• Wie kent ze niet? De vier Britse jongens en die ene Ier. Altijd zijn ze hard aan het werk en er is besloten dat ze met zijn vijven wat rust verdiend hebben. Ze worden op vakantie gestuurd naar een besloten resort om helemaal tot rust te komen, maar natuurlijk is dit niet voor niets. De jongens moeten tijdens hun verblijf contact houden met de fans via Youtube. Ze krijgen elk een eigen account om daar dagelijks vlogs op te plaatsen, maar hier hebben ze nul procent verstand van. Daarom zijn er vijf bekende Youtubers uitgekozen om ze te begeleiden. Deze doen maar al te graag mee om zo meer viewers te krijgen. Een strijd barst onderling los, zelfs tussen de band. Helemaal als hun geheimen plots worden gefilmt door de anderen en er dingen naar buiten komen die juist verborgen moesten blijven. Is hun vriendschap sterk genoeg? Of ontstaan er hele nieuwe banden?
    Abonneer je snel om van alles op de hoogte te blijven.
    - De rechten van het idee gaan naar Danosaur en deels naar Praelectio.


    Regels:
    - Je bent verplicht om minimaal zes tot zeven regels te schrijven. Dit om one-liners en ééndagsvliegen tegen te gaan.
    - Wij zijn niet de enigen die er een gloeiende hekel aan hebben als je bij het tweede of zelfs al het eerste topic stopt! Denk dus na voordat je -je inschrijft!
    - Beschreven seks, alcohol, schelden en overigen is toegestaan.
    - Ga enkel bij belangrijke dingen off-topic. De rest kun je allemaal in een gastenboek of inbox bespreken.
    - Ik, Praelectio, en Danosaur maken de topics en zullen alles zo goed mogelijk uitleggen en eventuele problemen oplossen.
    - Perfecte personages bestaan niet en worden niet goed gekeurd.
    - Ga geen ruzie maken en houd je aan de bovenstaande regels! Als je dit niet doet zetten wij je zonder pardon uit dit RPG.


    Personages:
    - Harry Edward Styles. Danosaur
    - Zayn Javadd Malik. Blog
    - Niall James Horan. Sempra
    - Liam James Payne. Liamarmy
    - Louis William Tomlinson.Praelectio

    Bekende Youtubers:
    - Daniel Howell. Danosaur. || danisnotonfire.
    - Finnegan Frayn Harries. Praelectio. || JacksGap.
    - Jenna Mourey. HurtedHeart. || JennaMarbles.
    - Zoe Sugg. Gillies. || zoella280390.
    - Justine Ezarik. Coockies. || iJustine.

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Land:
    Voorkeur vlogger(s)/één van de jongens:


    Sticky:
    Vlog: Een blog dat via video, ofwel op Youtube wordt bijgehouden.
    Vloggers: De personen die een vlog bijhouden.
    Abonnees: Mensen die een abonnement op een kanaal van Youtube nemen. Deze worden ook wel subscribers genoemd.
    Viewers: Mensen die naar de video's kijken, ofwel kijkers.
    Sharing: Een bepaalde video delen op je eigen kanaal.
    Thumbs up/Like: Dit spreekt voor zich, denk gewoon aan liken op Facebook.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 20:22 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik wil wel een vrouwelijke youtuber. Maak haar morgen!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Ik wil wel een vrouwelijke youtuber. Maak haar morgen!


    Vergeet niet dat het een bestaande Youtuber moet zijn. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik denk dat ik Justine neem. Zij bestaat (: hahaha. Ik zal morgen uitgebreider doen! ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    oke, ik neem toch Dan. Sorry! but ik denk toch dat ik het met hem langer volhou, omdat ik zijn karakter wat beter bij mezelf vind passen. like. je hebt Why dan is a fail. en like. het is net Why Elle is a Fail.vandaar. hij beschijft gewoon mijn eigen leven. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ze heet Justine Ezarik ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naam: Harry Edward Styles
    Leeftijd: 19
    Karakter:
    Harry is een lief en sociaal persoon. Vaak is hij zijn vrolijke zelf en zal hij lachen. Hij is enorm afhankelijk van mensen en houd niet van alleen zijn. het liefst is hij elk moment van de dag bij degene waarvan hij houd en zou het liefst altijd hun hand vasthebben. Hij is erg kwetsbaar en gevoelig voor kritiek en haat. Mensen zeggen altijd dat Harry een enorme flirt is. maar in feite is hij nogal verdwaald in het liefdesleven en zal hij alleen flirten met mensen die hij echt leuk vind.
    Als hij je aardig vind, zal je dat snel genoeg merken, want dan word hij wat drukker dan normaal en gaat hij aan je zitten. Niet op een intimiderende manier, maar denk aan knuffel, spelen met je haar en je hand vasthouden. Harry heeft redelijk wat homo trekjes, al moet hij daar op letten en het afleren. Hij praat vaak zijn mond voorbij, maar hij heeft geluk, dat hij het altijd kan omdraaien naar een grapje. Maar er moet echt zuinig met Harry omgegaan worden.
    Uiterlijk:



    Extra: Harry is Bisexueel en eigenlijk is hij al open uit de kast. Alleen mogen de fans het niet weten van het management.
    Land:Engeland
    Voorkeur vlogger(s)/één van de jongens:
    Finn.

    [ bericht aangepast op 24 april 2013 - 0:04 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naam: Daniel "Dan" Howell
    Leeftijd: 21
    Karakter:
    Dan is een lief en aardig persoon. Hij zou nooit iemand teniet doen en zou iedereen een kans geven. Een beetje gek is hij wel en niet erg doorsnee. Hij kent niet echt schaamte en dat is ook waarom hij al zijn mislukkingen verteld aan de wereld. Dan is echt wel slim, maar gewoon enorm lui. Hij stelt alles uit en stelt niks doen en gamen boven leren, waardoor hij vaak nogal dom over kan komen. Helemaal omdat hij nog nergens ect lang gewerkt heeft, omdat hij altijd ontslagen word. Maar dit komt meer omdat hij zich er nooit echt voor inzet. Zo heeft hij wel eens het paniekalarm ingedrukt. -ja, het was een rode knop en hij wilde graag weten wat het was. En is hij ooit gaan liggen slapen onder een bureau, in een kantoor. Zo heeft hij nog veel meer stomme dingen di bij de meeste mensen niet eens zouden opkomen. Hij is niet erg tevreden over zichzelf, maar kan zichzelf daarom wel makkelijk belachelijk maken. Iets wat mensen leuk vinden om te zien. Dat weet hij ook, dat is de reden dat hij het op internet zet.
    Volwassen zou hij nooit echt worden en hij zou altijd zijn rare trekjes houden, zoals catfaces en zijn lamamuts. dan is alles behalve de braafste en houd van kattenkwaad uithalen. Toch is hij de onschuld zelf en komt hij overal onderuit.
    Uiterlijk:




    Extra: Dan is bisexueel
    Land: Engeland
    Voorkeur vlogger(s)/één van de jongens: Louis, ze zijn beide zo gek als een deur.

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 23:58 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Danosaur schreef:
    oke, ik neem toch Dan. Sorry! but ik denk toch dat ik het met hem langer volhou, omdat ik zijn karakter wat beter bij mezelf vind passen. like. je hebt Why dan is a fail. en like. het is net Why Elle is a Fail.vandaar. hij beschijft gewoon mijn eigen leven. ;x


    Geeft niet. Als jij Dan neemt, neem ik Finn. :3 Ik heb een lichte voorkeur. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Geeft niet. Als jij Dan neemt, neem ik Finn. :3 Ik heb een lichte voorkeur. ;p

    Haha ik ook hoor ;c gewoon omdat Finn net iets knapper is ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naam: Finnegan Frayn Harries. -Finn-
    Leeftijd: Negentien jaar.
    Karakter: Finn lijkt op het eerste gezicht een lachwekkende jongen die zorgeloos door het leven fladdert, maar als je hem beter leert kennen kom je erachter dat hij nog heel serieus kan zijn. Hij is vriendelijk en sociaal, weet heel goed om te gaan met anderen en heeft zijn hart op de juiste plek.
    Finn is op sommige momenten niet de braafste. Hoewel hij een stuk rustiger en kalmer dan zijn tweelingbroer is betekent dat niet dat hij nooit iets uitvoert. Hij vindt het zelfs leuk om af en toe een beetje brutaal te zijn en lichtelijk tegendraads, maar het gaat nooit ten koste van anderen. Hij is niet het type dat anderen zou gaan afkraken of beledigen, immers niet snel.
    Finn is niet snel kwaad te krijgen, daar moet je veel moeite voor doen. Als het je al lukt is hij het ook nooit lang, want het lachen staat hem altijd nader dan het huilen. Hij is de aardigheid zelve en is in principe een hele lieve jongen die meestal onschuldig is. Natuurlijk heeft hij wel eens zijn drukke momenten waarop hij gewoon niet serieus kan blijven en de hele tijd de slappe lach heeft, maar volgens Finn heeft iedereen dit wel eens. Alleen heeft hij het met meerdere mate.
    Verder is hij vrij gedreven en best serieus als hij aan iets belangrijks werkt. Hij zal zich overal voor inzetten en geeft niet zomaar op. Als hij ergens absoluut geen zin in heeft wil hij nog wel eens iets faken, maar die acteerkunstjes heeft hij van zijn broer meegenomen. Qua eerlijkheid zul je hem niet snel zien liegen, maar om kleine dingetjes zou hij zijn hand niet omdraaien. Een leugentje om bestwil moet wel eens kunnen, toch?
    Uiterlijk:



    Extra: Normaal gesproken zou Jack naar het resort zijn gekomen omdat Jacksgap zijn officiële kanaal is, maar Finn heeft deze taak op zich genomen omdat zijn broer ziek werd op het laatste moment. Finn vindt het niet makkelijk om te gaan vloggen zonder zijn broer, want erg veel doet hij dit niet. Deze 'vakantie' zal dus ook een kleine uitdaging voor hem gaan worden.
    Land: Engeland.
    Voorkeur vlogger(s)/één van de jongens: Harry, because they're both cheeky. Maar in principe maakt het mij niks uit.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mag ik Zayn? Oh God, dit wordt echt een leuke RPG.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Blog schreef:
    Mag ik Zayn? Oh God, dit wordt echt een leuke RPG.

    Dat is maar te hopen ja! (X

    Ze zijn allebei af nu. =D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Blog schreef:
    Mag ik Zayn? Oh God, dit wordt echt een leuke RPG.


    Natuurlijk mag dat. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mag ik Niall ?

    Sempra schreef:
    Mag ik Niall ?


    Je staat er bij. :3


    Reading a good book is like taking a journey.