• .... in de spotlight over One Direction, waarom D:

    Omdat alleen mensen met 1D stories op dit moment zin hebben om hun story in de spotlight te zetten.
    Ga ik vanuit..
    Och, 't is niet zo dat héél Quizlet 1D is hoor, gelukkig. Ondanks dat dat soms bijna zo mag lijken. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Daarom. :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Omdat er een hype is die de One Direction Infection heet.


    26 - 02 - '16

    Renervatio schreef:
    Omdat alleen mensen met 1D stories op dit moment zin hebben om hun story in de spotlight te zetten.
    Ga ik vanuit..
    Och, 't is niet zo dat héél Quizlet 1D is hoor, gelukkig. Ondanks dat dat soms bijna zo mag lijken. :p


    ik begon het bijna te denken ja... #depressie xd


    @ ben ik blij dat ik niet geïnfecteerd ben, dan zou ik echt mijn leven moeten missen

    Omdat die momenteel het meeste geschreven worden en mensen ze leuk vinden? Lijkt me op zich niet heel raar dat er daarvan dan ook veel in de spotlight terecht komen. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Volgens mij kan je dat zelf ook wel bedenken. Daarbij, Quizlet is geen twitter dus waarom die hashtags?


    Your make-up is terrible


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Michonne schreef:
    Volgens mij kan je dat zelf ook wel bedenken. Daarbij, Quizlet is geen twitter dus waarom die hashtags?


    laat mij lekker hashtags gebruiken als ik daar vrolijk van word.

    tottalymoi schreef:
    (...)

    laat mij lekker hashtags gebruiken als ik daar vrolijk van word.


    Deze lijkt me zo duidelijk dat ik het bijna niet meer hoef te zeggen, maar goed; laat hen dan lekker hun stories in de spotlight zetten als zij daar vrolijk van worden. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Deze lijkt me zo duidelijk dat ik het bijna niet meer hoef te zeggen, maar goed; laat hen dan lekker hun stories in de spotlight zetten als zij daar vrolijk van worden. (krul)


    en laat mij dan lekker dit forum aanmaken als ik daar vrolijk van word (puh)

    tottalymoi schreef:
    (...)

    ik begon het bijna te denken ja... #depressie xd


    @ ben ik blij dat ik niet geïnfecteerd ben, dan zou ik echt mijn leven moeten missen


    Hmm, ik denk dat die laatste opmerking wel wat overdreven is hoor. Ik zelf ben ook geen fan maar als ik wel een fan zou zijn, dan nog zou ik wel een normaal en goed leven hebben, lijkt me zo. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    uhm.. ik zal het niet weten.. Het wordt wel een beetje irritant overal 1D, plus mijn zus met haar non-stop 1D. Maar oké niks aan te veranderen..


    YOLO, I'M A DINOSAUR! RAAAWWRR.

    Renervatio schreef:
    (...)

    Hmm, ik denk dat die laatste opmerking wel wat overdreven is hoor. Ik zelf ben ook geen fan maar als ik wel een fan zou zijn, dan nog zou ik wel een normaal en goed leven hebben, lijkt me zo. (:


    ach ik overdrijf nogal graag, ben ook niet altijd geheel serieus te nemen ;)
    maar sommige zijn echt, ontzettend, irritant bezig en spammen alles helemaal vol met one direction, ik bedoel ik ben ook wel fan van muziek of mensen maar ik ga er niemand mee lastig vallen. en soms wordt ik gewoon nogal gek van al die fangirlende mensen.

    tottalymoi schreef:
    (...)

    en laat mij dan lekker dit forum aanmaken als ik daar vrolijk van word (puh)

    *topic
    En ik kan nu al zeggen dat je het moeilijk gaat krijgen hier als je zo tegenstrijdig gaat lopen doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    xEvax schreef:
    uhm.. ik zal het niet weten.. Het wordt wel een beetje irritant overal 1D, plus mijn zus met haar non-stop 1D. Maar oké niks aan te veranderen..


    precies dat ;c