• .... in de spotlight over One Direction, waarom D:

    tottalymoi schreef:
    (...)

    laat mij lekker hashtags gebruiken als ik daar vrolijk van word.


    Logisch, als je er depressie achter zet.


    Your make-up is terrible

    Well I don't know! Misschien omdat deze site overspoeld is met 1D fans, dus ook veel 1D stories in de spotlight. ^^


    Take me to wonderland

    Hier gaan we weer(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Als er een hype is, op welke site dan ook, gebeurt dat altijd.


    Do what people say you can't.

    Omdat jonge tienermeisjes graag opgehitst worden door vier Britten en een Ier.


    Searching heavens for another earth

    Omdat veel meiden van 1D houden. Zet ze bij mekaar op een schrijfsite, en BAM. Sappige 16+ lovestories ft. Larry Stylinson 'n shit.
    Also er zijn hier al tientallen topics over. I even went there once. Het is zeker irritant, kunnen we dat nu gewoon accepteren en verder leven?

    tottalymoi schreef:
    (...)

    ach ik overdrijf nogal graag, ben ook niet altijd geheel serieus te nemen ;)
    maar sommige zijn echt, ontzettend, irritant bezig en spammen alles helemaal vol met one direction, ik bedoel ik ben ook wel fan van muziek of mensen maar ik ga er niemand mee lastig vallen. en soms wordt ik gewoon nogal gek van al die fangirlende mensen.


    Jah ach. Fangirls kun je nou eenmaal niet ontkomen, en als je ze vervelend vind is de beste manier om ze te negeren. (:
    Oke, er zijn veel topics e.d. hier op Q over 1D, maar daar kun je toch niet omheen. Het is nou eenmaal een hype. Gaat vanzelf wel weer over op iets totaal anders.
    Veel kun je dr toch niet aan doen, dus is het beste, vind ik, om het gewoon te negeren en je lekker bezig te houden met de dingen die jezelf wél interessant vind. Tenzij je 1D wel leuk vind, dan is dát natuurlijk hetgene waar je o.a. mee bezig bent, haha :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gipsy schreef:
    Hier gaan we weer(cat)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Waarom neem jij een Engels woord in je username als je het dan toch fout spelt?
    Vind ik al even vervelend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Omdat dat nou eenmaal een hype is.
    Slotje, voor dit uit de hand loopt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.