• Welkom in de common room van LASA. Hier kan je gezellig keuvelen over het doen en laten van je personage, of klagen over je kleine broertje. Zolang het maar gezellig is, is het goed!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 12 april 2013 - 21:13 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

I've made up my mind, Theodora: I'm gonna write a teacher, who teaches in history. If that's okay with you.

Quiet the mind, and the soul will speak.

That's absodidelielutely fine with me darling, but you realise you don't have to type English here, do you? :Y)

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Yes... but I'm infected with it lol, can't stop.

I know exactly what you mean. English is so much easier :Y)

Eh, dit wel even snel in het nederlands: Kan ik het gewoon in het rollentopic dumpen?

Yes, allowed you are. Fuck, Lizz' Yoda-talk is rubbing off on me.

Well, that's a good thing, right? Haha.
    And I'm actually thinking about using the young Johnny Depp for the character role, but I don't know yet. I've got a whole list.

Dat probleem ken ik ook :')

Ik heb toch maar voor Jared gekozen. :].
    Nu even de rest invullen, maar mag ik "familie & geschiedenis" misschien morgen invullen?

Ja hoor, neem je tijd ^^

Whoooop, wanneer gaat de bel voor het eerste les uur ^^?

Des te eerder we bij de dansles komen ;D

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Ik zet het er wel in grote rode letters in als het zover is ;D

Ben ik aan de beurt om te reageren of moet eerst nog iemand anders?

Aaand, hoe kan eigenlijk iemand in LASA komen met ballet als ze niet super zijn in ballet? Dat is kinda weird.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Haya slaapt, dus ik sla deze ronde weer over ^^

Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

Bran schreef:
    Ben ik aan de beurt om te reageren of moet eerst nog iemand anders?

Aaand, hoe kan eigenlijk iemand in LASA komen met ballet als ze niet super zijn in ballet? Dat is kinda weird.

Je mag reageren hoor van mij ^^

En ik heb er in mijn post met Chrissie een beetje een mouw aan gepast, lees maar ;p