• Welkom in de common room van LASA. Hier kan je gezellig keuvelen over het doen en laten van je personage, of klagen over je kleine broertje. Zolang het maar gezellig is, is het goed!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 12 april 2013 - 21:13 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Ik kan Chrissie en de bende bij Ryssa aan tafel gaan laten zitten voor t ontbijt?

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Is goed :')

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Ik heb raven ook nog steeds ergens in der uppie zitten, in de eetzaal.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Eavan schreef:
    Ik heb raven ook nog steeds ergens in der uppie zitten, in de eetzaal.

Laat haar merken dat ze bij Tristan, Hayaku en Hyun zit?

Quiet the mind, and the soul will speak.

Is goed, moet alleen even kijken hoe ik een post in elkaar zet. Na zoveel loner posts raak ik 't een beetje kwijt :'D

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Ik wacht op Hayaku voor ik reageer. :Y).

And I liked Tristan's post. At first I thought he was gonna freak-out, so it surprised me lolol.

Hihi. Arme Tristan snapt er gewoon geen snars van.

Ik zal reageren met Ryssa zodra ik weet of Maartje eerst nog wil reageren met Reece -als ze dat wil dan wacht ik eerst nog op die reactie-

Theodora schreef:
    Hihi. Arme Tristan snapt er gewoon geen snars van.

Dat heb ik gemerkt. :Y).

Ahw, he walked away pissed-off. Is he angry at Hyun about saying it directly or because Hayaku didn't say it?

At Hayaku because he didn't have the nerve to say it. I'd hoped I'd let him explain that more obviously (no_chears). He actually admires Hyun for having the balls to say it that way.

Is the English RPG getting to you too? =p

Hm, thought so, but just wanted to be sure. And that's cool, although she is totally oblivious of that. Hyun just says what she thinks, and doesn’t think it through.

And yes, haha, but I'm pretty happy with that. Lol. It's awesome.
    DAMN LIZ.
    I want to write a post with Hyun and let her speak somewhat coolly to Tristan, but Hayaku... *sobs*

Ik denk erover na om een ander personage aan te maken, als er hier mensen nog actief aan mee gaan doen though.

Van mij mag je.

Ik hoop ook dat mensen nog gaan reageren...

Ik had al gereageerd met Ryssa volgens mij.