• Wetenschappers zijn op zoek naar een grote schat in de diepe wateren van de Atlantische Oceaan. Ze zijn hier jaren naar opzoek geweest en hebben eindelijk duidelijke locaties waar het kan liggen. Maar in plaats van dat ze een deel van de schat vinden, hebben ze een kist gevonden waar ze een eeuwenoud boek vinden. De locaties van Atlantis en hoe je deze verzonken stad weer leven in kunt blazen staan erin. Ze hebben een kristal nodig die het tevoorschijn haalt. Het probleem is dat het kristal daar ergens op de zeebodem ook moet liggen, maar de wetenschappers kunnen niets vinden.
    De wetenschappers hebben het besluit genomen dat ze dit even geheim zouden houden, waarna het na enkele maanden verteld is aan de meermensen. Die dag krijgen ze ruzie en veroorzaakt een oorlog tussen de mensen en meermensen, omdat de meermensen vinden dat Atlantis in hun gebied is. Dit behoort simpelweg niet tot de mensen toe.
    Maar de mensen zijn koppig en besluiten toch op zoek te gaan naar de Verzonken Stad – zonder toestemming van de meermensen. Komt de band tussen hun nog goed? En kan de mensheid dit geheim eigenlijk wel aan? Ze moeten naar het kristal zoeken om de Verzonken Stad, Atlantis tevoorschijn te halen.


    De meermensen kunnen alleen veranderen als het volle maan is (wat 12 á 13 keer p. jaar is), maar ze kunnen ook veranderen als ze de zeldzame ingrediënten ervoor hebben, wat overigens erg moeilijk te vinden is en ze in gevaarlijke gebieden groeien waar je niet zo snel kunt komen.


    Regels:
    - 16+ is toegestaan.
    - Als je iemand wilt vermoorden moet je eerst toestemming hebben van die user.
    - Alleen je eigen personage besturen en niet die van een ander.
    - Ik wil minstens dat je post 10 zinnen lang is (meer is altijd beter natuurlijk).
    - Er bestaan geen Mary Sue's in het echte leven, dus ook niet in deze RPG. Let daar op.
    - Als er een nieuw topic aangemaakt moet worden, vraag dan eerst toestemming aan mij [Sweetiepie/Nebthet]. En als ik niet online ben wacht dan gewoon rustig af op mijn antwoord.

    Wetenschappers:
    Rosalynn Maria Winchester; Ophilia. Leider.
    James Ryan Mirano; Wolfheart.
    Jack Smith; Lolicia.
    Aeryn Doireann Falon; Eavan.

    Meermensen:
    Ansem; Tortura.
    Grimm Lonehunter; Chiron.
    6 juli tot 17 juli – vakantie
    18 juli tot 28e – kamp.
    Iris Lymphadeae; mismi.
    Sereia Ianthe Cyfill; Tyrell.

    9.00 uur in de ochtend.
    De RPG begint met dat het de eerste dag is. De wetenschappers laden de boot in met hun eigen spullen, want het zou zo kunnen dat ze maandenlang weg kunnen blijven. Daarna gaan ze op zoek.
    De meermensen zijn op de hoede van de wetenschappers. Iedereen doet hun eigen ding; de een wilt het kristal eerder vinden dan de wetenschappers en de ander wilt de wetenschappers dwarsbomen. Ieder hun eigen keus.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 22:58 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wanneer komt er een reactie :x ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Even een mededeling: Ik denk erover na om deze RPG stop te zetten, omdat ik al aanzie komen dat hij dood gaat lopen. Behalve als ik mensen telkens ga waarschuwen en ik wil niet overkomen als een zeikert.
    Dus even een vraagje aan alle users die nog meedoen hier mee; wie wil nog met deze RPG mee doen? Of zeggen jullie van allemaal dat ik de RPG stop moet zetten? :]

    xoxo'


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    DON'T. Ik weet dat ik telkens laat reageer, maar het moet niet stoppen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Niet stoppen.. het is ook bijna vakantie. Dan hebben de meeste wat meer tijd.. loopt het dan nog niet kan je het altijd nog stopzetten.. ik heb het zelf op het moment ook druk met school.. verslagen moeten ingeleverd worden.. vokgende week tentamens en daarna nog een presentatiedag dus tja xD beetje druk.. maar ik zeg: niet stopzetten

