• Vijf meiden zijn al jaren lang vriendinnen en hebben allemaal dezelfde hobby, mensen beliegen en bedriegen, lekker hun eigen zakken vullen met andermans geld. En waar vind je veel mensen die dom genoeg zijn om hun geld door hun vingers te laten glippen? Juist, Las Vegas. De meiden doen dat door verschillende baantjes aan te nemen en zo ongemerkt hun spelletje te spelen. Maar, wat als vijf jongens zich ermee komen bemoeien, of nog beter de politie? Hoe zullen ze reageren? Wat zouden ze doen als ze verliefd worden? Dat weet je niet, maar in Vegas is het hopen dat je geluk hebt.




    Rollen:
    Jongens (agenten):
    - Michael Oliver Gabriëls - Nyan
    - Kyle Williams - xSunshineee
    - Nathaniel Ethan Johnson - Witches
    - Daniel Tyler Gilbert - Adores
    - Thomas Erik Lockwood - Unimaginable


    Meisjes:
    - Maya Loreen Smith - xSunshineee
    - Alicia Anabeth Rosefield - Nyan
    - Chiara Bella Love - DamnBieber
    - Alyssa Sophia Katherine O'Malley - Witches
    - Savannah Anna Delilah Duncan - LittleBirdie


    Regels:
    - De meiden spreken elke dag om 20 uur af bij één van hun thuis om de buit te verdelen en nieuwe plannen te maken.
    - Koppels kunnen ontstaan, overleggen kan gewoon hier of per PB of in GB.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Doe niemand pijn, zonder toestemming van de ander.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Nyan openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 23:54 ]


    16 - 09 - '17

    [Mooizo! (:]
    Nathaniel Ethan Johnson
    Ze grinnikte even toen we mijn appartement bereikt hadden en ik haar vroeg of ze niet op de rotzooi wilde letten. "Oké, ik zal er niet op letten." Zei ze nog steeds grinnikend, waardoor ik haar niet helemaal geloofde. Ze drukte haar lippen opnieuw op die van mij terwijl ik haar tijdens onze zoen op de bank legde - die godzijdank niet bezaaid lag met troep - en boog me over haar heen. "Weet je hoe geweldig je bent?" mompelde ik tijdens het zoenen door.


    To love is to destroy.

    Alicia Anabeth Rosefield
    Tijdens het zoenen door ,legde hij me op de sofa en boog hij over me heen.
    "Weet je hoe geweldig je bent?" prevelde hij tegen mijn lippen aan ,waardoor een glimlach op mijn gezicht verscheen.
    "Nee,hoe geweldig ben ik dan."vraag ik hem dan grinnikend terwijl ik mijn handen laat afzakken van zijn nek en ze op zijn rug laat glijden en zo aan het uiteinde van zijn schirt te belanden,die ik zo graag van zijn lijf wilde rukken,maar ik hield me in.
    Ik frunnik wat aan zijn shirt en laat alfvast al 1 hand onder zijn shirt gaan en met mijn vingertoppen glij ik over zijn welgevormde sixpak heen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Savannah Duncan
    Ik lach stiekem als ik merk dat mijn actie om naar voorover te buigen lukt. Kyle kijkt stiekem naar mijn boezem, wat ik helemaal niet erg vind. Hij kucht even, waarna hij zijn ogen weer afwend naar mijn gezicht.
    'Oeh,' is zijn enige antwoord. Zijn grijns word alleen maar groter, waardoor ik ook weer kan lachen. Ik zal me niet lang meer kunnen inhouden, voor ik bovenop hem spring. Maar omdat nou hier te doen, zag ik niet zo zitten. En aangezien ik niet echt een eigen huis heb én omdat ik hem natuurlijk geld wil aftroggelen zouden we naar zijn huis moeten gaan. Maar hoe zou ik hem zover krijgen? Hmmm. Ik sla het laatste restje cocktail achterover en zet dan het glas weer op de bar neer. Even twijfel ik of ik hem nu gewoon moet zoenen of het anders moet gaan aanpakken. Misschien moet ik gewoon voor het eerste gaan, maar ik wacht even af op wat hij doet.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Kyle Williams

    Ze lacht weer zoals ze redelijk al wat gedaan heeft deze avond, maar ik vind het erg leuk als ze lacht. Ze is een speciaal meisje, dat is ze zeker, en totaal mijn type! Ik moet iets kunnen verzinnen om de eerste stap te zetten en dan maar hopen dat ik geen klap in mijn gezicht krijg omdat ik haar wou zoenen. Is het niet te snel om als een actie te doen? Misschien één klein kusje, dat kan toch geen kwaad? Of wel? Hmm ... ik weet het niet ... Ik zie hoe ze het laatste beetje van haar cocktail uitdrinkt. Ik neem nog een paar slokken van mijn cocktail, die nog steeds niet leeg is. Ik kijk naar haar lippen. "Euhm ... daarzo zit nog een beetje van de cocktail." zeg ik wijzend naar haar lip. Het is niet waar hoor en ik bedoel het is drinken, niet eten. "Ik zal het wegvegen." Ik veeg met mijn duim over haar lip en ga steeds dichter. Uiteindelijk druk ik mijn lippen kort op die van haar en nu hopen dat ik geen mep krijg.


