• Zes meiden willen dolgraag naar "The Dalton Academy", er is alleen één probleem. Het is een jongensschool, en hoe zou je daar in godsnaam moeten komen als meisje. Natuurlijk dachten ze eraan, maar ze zouden het toch proberen. Ze konden gemakkelijk hun haren verbergen met een pruik, hun stem vervormen zodat het wat zwaarder klinkt en natuurlijk hun vrouwelijke vormen verbergen. Als alles klaar is en ze zijn eindelijk toegelaten komt het volgende probleem. Hoe lang kunnen ze dit verborgen houden voor hun medeleerlingen... Wat gaat er gebeuren als een van die medeleerlingen verliefd op je wordt.. Hoe lang hou je het leven als jongen vol?


    Meisjes:
    - Kyra Mikayla Montez aka. Tyler Jay Laurentis - Malino
    - Alyssa Lauren Beckman aka. Ryan Alexander Clark - Host
    - Angel Jasmine Moon aka. Taylor Sky Fayd - DamnBieber
    - Jade Sky Woods aka. Aiden James Roots - HurtedHeart
    - Prue Louisia McAdams aka. Louic Pruet Adams - Glucio
    - Evanlyn Smith aka. Benjamin McCartney - Trouble258

    Jongens:
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Hunter Clarington -
    - Darren Alex Mc.Fly - Nyan
    - Dyco Luke Tornandez - KellyBelly
    - Arthur Gabriel Turner - Nyan
    - Lucas Finnegan Merrick 'Luke' - Sylvesti

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geaardheid:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Minimaal 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - Max. 2 personages per persoon
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - Denk goed na voor je meedoet! Ik wil geen mensen die na een topic al niet meer reageren!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 19:18 ]


    El Diablo.

    Aww, sorry :x


    El Diablo.

    Is mijn personage goed?


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you

    Malino schreef:
    Aww, sorry :x


    Kun jij niets aan doen toch? Is je eigen keuze van personages toch? :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trouble258 schreef:
    Is mijn personage goed?


    ]Jup!


    El Diablo.

    Maar dan ga jij zowat de helft van de personages haten XD


    El Diablo.

    Ik heb er best wel zin in hoe beginnen we dat ze aankomen in de school?


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you

    En dan te bedenken dat ik Jade bijna het uiterlijk van Liam of Harry wou geven xD
    Edit: hebben ze kamer genoten ofzoiets? En zijn dat dan de "jongens" samen met de "Jongens" of een "jongen" samen met een jongen

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 13:58 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Iedereen heeft zijn eigen kamer (:


    El Diablo.

    Naam: Alyssa Lauren Beckman - Ryan Alexander Clark
    Leeftijd: 17.
    Geaardheid: Hetero.
    Karakter: Alyssa zegt snel wat ze denkt, wat niet bij iedereen in goede aarde valt. Ze komt uit een rijke familie waardoor ze erg verwend en is luxe niet meer dan gewend. Ze had naar alle scholen kunnen gaan die ze wilde, behalve naar The Dalton Academy, omdat het een jongensschool is. Wat ze niet vertelt is, dat het één van de redenen is dat ze daar heen wilde gaan omdat ze er eigenlijk niet heen kan. Ze houdt van spanning in haar leven en is dan ook nergens bang voor, iets wat je niet verwacht van Alyssa. Ze houdt van uitdaging. Ze wilde op eigen benen toegelaten worden tot The Dalton Academy, zonder dat haar vader door middel van met zijn vingers te knippen ervoor zorgt dat ze toegelaten wordt. Ze vindt dat ze allang niet meer papa's kleine meisje is. Op het eerste gezicht lijkt Alyssa heel onverschillig, alsof alles haar letterlijk vrij weinig kan schelen. In werkelijkheid heeft Alyssa een groot hart, maar laat ze het niet meer merken omdat haar moeder overleden is. Alleen bij haar iets oudere broer Lucas is ze zichzelf. Haar moeder was haar alles, ze kon haar alles vertellen. Nu haar moeder overleden is zijn nog lang niet al haar ''wonden'' genezen. Alyssa vindt het een enorme uitdaging om tijdelijk als een jongen door het leven te gaan. Gelukkig heeft ze het gedrag en de houding al kunnen afkijken van haar drie broers. Alyssa was altijd de enige vrouw naast haar moeder in het gezin. Alyssa is op de middelbare school altijd erg populair geweest, ze laat niemand over haar heen lopen. Alyssa neemt vaak het voortouw.
    Uiterlijk: Alyssa heeft helderblauwe ogen en een slank figuur. Alyssa is niet erg groot, ze is ongeveer 1,71 meter lang.





    Extra: Alyssa heeft drie broers, één van die broers is twee jaar ouder dan haar, en heeft haar hiermee geholpen. Lucas is erg benieuwd hoe zijn zusje het gaat doen en steunt haar volkomen.

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 14:24 ]


    To love is to destroy.

    wanneer denk je eigenlijk ongeveer het topic te openen?


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you

    Malino schreef:
    Iedereen heeft zijn eigen kamer (:

    Is het niet leuker als er kamergenoten zijn aangezien het verborgen houden dan moeilijker word en dan heb je het meer connecties en gesprekken aangezien ik aanneem dat je eerst niemand kent :S


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Malino schreef:
    Maar dan ga jij zowat de helft van de personages haten XD


    Trueness ... (no_chears)

    Except Sebastian! :3 I love him hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stiekem houd iedereen van Sebbie :3

    Jammer dat niemand Hunter speelt... I ship Huntbastian :/


    El Diablo.

    Ken ik niet... Hunter? XD ken ik echt niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zit te twijfelen of ik nog een jongen ga spelen..


    To love is to destroy.