• Oké dit gaat een beetje raar klinken, maar ik had een briefje van vijftig in mijn hand, en nu is hij foetsie. Ik had hem in mijn kamer ergens ondergelegd op een vrij logische plek alleen ik weet echt niet meer waar. Ik zir een beetje met het paranoide idee in mijn hoofd dat hij uit het raam is gewaaid.

    Tips?

    Edit: Na maanden is hij terecht!

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 11:30 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Kijk inderdaad op de plekken waarvan je denkt: daar ligt ie vast niet.. Vaak ligt het daar juist wel..


    Ik heb ook wel eens dat ik iets kwijt ben en vervolgens ligt het voor m'n neus.. dan ben je zo gefixeerd op datgene wat je zoekt dat je er eigenlijk gewoon overheen kijkt..

    Had een vriendin van mij een keer.. Die was der sleutels kwijt en die wist zeker dat ze die in der tas had gedaan. Ik zei nog tegen der dat ze in der etui moest kijken maar ze zei dat ie daar absoluut niet in kon zitten... uiteindelijk toch gekeken en ja hoor.. zat ie dus in der etui...

    Heb je je geld al terug inmiddels? Zo niet, bij mij is ook nog steeds niks gearriveerd, helaas. ;(
    Maar dan moet je misschien nog eens weer een rondje door je huis gaan en ópnieuw zoeken :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Renervatio schreef:
    Heb je je geld al terug inmiddels? Zo niet, bij mij is ook nog steeds niks gearriveerd, helaas. ;(
    Maar dan moet je misschien nog eens weer een rondje door je huis gaan en ópnieuw zoeken :p


    Helaas mijn hele kamer is een pleurezooi maar geen 50 euro. Mijn ouders vertrouwen er op dat ik hem terug vindt dus ik laat het nu even voor wat het is.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Helaas mijn hele kamer is een pleurezooi maar geen 50 euro. Mijn ouders vertrouwen er op dat ik hem terug vindt dus ik laat het nu even voor wat het is.


    Hmm das wel kut jah. Maar misschien is het idd beter om het eventjes te laten rusten. Nu ben je zeker een beetje opgefokt omdat je het kwijt bent en ga je alles overhoop halen, misschien dat het beter gaat wanneer je het later nog een keertje zoekt idd. Succes!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heeft je broer/zus je 50 euro niet gepakt? Sorry, ik bedoel hier nou niet mee dat een van de twee een dief is (;


    Pretty is just a pretty word.

    Heb je hem niet gewoon ergens weggestopt, in je broekzak, portemonnee, tussen een boek of iets anders.


    Your make-up is terrible

    Vagebond schreef:
    Heeft je broer/zus je 50 euro niet gepakt? Sorry, ik bedoel hier nou niet mee dat een van de twee een dief is (;


    Mijn broer is het huis uit, dus die kans schat ik vrij klein ;)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Michonne schreef:
    Heb je hem niet gewoon ergens weggestopt, in je broekzak, portemonnee, tussen een boek of iets anders.


    Nee, ik had een jurk aan en mijn portemonee lag beneden en het briefje heeft mijn kamer niet verlaten.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik was mijn usb-stick kwijt en die heb ik gevonden. Op de plek die ik niet had verwacht omdat ik hem altijd op een vaste plek heb gelegd. Misschien heb je hem op een rare plek neer gelegd? Zal nooit vergeten dat mijn vader het zout in de ijskast had gezet en die heeft lopen zoeken.


    Physics is awesome

    Sorry dat ik dit bump maar ik vond het wel leuk om te melden; DE 50 EURO IS TERECHT. Haha hij lag tussen de muur en mijn nachtkastje!

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 10:42 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Sorry dat ik dit bump maar ik vond het wel leuk om te melden; DE 50 EURO IS TERECHT. Haha hij lag tussen de muur en mijn nachtkastje!


    Hoe komt ie daar nu weer terecht. Genius! :'D
    Maar wel beter dat ie weer terecht is. Maar... dit topic is van april. Heb je nu pas je briefje teruggevonden dan? :'D hahhahaha geniaal!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Piazzolla schreef:
    (...)

    Hoe komt ie daar nu weer terecht. Genius! :'D
    Maar wel beter dat ie weer terecht is. Maar... dit topic is van april. Heb je nu pas je briefje teruggevonden dan? :'D hahhahaha geniaal!


    Ja ik was hem al lang weer vergeten maar ik wil een nieuwe boekenkast (of planken) dus we waren wat aan het verschoeven en BAM vijftig euro rijker :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Altijd als ik iets kwijt ben ga ik de routine/plekken na waar ik daarvoor dan ben geweest. Meestal helpt 't wel.
    +

    Praelectio schreef:
    Kijk extra goed op de plekken waar je al bent geweest. Ik kijk heel vaak over iets heen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Omgg. Nvm! Ik zie nu pas 't berichtje :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ja ik was hem al lang weer vergeten maar ik wil een nieuwe boekenkast (of planken) dus we waren wat aan het verschoeven en BAM vijftig euro rijker :Y)


    Hahahaha beturr!
    Hoewel ik echt hoote dat ie naar mij toe zou vliegen. :c heb ik maar pech. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •