• Hoi :)
    Als allereerst wil ik mededelen dat ik ,lang heb gewacht met het maken van dit topic omdat ik een beetje onzeker ben over het verhaal en bang ben voor reacties, dus kritiek. Wat ik juist nodig heb! Ik ben er eindelijk klaar voor..
    Ik ben momenteel bezig met een Lord Of the Rings achtig verhaal en ik vroeg me af of er mensen een (klein) rolletje in willen..
    Uiteindelijk gaat het om 3 hoofdpersonen die een gevaarlijke opdracht moeten voltooien..
    Hier is de link: http://www.quizlet.nl/stories/112391/the-lost-crown----lotr/

    Dit is de informatie die ik nodig heb van je personage:
    Wat wil je zijn? (hobbit,mens,dwerg of elf)
    Naam:
    Karakter:
    Slechte en goeie eigenschappen:
    Beschrijving uiterlijk/tekening of gewoon een plaatje van google:


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    En laat het me weten of je zelf een LOTR achtig verhaal hebt.
    Dan wil ik hem zeker lezen ^^


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    Laat ik dan maar de eerste zijn :) Ik hou altijd wel van lord of the rings verhalen.
    Wat wil je zijn? elf
    Naam: Alatariel Séregon
    Karakter:Alatariel is een aardige meid die weet wat ze doet en erg zelfverzekerd overkomt ookal is ze dat soms totaal niet. Ze heeft een droge humor en kan sarcastisch overkomen. Alatariel is erg nieuwsgierig en maakt graag beslissingen.
    Alatariel komt uit een belangrijke elven familie, maar zelf houd ze niet zo van alle poespas eromheen. Ze doet haar best om zich te gedragen naar de wensen van haar vader, wat haar ook goed lukt na zoveel honderd jaar. Alatariel oefent graag met wapens in haar vrije tijd en ze is erg getraind met pijl en boog. Als je Alatariel voor het eerst tegenkomt kan ze nogal afstandelijk en erg zelfverzekerd overkom, maar eigenlijk is ze niet erg zelfverzekerd en ze is een aardige meid. Alatariel heeft een droog gevoel voor humor en kan soms erg sarcastisch overkomen, maar dat doet ze vooral als je goed met haar bevriend bent. Alatariel heeft nog 2 oudere broers tegen wie ze erg opkijkt, maar bijna geen contact mee heeft.
    Slechte en goeie eigenschappen:
    goed: Vriendelijk, zorgt voor anderen
    slecht: Kan té sarcastisch zijn, maakt te snel beslissingen
    Beschrijving uiterlijk/tekening of gewoon een plaatje van google:


    Als Alatariel op pad is draagt ze vaak in wit corset met een donkere broek eronder, maar als dat eens niet nodig is draagt ze de jurk op de foto.
    Alatariel heeft sneeuw wit haar en fel groene ogen.


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    Wat wil je zijn? Elf
    Naam: Yhinyrothe Sundilsasta (bijnaam: Sunshine)
    Karakter: Yhinirothe is een slimme vrouw, maar nadat haar dorp compleet vernield was door orks besloot ze om nooit meer over zich heen te laten lopen en te leren om zichzelf en haar dierbaren te verdedigen. Ze sloot zich aan bij een leger van mensen waar ze spottend 'Sunshine' werd genoemd, een bijnaam die van haar achternaam was afgeleid en de spot dreef met het humeur van de jonge vrouw dat alles behalve 'zonnig' was. Ze was toen nog jong en inmiddels was haar karakter iets milder geworden, ook al was ze nog altijd vrij snel op haar teentjes getrapt. Tegenover haar vijanden is ze meedogenloos, maar voor jongere kinderen heeft ze een soft spot, omdat ze ooit een zusje genaamd Ypsaldurina had. Ze is heel berekenend en maakt altijd perfect uitgestippelde plannen en als het ook maar een beetje anders gaat, wordt ze heel erg chagrijnig. Ze is niet heel erg geduldig, dus wees op tijd bij haar en laat haar nooit wachten. Inmiddels heeft ze een hele hoge rang in het leger.
    Slechte en goeie eigenschappen: GOED beschermend, hart op de goede plaats, betrouwbaar, respectvol, rustig.
    SLECHT ongeduldig, te perfectionistisch, chagrijnig, kort lontje.
    Beschrijving uiterlijk/tekening of gewoon een plaatje van google:

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 19:02 ]


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Wat wil je zijn?: Hobbit
    Naam: Nickita Waversveld
    Karakter: Nickita is altijd vrolijk en geniet van het leven ze staat altijd open voor anderen en wilt vaak graag helpen ook houd ze er wel van in het dropje om anderen wel eens te foppen maar hou wel vaak rekening met anderen en respecteerd iedereen zoals hij of zij is ook kan ze wel eens geduld verliesen en heeft ze een hekel aan wachten en laat dat dan wel eens zien ook al diet ze dan der best om niks te laten merken ze houd van koken en een feeste vind ze altijd leuk en geniet er dan vol van door lekker te gaan dansen enzo
    Slechte en goeie eigenschappen: Goeie: helpende hand en altijd vrolijk slechte: heeft soms geen geduld en hou er wel van om af en toe grappen uit te halen en iedereen te foppen
    Beschrijving uiterlijk/tekening of gewoon een plaatje van google:

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 15:55 ]


    You can't touch music but music touch you

    Wat wil je zijn? (hobbit,mens,dwerg of elf): half mens half elf (klein, maar geen puntoren)
    Naam: Fly Sparkles
    Karakter: Lief, meisje-meisje,
    Slechte en goeie eigenschappen: goed:,Slim, lief, grappig. Slecht: voelt snel woede, maakt soms grapjes op ongepaste momenten
    Beschrijving uiterlijk/tekening of gewoon een plaatje van google:



    Is dit goed?

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 15:39 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Ik denk dat Galadriel12 wel wil meedoen...


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Wat wil je zijn: mens
    Naam: Lena Stohl
    Karakter: Moedig, brutaal, bazig, aardig, zorgzaam en soms schattig.
    Goede en slechte eigenschappen: rare kleding stijl en verlegen

    Jippie! een LOTR-HG topic! Oh ja: vroeger heette ik Galadriel12 en nu heet ik Bluessister :)
    HeirofDurin: je proefielfoto is geweldig! I love Oliver Wood!


    I dress to kill, but tastefully