• The adventures of Merlin



    Alles gaat zijn gewone gangetje in Camelot, iedereen denkt dat de rust eindelijk zal blijven zonder al te veel problemen te krijgen. Tot een virus uitbreekt en veel bewoners ziek worden. Maar het virus is niet alles, want Camelot wordt aangevallen door een gevaarlijke draak, een paar trollen die dingen in hun bezit willen krijgen en elfjes die er lief uitzien, maar in werkelijk helemaal niet zo lief zijn en mensen betoveren. Merlin wil er weer alles aan doen om Camelot te redden door stiekem zijn magische krachten te gebruiken. Gaius zorgt voor een medicijn voor het virus en Arthur trommelt zijn team weer op om te vechten. Morgana daarentegen stribbelt weer tegen en kiest voor het slechte door haar halfzus die haar steeds overhaalt aan de slechte kant te staan. Komt alles goed in Camelot? Of gaat alles zo slecht, dat er mensen zijn die hoop verliezen?




    Voor de mensen die de serie niet kennen. Je kan HIER even kijken voor info.

    Hoofdrollen:
    Merlin - Vlahos
    Prins Arthur - ZiamStorason
    Gaius (hofarts) - xSunshineee
    King Uther Pendragon - Silversnow
    Lady Morgana - xSunshineee
    Guinevere (Gwen) - ZiamStorason
    Morgause (Morgana's halfzus) - Silversnow
    Gwaine - Ewijn
    Cenred - Ewijn

    Bewoners (+/- 5):
    - Martha Pinoira - 45 - xSunshineee
    - Eira - 15 - Stalknecht - Sylvesti
    - Princes Iyalle Gwedoline Yggdrasil - 20 - DreamerN
    - Rymus - 16 - Vlahos
    - Nathaniel Geoffrey Fowl - DreamerN

    Andere rollen:
    Trol (leider)
    Draak - Draxeris - Ninuturu
    Elf (leider) - Gereserveerd door Wrennah

    Voor bewoners moet je geen invullijstje invullen, naam alleen is wel goed en evt foto en leeftijd.
    Bij andere rollen evt ook foto als je dat wil.

    Regels:
    Min. 5 regels
    Max. 3 rollen
    Schelden, vloeken en ruzie maken alleen IC
    OOC [], (), {}, --, <>, ~~, etc.
    Geen vieze manieren
    Hou rekening met elkaar en speel je eigen rol(len)
    Alleen ik (xSunshineee) open nieuwe topics, tenzij ik anders vermeld

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 17:13 ]


    16 - 09 - '17

    Cenred staat er bij en DreamerN (Nathalie zkr?) wil je nu Merlin?


    16 - 09 - '17

    @ DreamerN
    Opzich klinkt het niet zo heel raar, maar Merlin bezigt er die kracht niet voor volgens mij.

    Ik kijk nu seizoen 1 opnieuw ^_^ daarna 2, 3, 4 en 5 maar die heb ik nog niet helemaal af hahah, nog drie afleveringen LOL


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    mag ik even een samenvatting van iemand alsjeblieft? Dan weet ik hoe ik moet beginnen...


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Silversnow schreef:
    mag ik even een samenvatting van iemand alsjeblieft? Dan weet ik hoe ik moet beginnen...


    Euhm, er zijn er die niet reageren dus ..

    Gaius is Eira aan t verzorgen en Rymus zit daar omdat hij zogezegd arts wil worden. Morgana is bij Gwen (die niet reageert) en Gwaine en die prinses zijn zeker met elkaar aan t praten?

    Er beginnen al mensen ziek te worden en er zijn al trollen gezien door een paar mensen.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 14:12 ]


    16 - 09 - '17

    Ik probeer wel gewoon wat


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    DreamerN schreef:
    En wat nou als merlin hem 'per ongeluk' oproept, of zeg ik nou echt iets heel raars :S
    Ben zelf nog maar bij begin Season 3 weer, bedacht me om de serie nog maar eens overnieuw te kijken (een twee maanden geleden of zo...) want ik was vergeten waar ik was gebleven XD


    Ja, je zegt nu iets heel raars :P
    Nee, grapje, maar ik denk dat Cenred het beste weer in het leven geroepen kan worden door een of andere druïde. Al bedenk ik me nu dat als Morgause nog krachtig is, Cenred nog hoort te leven.... Achja, het idee dat weer tot leven geroepen is om Morgause te gaan vermoorden vind ik veel leuker dan dat hij zich gewoon als nog levend zijnde zich ermee gaat bemoeien.


    Stenenlikker

    Jammer dat Sophia alleen in seizoen 1 zit ):


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwls schreef:
    Jammer dat Sophia alleen in seizoen 1 zit ):


    We kunnen een verstoten merlin personages bijeenkomst gaan houden in de RPG? xD
    Weet even niet meer wie ze is, maar met Cenred zit dat ook ongeveer zo. Hij komt in maar 3/4 afleveringen voor van seizoen 3.


    Stenenlikker

    Hahah ja xD

    - Sophia is die meid die Arthur moet hebben om binnen te komen in de elven/feeën wereld of zo, ze moet hem verdrinken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    aaawww, niet te veel gaan verklappen, ik ben nog maar bij seizoen 1 :(


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    CityOwls schreef:
    Hahah ja xD

    - Sophia is die meid die Arthur moet hebben om binnen te komen in de elven/feeën wereld of zo, ze moet hem verdrinken.


    Owja, weet t weer. Had t ook nog even opgezocht ^^


    Stenenlikker

    Silversnow schreef:
    aaawww, niet te veel gaan verklappen, ik ben nog maar bij seizoen 1 :(


    I'm sorry


    Stenenlikker

    Gomen~ (no_chears)
    Zal niets meer verklappen, hahah. (bloos)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gosh ik ben nu bij de aflevering met mini Mordred <3 Cuteeeee~


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zie dit mensen, ik mag waarschijnlijk een tattoo en moest zelf een ontwerp maken;


    Ik twijfel of ik die rondjes erbij wil :s daarom zijn die nog schets en de triskele zelf niet hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.