    16 - 09 - '17

    Savannah Duncan
    Kyle neemt ook nog een paar slokken, waarna ik zijn ogen naar beneden zie glijden. Alleen ze gaan niet naar mijn borsten, zoals ik verwacht had, maar stoppen bij mijn mond.
    'Euhm... daarzo zit nog een beetje cocktail.' Hij wijst naar mijn lip, waardoor ik als reactie gelijk met mijn hand naar mijn mond ga om het weg te vegen. Echter is hij me voor. 'Ik zal het wegvegen.' Hij legt zijn duim op mijn lip om de drank weg te vegen, maar hij komt steeds dichterbij. Even knipper ik verbaasd met mijn wimpers, om te kijken of ik het me niet verbeeld. Maar hij komt echt dichterbij. Uiteindelijk zijn onze lippen op nog geen halve centimeter van elkaar verwijderd en drukt hij eindelijk kort zijn mond op de mijne. Ik knipper nog een keer, nog steeds verbaasd. Daarna herstel ik me echter snel en trek hem dichter tegen me aan en druk mijn lippen weer bij hem op zijn mond. Gelukkig, de eerste stap is gezet. Langzaam open ik mijn mond en laat mijn tong zachtjes over zijn lippen glijden.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Kyle Williams

    Ik kneep mijn ogen al een beetje samen, wachtend op een harde klap in mijn gezicht, maar die klap kwam er niet. Ze keek alleen even verbaasd, herstelde zich en trok me dichter tegen haar aan om vervolgens haar lippen weer op die van mij te drukken. Wow, dit had ik niet verwacht, maar ik vind het natuurlijk wel heel erg fijn. Ik trek haar helemaal tegen me aan en leg mijn handen op haar heupen. Al snel voel ik een tong over mijn lippen glijden, ik denk niet na en open meteen mijn mond. Mijn tong zoekt die van haar en ik laat hen een spelletje spelen.


    16 - 09 - '17

    Savannah Duncan
    Ik voel hoe hij zijn handen op mijn heupen legt en ingaat op mijn tong door ook zijn mond wat te openen. Al snel vinden onze tongen elkaar, waarna ze een spelletje beginnen te spelen. Hmm, heerlijk. Ik laat mijn handen vanuit zijn nek naar beneden glijden, zodat ik ze in zijn kontzakken kan steken. Ik zou bijna vergeten dat we in een club staan, waar keiharde muziek word gedraaid en om ons heen allerlei andere mensen aan het feest vieren zijn. Dat maakt ook helemaal niets uit, ik geniet er echt van. Tot ik gekuch hoor van ergens opzij. Ik maak me verbaasd los van Kyle, maar hou mijn handen wel op zijn plek. De barman die ons daarstraks heeft geholpen kijkt ons chagrijnig aan.
    'Wat?' vraag ik arrogant. Wat dacht die gast wel niet!
    'Doe dat ergens anders, wil je.' Ik draaide me weer om naar Kyle en draaide met mijn ogen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Nathaniel Ethan Johnson
    "Nee, hoe geweldig ben ik dan." Vroeg Alicia grinnikend tegen mijn lippen terwijl ze haar handen liet afzakken van mijn nek en ze op mijn rug laat glijden en zo aan het uiteinde van mijn shirt belandden. "Dat is niet te beschrijven. En nee, ik ben niet sarcastisch." Ter wijze van antwoord zoende ik haar nog wat gepassioneerder, terwijl mijn handen naar haar heupen gleden. Ze frunnikte wat aan mijn shirt en liet één hand onder mijn shirt gaan terwijl haar vingertoppen over mijn buik heen gleden.


    To love is to destroy.

    Kyle Williams

    Onze tongen blijven een spelletje spelen terwijl ik haar handen van mijn nek naar mijn kont voel gaan waarna ze haar handen in mijn achterzakken van mijn broek steekt. Als ik gekuch naast ons hoor kijk ik net zoals Savannah even opzij en zie de barman ons chagrijnig aankijken, wat is zijn probleem nou weer? Ik hou mijn handen op haar heupen en kijk die barman serieus aan. "Wat?" vraagt Savannah arrogant. "Doe dat ergens anders, wil je." zegt de barman daarop. Haha, what the fuck?! Ik trek mijn wenkbrauwen op en blijf hem aankijken. "Zijn er toevallig regels over het zoenen hier? Bij mijn weten niet, dus als jij nou eens je mond houdt en eventueel zelf een meisje zoekt waarmee je kan lekken laat ons dan toch lekker met rust. Ik zoen waar ik wil en wanneer ik wil in deze club!" spreek ik hem tegen. Ik kijk Savannah weer aan, draai haar hoofd naar me en druk mijn lippen weer op die van haar, speciaal voor die barman te pesten.


    16 - 09 - '17

    Alicia Anabeth Rosefield
    "Dat is niet te beschrijven. En nee, ik ben niet sarcastisch." zei hij ,waardoor mijn glimlach groter werd en ik dat kriebelende gevoel in mijn buik kreeg.
    Hij plante zijn mippen weer op die van mij en onze kus werd met de seconde beter en beter.
    Zijn handen glede naar mijn heuper teriwjl hij me kuste,waardoor ik even tussen onze kus door moet grijnzen.
    Ik werd te ongeduldig en klemde mijn vingers om zijn shirt heen,even liet ik zijn lippen los om dat shirt van hem af trekken ,om daarna weer mijn lippen op die van hem te drukken. Ik kon het ook niet laten om naar zijn gespierde torso en zijn goed gevormde sexyh sixpak de staren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathaniel Ethan Johnson
    Ze klemde haar vingers om mijn shirt heen, teleurgesteld liet ik toe hoe ze even mijn lippen losliet, maar waarna ik merkte waarvoor ze dat deed vond ik het niet meer erg. Ze trok mijn t-shirt over mijn hoofd en drukte daarna haar lippen weer op de mijne. Haar ogen gleden even af naar mijn gespierde torso, gelukkig waren die politietrainingen toch nog ergens goed voor. Grijnzend zoende ik haar. "Mag ik?" fluisterde ik tegen haar lippen, terwijl mijn handen aan de rand van haar shirt zaten.


    To love is to destroy.

    Alicia Anabeth Rosefield
    "Mag ik?" fluisterde hij tegen mijn lippen aan terwijl zijn handen aan de rand van mijn kleedje zaten.
    "Jij?Je mag altijd."flijster ik flirterig terug.
    Ik had geen bh onder mijn kleedje ,dus zou ik bijna poedelnaakt zijn,maar dat maakt het juist veel leuker.
    Ik plaats mijn lippen eens in zijn nek en zet daar plagend een zuigzoen,nu weet iedereen dat hij van mijn is.Grijnzend kijk ik hem dan aan en ga ondertussen met mijn vingers naar zijn broeksrand ,waar ik plagend met mijn vingers eens aan de elastiek van zijn boxer trek .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Stil ... ?]


    16 - 09 - '17

    Nathaniel Ethan Johnson
    "Jij? Je mag altijd." Fluisterde Alicia terug met een flirterige ondertoon in haar stem. Als vanzelf trokken mijn mondhoeken omhoog en vormden een glimlach. "Fijn om te weten," ik trok haar shirt over haar hoofd. Mijn mond viel even open van verbazing toen Alicia geen beha onder haar shirt had gedragen, waardoor ik opnieuw grijnsde. Ze plaatste haar lippen op mijn nek, en zoog aan mijn huid. Haar vingers speelden plagerig met mijn broekrand. Het ging wel erg snel, raasde door mijn hoofd. Wilde ik het wel zo snel? Natuurlijk was ik al eerder wat verdergegaan dan alleen maar wat zoenen met meisjes, maar Alicia kende ik nog maar net. En ik voelde me aangetrokken tot haar, op een manier hoe ik me nog nooit had gevoeld.


    To love is to destroy.

    Alicia Anabeth Rosefields
    "Fijn om te weten."zei hij met een grijnsje en trekt daarna dan mijn jurkje uit.Zijn mond viel open van verbazing toen hij zag dat ik mijn bh niet aanhad.
    Mijn vingers opende dan uiteindelijk zijn broeksknoop en ik trok algauw zijn broek uit en daarna kijk ik grijnzend naar zijn strakke boxershort.Mijn vingers laat ik plagend over het stofje glijden.
    Ik bijt sexy op mijn lip en haak mijn vingers aan de rekker van zijn boxer en daarna trek ik het uit.
    Hmmm lekker groot.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH