• "Twinkel, twinkel kleine ster. Geef niet op dan vindt je me wel."


    25 may 1903


    Een stad, afgesloten van de wereld is helemaal aan zijn lot overgelaten, net op het moment dat ze hulp nodig hebben. Mijnwerkers hadden namelijk een stuk muur weggekapt en onthulde zo een kamer die nooit bloot had mogen komen te liggen. De wind die stevig begon op te steken, zorgde ervoor dat de mannen even angstig om zich heen hadden gekeken, maar vanaf het moment dat ze niets zagen, waren ze verder de kamer in gelopen en troffen zo allemaal skeletten aan die daar een aantal jaar geleden geplaatst moesten zijn. Ze lieten de kamer open nadat ze alle juwelen die erin lagen hadden weggehaald en gingen door met hun werk. Alles ging zijn gewone gangetje totdat er mensen op mysterieuze manieren begonnen te verdwijnen en later dood werden terug gevonden: aan de strop die om een boom geslagen was, verdronken in het kleine meer dat aan de rand van het dorp lag of gewoon doodgestoken met een mes. De bewoners werden bang en probeerde hulp te zoeken, maar er was niemand die hun schreeuw naar hulp beantwoordden. Stuk voor stuk probeerden ze te vluchten en stuk voor stuk werden ze door een onzichtbare kracht terug naar het dorp gehaald. Ontsnappen was onmogelijk en binnen no time was heel het dorp uitgemoord en lagen de straten vol met lijken.

    23 may 2003


    Het kleine dorpje is net een pretpark geworden door de legende die erover rond ging. Toch keerden ze allemaal teleurgesteld terug omdat er niets gebeurde. Iedereen beweerde dat de legende maar een fabeltje was en langzaamaan begon het dorp minder interessant te worden. Het stierf uit en raakte langzaam in verval. Toch was er een select groepje mensen dat de hoop niet op gaf en om de tien jaar ging kijken. Telkens weer werden ze teleurgesteld, totdat een van hen ineens verdween. Natuurlijk dachten ze allemaal dat die persoon een grap uithaalde en zo weer tevoorschijn zou komen, maar het lachen verging hen al snel toen ze een paar uur later een lichaam aan een boom zagen hangen, opgehangen met ene strop rond zijn nek. Ze probeerde rustig te blijven, maar de paniek was toch voelbaar en werd alleen maar erger toen er ook een tweede van hen verdween. Vanaf dat moment wisten ze dat ze niet meer veilig waren en probeerden ze een uitweg te zoeken, maar op een onverklaarbare wijze boog elke weg die ze namen terug af naar het dorp en zelfs toen ze van de weg afgingen, bleven ze op dezelfde plek uitkomen. Ze proberen zich zo goed mogelijk te verweren en ervoor te zorgen dat ze het allemaal overleven en ze krijgen hulp van de bewoners. Net als hun vijanden hebben sommigen ervoor kunnen zorgen dat hun ziel in het dorp bleef en ze konden verschijnen als ze wilden om te helpen. Ook zij moeten op hun hoede zijn aangezien zij ook vermoord kunnen worden en hun ziel dat voor eeuwig zou verdwijnen. Samen met de overgebleven mensen proberen ze het kwaad uit het dorp te verjagen, iets dat makkelijker gezegd is dan gedaan.


    Er zijn nog een rol open die ingevuld mag worden, als je zin hebt mag je dat in dit topic doen.


    Mensen ( 1 plaats => liefst mannelijk)

    - Ruby Nelson ==> Itami
    - Skye Amelia Lavigna ==> Praelectio
    - Kaithlyn Selena Newman ==> Arriver
    - Coco Mylan ==> ChocoChip
    - Gereserveerd door RabidKiller
    - Bryson Mursing ==> SizzBizz
    - Roger Gareth McGrand ==> Sinistra
    - Benjamin Scott ==> Trouble258

    Oorspronkelijke bewoners VOL

    De oorspronkelijke bewonders van het dorp zijn allemaal vermoordt tussen 1903 en 1904. Vier van hen hebben het voor elkaar gekregen om op aarde te blijven en proberen de ander egeesten uit hun dorp te verjagen en tegelijkertijd de levende zielen te beschermen en te helpen. Ze hebben meestal goede bedoelingen en zouden nooit zomaar iemand die nog leeft vermoorden. Ze zijn niet doorzichtig zoals sprookjes vertellen, maar hebben een soort gloed om hen heen die er wel voor zorgt dat ze van de mensen te onderscheiden zijn. Daarbij dragen ze nog altijd de kleren waarin ze gestorven zijn, dus geen spijkerbroeken, hoody's en stuff.


    - Romeo William Henderson ==> Praelectio
    - Vivali Loraine Bennett ==> PlagueRat
    - Frederic Hellingston ==> TicTac
    - Catherine Aemilia Langston ==> Sinistra

    Bad ghosts (1 plaats)

    Deze geesten zijn jaren geleden gestorven en daarna opgesloten in een kamer onder de grond. Een paar jaren later zijn ze beginnen te graven en hebben de mensen hen onbewust vrij gelaten. Deze geesten zijn meestal redelijk sadistisch en vinden het fijn om verschillende manieren te bedenken om hun slachtoffers te vermoorden. Meestal spelen ze even met hun slachtoffer vooraleer ze hem of haar vermoorden, wat ook de verdwijningen verklaard.


    - davea ==> PlagueRat
    - Innencio Augusta Fransiscus Eduard Agnelli ==> BloodyFace
    -


    Regels

    - Er geld een minimum van 8 regels, meer mag natuurlijk altijd, minder niet
    - OOC tussen haakjes () [] {}
    - +16 is toegestaan
    - Niet meer dan twee personages per persoon, altijd van een verschillend geslacht
    - Alleen je eigen personage besturen
    - Naamsverandering of veranderingen aan je personage doorgeven
    - Sluit niemand buiten
    - Geen ruzie binnen te RPG, dat vecht je onderling maar uit
    - Reservaties blijven drie dagen staan
    - Topics worden alleen geopent door TicTac tenzij anders aangegeven

    Wil je meedoen? Vul dan dit lijstje in

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk: beschrijving +foto
    Innerlijk:
    Extra:

    Let op: iedereen die zich een geest kan noemen is gestorven tussen 1750 en 1904 en kent dus niets van de technologie die ontstaan is. Het is dus niet mogelijk dat ze ineens met ene mobieltje of iets dergelijks kunnen werken. Ze kunnen ook geen vaste voorwerpen aanraken, maar kunnen wel wind produceren om te laten weten dat ze er zijn. Vanaf het moment dat er een geest in de buurt is wordt het ook 10 graden kouder wat mensen dus alarmeert.



    Like mijn eerste zelfbedachte rpg op Q, dus dingen die ik verkeerd doe mogen altijd gezegd worden c:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 10:44 ]


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Rol: Gewoon persoon
    Naam: Benjamin Scott
    Leeftijd: 18 jaar
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk:


    Innerlijk Hij is een heel zelfzeker persoon en is bijna nergens bang voor. Hij is een erg feestbeest en kan heel goed zuipen. In zijn leven heeft hij al verschillende keren gerookt maar hij is er nooit verslaafd aan geraakt. Van de drugs is hij altijd braaf afgebleven. Hij is heel sterk en als je hel voor iets nodig hebt help hij je heel graag. Meisjes binnenhalen kan hij als de beste maar als het echt serieus begint te worden met een meisje dan heeft hij alleen nog maar oog voor haar. In zijn relatie is hij niet overhaast maar hij zal ook niet te lang wachten om stoute dingen te doen. Vrienden heeft hij genoeg en hij zal er ook nog heel veel in zijn leve bijkrijgen. Als hij met iemand ruzie heeft dan zal hij dat verstandig oplossen en niet meteen erop loskloppen. Hij is een heel aardige persoon. Hij heeft een kleine zus waar hij altijd zeer lief voor is en hij doet alles voor haar. Voor haar zal Benjamin alles doen als er iets misloopt. Ze zijn net twee handen op één buik en beleven altijd veel plezier samen. Om Benjamin moet je vaak lachen maar hij weet altijd wel als hij te ver gaat.
    Extra: Zoals ik al zei heeft Benjamin een zus en 2 fantastische ouders die altijd voor Benjamin zullen klaar staan.

    [ bericht aangepast op 15 april 2013 - 0:04 ]


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you

    Krijgt Vivali geen leuk roze kleurtje? xD


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Rol: Mens
    Naam: Ruby Nelson
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk:



    Ruby heeft verschillen tinten blauw en groen haar en een beetje zwart en wit. Ze heeft extensions om haar haar wat langer te hebben. Haar huid is redelijk bleek omdat ze niet iemand is die veel in de zon komt. Ze heeft snakebites, waar ze heel trots op is en als make-up heeft ze altijd smokey eyes. Ze draagt vaak alternatieve kleding. Verder heeft ze blauw ogen.
    Innerlijk: Ruby is een meisje dat heel afzijdig kan overkomen. Ze lijkt wel een beetje een donker karakter te hebben, maar dat is ze helemaal niet. Ze praat graag met mensen, maar sarcastische opmerkingen zal ze zeker niet voor zich houden. Als je heel goed bevriend met haar bent, zul je haar gekke, maar ook speciale kant zien. Ze is open ingesteld. Dit wil zeggen dat ze niet meteen vooroordelen over je zal hebben. Toch kan dit niet altijd even duidelijk zijn als ze kwaad op je is en dan kan ze wel eens dingen over je uiterlijk en karakter zeggen die ze liever niet had gezegd. Ze is een groot voorstander van jezelf zijn, dus hoe vreemder je bent hoe liever zij het heeft.
    Extra: Ze is een Wiccan.

    Ik weet dat het kort is, maar misschien voeg ik later nog wat dingen toe. :')

    [ bericht aangepast op 15 april 2013 - 18:20 ]


    Take me to wonderland

    TicTac schreef:
    (...)

    Zou je het innerlijk een klein beetje meer kunnen uitschrijven? Daarna is ze goedgekeurd x)
    Oké, here it is c: Ik heb alles apart uitgeschreven; ik ben niet echt goed in zulke dingen in één tekstje samen te gieten. Hoop dat dat niet erg is? c:

    Brutaal Coco deinst er niet voor terug om een felle mond op te zetten en het maakt niet uit tegen wie dat is: jonger of ouder, groter of kleiner, niks schrikt haar af. Ze zal zichzelf altijd verdedigen, en niet altijd op de meest beleefde manier.
    Snel boos/geïrriteerd Coco heeft een enorm kort lontje. Je hoeft maar een heel klein dingetje te doen, al dan niet per ongeluk, of je hebt al een boze of geïrriteerde Coco naast je.
    Zelfzeker Coco gelooft in zichzelf - ze blijft niet op de achtergrond, integendeel: ze staat het liefst vooraan. Ze is niet bang om in de spotlights te tonen wat ze kan, en ze gelooft ook dat ze het kan.
    Denkt niet aan haar verleden Het verleden is iets dat ze achter zich laat liggen. Ze heeft al veel meegemaakt, maar daar denkt ze niet aan. Blunders en dergelijke vergeet ze vaak heel snel, omdat ze er gewoon niks om geeft.
    Sarcastisch Sarcasme is iets wat Coco erg graag gebruikt, in eender welke situatie. Ze ergert zich dood aan mensen die het sarcasme in haar stem niet snappen en denken dat ze het meent.
    Geeft niet op Als Coco een doel voor ogen heeft, dan gaat ze er ook voor. Ze geeft niet op voor ze het doel bereikt heeft. Je moet niet eens proberen om haar van die gedachte af te brengen: ze stopt niet voor ze het heeft.
    Niet erg intelligent Een grote mond heeft ze dan wel, Coco's hersenen zijn niet bepaald enorm groot. Ze denkt niet vaak na en als het gaat om ideeën blijft zij op de achtergrond. Pas als het idee er is, verschijnt ze weer om het plan mee uit te voeren, want ze is meer een doe-type.

    Allemaal goedgekeurd c:
    @PlagueRat: alstu xd

    @ChocoChip: Yush is goed, ik doe het zelf ook regelmatig x3


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Oké bedankt ^^
    Kijk uit naar wanneer het begint :3

    Dank u zeer ~ ! (H)


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Ja k wil ook beginnen :))


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Oke, late reactie maar ik zal mijn rol gaan invullen

    nog wel even een vraag, wat is het doel van de 'bad ghosts' eigenlijk?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    De bad Ghosts zijn de moordenaars van jaren geleden, dus ik gok dat die de spanning er in moeten brengen en de groep moeten aanvallen en zo.
    Goede vraag trouwens, want @TicTac is het de bedoeling dat de bad ghosts ook nog een paar mensen doden?


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Jup, ze brengen de spanning en sensatie x)
    Als de RPG een tijdje bezig is, is het inderdaad de bedoeling dat er nog een paar doden vallen en het ligt wat aan de spelers of ieder mens de dood vindt en ze terug moeten wachten tot er nieuwe slachtoffers komen of dat het lukt om die slechte geesten te verjagen


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Aah tof (=
    Ergens in de avond zal ik mijn rol nog even maken!


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    TicTac schreef:
    Jup, ze brengen de spanning en sensatie x)
    Als de RPG een tijdje bezig is, is het inderdaad de bedoeling dat er nog een paar doden vallen en het ligt wat aan de spelers of ieder mens de dood vindt en ze terug moeten wachten tot er nieuwe slachtoffers komen of dat het lukt om die slechte geesten te verjagen

    Oeh leuk, maar dan moeten we eerst hopen dat het RPG ooit tot daar geraakt. Veel RPG's komen niet ver. :')


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Oeh leuk, maar dan moeten we eerst hopen dat het RPG ooit tot daar geraakt. Veel RPG's komen niet ver. :')


    Dat is waar. Ik denk dat je dan het snelste op dat punt zal komen als je de inactieve personages vermoordt. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Hopelijk komt het wel tot daar, al kan ik zelf wel snel een personage in elkaar zetten die in het eerste topic van mij part vermoord mag worden.
    Het tweede slachtoffer is btw nog altijd niet gevonden, dus kan het goed zijn dat hij of zij nog ergens lekker gemarteld wordt en daarna pas vermoord wordt x3

    Eerste topic open ik vanavond of morgen, hangt ervanaf hoe ver ik raak met mijn werk voor school x)


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher