• Vijf meiden zijn al jaren lang vriendinnen en hebben allemaal dezelfde hobby, mensen beliegen en bedriegen, lekker hun eigen zakken vullen met andermans geld. En waar vind je veel mensen die dom genoeg zijn om hun geld door hun vingers te laten glippen? Juist, Las Vegas. De meiden doen dat door verschillende baantjes aan te nemen en zo ongemerkt hun spelletje te spelen. Maar, wat als vijf jongens zich ermee komen bemoeien, of nog beter de politie? Hoe zullen ze reageren? Wat zouden ze doen als ze verliefd worden? Dat weet je niet, maar in Vegas is het hopen dat je geluk hebt.




    Rollen:
    Jongens (agenten):
    - Michael Oliver Gabriëls - Nyan
    - Kyle Williams - xSunshineee
    - Nathaniel Ethan Johnson - Witches
    - Daniel Tyler Gilbert - Adores
    - Thomas Erik Lockwood - Unimaginable


    Meisjes:
    - Maya Loreen Smith - xSunshineee
    - Alicia Anabeth Rosefield - Nyan
    - Chiara Bella Love - DamnBieber
    - Alyssa Sophia Katherine O'Malley - Witches
    - Savannah Anna Delilah Duncan - LittleBirdie


    Regels:
    - De meiden spreken elke dag om 20 uur af bij één van hun thuis om de buit te verdelen en nieuwe plannen te maken.
    - Koppels kunnen ontstaan, overleggen kan gewoon hier of per PB of in GB.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Doe niemand pijn, zonder toestemming van de ander.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Nyan openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 23:54 ]


    16 - 09 - '17

    [Oh sorry, ik had mn stuk niet meer gelezen, maar opnieuw gepost ;s]


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    "Alsjeblieft en smakelijk" zei ze terwijl ze me het glas water haf. Ik glimlachte even naar haar en at wat van het heerlijke omelet,maar veel honger had ik niet meer.
    "Is er iets?" hoor ik Maya vragen ,waardoor ik even op kijk.Ik mompel zacht een nee en eet wat verder. Ik was niet goed in liegen ,en hield er ook niet van.
    Maar als ik zomaar met de deur in huis val,zal ze denken dat ik haar niet vertrouw.
    Ik dnek niet dat het pasport,van haar familie zou zijn ,aangezien ze gisteren zei dat ze ,daar nooit meer mee praatte en geen contact meer had met haar familie.
    Een vriend? Dat zou kunnen,misschien denk ik gewoon het ergste.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kyle Williams

    Ik droom de laatste nacht overnieuw, alleen beter. Savannah zag me helemaal zitten, we danste alleen in het midden op de dansvloer, we leken wel een stelletje. Ik zoen haar teder en blijf de hele avond aan haar zijde. Als ik me omdraai en een glas drank in mijn gezicht krijg schrik ik wakker en wrijf even in mijn ogen. Ik gaap en draai me om waardoor ik recht in het gezicht van Savannah kijk. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht, ik kan me nog herinneren wat er gebeurd was tussen ons twee de vorige nacht, het was echt geweldig en nu weet ik zeker dat ik van haar hou. "Goedemorgen schoonheid." zeg ik met een schorre stem. Ik heb het gevoel dat ik nog steeds naakt ben, maar dat maakt me niet uit en hey, ze is niet weggelopen dus dat ik vast wel een goed teken, hoop ik dan toch. "Lekker geslapen?" vraag ik. Ik heb lichte hoofdpijn, vast door de drank.

    Maya Loreen Smith

    Ik kijk hem even afwachtend aan tot hij nee mompelt en zijn hoofd schud. "Ok dan." zeg ik en eet wat van mijn boterham. Volgens mij scheelt er toch wat, zijn humeur lijkt verander, ofwel was het al zo. Toch kan ik me herinneren dat hij een paar minuten geleden iets enthousiaster overkwam dan nu. Zou hij misschien beseffen dat hij ergens een vriendin heeft en die nu heeft bedrogen met mij? Valt de omelet tegen? Of ben ik opeens niet goed genoeg meer. Hmm, ik gok dat het aan de omelet licht, of misschien heeft hij ook een kater. "Is het lekker? Ik bedoel die omelet?" vraag ik terwijl ik opnieuw wat brood in mijn spiegelei dep en het dan in mijn mond steek.


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    "Is het lekker? Ik bedoel die omelet?" hoorde ik Maya vragen ,die duidelijk door had ,dat ik iets verborg.
    "Ja,hij is echt lekker."zeg ik eerlijk en glimlach licht."Alleen wat hoofdpijn,maar dat gaat zo weer over."lieg ik.
    Ik drink een slokje water en eet verder van de omelet. Het is vast een vergissing,plus ik had nog niemand naar het politie kantoor zien komen ,die er zo uit zag.
    Ik kijk even naar de klok en zie dat het al redelijk laat is en dat ik over een uur of 2 naar mijn werk moet.
    Misschien kon 1 dagje vrij niet zo erg zijn. Dan zeg ik gewoon dat ik ziek ben ofzo.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Host = Witches]

    Nathaniel Ethan Johnson
    Vermoeid opende ik mijn ogen en knipperde door de plotse felle zon die door het open raam scheen. Ik lachte zachtjes toen ik neerkeek op het hoofd van Alicia, haar hoofd lag op mijn borst, nog diep in slaap. Ik veegde liefdevol wat haren uit haar gezicht en drukte een vederlichte kus op haar kruin. Ik wist niet meer precies wat er gebeurd was, kwam het door de alcohol? Ik herinnerde me dat we gezoend hadden, verder wist ik vrij weinig. Waarschijnlijk waren we beide in slaap gevallen door de alcohol. Een zachte zucht rolde over mijn lippen waarna ik haar voorzichtig optilde en zelf ook opstond. Ik liep richting mijn slaapkamer en legde haar voorzichtig neer, waarna ik haar toestopte onder de blauwe dekens. Nog even keek ik naar haar terwijl ze sliep, ze zag er zo onschuldig en mooi uit. Mijn mondhoeken krulden omhoog terwijl ik richting de keuken liep en eieren begon te bakken.


    To love is to destroy.

    Maya Loreen Smith

    "Ja,hij is echt lekker." antwoordt Michael op mijn vraag. Hmm, wat was er dan? "Alleen wat hoofdpijn,maar dat gaat zo weer over." zegt hij daarachter. Oh, dat is het dus, een kleine kater misschien. "Wil je misschien een aspirine voor je hoofdpijn? Ik heb er nog, of wil je koffie? Ik zou beter koffie maken, ik kan het gebruiken." Ik sta op en ga wat koffie maken. Ik kuch en neem al een kop om daar koffie in te doen voor mezelf. Ik neem meteen een paar slokken.


    16 - 09 - '17

    Alicia Anabeth Rosefield
    Ik voelde de warmde onder me ,bewegen en daarna voel ik wat zachts. Ik bleef nog even doorslapen ,maar werd dan toch wakker van een lekkere geur.
    Langzaam opende ik mijn ogen en zog ik dat ik op iemands sofa lag. Wat is er in hemelsnaam gebeurt. Ik zat alleen in mijn slipje ,waardoor ik even begon te blozen. Ik had echt te veel gedronken gisteren.Ik zag mijn kleedje nog op de grond liggen en nog andere kleren ,van een jongen zo te zien. Vaag heriner ik het me weer. Ik was mee met een ultrahotty. Nate ? zo noemde hij toch. Ik nam zijn short die toch groot genoeg was en trok die aan.
    Hij kwam net tot onder mijn kont ,dus net geschikt.
    Ik loop met kleine pasjes naar de keueken en glimlach dan als ik Nate zie. Hij was eieren aan het bakken.
    Stil sluip ik achter hem en ga achter hem staan,waarna ik op de toppen van mijn tenen sta om een kusje in zijn nek te drukken en mijn armen om zijn gespierde middel sla.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Michael Oliver Gabriëls
    "Wil je misschien een aspirine voor je hoofdpijn? Ik heb er nog, of wil je koffie? Ik zou beter koffie maken, ik kan het gebruiken." zei ze terwijl ze opstond en koffie ging maken.
    Ik glimlach even."Ja koffie zou fijn zijn."zeg ik en sta dan op ,om naar haar toe te gaan.
    Ze nam een slokje van haar koffie en ik kan het niet laten om een kusje op haar wang te drukken.
    "Ik hou echt van je."zeg ik tegen haar. Best wel vreemd hoe je op zo'n korte tijd,zo verliefd kunt zijn op iemand.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathaniel Ethan Johnson
    Terwijl ik de eieren bakten, hoorde ik zachte voetstappen mijn richting opkomen. Automatisch verscheen er een glimlach op mijn gezicht toen ik twee armen om mijn middel voelde en een kus in mijn nek. "Goedemorgen schone slaapster," glimlachte ik terwijl ik me omdraaide en een kus op haar mondhoek drukte. Ik krulde mijn armen om haar middel waarna ik nog een kus - ditmaal op haar kaak - drukte. "Lekker geslapen?" ik hield mijn hoofd ietwat scheen en keek haar vragend aan.


    To love is to destroy.

    Maya Loreen Smith

    "Ja koffie zou fijn zijn." zegt hij. Ik knik en schenk voor hem ook een kopje in als ik dan opeens een kusje op mijn wang voel. Ik glimlach. "Ik hou echt van je." zegt hij. Wauw, wel lief. Glimlachend draai ik me om en kijk hem lief aan. Ik sla voorzichtig mijn armen rond zijn nek en druk een kusje op zijn lippen. "Ik hou ook van jou." fluister ik en druk nog een kusje op zijn lippen. Als we van elkaar houden en iets met elkaar gaan beginnen moet ik extra opletten met wat ik doe en wat de meisjes doen, hij mag ons niet betrappen, want dan zijn we de pineut! Ik laat mijn armen zakken en draai me weer om. Ik neem zijn kop koffie vast en duw die in zijn handen. "Alsjeblieft, je koffie." glimlach ik en neem de mijne ook om er weer een slok van te drinken.


