• Welkom allemaal bij het Soccerstory Writers topic!

    Wat me dus opviel en wat de reden is van dit topic is dat er best veel voetballiefhebbers zijn en niet zoveel 'actieve' stories. Veel beginnen een voetbalverhaal tijdens het EK of WK en maken die dan vaak niet af, terwijl er super goede en originele ideeën bij zitten.

    In dit topic kunnen we elkaar kunnen helpen met schrijven, nieuwtjes uitwisselen en dingen kunnen delen voor inspiratie en natuurlijk kun je hier gewoon komen voor de gezelligheid

    Op deze manier hoop ik dat er weer meer soccerstory's komen en dat ze ook worden afgemaakt!


    • Regels:

    - We houden het gezellig met zijn allen, gaan niet elkaars speler, club of land uitlachen of zwart maken. Ieder heeft zijn eigen favoriet en is daar trots op of fan van.
    - Alles wat niet over het schrijven van soccerstories gaat of het helpen van elkaar kun je HIER! kwijt. Ons eigen praattopic om waarschuwingen van de mods te voorkomen.
    - Willen jullie naamsveranderingen doorgeven aan mij in PB.

    • Wie doen mee:

    Stuttgart
    Sami Khedira ~ Sergio Ramos ~ Cesc Fàbregas ~ Real Madrid ~ PSV ~ Nederland ~ Duitsland ~ Spanje
    FCBayern
    Bastian Schweinsteiger ~ Manuel Neuer ~ Mario Gomez ~ Marco van Ginkel ~ Andres Iniesta ~ FC Bayern München ~ Vitesse ~ FC Barcelona ~ Duitsland
    Nadal
    Cristiano Ronaldo ~ Real Madrid ~ Portugal
    Monticia
    Cristiano Ronaldo ~ Sergio Ramos ~ Raphael Varane ~ Ibrahim Afellay ~ Adam Maher ~ Real Madrid ~ Feyenoord ~ Portugal ~ Spanje ~ Nederland
    Depay
    Ibrahim Afellay ~ Memphis Depay ~ PSV ~ FC Barcelona ~ Spanje
    JeansFlower
    Cesc Fàbregas ~ Gregory van der Wiel ~ AFC Ajax ~ FC Barcelona ~ Nederland ~ Spanje
    Malino
    Cristiano Ronaldo ~ Ibrahim Afellay ~ Adam Maher ~ Real Madrid ~ Spanje ~ Nederland ~ Portugal
    littlesnork
    Viktor Fischer ~ AFC Ajax ~ FC Bayern München
    Hiljemark
    Ruud van Nistelrooy ~ Robin van Persie ~ Ibrahim Afellay ~ PSV ~ Arsenal FC ~ FC Barcelona ~ Nederland
    AdindaSmit
    -
    Fischer
    David Villa ~ Jan Vertonghen ~ Siem de Jong ~ Nicolai Boilesen ~ Viktor Fischer ~ AFC Ajax ~ FC Barcelona ~ Spanje ~ Nederland
    Dumbledore
    Ricardo Kaká ~ Mesut Özil ~ Real Madrid
    EdenHazard
    Dennis Praet ~ Eden Hazard ~ Ibrahim Afellay ~ Jan Vertonghen ~ Oscar ~ RSC Anderlecht ~ Chelsea FC ~ AFC Ajax ~ FC Barcelona ~ België ~ Nederland ~ Spanje ~ Duitsland
    Montez
    Cristiano Ronaldo ~ Sergio Ramos ~ Karim Benzema ~ Raphael Varane ~ Real Madrid ~ Spanje ~ Portugal


    • Story's:

    1| We just can't be together - Cristiano Ronaldo ~ Monticia
    2| I will catch you if you fall - Ibrahim Afellay ~ Maher
    3| All you need is love - Cesc Fabregas ~ Stuttgart
    4| Behind these castle walls - Nicklas Bendtner ~ Stuttgart
    5| Diary of love - Bojan Krkic ~ Stuttgart
    6| The real you - Cesc Fabregas ~ Stuttgart
    7| Be my girl - Mats Hummels FCBayern
    8| I can help you if you want - Lionel Messi FCBayern
    9| Just be who you are - Iker Casillas & Manuel Neuer FCBayern
    10| The misfita - Fernando Torres FCBayern
    11| Voetbal Stand Alones FCBayern
    12| Soccer One Shots Stuttgart
    13| Just a dream - Real Madrid Montez

    • Vorige topics:
    -

    Als je ook op de lijst wil moet je me even een PB'tje sturen met daarin je favoriete speler(s), team(s) en land(en). Tevens kun je ook een PB'tje sturen voor als je je story op de lijst wil!


    (Cover komt)

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 15:58 ]


    ~

    Ik vind het geen probleem als je alleen de wat bekendere spelers doet hoor ;)
    Ik bedoel, je steekt er al zoveel moeite in. Als iemand een verhaal over een wat onbekendere voetballer wil schrijven, kan diegene toch ook zelf op onderzoek uitgaan? Dan is jouw weblog en wat er eventueel vermeld staat alleen een hulpmiddel ;)


    I'll do whatever it takes, because I love the adrenaline in my veins

    Dumbledore schreef:
    Hallo allemaal,

    ik zit eraan te denken om mijn verhaal Loves afterparty te gaan herschrijven met Mesut Özil. Maar mijn probleem was, dat ik niet echt wist wat ik moest laten gebeuren toen ik het verhaal schreef. Nu hier toch een topic voor is, zou ik willen vragen of jullie misschien tips hebben voor iets dat kan gebeuren. Dit is de samenvatting. (:

    Maxime, ''Max'', is tweeëntwintig als ze voor haar studie in Madrid stage gaat lopen. Ze gaat meehelpen in de boekenwinkel van de vriendin van haar oma en probeert hiermee de Spaanse taal beter onder de knie te krijgen - omdat ze later Spaanse lessen wil gaan geven.
    Als Maxime al even in de winkel van Maria, de vriendin van haar oma, werkt, ontmoet ze de kleindochter van Maria. Lucia is van haar leeftijd, bloedmooi en heeft een goed lopende carrière als model opgebouwd in Madrid. Maxime is ontzettend jaloers op haar en zeker als er ook nog eens bij komt kijken dat de Spaanse schone sinds kort een relatie heeft met voetballer Ronaldo.
    Lucia en Maxime kunnen het goed met elkaar vinden en door Lucia leert Max veel bij over de Spaanse taal. Op een avond gaat Max vol enthousiasme mee uit met Lucia en leert hier zowel Ronaldo als een groot deel van het Real Madrid team kennen.


    Oke, dit verhaal zou ik echt heeeel erg graag willen lezen ;3
    & ik heb geen tips maar ik heb altijd graag voetbal verhalen gelezen, dus ik vind dit zeg maar een heel geslaagd topic :3


    effort never betrays you

    Helleu,

    Ik had even een vraagje. Ik ben bezig geweest met het idee voor die inspiratie website/weblog met daarop van alles over onze voetballers, teams etc. En ook over wags, gossip en allemaal dingen uit de voetbalwereld om dat te gaan gebruiken voor het eventueel schrijven en voor ideeën. Maar ik wil toch wel graag even weten wat jullie daar van vinden. Aangezien er heel veel werk in zit om het op te starten, maar ook om het up to date te houden. Dus het zou zonde zijn als dan niemand het gebruikt en ik er heel veel tijd in steek.

    Duss graag jullie meningen hierover:)

    xx


    ~

    Stuttgart schreef:
    Helleu,

    Ik had even een vraagje. Ik ben bezig geweest met het idee voor die inspiratie website/weblog met daarop van alles over onze voetballers, teams etc. En ook over wags, gossip en allemaal dingen uit de voetbalwereld om dat te gaan gebruiken voor het eventueel schrijven en voor ideeën. Maar ik wil toch wel graag even weten wat jullie daar van vinden. Aangezien er heel veel werk in zit om het op te starten, maar ook om het up to date te houden. Dus het zou zonde zijn als dan niemand het gebruikt en ik er heel veel tijd in steek.

    Duss graag jullie meningen hierover:)

    xx


    Lijkt me leuk! Ik wil je altijd helpen met tips geven of om het up to date te houden (:

    Stuttgart schreef:
    Helleu,

    Ik had even een vraagje. Ik ben bezig geweest met het idee voor die inspiratie website/weblog met daarop van alles over onze voetballers, teams etc. En ook over wags, gossip en allemaal dingen uit de voetbalwereld om dat te gaan gebruiken voor het eventueel schrijven en voor ideeën. Maar ik wil toch wel graag even weten wat jullie daar van vinden. Aangezien er heel veel werk in zit om het op te starten, maar ook om het up to date te houden. Dus het zou zonde zijn als dan niemand het gebruikt en ik er heel veel tijd in steek.

    Duss graag jullie meningen hierover:)

    xx


    Zoals jij al weet, of course is dat leuk!
    Als je nog hulp nodig hebt: Ik ben er!


    Mia San Mia

    Stuttgart schreef:
    Helleu,

    Ik had even een vraagje. Ik ben bezig geweest met het idee voor die inspiratie website/weblog met daarop van alles over onze voetballers, teams etc. En ook over wags, gossip en allemaal dingen uit de voetbalwereld om dat te gaan gebruiken voor het eventueel schrijven en voor ideeën. Maar ik wil toch wel graag even weten wat jullie daar van vinden. Aangezien er heel veel werk in zit om het op te starten, maar ook om het up to date te houden. Dus het zou zonde zijn als dan niemand het gebruikt en ik er heel veel tijd in steek.

    Duss graag jullie meningen hierover:)

    xx


    Het lijkt mij zeer zinvol als ik weer eens wat ga schrijven over de schatjes :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Shit, stiekem wil ik ook wel meedoen nu.. (cat)


    ars moriendi

    Bayern schreef:
    Shit, stiekem wil ik ook wel meedoen nu.. (cat)



    Mee doen aan dit topic?:) Waarom niet? xD Join us Clairos (flower)


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Mee doen aan dit topic?:) Waarom niet? xD Join us Clairos (flower)

    Haha yay! (: Morgen verander ik mijn username wel, denk ik. Ik vind mn user nu teveel op FCBayern lijken, haha! Dus het wordt Ribery of Mandzukic. maar waarschijnlijk ga ik voor die eerste. Zo jammer dat Neuer en Robben al bezet zijn en Schweinsteiger te lang is.


    ars moriendi

    Bayern schreef:
    (...)
    Haha yay! (: Morgen verander ik mijn username wel, denk ik. Ik vind mn user nu teveel op FCBayern lijken, haha! Dus het wordt Ribery of Mandzukic. maar waarschijnlijk ga ik voor die eerste. Zo jammer dat Neuer en Robben al bezet zijn en Schweinsteiger te lang is.


    Zal ik je er dan morgen met je nieuwe username bij zetten? Tevens moet ik je favoriete spelers, teams en landen even weten:) Ik wil soms ook wel een username en dan kan die niet meer terwijl die user niet meer actief is of al meer dan een jaar niet online is geweest. Echt kut is dat en helaas gaan ze daar ook nooit iets aan doen:(


    ~

    Stuttgart schreef:
    Helleu,

    Ik had even een vraagje. Ik ben bezig geweest met het idee voor die inspiratie website/weblog met daarop van alles over onze voetballers, teams etc. En ook over wags, gossip en allemaal dingen uit de voetbalwereld om dat te gaan gebruiken voor het eventueel schrijven en voor ideeën. Maar ik wil toch wel graag even weten wat jullie daar van vinden. Aangezien er heel veel werk in zit om het op te starten, maar ook om het up to date te houden. Dus het zou zonde zijn als dan niemand het gebruikt en ik er heel veel tijd in steek.

    Duss graag jullie meningen hierover:)

    xx


    Lijkt me leuk =)


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ribery schreef:
    Shit, stiekem wil ik ook wel meedoen nu.. (cat)



    Haha Claire. :D


    Mia San Mia

    Oh, Naomi, Rajah is weer Nadal. Sorry meiden, geen voetballer, maar het komt in de buurt :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Oh, Naomi, Rajah is weer Nadal. Sorry meiden, geen voetballer, maar het komt in de buurt :')


    Aaawhhh, Rafa is ook cutee:) Ik zal je naam veranderen:)


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Aaawhhh, Rafa is ook cutee:) Ik zal je naam veranderen:)


    Ooh zeker wel :') Haha, dank je


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."