• Welkom in de common room van LASA. Hier kan je gezellig keuvelen over het doen en laten van je personage, of klagen over je kleine broertje. Zolang het maar gezellig is, is het goed!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 12 april 2013 - 21:13 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Sempra schreef:
    | Kan Luke ergens naartoe? |

Er is nog wel plaats bij Chrissie, Ryssa, Ava, Rafaël en Reece aan tafel. Ben ik iemand vergeten? :')

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Dat wordt een hoop om in mijn post te verwerken xd

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Er kan ook nog iemand naar Hyun toe, en ben bijna klaar met Raphael. So, who wants?

Quiet the mind, and the soul will speak.

Theodora schreef:
    (...)

Er is nog wel plaats bij Chrissie, Ryssa, Ava, Rafaël en Reece aan tafel. Ben ik iemand vergeten? :')

Ik zal zo een post schrijven (:

Tortura schreef:
    Er kan ook nog iemand naar Hyun toe, en ben bijna klaar met Raphael. So, who wants?

+ Is Raphael okay nu? Because I don't feel like expanding the character sheet. Tomorrow I will. *looks at you real sweet* Ik zal nog wel even kort opschrijven van zijn uiterlijk.

Ish okay ^^

Vinden jij en Eavan het trouwens goed als ik Raphael naar jullie laat lopen? :Y).
    Well, het is hem of Hyun. I wanna write.

Fine by me ^^

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Je mag helemaal zelf kiezen wie je op hen af stuurt ^^

Ik zal morgen iets schrijven voor Ryssa.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Okay, I'm gonna write Raphael. I asked my sister, lol.

I couldn't help it. Ik moest gewoonweg Hyun doen.

Elieeesh, Tristan komt wel naar Haya toch in je next post? *pruillipje*

Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

Ik maak morgen een post voor Raven (:

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Merthur schreef:
    Elieeesh, Tristan komt wel naar Haya toch in je next post? *pruillipje*

Als het nodig is maak ik wel een post van Memphis-lengte ^^

Over Memphis-lengte gesproken. Ik moet Memphis ook weer op Memphis-lengte krijgen :c