• Omdat we een waarschuwing kregen over het teveel kletsen en elkaar niet helpen met de stories, heb ik besloten om een kletstopic te maken, om toch ons gezellige geklets over voetbal door te zetten!

    Brand er op los!


    I'll do whatever it takes, because I love the adrenaline in my veins

    Bayern schreef:
    (...)
    Tsja, de media.. Ik ga er maar gewoon vanuit dat Lewa niet komt tot BVB of FCB het tegendeel bewijzen en het zelf bekend maken.


    Dat is meestal ook het betrouwbaarste.

    En over Piqué en Shaki, dat wordt al jaren geroepen. Zolang het nog niet officieel door hen zelf is bevestigd op Shakira's site gaan die rumors voor mij niet op.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    ^ that's true.

    Net gevoetbald, we stonden de eerst helft met 0-3 achter maar hebben teruggeknokt! 3-3! Nu heb ik last van mijn kont en mijn knie maar dat deert de pret niet want we strijden nog steeds mee om het kampioenschap! :'D


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    ^ Ah nice, gefeliciteerd! En succes met je kampioenschap!
    Bij mij begint het weer zo te kriebelen om te gaan hockeyen, zeker nu ik al dit gepraat over kampioenschappen om me heen hoor. Maar dat gaat hem niet worden :P
    Wie heeft er hier allemaal vakantie komende week?


    I'll do whatever it takes, because I love the adrenaline in my veins

    Twee weekjes :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb deze week gewoon tentamens :(
    Valt niet op toch, dat ik mn studie aan het ontwijken bent met Q :P?


    I'll do whatever it takes, because I love the adrenaline in my veins

    He he eindelijk doet Quizlet het weer (:
    Hij doet het zo vaak niet bij mij pff
    Heb wel lekker vakantie deze week! (ook al ga ik bijna elke dag werken haha)

    Oké, daar ging Barça, wat hebben ze ongelooflijk slecht gespeeld!


    I'll do whatever it takes, because I love the adrenaline in my veins

    Jammer voor Barca, maar ik vind het super dat Borussia door is. Ik heb geen favo duitse clubje, want veel clubjes zijn leuk en goed dat ik niet kan kiezen :x

    Hopelijk scoor ik zaterdag, ik sta een half jaar 'droog' als het al niet langer is :(


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik ben zo ontzettend trots op mijn mannen! Dit jaar is de titel voor Bayern.


    ars moriendi

    Ik heb toch liever dat Dortmund wint haha (sorry xD)

    @Hiljemark
    Aahh succes! Ik heb twee weken geleden nog gescoord via een corner haha.

    Bayern schreef:
    Ik ben zo ontzettend trots op mijn mannen! Dit jaar is de titel voor Bayern.



    Haha. Succes Clairtje! Ik gun het je.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Helleu,

    Ik had even een vraagje. Ik ben bezig geweest met het idee voor die inspiratie website/weblog met daarop van alles over onze voetballers, teams etc. En ook over wags, gossip en allemaal dingen uit de voetbalwereld om dat te gaan gebruiken voor het eventueel schrijven en voor ideeën. Maar ik wil toch wel graag even weten wat jullie daar van vinden. Aangezien er heel veel werk in zit om het op te starten, maar ook om het up to date te houden. Dus het zou zonde zijn als dan niemand het gebruikt en ik er heel veel tijd in steek.

    Duss graag jullie meningen hierover:)

    xx


    ~

    Kampioeneeeeeen!! Wat een feest xD
    Met mn damesteam kampioen, Ajax kampioen en RKC hoeft geen nacompetitie te spelen!
    What a wonderful daaaay (:

    Stuttgart schreef:
    Helleu,

    Ik had even een vraagje. Ik ben bezig geweest met het idee voor die inspiratie website/weblog met daarop van alles over onze voetballers, teams etc. En ook over wags, gossip en allemaal dingen uit de voetbalwereld om dat te gaan gebruiken voor het eventueel schrijven en voor ideeën. Maar ik wil toch wel graag even weten wat jullie daar van vinden. Aangezien er heel veel werk in zit om het op te starten, maar ook om het up to date te houden. Dus het zou zonde zijn als dan niemand het gebruikt en ik er heel veel tijd in steek.

    Duss graag jullie meningen hierover:)

    xx


    Ik vind het echt een goed idee en ik snap heel goed dat je bang bent dat al je werk voor niets is.
    Is het niet een idee dat er een aantal mensen aan meewerken om jou te ontlasten?
    Want ik vind het zonde als jij heel je werk erin stopt en iedereen eigenlijk alleen maar profiteert.


    I'll do whatever it takes, because I love the adrenaline in my veins

    Malino schreef:
    Mijn topics! :3


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.