan en zelf in te stappen aan de bestuurderskant. Ik start meteen de auto en rijdt dan ook meteen naar huis.


    16 - 09 - '17

    [Reageren er nog mensen?]


    16 - 09 - '17

    (ik reageer nog ,maar ik zit momenteel vast :/ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Zal ik de ts al doen?]


    16 - 09 - '17

    (Is goed ik zal zo iedereen gb'en )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ok]


    16 - 09 - '17

    Maya Loreen Smith

    Ik word langzaam wakker en gaap. Ik voel dat het best warm is naast me en herinner me dan dat Michael is blijven slapen, dat doet me ook denken aan de leuke nacht samen. Volgens mij word ik echt verliefd op deze jongeman wat ik beter zou moeten negeren aangezien hij een politieman is en ik ken hem pas. Ok euhm, wat er deze nacht gebeurd is was ook redelijk snel, maar ik kon het niet helpen, het gebeurde gewoon ... Ik ga recht zitten en haal mijn handen eens door mijn haar dat warrig door elkaar zit. Ik strek me uit en bekijk Michael die nog lief ligt te slapen. Ik druk zachtjes een kus op zijn wang en stap uit bed. Ik loop naar de badkamer om een snelle douche te nemen.


    16 - 09 - '17

    [SunnySpring --> LittleBirdie

    Sorry dat ik niet reageerde, maar ik was dus op vakantie, en donderdag ga ik weer weg tot en met zondag... Maar doen we nu dat het de volgende ochtend is, dan kan ik wel iets schrijven met Savannah...]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Michael Oliver Gabriëls
    Ik voelde het bed wat aan de andere kant inzakt en ,daarna voel ik zachte lippen die een kusje op mijn wang drukken.
    Daarna hoor ik een deur toegaan en open ik langzaam mijn ogen om me vervolgens even uit te rekken.
    Als ik naast me kijk ,zie ik dat Maya al weg is,aan het geluid in de badkamer te horen ,weet ik dat ze daar zit.
    Ik ga uit het bed en raap mijn kleren bij elkaar om ze vervolgens aan te trekken,thuis ging ik wel wat anders aantrekken.
    Volgens mij had ik ook wel lichtjes last van een kater ,aangezien mijn hoofd erg zeer doet.
    Ik besluit haar bed op te maken en daarna wacht ik tot ze terug is.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    LittleBirdie schreef:
    [SunnySpring --> LittleBirdie

    Sorry dat ik niet reageerde, maar ik was dus op vakantie, en donderdag ga ik weer weg tot en met zondag... Maar doen we nu dat het de volgende ochtend is, dan kan ik wel iets schrijven met Savannah...]


    [Oh ok, alvast veel plezier als je weer weg gaat. En ja we zijn de volgende ochtend.

    Ik reageer straks weer]

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 17:23 ]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    [Oh ok, alvast veel plezier als je weer weg gaat. En ja we zijn de volgende ochtend.

    Ik reageer straks weer]


    Bedankt! Als jij reageert probeer ik daar zo snel mogelijk op te reageren, maar ik denk dat het zondag word.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa