• The adventures of Merlin



    Alles gaat zijn gewone gangetje in Camelot, iedereen denkt dat de rust eindelijk zal blijven zonder al te veel problemen te krijgen. Tot een virus uitbreekt en veel bewoners ziek worden. Maar het virus is niet alles, want Camelot wordt aangevallen door een gevaarlijke draak, een paar trollen die dingen in hun bezit willen krijgen en elfjes die er lief uitzien, maar in werkelijk helemaal niet zo lief zijn en mensen betoveren. Merlin wil er weer alles aan doen om Camelot te redden door stiekem zijn magische krachten te gebruiken. Gaius zorgt voor een medicijn voor het virus en Arthur trommelt zijn team weer op om te vechten. Morgana daarentegen stribbelt weer tegen en kiest voor het slechte door haar halfzus die haar steeds overhaalt aan de slechte kant te staan. Komt alles goed in Camelot? Of gaat alles zo slecht, dat er mensen zijn die hoop verliezen?




    Voor de mensen die de serie niet kennen. Je kan HIER even kijken voor info.

    Hoofdrollen:
    Merlin - Vlahos
    Prins Arthur - ZiamStorason
    Gaius (hofarts) - xSunshineee
    King Uther Pendragon - Silversnow
    Lady Morgana - xSunshineee
    Guinevere (Gwen) - ZiamStorason
    Morgause (Morgana's halfzus) - Silversnow
    Gwaine - Ewijn
    Cenred - Ewijn

    Bewoners (+/- 5):
    - Martha Pinoira - 45 - xSunshineee
    - Eira - 15 - Stalknecht - Sylvesti
    - Princes Iyalle Gwedoline Yggdrasil - 20 - DreamerN
    - Rymus - 16 - Vlahos
    - Nathaniel Geoffrey Fowl - DreamerN

    Andere rollen:
    Trol (leider)
    Draak - Draxeris - Ninuturu
    Elf (leider) - Gereserveerd door Wrennah

    Voor bewoners moet je geen invullijstje invullen, naam alleen is wel goed en evt foto en leeftijd.
    Bij andere rollen evt ook foto als je dat wil.

    Regels:
    Min. 5 regels
    Max. 3 rollen
    Schelden, vloeken en ruzie maken alleen IC
    OOC [], (), {}, --, <>, ~~, etc.
    Geen vieze manieren
    Hou rekening met elkaar en speel je eigen rol(len)
    Alleen ik (xSunshineee) open nieuwe topics, tenzij ik anders vermeld

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 17:13 ]


    16 - 09 - '17

    ik wil wel Morgause doen, maar kan iemand me even over haar informeren, want ik heb haar nog nooit gezien in de serie :X

    Bad me, BAD ME


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Silversnow schreef:
    ik wil wel Morgause doen, maar kan iemand me even over haar informeren, want ik heb haar nog nooit gezien in de serie :X

    Bad me, BAD ME


    Euh even denken hoe ik dat moet uitleggen ..
    Ze is een slechterik en probeert Morgana (halfzus) ook slecht te maken en laat haar er voor zorgen dat Uther de troon afstaat. Ze wil dat Morgana de slechterik uithangt in het Koninkrijk en dingen kapot maakt enz. Ze wil gewoon Camelot verpesten enz.
    Mss kan je wat info op internet vinden?


    16 - 09 - '17

    oké, ik probeer wel wat..., ik vul hem morgen in denk ik, want vandaag heb ik geen tijd meer


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Ok, is goed (:


    16 - 09 - '17

    Anders zit ik er ook aan te denken om Merlin als rol op me te nemen, al weet ik niet precies hoe ik hem het beste neer kan zetten :S Ik kom nooit graag aan bekende rollen, al heb ik voor sommigen een uitzondering XD


    Credendo Vides

    Haha, je kan proberen en daarna kijken?


    16 - 09 - '17

    Ohoh, ik heb een ideeeeeeee
    Mag ik iemand erbij roepen/weer tot leven wekken? Weet niet of dit voor of na Cenred's dood is.
    Maar ik kreeg opeens dit idee: Een of andere druïde wekt Cenred tot leven met de taak om Morgause te vermoorden (wat hem natuurlijk niet zal lukken). En dan komt hij naar Uther om hem te helpen, want hij weet dat Morgause erachter zit. Hij kan misschien ondertussen ook nog (mislukkende) moordplannen naar Uther hebben :Y)
    Maar mag dat? Ik hou van Cenred ^^ Hij is best wel awesome, ookal is hij een coward xD


    Stenenlikker

    Doe maar, ik ken die Cenred alleen niet, zover zat ik nog niet bij de serie ;s


    16 - 09 - '17

    Dus ongeveer hetzelfde wat Rymus doet -_-"


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Necromancie? :3

    Hehe en true. Rymus wil Uther ook vermoorden haahh

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 0:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naaah, hij heeft het meer op Morgause gezien, omdat hij eind seizoen 3 door haar vermoord wordt (sorry voor de spoiler)
    Maar necromancie als het ware op Cenred ja. Daar zijn druïdes toch wel toe in staat?


    Stenenlikker

    Misschien kan ik Rymus het laten doen? :P
    Dat hij Cenred oproept? hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is he powerfull enough?
    Maarnee, ik denk dat we daarvoor een druïde nodig hebben, die haat voor Morgause voelt.
    Maar xSunshineee, zou je dan Cenred in de lijst willen zetten, als je het goed vindt?

    Hier nog even foto van hem:


    Stenenlikker

    Noh, Rymus isn't powerfull enough for that I guess.

    Hmm... Rymus heeft denk ik niet zoveel haat aan Morgause, dus dat gaat moeilijk worden denk ik (joehoe)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En wat nou als merlin hem 'per ongeluk' oproept, of zeg ik nou echt iets heel raars :S
    Ben zelf nog maar bij begin Season 3 weer, bedacht me om de serie nog maar eens overnieuw te kijken (een twee maanden geleden of zo...) want ik was vergeten waar ik was gebleven XD


    Credendo Vides