    16 - 09 - '17

    Alicia Anabeth Rosefield
    "Goedemorgen schone slaapster," zei hij terwijl ,hij zich omdraaide en een grijnsje ontstaat op mijn gezicht."Goodmorning."zeg ik stil,hij drukte een kus op mijn mondhoek,waardoor ik automatisch naar hem glimlach. Ik voelde zijn armen om mijn middel en hij drukte nog een kus op mijn kaak.
    "Lekker geslapen?"vroeg hij en hield zijn hoofd wat schuin en keek me vragend aan. Ik grinnikte omdat hij er onwijs schattig uitzag. Ik drukte een vluchtig kusje op zijn zachte lippen en glimlach.
    "Ik wou dat ik altijd zo kon slapen ,met een sterke ,knappe ,lieve jongen naast me,en ik heb het over jou."zeg ik met een knipoog en heef hem een knuffel.
    Ik ruik wat aangebrands en schrik op."Nate ,je eieren."zeg ik dan grinnikend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Michael Oliver Gabriëls
    Glimlachend draaide ze zich om en sloeg ze haar armen om mijn nek. Ik legde mijn handen op haar heupen en trok haar tegen me aan.
    Ze drukte een kusje op mijn lippen ,waardoor ik glimlach."Ik hou ook van jou." zei ze ,waarna ze nog een kusje op mijn lippen drukt en ,daarna jammer genoeg haar armen laat zakken,waardoor ik haar ook loslaat.
    Ze drukte mijn kop koffie in mijn handen."Alsjeblieft, je koffie."zei ze glimlachend. "Bedankt,hoopelijk pept het me wat op."zeg ik met een glimlachje ,waarna ik een een slok neem. Ik hield echt van koffie.
    "Heb je al plannen voor vandaag?"vroeg ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maya Loreen Smith

    "Bedankt,hopelijk pept het me wat op." bedankt Michael me om zijn koffie. Ik schud mijn hoofd. "Is niks." glimlach ik en neem nog een slok van mijn koffie. "Heb je al plannen voor vandaag?" vraagt hij dan. Hmm, heb ik plannen? Niet dat ik weet. "Euh nee, niet meteen, waarom? En wanneer moet jij gaan werken?" vraag ik. Ik denk even na. Bij wie zouden we deze avond gaan afspreken om het geld te verdelen? We hebben vast een hoopje geld te pakken gekregen in die discotheek gister. Ik heb niet zoveel te pakken gekregen omdat ik vooral oog had voor Michael alleen. Ik moet eerlijk toegeven dat dat geld en zo me minder boeit nu ik verliefd ben op hem. Maar dan nog, ik heb het nodig dat geld en ik kan er nu niet meer stoppen, maar ik moet nu sowieso extra opletten aangezien Michael een agent is.


    16 - 09 - '17

    Michael Oliver Gabriëls
    "Is niks." zie ze hoofdschuddend met een glimlachje. Ik neem nog een slok van mijn koffie.
    "Euh nee, niet meteen, waarom? En wanneer moet jij gaan werken?"vroeg ze me dan."HA gewoon,en ik moet gaan werken om 9 uur. Dus ik heb nog even."zeg ik .
    Ik was best wel benieuwd wat de andere jongens gedaan hadden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Savannah Anna Delilah Duncan
    Ik blijf stilletjes in bed liggen, terwijl ik naar Kyle's gezicht staar. Hij ziet er heel vredig en rustig uit tijdens het slapen. Er ligt zelfs een glimlach op zijn gezicht. Er gaat een steek door me heen. God mag weten waarom. Plotseling wordt de jongen wakker. Hij wrijft in zijn ogen, gaapt even en draait zich dan op zijn zij, zodat hij me aan kan kijken. Zijn lach wordt zelfs nog groter, waardoor ook ik een klein glimlachje er uit weet te persen.
    'Goedemorgen schoonheid.' Ik vergroot mijn glimlach, maar dat is niet helemaal gemeend. 'Lekker geslapen.' Geluidloos knik ik. Ik moet echt een van de meiden bellen. Hoe kom ik van deze politieagent af, zonder heel verdacht over te komen en het liefst ook nog met wat money. En als het kon, heel veel money.
    'En heb jij lekker geslapen?' Ik probeer niet aan het feit te denken dat we allebei naakt zijn. Tenminste ik denk dat als ik geen kleren aan heb, hij niet braaf de zijne aan heeft gehouden. Dit is echt de eerste keer in mijn leven dat ik het awkward vind om samen met een jongen wakker te worden.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa