• Welkom allemaal bij het Soccerstory Writers topic!

    Wat me dus opviel en wat de reden is van dit topic is dat er best veel voetballiefhebbers zijn en niet zoveel 'actieve' stories. Veel beginnen een voetbalverhaal tijdens het EK of WK en maken die dan vaak niet af, terwijl er super goede en originele ideeën bij zitten.

    In dit topic kunnen we elkaar kunnen helpen met schrijven, nieuwtjes uitwisselen en dingen kunnen delen voor inspiratie en natuurlijk kun je hier gewoon komen voor de gezelligheid

    Op deze manier hoop ik dat er weer meer soccerstory's komen en dat ze ook worden afgemaakt!


    • Regels:

    - We houden het gezellig met zijn allen, gaan niet elkaars speler, club of land uitlachen of zwart maken. Ieder heeft zijn eigen favoriet en is daar trots op of fan van.
    - Alles wat niet over het schrijven van soccerstories gaat of het helpen van elkaar kun je HIER! kwijt. Ons eigen praattopic om waarschuwingen van de mods te voorkomen.
    - Willen jullie naamsveranderingen doorgeven aan mij in PB.

    • Wie doen mee:

    Stuttgart
    Sami Khedira ~ Sergio Ramos ~ Cesc Fàbregas ~ Real Madrid ~ PSV ~ Nederland ~ Duitsland ~ Spanje
    FCBayern
    Bastian Schweinsteiger ~ Manuel Neuer ~ Mario Gomez ~ Marco van Ginkel ~ Andres Iniesta ~ FC Bayern München ~ Vitesse ~ FC Barcelona ~ Duitsland
    Nadal
    Cristiano Ronaldo ~ Real Madrid ~ Portugal
    Monticia
    Cristiano Ronaldo ~ Sergio Ramos ~ Raphael Varane ~ Ibrahim Afellay ~ Adam Maher ~ Real Madrid ~ Feyenoord ~ Portugal ~ Spanje ~ Nederland
    Depay
    Ibrahim Afellay ~ Memphis Depay ~ PSV ~ FC Barcelona ~ Spanje
    JeansFlower
    Cesc Fàbregas ~ Gregory van der Wiel ~ AFC Ajax ~ FC Barcelona ~ Nederland ~ Spanje
    Malino
    Cristiano Ronaldo ~ Ibrahim Afellay ~ Adam Maher ~ Real Madrid ~ Spanje ~ Nederland ~ Portugal
    littlesnork
    Viktor Fischer ~ AFC Ajax ~ FC Bayern München
    Hiljemark
    Ruud van Nistelrooy ~ Robin van Persie ~ Ibrahim Afellay ~ PSV ~ Arsenal FC ~ FC Barcelona ~ Nederland
    AdindaSmit
    -
    Fischer
    David Villa ~ Jan Vertonghen ~ Siem de Jong ~ Nicolai Boilesen ~ Viktor Fischer ~ AFC Ajax ~ FC Barcelona ~ Spanje ~ Nederland
    Dumbledore
    Ricardo Kaká ~ Mesut Özil ~ Real Madrid
    EdenHazard
    Dennis Praet ~ Eden Hazard ~ Ibrahim Afellay ~ Jan Vertonghen ~ Oscar ~ RSC Anderlecht ~ Chelsea FC ~ AFC Ajax ~ FC Barcelona ~ België ~ Nederland ~ Spanje ~ Duitsland
    Montez
    Cristiano Ronaldo ~ Sergio Ramos ~ Karim Benzema ~ Raphael Varane ~ Real Madrid ~ Spanje ~ Portugal


    • Story's:

    1| We just can't be together - Cristiano Ronaldo ~ Monticia
    2| I will catch you if you fall - Ibrahim Afellay ~ Maher
    3| All you need is love - Cesc Fabregas ~ Stuttgart
    4| Behind these castle walls - Nicklas Bendtner ~ Stuttgart
    5| Diary of love - Bojan Krkic ~ Stuttgart
    6| The real you - Cesc Fabregas ~ Stuttgart
    7| Be my girl - Mats Hummels FCBayern
    8| I can help you if you want - Lionel Messi FCBayern
    9| Just be who you are - Iker Casillas & Manuel Neuer FCBayern
    10| The misfita - Fernando Torres FCBayern
    11| Voetbal Stand Alones FCBayern
    12| Soccer One Shots Stuttgart
    13| Just a dream - Real Madrid Montez

    • Vorige topics:
    -

    Als je ook op de lijst wil moet je me even een PB'tje sturen met daarin je favoriete speler(s), team(s) en land(en). Tevens kun je ook een PB'tje sturen voor als je je story op de lijst wil!


    (Cover komt)

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 15:58 ]


    ~

    Morgen staat er weer een leuke wedstrijd op de planning ^^
    Ik heb echt zin om (Zoals Izecson al voorstelde) een story te schrijven met meerdere mensen! Lijkt me echt leuk (:


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Hiljemark schreef:
    (...)

    Haha, hij heeft het na de zomerstop wel weer verleerd.

    --

    Voetballen jullie zelf ook? :)


    Momenteel voetbal ik alleen op het schoolplein, ik ben mijn moeder aan het overhalen om me op te geven voor de lokale vereniging VV Scherpenzeel, maar mam vindt het iets voor jongens, en op die vereniging zitten maar 2 meiden trouwens. Op de andere: Valleivogels, (daar is MARCO VAN GINKEL BEGONNEN omg sorry fangirling) heb je hele meidenteams maar daar wil ik helemaal niet heen want die mogen niet voetballen op zondag en dat vind ik een beetje omslachtig.

    @Above: Dat lijkt me echt geweldig, ik ben voorstander.

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 22:53 ]


    Mia San Mia

    Voetbal al vanaf mn 4e (ben nu 21) waarvan 3 jaar bij het Nederlands elftal maar door blessures gedwongen te stoppen op mn 14e.
    Nu sinds 3 jaar weer rustig aan begonnen bij amateur club bij mij in de buurt. Super leuk en sportief dames team met potentie.
    Worden over 2 weken waarschijnlijk ook kampioen haha! (:

    Woesh, Marco van Ginkel :9~
    Je heb dan wel lekker je zondag vrij als je naar Valleivogels gaat. Als je bij de jongens gaat spelen, dan word je technischer en het is gewoon mooier spelen. Ik heb drie jaar in een jongensteam gezeten en ik ben nu alweer bezig aan mijn derde seizoen bij de dames. Laatst trainden we met de heren mee en ik miste gelijk het voetbal dat ik in een jongensteam had. Het spel gaat zoveel sneller, technischer. Ja, herenvoetbal is gewoon mooier. Maar begin eerst maar met trainen en vergeet je scheenbeschermers dan niet :')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Inderdaad wat Hiljemark zegt.
    Door bij de jongens te spelen leer je echt veel meer.
    Heb zelf mn hele jeugd bij de jongens gespeeld en bewust niet gekozen voor een meisjesteam.

    Fischer schreef:
    Voetbal al vanaf mn 4e (ben nu 21) waarvan 3 jaar bij het Nederlands elftal maar door blessures gedwongen te stoppen op mn 14e.
    Nu sinds 3 jaar weer rustig aan begonnen bij amateur club bij mij in de buurt. Super leuk en sportief dames team met potentie.
    Worden over 2 weken waarschijnlijk ook kampioen haha! (:


    Ooh wow! Ik vind het jammer dat het vrouwenvoetbal zo laat in de picture kwam, dan had ik op mijn achtste bijvoorbeeld een heer andere inzet getoond, dan deed ik veel meer achterthuis zoals hooghouden. Ik ben tot heden nog wel trots dat ik een keer tegen de toekomstige spits van het Nederlandse Elftal heb gespeeld, haha :p
    Ik hoop ook over een paar weken kampioen worden, maar we moeten eerst alles inhalen en vooral zaterdag winnen. We hebben afgelopen weekend al gelijk gespeeld tegen ze :(


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hiljemark schreef:
    (...)

    Ooh wow! Ik vind het jammer dat het vrouwenvoetbal zo laat in de picture kwam, dan had ik op mijn achtste bijvoorbeeld een heer andere inzet getoond, dan deed ik veel meer achterthuis zoals hooghouden. Ik ben tot heden nog wel trots dat ik een keer tegen de toekomstige spits van het Nederlandse Elftal heb gespeeld, haha :p
    Ik hoop ook over een paar weken kampioen worden, maar we moeten eerst alles inhalen en vooral zaterdag winnen. We hebben afgelopen weekend al gelijk gespeeld tegen ze :(


    Jaa ik ook! Heb altijd al veel thuis geoefend en na school op het plein en alles maar toch. Misschien had ik dan wel de kans gehad om me in de picture te spelen bij een club als Ajax of PSV haha. Ben nu helaas te oud xD. Ohh succes! Gewoon er voor gaan en er met het hele team voor werken/vechten, dat scheelt enorm veel (:

    Nee ik voetbal zelf niet. Heb ooit wel een poging gedaan, maar dat bleek geen succes.
    Heb wel een jaar of vier gehockeyd, maar hou het nu maar op paardrijden. Daar kan ik geen gevaarlijke botsingen maken met mijn tegenstanders ed.


    I'll do whatever it takes, because I love the adrenaline in my veins

    JeansFlower schreef:
    Nee ik voetbal zelf niet. Heb ooit wel een poging gedaan, maar dat bleek geen succes.
    Heb wel een jaar of vier gehockeyd, maar hou het nu maar op paardrijden. Daar kan ik geen gevaarlijke botsingen maken met mijn tegenstanders ed.


    Haha nou ik weet niet wat gevaarlijker is hoor, voetbal of paardrijden.
    Heb het allebei heel lang gedaan (voetbal nog steeds, paardrijden 12 jaar) en heb met paardrijden meer meegemaakt dan met voetbal xD

    Fischer schreef:
    (...)

    Jaa ik ook! Heb altijd al veel thuis geoefend en na school op het plein en alles maar toch. Misschien had ik dan wel de kans gehad om me in de picture te spelen bij een club als Ajax of PSV haha. Ben nu helaas te oud xD. Ohh succes! Gewoon er voor gaan en er met het hele team voor werken/vechten, dat scheelt enorm veel (:


    Ik had wel bij Utrecht willen spelen en dan via Duitsland, Zweden en Amerika terug naar Nederland, naar PSV, haha :p
    Ja, we gaan er voor, dat zeker. Het is alleen wel jammer dat we twee sleutelspelers missen, maar dan hebben we ook twee goede vervangers. Gelukkig word ik nu niet voorstopper gezet, verdedigen is niet echt mijn ding, dat mn coach het juist uitprobeerde tegen de naaste concurrent vond ik toch wel raar en vooral eng, haha.

    JeansFlower schreef:
    Nee ik voetbal zelf niet. Heb ooit wel een poging gedaan, maar dat bleek geen succes.
    Heb wel een jaar of vier gehockeyd, maar hou het nu maar op paardrijden. Daar kan ik geen gevaarlijke botsingen maken met mijn tegenstanders ed.


    Ik heb liever een gebroken scheenbeen door het voetbal dan getrapt worden door een paard op je schedel.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hahaha dat is wel een hele grote omweg!
    Dat is vervelend indd als je twee sleutelspelers mist, geeft toch altijd een ander gevoel vind ik.
    En dan ook nog op een positie komen te staan waar je, je niet helemaal top voelt..
    Toch zonde! Maar goed het kan nog. Zal voor je duimen (:

    Daar hebben jullie een punt.
    Toch denk ik dat ik persoonlijk veiliger ben op de rug van een paard dan met een hockeystick in mn hand