    ^ Nee, inderdaad! Ik wil nog met Mismi trouwen, hahaha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lolicia schreef:
    Even een mededeling: Ik denk erover na om deze RPG stop te zetten, omdat ik al aanzie komen dat hij dood gaat lopen. Behalve als ik mensen telkens ga waarschuwen en ik wil niet overkomen als een zeikert.
    Dus even een vraagje aan alle users die nog meedoen hier mee; wie wil nog met deze RPG mee doen? Of zeggen jullie van allemaal dat ik de RPG stop moet zetten? :]

    xoxo'


    Ik wil nog wel meedoen, maar er moet niet verwacht worden dat ik elke dag/twee dagen kan reageren, want ik heb ook nog andere RPG's.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik doe ook nog mee hoor (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Niet stoppen!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morticia schreef:
    ^ Nee, inderdaad! Ik wil nog met Mismi trouwen, hahaha.
    jaa wij moeten nog trouwen!!! Hahaha

    Okay, dan stop ik er niet mee. Ik wou alleen wel even gezegd hebben dat ik soms het gevoel heb dat ik mensen telkens moet waarschuwen. Ik weet dat iedereen het druk heeft en niet altijd even kan antwoorden, vanwege hun eigen dingetjes, maar probeer er gewoon eventjes op te letten. Ik vind het zonde om 'm te stoppen.

    Sorry als ik overkom als een zeur, maar ik moest 't even gezegd hebben. En op de vraag van Lahey: Ik zal ook Eavan even een berichtje sturen, want eigenlijk zou zij de vorige keer antwoorden maar deed dit niet. Nu is ze weer aan de beurt en we hebben nog geen antwoord. Zal vragen of zij nog wel mee wil doen :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    mismi schreef:
    (...)jaa wij moeten nog trouwen!!! Hahaha

    Hahaha, dat gaat wat worden. Ik ga nu schrijven, want gisteren was ik in een kutbui. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lolicia schreef:
    Okay, dan stop ik er niet mee. Ik wou alleen wel even gezegd hebben dat ik soms het gevoel heb dat ik mensen telkens moet waarschuwen. Ik weet dat iedereen het druk heeft en niet altijd even kan antwoorden, vanwege hun eigen dingetjes, maar probeer er gewoon eventjes op te letten. Ik vind het zonde om 'm te stoppen.

    Sorry als ik overkom als een zeur, maar ik moest 't even gezegd hebben. En op de vraag van Lahey: Ik zal ook Eavan even een berichtje sturen, want eigenlijk zou zij de vorige keer antwoorden maar deed dit niet. Nu is ze weer aan de beurt en we hebben nog geen antwoord. Zal vragen of zij nog wel mee wil doen :].


    Nope, je komt niet over alsof je zeurt. :Y)
    Maar ik wacht nog op een antwoord.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Rosalynn Maria Winchester ~ wetenschapper.
    Waarom zou het een schande zijn als een vrouw de baas was van een onderneming? We leefden in een aardig moderne wereld waarin vrouwen gelijk stonden aan de man. En als er iemand ook maar problemen mee zou hebben hoorde ze dat vanzelf. Tot dusver was er niemand geweest dus ze nam aan dat het aardig goed zat. Iedereen was gelijk en daar leefde ze ook naar.
    ‘Ik ben blij dat te horen, ik durf te wedden dat er wel een paar zijn die anders beweren maar goed, ik kan niet meer dan afwachten en zien waar het ons zal gaan brengen,’ glimlachte ze hem toe. Het was fijn om te weten dat je ook een normaal gesprek met iemand kon voeren zonder gelijk te worden bevooroordeeld.
    ‘Weet je dat nu nog niet?’ kwam er een beetje verbaasd uit.’ Meerminnen, Atlantis. De gezonken stad. Die moet je wel kennen,’ kwam er zachtjes uit. Ze wreef langs haar slapen. Hij was niet de enige die wel wat slaap kon inhalen. Maar of het er ook in zat voor de komende dagen dat was nog maar de vraag. Rustig wierp ze haar blonde haren over haar schouder voor ze zijn profiel even in zich op nam. Hij was een aardige jongen op het eerste oog en dat kon ze wel waarderen.


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    @Lolicia, echt niet lullig bedoelt dit, je zegt dan wel dat je het gevoel hebt dat je steeds mensen moet waarschuwen, maar het duurt steeds ook wel een tijdje voordat jezelf gereageerd hebt, vaak ook nog langer :x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ^ Wij hebben allemaal een leven, hoor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.