• Welkom in de common room van LASA. Hier kan je gezellig keuvelen over het doen en laten van je personage, of klagen over je kleine broertje. Zolang het maar gezellig is, is het goed!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 12 april 2013 - 21:13 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Ja, maar ik wilde eigenlijk Roatan de kans geven om nog met Reece te reageren ^^

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Ik zal haar even what's appen of ze nog gaat reageren.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Oh das handig :p

Ik wil sowieso nog wel een personage aan maken, maar het ligt eraan of een vrouw of man handiger is.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Eigenlijk maakt het niet uit, maar ik zie net dat alle personages al een partner hebben, dus dat wordt dan wel even zoeken.

Misschien is het beter als ik dan een leraar aanmaak? Daar hebben we nog maar twee van, die hoeven ook niet per sé een partner te hebben haha.

Dat mag ook ^^

Ik twijfel echt enorm of ik een vrouw of man aan maak, well yeah, I'm gonna start searching for pictures..

Ik wil wel reageren met Raven, maar ik weet niks aangezien ze alleen aan een tafel in de eetzaal zit.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Tristan is naar een danszaal gegaan, je mag haar gerust op hem afsturen ^^

^ Als ik een personage heb aangemaakt, kunnen ze elkaar wel meeten?

Oh lol, ik merk nu pas dat we op hetzelfde moment hadden gepost.

[ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 21:45 ]

Okay, ik zal haar dan naar de danszaal sturen waar Tristan is.
    Als jou personage klaar is, Tortura, kan hij/zij evt joinen? ^^

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Ja, maar dat gaat denk ik nog wel effe duren, want ik weet nog steeds niet vrouw / man. Alleen dan neig ik íets meer naar een man, omdat ik al een vrouw speel en twee vind ik altijd... tja. Maar ik zie nog wel.

Heeft ene Jaimes al een keer gepost met Rachelle ?

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Volgens mij één keer.

To the stars who listen — and the dreams that are answered