• Bij de opleiding Creative Writing aan Artez, als 1 van de 20 nieuwe studenten. (130 inschrijvingen in totaal). WIEEEEEH. Sorry voor dit overblije topic, maar dit moest ik even kwijt. ^^


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Gefeliciteerd!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wat leuk voor je! :D
    Ik hoop dat het een leuke opleiding gaat zijn!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gefeliciteerd! Een meisje wat ik ken van Kunstbende Limburg is ook aangenomen!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Gefeliciteerd! Een meisje wat ik ken van Kunstbende Limburg is ook aangenomen!


    Wie? Ben wel nieuwsgierig bij wie ik in de klas kom, ghehe. (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Patholoog schreef:
    Gefeliciteerd! Een meisje wat ik ken van Kunstbende Limburg is ook aangenomen!


    Is dat toevallig Julie? Ik ken haar namelijk nog van de selectie en zij had - volgens mij - kunstbende Limburg gewonnen dit jaar.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Is dat toevallig Julie? Ik ken haar namelijk nog van de selectie en zij had - volgens mij - kunstbende Limburg gewonnen dit jaar.


    Ja, dat is Julie. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Square schreef:
    Gaaf! Gefeliciteerd. *O*


    Some people are art and do art at the same time

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ja, dat is Julie. (:


    Haha, nice. Wat een connecties hier, allemaal ;p.

    Ik had bijvoorbeeld ook echt niet gedacht dat ik jou hier zou tegenkomen, Else. ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Van wat ik van jou heb gelezen, vind ik dat je 't echt hebt verdiend :Y) Gefeliciteerd!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Parachutes schreef:
    (...)

    Haha, nice. Wat een connecties hier, allemaal ;p.

    Ik had bijvoorbeeld ook echt niet gedacht dat ik jou hier zou tegenkomen, Else. ;p


    Oh god volgens mij wordt het echt een klas met alleen maar meisjes ofzo. Maar goed, ik zit hier ook eigenlijk amper meer op, was verslaafd toen ik 14-15 was ofzo haha. Heb je trouwens nog gemaild naar die mensen van Artez? ;o


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    (...)

    Oh god volgens mij wordt het echt een klas met alleen maar meisjes ofzo. Maar goed, ik zit hier ook eigenlijk amper meer op, was verslaafd toen ik 14-15 was ofzo haha. Heb je trouwens nog gemaild naar die mensen van Artez? ;o


    Haha, meisjes schrijven over het algemeen ook wel vaker dan jongens - zeggen ze, ten minste. Maar er zullen vast ook wel wat jongens bij zitten, want er waren ook wel wat goede jongens bij de selectie (naar mijn mening dan).
    Jup, I did. Ik heb alleen nog geen antwoord terug. :C Ik hoop wel snel iets te krijgen, ben echt benieuwd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nicee!! gefeliciteerd en natuurlijk heel veel plezier : D


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.