• Ik zoek iemand die deze gif voor mij kan aanpassen, zodat er staat 'The better twin' Ik wil hetzelfde lettertype als dat de tekst nu heeft. Is er iemand die dit voor mij kan en wil doen? (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Wil degene dan ook vertellen hoe je dat doet? c:


    To love is to destroy.

    Dat is nou net de vraag, denk ik.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik wil het best proberen, maar kan niet garanderen dat het lukt, aangezien ik niet zo heel veel met gifs werk.

    Normaal gezien met je gewoon een nieuwe layer over de tekst plakken, deze wit maken en dan boven die layer een nieuwe layer met tekst. En dan de onderkant van de gif, het bewegende dus niet coveren met de nieuwe layer waarmee je dus de tekst weghaalt... Maar ik moet dus even zien of het lukt en of ik het juiste lettertype heb :'D

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 15:49 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Aestas schreef:
    Dat is nou net de vraag, denk ik.


    Nee, ze vraagt of iemand de gif voor haar wilt aanpassen, niet of diegene er uitleg bij wilt geven.


    To love is to destroy.

    Momenteel heb ik dus het witte vlak, met bewegende plaatje en hoef ik enkel de tekst nog toe te voegen, het correct op te slaan, en dan is het aangepast ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Momenteel heb ik dus het witte vlak, met bewegende plaatje en hoef ik enkel de tekst nog toe te voegen, het correct op te slaan, en dan is het aangepast ^_^


    Heel erg bedankt dat je het wil doen. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ziamcrew schreef:
    (...)

    Heel erg bedankt dat je het wil doen. (:


    Ik heb alleen een klein probleempje met het lettertype, aangezien ik de exacte niet heb, die exact overeen komt. Ik heb er wel een die heel dicht in de buurt komt. Hopelijk is dat ook goed?


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Ik heb alleen een klein probleempje met het lettertype, aangezien ik de exacte niet heb, die exact overeen komt. Ik heb er wel een die heel dicht in de buurt komt. Hopelijk is dat ook goed?


    Ja hoor. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.



    Klik op het plaatje voor het origineel waar ik hem geupload heb (:
    Hopelijk is dit wat je bedoelde?


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ja, dat is precies wat ik bedoelde. Dankje (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ziamcrew schreef:
    Ja, dat is precies wat ik bedoelde. Dankje (:


    Dat is graag gedaan en het was zo gebeurd (: Het langste was het installeren van de laatste Quicktime player om de gif te kunnen openen in photoshop (stom dat het nog niet op m'n pc stond) en dan het zoeken van het juiste lettertype :'D

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 16:19 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”