    I'll do whatever it takes, because I love the adrenaline in my veins

    Hiljemark schreef:
    Woesh, Marco van Ginkel :9~
    Je heb dan wel lekker je zondag vrij als je naar Valleivogels gaat. Als je bij de jongens gaat spelen, dan word je technischer en het is gewoon mooier spelen. Ik heb drie jaar in een jongensteam gezeten en ik ben nu alweer bezig aan mijn derde seizoen bij de dames. Laatst trainden we met de heren mee en ik miste gelijk het voetbal dat ik in een jongensteam had. Het spel gaat zoveel sneller, technischer. Ja, herenvoetbal is gewoon mooier. Maar begin eerst maar met trainen en vergeet je scheenbeschermers dan niet :')


    Marco is leuk he? Hij was laatst (bijna) bij me op school en ik zat laatst naast hem bij de snackbar, en ik zat daar zo van: 'Ben jij het, ben jij het niet?' En zo de hele tijd, dus uiteindelijk maar toegekeken hoe hij een kroket bestelde en 'm opat.
    Maar ja, ik wil dus eigenlijk ook bij VV Scherpenzeel spelen omdat daar eigenlijk alleen maar jongens spelen en omdat ik het goed kan vinden met ze, moet het wel goed gaan komen.


    Mia San Mia

    Fischer schreef:
    Hahaha dat is wel een hele grote omweg!
    Dat is vervelend indd als je twee sleutelspelers mist, geeft toch altijd een ander gevoel vind ik.
    En dan ook nog op een positie komen te staan waar je, je niet helemaal top voelt..
    Toch zonde! Maar goed het kan nog. Zal voor je duimen (:


    Klopt, we hebben nog steeds geen wedstrijd verloren sinds de zomerstop :'D knvb-beker niet meegerekend :b Thanks, ik zal ook voor jou duimen (:

    FCBayern schreef:
    (...)

    Marco is leuk he? Hij was laatst (bijna) bij me op school en ik zat laatst naast hem bij de snackbar, en ik zat daar zo van: 'Ben jij het, ben jij het niet?' En zo de hele tijd, dus uiteindelijk maar toegekeken hoe hij een kroket bestelde en 'm opat.
    Maar ja, ik wil dus eigenlijk ook bij VV Scherpenzeel spelen omdat daar eigenlijk alleen maar jongens spelen en omdat ik het goed kan vinden met ze, moet het wel goed gaan komen.


    Dat had ik met Robin van Persie, toen ik voor een programma naar het Nederlandse Elftal ging. Ik stond daar naast hem en ik durfde niks te zeggen en ik was ook verbaasd dat hij zo lang was.
    Je moet er niet van uit gaan dat je dan gelijk in de basis staat etc. Je zult in het begin bijvoorbeeld de laatste 20 minuutjes spelen. Het is mooi dat je goed met ze om kunt gaan :)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hiljemark schreef:
    (...)

    Dat had ik met Robin van Persie, toen ik voor een programma naar het Nederlandse Elftal ging. Ik stond daar naast hem en ik durfde niks te zeggen en ik was ook verbaasd dat hij zo lang was.
    Je moet er niet van uit gaan dat je dan gelijk in de basis staat etc. Je zult in het begin bijvoorbeeld de laatste 20 minuutjes spelen. Het is mooi dat je goed met ze om kunt gaan :)


    Haha, gaaf! Dat hoeft ook niet, ik praatte laatst met een gozer uit het eerste elftal, en ik werd verliefd op zijn karakter omg, hij was zo lief en hij begon zo gepassioneerd te vertellen over hoe mooi hij het vond om te spelen enz. Ok, eerlijk? Ik ben echt verliefd haha, maar nog iets, dit zijn ze, Gerdo Vlastuin is ook aardig, : http://vvscherpenzeel.nl/senioren/zaterdag/a-selectie.html Ok, haha, niet dat dat voor jullie echt ontzettend interessant is.

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 23:46 ]


    Mia San Mia