• Welkom in de common room van LASA. Hier kan je gezellig keuvelen over het doen en laten van je personage, of klagen over je kleine broertje. Zolang het maar gezellig is, is het goed!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 21:13 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hehehe, Memphis-lengte is gewoon abnormaal! :0
    Hihi


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb aan Maartje (Roatan) en Saartje (Andhera) gevraagd wanneer ze zullen reageren, en Maartje antwoordde dat ze het niet weet omdat ze nog weinig met RPG doet en Saartje antwoordde dat geen computer tot haar beschikking heeft maar dat ze reageert als ze op die van haar moeder mag, so yeah, ik weet niet of er daarvan nog een reactie gaat komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Woow ingewikkeld Maartje en Saartje LOL


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan niet echt verder met Chrissie dus, gezien ze wat zei tegen Reece en ze geen zin heeft om tussen de discussie van Ryssa en Ava te komen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Tsja, dan zitten we vast tot dat ze reageren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zal vanavond of morgen wel even reageren.

    Eavan, ik reageer morgen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Eavan, ik reageer morgen.


    Is goed (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Bran --> Maniae


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tortura, ik maak morgenavond een post, als je dat goed vind. Ben er de afgelopen dagen allesbehalve aan toe gekomen..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ^ Is niet erg, doe rustig an. Ik wilde het enkel ff zeker weten dat je het gelezen e.d. had. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Als jullie verder willen, dan hoeven jullie niet te wachten op een reactie van Ryssa. Ik heb volgende week toetsweek, dus het zal nog wel even duren voordat ik kan reageren, aangezien ik ook nog op andere dingen moet reageren. Er mag dan wel gewoon gespeeld worden dat ze is weggelopen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Theodora -> Gatsby :3


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ahhh fuck. Helemaal vergeten een post te schrijven!
    Ik begin er nu aan.

    Edit: DONE. :Y). Ik hoop dat je er wat mee kan.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 0:48 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik bedenk me plotseling dat ik nog een personage heb, genaamd Joel.. Waar kan ik hem heen sturen?