• The adventures of Merlin



    Alles gaat zijn gewone gangetje in Camelot, iedereen denkt dat de rust eindelijk zal blijven zonder al te veel problemen te krijgen. Tot een virus uitbreekt en veel bewoners ziek worden. Maar het virus is niet alles, want Camelot wordt aangevallen door een gevaarlijke draak, een paar trollen die dingen in hun bezit willen krijgen en elfjes die er lief uitzien, maar in werkelijk helemaal niet zo lief zijn en mensen betoveren. Merlin wil er weer alles aan doen om Camelot te redden door stiekem zijn magische krachten te gebruiken. Gaius zorgt voor een medicijn voor het virus en Arthur trommelt zijn team weer op om te vechten. Morgana daarentegen stribbelt weer tegen en kiest voor het slechte door haar halfzus die haar steeds overhaalt aan de slechte kant te staan. Komt alles goed in Camelot? Of gaat alles zo slecht, dat er mensen zijn die hoop verliezen?




    Voor de mensen die de serie niet kennen. Je kan HIER even kijken voor info.

    Hoofdrollen:
    Merlin - Vlahos
    Prins Arthur - ZiamStorason
    Gaius (hofarts) - xSunshineee
    King Uther Pendragon - Silversnow
    Lady Morgana - xSunshineee
    Guinevere (Gwen) - ZiamStorason
    Morgause (Morgana's halfzus) - Silversnow
    Gwaine - Ewijn
    Cenred - Ewijn

    Bewoners (+/- 5):
    - Martha Pinoira - 45 - xSunshineee
    - Eira - 15 - Stalknecht - Sylvesti
    - Princes Iyalle Gwedoline Yggdrasil - 20 - DreamerN
    - Rymus - 16 - Vlahos
    - Nathaniel Geoffrey Fowl - DreamerN

    Andere rollen:
    Trol (leider)
    Draak - Draxeris - Ninuturu
    Elf (leider) - Gereserveerd door Wrennah

    Voor bewoners moet je geen invullijstje invullen, naam alleen is wel goed en evt foto en leeftijd.
    Bij andere rollen evt ook foto als je dat wil.

    Regels:
    Min. 5 regels
    Max. 3 rollen
    Schelden, vloeken en ruzie maken alleen IC
    OOC [], (), {}, --, <>, ~~, etc.
    Geen vieze manieren
    Hou rekening met elkaar en speel je eigen rol(len)
    Alleen ik (xSunshineee) open nieuwe topics, tenzij ik anders vermeld

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 17:13 ]


    16 - 09 - '17

    CityOwls schreef:
    Zie dit mensen, ik mag waarschijnlijk een tattoo en moest zelf een ontwerp maken;


    Ik twijfel of ik die rondjes erbij wil :s daarom zijn die nog schets en de triskele zelf niet hahah


    Wow, stoer!


    Stenenlikker

    CityOwls schreef:
    Zie dit mensen, ik mag waarschijnlijk een tattoo en moest zelf een ontwerp maken;


    Ik twijfel of ik die rondjes erbij wil :s daarom zijn die nog schets en de triskele zelf niet hahah


    mega vet, alleen... Ik at daarstraks frietjes en drie frietjes op mijn bord lagen precies in de vorm, alleen dan zonder die spiralen zeg maar... Daar moest ik even aan denken(doeg)


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Hahah geniaal, grappig dat ze zo lagen. En dank jullie ^_^
    Door Merlin hou ik van dat symbool, de Triskele <3 Ik wil op mijn enkel ook nog een Anker, hoop, heb ik wel altijd hihi


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Moet ik mss een praattopic starten? xp]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    [Moet ik mss een praattopic starten? xp]


    Haha, dat zal denk ik wel erg handig zijn met ons kletskousen xD


    Stenenlikker

    Praattopic


    16 - 09 - '17

    Ik zag dit staan in de activiteiten enzo van anderen en OWMYGASH I love Merlin so much :) Welke rollen zijn allemaal nog beschikbaar? Ik weet het, het staat erboven, maar ik ben een gigantische chaoot :$ Ik wil echt graag meedoen!


    I will keep watch.

    Uther en Merlin zijn nog vrij. Tenminste, als Merlin niet al door DreamerN genomen is. Ook kan je altijd een personage nemen die niet in het rijtje staat.


    Stenenlikker

    Zelf zou ik eigenlijk ook graag Merlin willen, maar als zij graag Merlin wilt vind ik het ook prima, maar dan zit ik met Uther, die redelijk veel met mijn andere personage moet praten en dat is best irritant... XD


    Credendo Vides

    Er is alleen nog een plaats bij bewoners en de trol is ook nog vrij


    16 - 09 - '17

    Oh, ik wil graag meedoen. Even mijn topic.


    Tijd voor koffie.

    Ideas schreef:
    Oh, ik wil graag meedoen. Even mijn topic.


    Alleen de trol en bewoners zijn nog vrij


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Alleen de trol en bewoners zijn nog vrij


    Of je moet een personage weten te bedenken die nog niet in de lijst staat. Heb ik ook gedaan :Y)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 20:18 ]


    Stenenlikker

    Gawain schreef:
    (...)

    Of je moet een personage weten te bedenken die nog niet in de lijst staat. Heb ik ook gedaan :Y)


    Kan ook ja


    16 - 09 - '17

    Mordred is er toch ook nog ? En verder zijn er ook nog een aantal ridders, etc.


    Credendo Vides