• Welkom allemaal bij het Soccerstory Writers topic!

    Wat me dus opviel en wat de reden is van dit topic is dat er best veel voetballiefhebbers zijn en niet zoveel 'actieve' stories. Veel beginnen een voetbalverhaal tijdens het EK of WK en maken die dan vaak niet af, terwijl er super goede en originele ideeën bij zitten.

    In dit topic kunnen we elkaar kunnen helpen met schrijven, nieuwtjes uitwisselen en dingen kunnen delen voor inspiratie en natuurlijk kun je hier gewoon komen voor de gezelligheid

    Op deze manier hoop ik dat er weer meer soccerstory's komen en dat ze ook worden afgemaakt!


    • Regels:

    - We houden het gezellig met zijn allen, gaan niet elkaars speler, club of land uitlachen of zwart maken. Ieder heeft zijn eigen favoriet en is daar trots op of fan van.
    - Alles wat niet over het schrijven van soccerstories gaat of het helpen van elkaar kun je HIER! kwijt. Ons eigen praattopic om waarschuwingen van de mods te voorkomen.
    - Willen jullie naamsveranderingen doorgeven aan mij in PB.

    • Wie doen mee:

    Stuttgart
    Sami Khedira ~ Sergio Ramos ~ Cesc Fàbregas ~ Real Madrid ~ PSV ~ Nederland ~ Duitsland ~ Spanje
    FCBayern
    Bastian Schweinsteiger ~ Manuel Neuer ~ Mario Gomez ~ Marco van Ginkel ~ Andres Iniesta ~ FC Bayern München ~ Vitesse ~ FC Barcelona ~ Duitsland
    Nadal
    Cristiano Ronaldo ~ Real Madrid ~ Portugal
    Monticia
    Cristiano Ronaldo ~ Sergio Ramos ~ Raphael Varane ~ Ibrahim Afellay ~ Adam Maher ~ Real Madrid ~ Feyenoord ~ Portugal ~ Spanje ~ Nederland
    Depay
    Ibrahim Afellay ~ Memphis Depay ~ PSV ~ FC Barcelona ~ Spanje
    JeansFlower
    Cesc Fàbregas ~ Gregory van der Wiel ~ AFC Ajax ~ FC Barcelona ~ Nederland ~ Spanje
    Malino
    Cristiano Ronaldo ~ Ibrahim Afellay ~ Adam Maher ~ Real Madrid ~ Spanje ~ Nederland ~ Portugal
    littlesnork
    Viktor Fischer ~ AFC Ajax ~ FC Bayern München
    Hiljemark
    Ruud van Nistelrooy ~ Robin van Persie ~ Ibrahim Afellay ~ PSV ~ Arsenal FC ~ FC Barcelona ~ Nederland
    AdindaSmit
    -
    Fischer
    David Villa ~ Jan Vertonghen ~ Siem de Jong ~ Nicolai Boilesen ~ Viktor Fischer ~ AFC Ajax ~ FC Barcelona ~ Spanje ~ Nederland
    Dumbledore
    Ricardo Kaká ~ Mesut Özil ~ Real Madrid
    EdenHazard
    Dennis Praet ~ Eden Hazard ~ Ibrahim Afellay ~ Jan Vertonghen ~ Oscar ~ RSC Anderlecht ~ Chelsea FC ~ AFC Ajax ~ FC Barcelona ~ België ~ Nederland ~ Spanje ~ Duitsland
    Montez
    Cristiano Ronaldo ~ Sergio Ramos ~ Karim Benzema ~ Raphael Varane ~ Real Madrid ~ Spanje ~ Portugal


    • Story's:

    1| We just can't be together - Cristiano Ronaldo ~ Monticia
    2| I will catch you if you fall - Ibrahim Afellay ~ Maher
    3| All you need is love - Cesc Fabregas ~ Stuttgart
    4| Behind these castle walls - Nicklas Bendtner ~ Stuttgart
    5| Diary of love - Bojan Krkic ~ Stuttgart
    6| The real you - Cesc Fabregas ~ Stuttgart
    7| Be my girl - Mats Hummels FCBayern
    8| I can help you if you want - Lionel Messi FCBayern
    9| Just be who you are - Iker Casillas & Manuel Neuer FCBayern
    10| The misfita - Fernando Torres FCBayern
    11| Voetbal Stand Alones FCBayern
    12| Soccer One Shots Stuttgart
    13| Just a dream - Real Madrid Montez

    • Vorige topics:
    -

    Als je ook op de lijst wil moet je me even een PB'tje sturen met daarin je favoriete speler(s), team(s) en land(en). Tevens kun je ook een PB'tje sturen voor als je je story op de lijst wil!


    (Cover komt)

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 15:58 ]


    ~

    Ik zit er al een tijdje aan te denken om Hijab met Huntelaar wat aan te passen, te reposten en dan verder te schrijven. Is dit een idee?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Ik zit er al een tijdje aan te denken om Hijab met Huntelaar wat aan te passen, te reposten en dan verder te schrijven. Is dit een idee?


    Moet je even mijn geheugen weer wat opfrissen:$


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Moet je even mijn geheugen weer wat opfrissen:$


    Haha. Het begon zo:
    De vrouw legt heel voorzichtig haar vingertoppen op zijn halsslagader. Met ingehouden adem laat ze erop rusten maar het heeft geen zin. De slagader geeft niets mee. Ongemakkelijk bijt de op haar onderlip en veegt wat grijze plukken haar uit zijn gezicht. Ze heeft geen idee hoe ze zich op dit moment moet voelen, het moment dat haar man is overleden. Ze slaat haar ogen dicht en voelt tegen beter weten in aan zijn pols, wetende dat haar man nooit een polsslag heeft gehad. Ze zat door haar knieën heen en haalt nogmaals een hand door zijn grijze haren. Met enige moeite weet ze er één traan uit te persen. Je moet toch huilen als je echtgenoot is verongelijkt?
    “Mammie?” Een kinderlijk stemmetje schelt door kleine lege ruimte door. Geschrokken kijkt de vrouw om in de donker bruine ogen van haar kleinste kotertje. Ze gunt haar dochter een glimlach en staat moeizaam op. Ondanks haar eenendertig jaar heeft ze de gewrichten van een vijftigjarige, niet op een natuurlijke manier. Ze loopt naar haar dochter toe en pakt haar bij haar kleine handje.
    “Wat is er met babi?” klinkt haar stem dit keer veel angstiger.
    Haar moeder knijpt bemoedelijk in haar handje.
    “Babi is even weg,” zegt haar moeder in de hoop dat het meisje erin trapt. “Net als wij,” gaat ze door. “Wij gaan ook even weg.”
    De ogen van het kleine meisje worden groter. Opgewonden kijkt ze haar moeder aan. Nog nooit is het meisje buiten Kabul geweest. Alleen voor school komt ze buitens huis verder zit ze vast binnen. Zelfs het erf is verboden gebied voor haar. Het meisje staat nog net niet te springen.
    “Waar gaan we heen, Mammie?” vraagt ze met enige onzekerheid in haar stem. De ‘verdwijning’ van haar vader is het meisje allang vergeten. Ze gaat helemaal op in de opwinding van hun tripje.


    Even kort door de bocht: over de Afghaanse Nafeesa, die journaliste in opleiding is en voor haar stage naar het WK in 2014 gaat. Ze weet alleen niets over voetbal en ze haat het allemaal, dan komt ze Klaasje tegen. Hij legt het haar allemaal uit en samen met hem volgt ze de wedstrijden en hij helpt haar met haar projecten. Ondertussen is ze uitgehuwelijkt met haar neef, omdat ze anders niet voor haar zoon kan zorgen. Bla bla bla, ik was nog niet verder dan daar. Als je het zo leest klinkt het heel slecht :'D

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 14:20 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb dat verhaal ook gelezen en ik vond vooral je schrijfstijl erg mooi.
    En ondanks dat je zegt dat het slecht klinkt, vond/vind ik het een leuk verhaal


    I'll do whatever it takes, because I love the adrenaline in my veins

    JeansFlower schreef:
    Ik heb dat verhaal ook gelezen en ik vond vooral je schrijfstijl erg mooi.
    En ondanks dat je zegt dat het slecht klinkt, vond/vind ik het een leuk verhaal


    Hihi, dank je


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Even kort door de bocht: over de Afghaanse Nafeesa, die journaliste in opleiding is en voor haar stage naar het WK in 2014 gaat. Ze weet alleen niets over voetbal en ze haat het allemaal, dan komt ze Klaasje tegen. Hij legt het haar allemaal uit en samen met hem volgt ze de wedstrijden en hij helpt haar met haar projecten. Ondertussen is ze uitgehuwelijkt met haar neef, omdat ze anders niet voor haar zoon kan zorgen. Bla bla bla, ik was nog niet verder dan daar. Als je het zo leest klinkt het heel slecht :'D


    Nu weet ik het weer:) En daar moet je mee door gaan Deem:D Me likes


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Nu weet ik het weer:) En daar moet je mee door gaan Deem:D Me likes


    Haha oké, doe ik dat. Dat andere verhaal heb ik eind mei af dus daarna komt deze ^^


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Goodmorning! Vandaag ben ik 21 geworden En ik zal snel weer wat actiever hier mee bezig, maar heb het gewoon even heel druk met school en stage omdat we tegen de vakantie aanlopen:)

    xx


    ~

    Nadal schreef:
    (...)

    Haha oké, doe ik dat. Dat andere verhaal heb ik eind mei af dus daarna komt deze ^^


    Goedzooo!(flower)


    ~

    Stuttgart schreef:
    Goodmorning! Vandaag ben ik 21 geworden En ik zal snel weer wat actiever hier mee bezig, maar heb het gewoon even heel druk met school en stage omdat we tegen de vakantie aanlopen:)

    xx


    Oehh, nogmaals gefeliciteerd! Ga je btw nog op vakantie?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Stuttgart schreef:
    Goodmorning! Vandaag ben ik 21 geworden En ik zal snel weer wat actiever hier mee bezig, maar heb het gewoon even heel druk met school en stage omdat we tegen de vakantie aanlopen:)

    xx


    Beetje laat, maar nog gefeliciteerd!


    I'll do whatever it takes, because I love the adrenaline in my veins

    heyyy, ik heb toch besloten wel een verhaal over Viktor Fischer te beginnen. Hopelijk willen jullie het allemaaal lezen (:

    hier is de link ; http://www.quizlet.nl/stories/116438/bigger--viktor-fischer/

    Yeah. Ik heb eindelijk weer een hoofdstuk geactiveerd! Motivatie was weg, inspiratie was er nog wel maar niet veel meer. Never Lose Hope

    Ik was Hiljemark btw ;3

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 21:12 ]


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hello! We zijn bezig om een overzicht te maken van alle stories op Q.
    En ik ben beheerder van het voetbal gedeelte.
    Dus wil je dat je story erbij komt, stuur mij dan een pb met een link + beschrijving van je verhaal (:
    De story

    Hee guys,

    Ik ben al een poosje bezig om een verhaal te schrijven.
    Het heet soccergirl en gaat over een meisje, Lesley Ann, dat door Frank bij de selectie van Ajax wordt gehaald om de druk op de jongens wat te verhogen. Ze denken namelijk dat ze alles makkelijk aankunnen en dagen zichzelf amper meer uit.
    Denken jullie dat dat wat is? En hebben jullie nog tips/ideeën oid?


    I'll do whatever it takes, because I love the adrenaline in my veins