• Welkom allemaal bij het Soccerstory Writers topic!

    Wat me dus opviel en wat de reden is van dit topic is dat er best veel voetballiefhebbers zijn en niet zoveel 'actieve' stories. Veel beginnen een voetbalverhaal tijdens het EK of WK en maken die dan vaak niet af, terwijl er super goede en originele ideeën bij zitten.

    In dit topic kunnen we elkaar kunnen helpen met schrijven, nieuwtjes uitwisselen en dingen kunnen delen voor inspiratie en natuurlijk kun je hier gewoon komen voor de gezelligheid

    Op deze manier hoop ik dat er weer meer soccerstory's komen en dat ze ook worden afgemaakt!


    • Regels:

    - We houden het gezellig met zijn allen, gaan niet elkaars speler, club of land uitlachen of zwart maken. Ieder heeft zijn eigen favoriet en is daar trots op of fan van.
    - Alles wat niet over het schrijven van soccerstories gaat of het helpen van elkaar kun je HIER! kwijt. Ons eigen praattopic om waarschuwingen van de mods te voorkomen.
    - Willen jullie naamsveranderingen doorgeven aan mij in PB.

    • Wie doen mee:

    Stuttgart
    Sami Khedira ~ Sergio Ramos ~ Cesc Fàbregas ~ Real Madrid ~ PSV ~ Nederland ~ Duitsland ~ Spanje
    FCBayern
    Bastian Schweinsteiger ~ Manuel Neuer ~ Mario Gomez ~ Marco van Ginkel ~ Andres Iniesta ~ FC Bayern München ~ Vitesse ~ FC Barcelona ~ Duitsland
    Nadal
    Cristiano Ronaldo ~ Real Madrid ~ Portugal
    Monticia
    Cristiano Ronaldo ~ Sergio Ramos ~ Raphael Varane ~ Ibrahim Afellay ~ Adam Maher ~ Real Madrid ~ Feyenoord ~ Portugal ~ Spanje ~ Nederland
    Depay
    Ibrahim Afellay ~ Memphis Depay ~ PSV ~ FC Barcelona ~ Spanje
    JeansFlower
    Cesc Fàbregas ~ Gregory van der Wiel ~ AFC Ajax ~ FC Barcelona ~ Nederland ~ Spanje
    Malino
    Cristiano Ronaldo ~ Ibrahim Afellay ~ Adam Maher ~ Real Madrid ~ Spanje ~ Nederland ~ Portugal
    littlesnork
    Viktor Fischer ~ AFC Ajax ~ FC Bayern München
    Hiljemark
    Ruud van Nistelrooy ~ Robin van Persie ~ Ibrahim Afellay ~ PSV ~ Arsenal FC ~ FC Barcelona ~ Nederland
    AdindaSmit
    -
    Fischer
    David Villa ~ Jan Vertonghen ~ Siem de Jong ~ Nicolai Boilesen ~ Viktor Fischer ~ AFC Ajax ~ FC Barcelona ~ Spanje ~ Nederland
    Dumbledore
    Ricardo Kaká ~ Mesut Özil ~ Real Madrid
    EdenHazard
    Dennis Praet ~ Eden Hazard ~ Ibrahim Afellay ~ Jan Vertonghen ~ Oscar ~ RSC Anderlecht ~ Chelsea FC ~ AFC Ajax ~ FC Barcelona ~ België ~ Nederland ~ Spanje ~ Duitsland
    Montez
    Cristiano Ronaldo ~ Sergio Ramos ~ Karim Benzema ~ Raphael Varane ~ Real Madrid ~ Spanje ~ Portugal


    • Story's:

    1| We just can't be together - Cristiano Ronaldo ~ Monticia
    2| I will catch you if you fall - Ibrahim Afellay ~ Maher
    3| All you need is love - Cesc Fabregas ~ Stuttgart
    4| Behind these castle walls - Nicklas Bendtner ~ Stuttgart
    5| Diary of love - Bojan Krkic ~ Stuttgart
    6| The real you - Cesc Fabregas ~ Stuttgart
    7| Be my girl - Mats Hummels FCBayern
    8| I can help you if you want - Lionel Messi FCBayern
    9| Just be who you are - Iker Casillas & Manuel Neuer FCBayern
    10| The misfita - Fernando Torres FCBayern
    11| Voetbal Stand Alones FCBayern
    12| Soccer One Shots Stuttgart
    13| Just a dream - Real Madrid Montez

    • Vorige topics:
    -

    Als je ook op de lijst wil moet je me even een PB'tje sturen met daarin je favoriete speler(s), team(s) en land(en). Tevens kun je ook een PB'tje sturen voor als je je story op de lijst wil!


    (Cover komt)

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 15:58 ]


    ~

    Hello!! ^^


    El Diablo.

    Malino schreef:
    Hello!! ^^


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Hey hey!! ^^


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Haaii :)

    Deze kwam ik laatst tegen op Tumblr en het is grappig bedoeld en niet arrogant;


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hoiiii! Mijn dag kan niet meer stuk, we hebben Barca afgeslacht, dus ik ziet hier met een pretface.


    Mia San Mia

    Ik hoop echt zo dat de finale Real - Bayern wordt. Als Real dan ook nog wint ben niet alleen ik heel blij, maar dan kan ik ook nog even mijn Duitsleraar uitlachen ^^


    El Diablo.

    Lol, kijk Messi's gezicht dan XD


    El Diablo.

    Malino schreef:
    Ik hoop echt zo dat de finale Real - Bayern wordt. Als Real dan ook nog wint ben niet alleen ik heel blij, maar dan kan ik ook nog even mijn Duitsleraar uitlachen ^^


    Omg nee ik hoop BvB-Bayern, dat wordt lekker makkelijk, Real ook trouwens, maar toch anders. XD


    Mia San Mia

    Ik wil dat Dortmund wint, maar dan heb je twee Duitse clubjes in de finale en dat vind ik ook niet leuk :(


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik stop deze even tussen mijn topics. Hij ziet er goed uit, Naom


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Haha, ach ja.. We zien het morgen ;p


    El Diablo.

    Ik wil deze mensen allemaal knuffelen, omkad.


    Mia San Mia

    Al die Bayernsupporters hier, ik verstop me denk ik maar eventjes onder een steen :Y)
    Nee grapje, ik vind dat ze verdiend gewonnen hebben! Barca is gewoon, met pijn in mijn *uchem* hart *uchem* afgeslacht.
    En ik moet eerlijk zeggen dat ik vind dat Robben ongelooflijk goed gespeeld heeft. Hij heeft leren passen!(hoera)
    Mn vader en ik hebben letterlijk voor hem geapplaudiseerd


    I'll do whatever it takes, because I love the adrenaline in my veins

    JeansFlower schreef:
    Al die Bayernsupporters hier, ik verstop me denk ik maar eventjes onder een steen :Y)
    Nee grapje, ik vind dat ze verdiend gewonnen hebben! Barca is gewoon, met pijn in mijn *uchem* hart *uchem* afgeslacht.
    En ik moet eerlijk zeggen dat ik vind dat Robben ongelooflijk goed gespeeld heeft. Hij heeft leren passen!(hoera)
    Mn vader en ik hebben letterlijk voor hem geapplaudiseerd


    Haha, hij heeft het na de zomerstop wel weer verleerd.

    --

    Voetballen jullie zelf ook? :)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik hoop dat Dortmund wint.
    Die verdienen het echt. Wat een top team.
    En wat een geweldige supporters. Steunen de club altijd.
    Of ze nou laatste of eerste staan.