• Zes meiden willen dolgraag naar "The Dalton Academy", er is alleen één probleem. Het is een jongensschool, en hoe zou je daar in godsnaam moeten komen als meisje. Natuurlijk dachten ze eraan, maar ze zouden het toch proberen. Ze konden gemakkelijk hun haren verbergen met een pruik, hun stem vervormen zodat het wat zwaarder klinkt en natuurlijk hun vrouwelijke vormen verbergen. Als alles klaar is en ze zijn eindelijk toegelaten komt het volgende probleem. Hoe lang kunnen ze dit verborgen houden voor hun medeleerlingen... Wat gaat er gebeuren als een van die medeleerlingen verliefd op je wordt.. Hoe lang hou je het leven als jongen vol?


    Meisjes:
    - Kyra Mikayla Montez aka. Tyler Jay Laurentis - Malino
    - Alyssa Lauren Beckman aka. Ryan Alexander Clark - Host
    - Angel Jasmine Moon aka. Taylor Sky Fayd - DamnBieber
    - Jade Sky Woods aka. Aiden James Roots - HurtedHeart
    - Prue Louisia McAdams aka. Louic Pruet Adams - Glucio
    - Evanlyn Smith aka. Benjamin McCartney - Trouble258

    Jongens:
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Hunter Clarington -
    - Darren Alex Mc.Fly - Nyan
    - Dyco Luke Tornandez - KellyBelly
    - Arthur Gabriel Turner - Nyan
    - Lucas Finnegan Merrick 'Luke' - Sylvesti

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geaardheid:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Minimaal 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - Max. 2 personages per persoon
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - Denk goed na voor je meedoet! Ik wil geen mensen die na een topic al niet meer reageren!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 19:18 ]


    El Diablo.

    Mag ik Quinn Fabray reserveren?


    To love is to destroy.

    Het zijn wel onbekende meisjes, dus die niet in de serie zijn geweest.


    El Diablo.

    O, ik reserveer dan een meisje. Ik vul 'm morgen in.


    To love is to destroy.

    Is goed!


    El Diablo.

    Ik wil best wel een jonger reserveren ,maar moet je de serie kennen om mee te mogen doen ? :x


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Host schreef:
    O, ik reserveer dan een meisje. Ik vul 'm morgen in.
    Maar ik kan vanaf 21 april tot 11 mei niet reageren.. Ik wil een nieuw gat vormen door aan andere RPG s meetedoen..

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 20:06 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Nyan schreef:
    Ik wil best wel een jonger reserveren ,maar moet je de serie kennen om mee te mogen doen ? :x


    Hoeft niet persé denk ik, als je iets moet weten zeg ik het wel (:


    El Diablo.

    DamnBieber schreef:
    (...)Maar ik kan vanaf 21 april tot 11 mei niet reageren.. Ik wil een nieuw gat vormen door aan andere RPG s meetedoen..


    Ja, is goed hoor! Ik zet je erbij!


    El Diablo.

    Malino schreef:
    (...)

    Hoeft niet persé denk ik, als je iets moet weten zeg ik het wel (:

    okey ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam: Kyra Mikayla Montez, al zal ze zich wel voorstellen als Tyler Laurentis.
    Leeftijd: 17.
    Geaardheid: Hetero.
    Karakter: Kyra is een meisje met een groot, onbreekbaar ego. Je kan haar echt niet beledigen, ze is keihard en beledigd je dan meestal tien keer harder. Als ze je mag is ze een lief meisje hoor, maar als ze je niet mag moet je oppassen. Ze gaat door het vuur voor haar vrienden.
    Uiterlijk: Girl:


    Boy:


    Extra: /

    Naam: Sebastian Smythe.
    Leeftijd: 18.
    Geaardheid: Bisexueel.
    Karakter: Sebastian is een sluwe jongen, met een klein hartje van goud. Zijn grote talent is mensen manipuleren. Sebastian zal altijd zijn zin krijgen, altijd. Daar kan hij makkelijk voor zorgen. Als je vrienden met hem bent is het een aardige jongen met een goed gevoel voor humor.
    Uiterlijk:


    Extra: /


    El Diablo.

    Naam: Darren Alex Mc.Fly
    Leeftijd: 17 jaar bijna 18
    Geaardheid:Bisexueel,hij weet het nog niet echt zeker of hij wel of niet gevoelens heeft voor jongens.
    Karakter:
    Hij is een aardig en speels iemand,hij kan af en toe en flirt zijn. Hij is meer aan de stillere kant ,maar als hij je mag en je zijn vertrouwen wint ,komt hij wel wat losser. Darren is erg onzeker en kan daardoor wat verlegen overkomen .Hij houd ook meestal zijn mening voor zichzelf en houd ook vaak zijn mond omdat hij anders een erge flapuit kan zijn.Hij is erg sportief en doet vaak aan hardlopen,voetbal en volleybal. Ook is hij redelijk creatief en houd hij wel van schetsen .Darren kan wel erg nonchalant en onhandig zijn. Hij kan niet zo goed tegen kritiek en het duurt ook wel een tijdje om je te verheven als je hem gekwetst hebt.
    Uiterlijk:




    Darren Heeft lichtbruin warrig haar en chocolade bruine ogen ,waarin je wel kunt verdwalen.
    Hij is best wel gespierd en is 1m79 lang
    Extra:Darren Is linkshandig en hij rookt.

    Zo goed ? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Perfect! (:


    El Diablo.

    Mag ik een meisje reserveren?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ofcourse!


    El Diablo.

    HurtedHeart schreef:
    Mag ik een meisje reserveren?


    Happy Birthday my Potter!