• The adventures of Merlin



    Alles gaat zijn gewone gangetje in Camelot, iedereen denkt dat de rust eindelijk zal blijven zonder al te veel problemen te krijgen. Tot een virus uitbreekt en veel bewoners ziek worden. Maar het virus is niet alles, want Camelot wordt aangevallen door een gevaarlijke draak, een paar trollen die dingen in hun bezit willen krijgen en elfjes die er lief uitzien, maar in werkelijk helemaal niet zo lief zijn en mensen betoveren. Merlin wil er weer alles aan doen om Camelot te redden door stiekem zijn magische krachten te gebruiken. Gaius zorgt voor een medicijn voor het virus en Arthur trommelt zijn team weer op om te vechten. Morgana daarentegen stribbelt weer tegen en kiest voor het slechte door haar halfzus die haar steeds overhaalt aan de slechte kant te staan. Komt alles goed in Camelot? Of gaat alles zo slecht, dat er mensen zijn die hoop verliezen?




    Voor de mensen die de serie niet kennen. Je kan HIER even kijken voor info.

    Hoofdrollen:
    Merlin - Vlahos
    Prins Arthur - ZiamStorason
    Gaius (hofarts) - xSunshineee
    King Uther Pendragon - Silversnow
    Lady Morgana - xSunshineee
    Guinevere (Gwen) - ZiamStorason
    Morgause (Morgana's halfzus) - Silversnow
    Gwaine - Ewijn
    Cenred - Ewijn

    Bewoners (+/- 5):
    - Martha Pinoira - 45 - xSunshineee
    - Eira - 15 - Stalknecht - Sylvesti
    - Princes Iyalle Gwedoline Yggdrasil - 20 - DreamerN
    - Rymus - 16 - Vlahos
    - Nathaniel Geoffrey Fowl - DreamerN

    Andere rollen:
    Trol (leider)
    Draak - Draxeris - Ninuturu
    Elf (leider) - Gereserveerd door Wrennah

    Voor bewoners moet je geen invullijstje invullen, naam alleen is wel goed en evt foto en leeftijd.
    Bij andere rollen evt ook foto als je dat wil.

    Regels:
    Min. 5 regels
    Max. 3 rollen
    Schelden, vloeken en ruzie maken alleen IC
    OOC [], (), {}, --, <>, ~~, etc.
    Geen vieze manieren
    Hou rekening met elkaar en speel je eigen rol(len)
    Alleen ik (xSunshineee) open nieuwe topics, tenzij ik anders vermeld

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 17:13 ]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Is goed (:


    Yeay, reserveer voor mij dus maar een prinses (: Dan zal ik kijken of ik hem morgen al compleet kan hebben.


    Credendo Vides

    join usssss (lol) (A)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    DreamerN schreef:
    (...)

    Yeay, reserveer voor mij dus maar een prinses (: Dan zal ik kijken of ik hem morgen al compleet kan hebben.


    Ok (:


    16 - 09 - '17

    Ik ga wel een gehele rol uitschrijven, ook al is het niet nodig, ik vind het voor mezelf wel handig en het is dan direct ook voor de rest makkelijker om te zien hoe ze een beetje in elkaar steekt.
    Dus een lap tekst is zeker te verwachten. (:


    Credendo Vides

    Doe voor mij maar een jongen die druïde schijnt te zijn en niet zulke goede bedoelingen heeft (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    You have to love Bradley James, just because he is Arthur (: > *klik1**klik2**klik3*
    En zo kan ik nog wel een hele lange tijd doorgaan XD


    En hier is mijn rol (: Zoals gezegd een hele lap tekst (;


    Naam : Iyalle{Spreek uit : Ie-jall} Gwedoline Yggdrasil
    Geslacht : Vrouwelijk
    Leeftijd : 20 jaar, ze is jarig op de exacte dag van de zonnewende.
    Magie ? : Ja, in mate.
    Uiterlijk : Ze heeft lang blond haar dat vaak in slagen over haar schouders heen heeft hangen, daarnaast heeft ze het ook redelijk vaak in een vlecht, soms een simpele die ze 1,2,3 erin heeft gemaakt, een andere keer een ingewikkeld vlechtwerk dat met bloemetjes is afgewerkt.
    Haar gezicht heeft een beetje een ovaalvorm, met een egale huid, heldere grijsblauwe ogen, natuurlijke volle wimpers en gezonde rozige lippen en een beetje een wipneusje.
    Iyalle is 1.72 lang en heeft een dun postuur maar toch met goede rondingen en ze weeg rond de 62 kilo.
    Ze heeft een geboorte teken op haar linker dijbeen in de vorm van een boom, wat als een groot teken werd gezien aangezien de achternaam : Yggdrasil ; de wereld / levensboom (uit de Noorse mythologie waar hun familie stamboom begonnen was voor ze zuidelijker trokken en uiteindelijk in Albion terechtkwamen als regeerders) en iedereen die van het teken weet ziet haar grootse dingen doen.
    Daarnaast heeft ze een litteken op haar rechterheup, die ze als elfjarig meisje kreeg toen ze een keer bijna gegijzeld was en een mes haar rakelings raakte toen ze ontsnapte.

    Innerlijk :
    Iyalle is ondanks haar verschijning een redelijk bescheiden meisje richting de buitenwereld, hoewel ze weet waar ze staat en ze weet wat ze wilt en daar ook voorledig voor gaat en haar koppigheid vaak niet de grond in kan worden gedrukt houd ze er soms ook van om er gewoon bij te staan en te luisteren, zich van de domme te houden zodat ze alles mee kan krijgen wat er gezegd word.
    Dit maakt haar tot een slim meisje, wat ze ook is in vele opzichten.
    Ze houd ervan om te lezen en in haar kasteel heeft ze dan ook een eigen bibliotheek die ze vult met boeken die ze in het gehele land vind of toegezonden krijgt.
    Ze is leergierig en daarmee ook leergierig naar magie.
    Sinds ze als klein meisje erachter kwam dat ze magie bezat ging ze zich hierin verdiepen en soms liet ze wat zien aan haar vader, die dan alleen maar meer het gevoel kreeg dat de voorspellingen waar zijn en Iyalle tot grote dingen in staat zal zijn wanneer zij op de troon zou komen, want Iyalle is een prinses.
    Ze doet goed voor het land, ze staat hen bij in de slechte tijden en ze is trouw aan het volk door hen vaak persoonlijk te helpen en is daarmee het lievelingetje van vele inwoners.
    Ze is een voorbeeldige prinses, ze legt staatsbezoeken af alsof het haar tweede natuur is, ze ondertekend formulieren en leert netjes haar etiquette.
    Maar aan de andere kant is ze vaak buiten en maakt het haar niet uit om vies te worden.
    Ze leert zwaardvechten en is ze hier ook goed in, ze heeft al anoniem meegedaan aan een aantal toernooien en die één voor één gewonnen.
    Ze is niet bang om vies te worden en dwaalt soms in haar eentje door de bossen die haar vader voor haar aangelegd heeft binnen de kasteelmuren, want hij wilt haar beschermen.
    Iyalle is creatief en muzikaal ; Ze schildert, tekent, knutselt en borduurt van alles in elkaar en ze bespeeld een aantal instrumenten (viool, luit, harp.) zo lieflijk, dat zelfs sommige elfen vaak door haar in de ban raken wanneer ze weer eens buiten aan het spelen is en ze is zo wel eens uitgenodigd in het elfenrijk Avalon, waar haar vader haar eigenhandig uit heeft moeten halen, anders was ze daar voor altijd vast blijven zitten als gast en zich overgeven aan de verleidingen die het rijk verborgen hield.
    Ze is tevens goed met dieren, allerlei soorten dieren worden door haar stem en haar muziek naar haar toe gelokt en haar vader en kamermeisje noemden haar dan soms ook grappend 'Sirene.'

    Meer komt eventueel nog.

    Verleden :
    Twee maanden na haar geboorte liet haar moeder haar en haar vader in de steek onder het motto dat ze het gewoon niet aankon om een kind op te voeden.
    Sinds dien is ze niet meer gezien en de koning had een periode van rouw aangekondigd.
    Hij was een tijdje ontroostbaar, maar zijn dochter hielp hem erbovenop en sindsdien heeft hij niet meer zoveel van een andere vrouw gehouden als van haar.
    Hij gaf haar alles wat ze maar wou, al vroeg ze nooit om veel.
    Hij leerde haar alles over het land waarover hij regeerde en hij liet haar der hele jeugd bewaken door een select groepje ridders als ze door de huizenblokken ging lopen om te spelen met de kinderen van het volk.
    Ridders die ze even later makkelijk wist te omzeilen of wist uit te schakelen met woorden of met daden, vaak niets negatief, maar juist positief, dat was één van haar grote krachten.
    Iyalle groeide op als een evenwichtig meisje dat goed luisterde naar de wensen om haar heen en die ook zo goed mogelijk in uitvoering probeerde te brengen.
    Net voor haar twintigste verjaardag vertelde haar vader der dat hij het eigenlijk wel tijd vond om haar iemand de hand te laten schenken, iets waar Iyalle het eigenlijk niet mee eens was.
    Ondanks alle liefde die ze ontving was ze zelf nog nooit verliefd geweest en ze heeft er absoluut geen zin in om uitgehuwelijkt te worden aan zo’n arrogante kwal van een ander koninkrijk die alleen maar op diens luie reet zat om te kijken hoe de welvaart achteruitgaat en de mensen langzaam verhongeren.
    Als compromis mocht Iyalle zelf door het land heen reizen om op zoek te gaan, waarbij ze staatsbezoeken af zou leggen totdat ze de juiste man gevonden had en het zou haar vader niet uitmaken of het een koning, prins of stalknecht was,zolang zijn dochter maar gelukkig is.
    Met pijn in het hart stuurde hij haar er vandoor om eerst nog op staatsbezoek te gaan op Camelot, waar ze een papier moesten laten ondertekenen.
    Dus ging ze op pad (:

    Meer komt eventueel nog… maar tot nu toe denk ik wel dat dit uitgebreid genoeg is XD
    Als er iets niet klopt moeten jullie het zeggen.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...).


    Wooow haha, nice nice!


    16 - 09 - '17

    Ma boy ga ik nu in elkaar flansen q:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rol;
    Druïde jongen.
    Naam;
    Rymus [achternaam onbekend]
    Leeftijd;
    16 jaartjes jong.
    Uiterlijk;
    Klik foto doet het anders niet
    Rymus is niet heel erg lang maar dit laat hem er juist "onschuldiger" uitzien. Zijn ogen zijn lichtgroen van kleur en zijn haar is heel donkerbruin, op het zicht ziet het er zwart uit, maar wanneer de zon erop schijnt zie je er een bruine gloed overheen. Hij heeft een bleke huid die nog meer uitkomt door de donkere kledij die hij altijd draagt, Rymus is niet zo van de kleur. Dit is ook om minder op te vallen mocht hij er 's nachts op uit gaan.
    Op zijn borstkas heeft Rymus een Triskele staan, dit is het teken van de Druïden[volgens mij ook een profeet, maar dat weet ik even niet meer]. Je zal hem hierdoor weinig in de buurt van mensen zien zonder iets aan zijn bovenlijf.
    Innerlijk;
    Rymus is een jongen die sluw is. Ook is hij erg slim, niet zozeer dat hij veel weet, maar hij kan zich vaak ergens uitpraten. Mensen manipuleren is iets wat Rymus goed kan, met een simpel leugentje of een blik weet hij de meeste mensen[ik zeg niet allemaal] over te halen. Vertrouwen is iets waar Rymus moeite mee heeft, zowel om het in iemand te hebben als het aan iemand te geven. Toch probeert hij dat laatste vaak zo goed mogelijk over te laten komen.
    Hij probeert geheimen uit mensen te krijgen, om ze later zo vervormen om andere mensen op het verkeerde spoor te zetten. Vriendelijkheid kan Rymus goed neppen, zijn glimlach is zo goed genept dat het bijna niet opvalt dat hij je gewoon aan het voorliegen is. Zijn vriendelijke stem is zo vriendelijk dat je heel moeilijk kan uitvinden dat hij helemaal geen goede bedoelingen heeft. Zijn eigen geheim weet hij makkelijk te verbergen, dat heeft hij al zijn hele leven moeten doen. Soms wil hij het wel vertellen, maar dit is om andere druïden -die hij niet vertrouwt- vertrouwen in hem te laten krijgen, later zal hij hier misbruik van maken. Wanneer Rymus een opdracht krijgt zal hij er ook alles aan doen om deze te voltooien. Wanneer dit hem niet lukt straft hij zichzelf hiervoor, en dat kan verschillen, net hoe zijn bui is.
    Geschied;
    Rymus is een druïde, hij beheerst de magie als een van de beste van zijn dorpje. Zijn grootvader heeft hem alles geleerd wat hij moet weten.
    Rymus is het slechte pad op gegaan door koning Uther, deze man heeft het dorp aangevallen en platgebrand. Rymus was, met zijn grootvader, de enige die konen ontvluchten aan het slachtveld. Kort hierna veranderde Rymus in een jongen die vol met woede zit, zijn grootvader begreep dit en heeft hem alles geleerd wat hij nu weet. Het is niet lang geleden dat zijn grootvader is overleden. Nadat dit gebeurt is, is Rymus door het land gaan trekken en is uiteindelijk in Camelot aangekomen. De woorden van zijn grootvader zweven nog door zijn hoofd; "Zorg ervoor dat magie weer terug mag komen, de bron van als dit kwaad is Uther Pendragon." Dit zag hij in als een doel; Uther om het leven brengen.
    Extra's;
    Rymus komt dus naar Camelot met het doen Uther om het leven te brengen[waarin hij toch niet zal slagen]. Rymus gaat bij Gaius en Merlin intrekken, omdat hij iets wil "leren" van Gaius, zelf wil Rymus later ook "arts" worden. [dit is de leugen waarmee Rymus dus in Camelot terecht komt]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 22:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hopelijk issie goed ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hmm het leek me leuk om hieraan mee te doen maar de meeste leuke rollen zijn al verdeeld.Dus ik denk dat ik maar skip misschien later nog.
    Maar ik weet niet of iemand het al weet maar behalve Kilgarrah en de witte draak waarvan ik de naam blijf vergeten zijn alle draken uitgeroeid door Uther...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Hmm het leek me leuk om hieraan mee te doen maar de meeste leuke rollen zijn al verdeeld.Dus ik denk dat ik maar skip misschien later nog.
    Maar ik weet niet of iemand het al weet maar behalve Kilgarrah en de witte draak waarvan ik de naam blijf vergeten zijn alle draken uitgeroeid door Uther...


    Ja, maar dit is maar een gewoon een RPG, dus maakt niet uit, toch?


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Ja, maar dit is maar een gewoon een RPG, dus maakt niet uit, toch?

    Nope just saying it.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    De witte draak is Aithusa :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En Merlin is nog vrij


    "Find peace in who and what you are." — Saphira