• Omdat we een waarschuwing kregen over het teveel kletsen en elkaar niet helpen met de stories, heb ik besloten om een kletstopic te maken, om toch ons gezellige geklets over voetbal door te zetten!

    Brand er op los!


    I'll do whatever it takes, because I love the adrenaline in my veins

    Ik zal vanavond een goed begin maken met de informatie site/weblog:) Als jullie dan iets hebben wat er eventueel in moet hoor ik dat graag. Verder zou ik het erg leuk vinden als je jullie me er een beetje mee willen helpen:) Zoals de meesten ook al aangeven dat ze dat willen. Ik zal wel even kijken hoe het verder allemaal word en zodra er een beetje vorm is etc laat ik het zien:)

    xx


    ~

    PSV heeft de bekerfinale verloren (huil) Still proud of my boys even they didn't play like the last weeks! <3


    ~

    Stuttgart schreef:
    PSV heeft de bekerfinale verloren (huil) Still proud of my boys even they didn't play like the last weeks! <3


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Stuttgart schreef:
    PSV heeft de bekerfinale verloren (huil) Still proud of my boys even they didn't play like the last weeks! <3

    Oh wauw, die zag ik echt niet aankomen eerlijk gezegd! Jammer! Het zit ze niet mee.


    ars moriendi

    Zit nog steeds in mn PSV-shirtje op de bank haha! Zag echt niet aankomen dat ze gingen verliezen na twee grote winstpartijen tegen AZ!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Stuttgart schreef:
    PSV heeft de bekerfinale verloren (huil) Still proud of my boys even they didn't play like the last weeks! <3


    :'(

    Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar heb gehoord dat de scheidsrechter partijdig was.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Die scheids moet gewoon nooit meer een belangrijke wedstrijd fluiten --' Dit is de zoveelste al die hij gewoon verkloot. Was ook zo met Real - Borussia en paar dagen daarna Ajax - PSV ofzo. Was er ook allemaal kritiek over zijn fluiten --'


    ~

    Ribery schreef:
    (...)
    Oh wauw, die zag ik echt niet aankomen eerlijk gezegd! Jammer! Het zit ze niet mee.


    Ik had het ook niet verwacht hoor:( PSV speelde super goed de afgelopen weken terwijl AZ maar een beetje aanmodderde en zelf in de gevarenzone zat:(


    ~

    Het is wel makkelijk af te katten op de fouten die de scheidsrechters maken. De goede dingen vergeet men al snel. Hetzelfde probleem hebben keepers en spelers ook wel, maar scheidsrechters zullen het nooit goed doen. -Ik spreek nu alsof ik voor AZ ben o.O- Ik heb de wedstrijdsamenvatting een beetje gezien op een nieuws, maar de fout of het een penalty zal zijn, heb ik niet goed kunnen bestuderen omdat het maar eventjes gezien werd.


    @#$%%%^$%$@ Mijn wedstrijd gaat morgen niet door omdat tegenstander alweer te weinig heeft. We winnen nu met MAAR 4-0. Arghhh. Ik mocht dat clubje al niet en nu helemaal niet --'


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hiljemark schreef:
    Het is wel makkelijk af te katten op de fouten die de scheidsrechters maken. De goede dingen vergeet men al snel. Hetzelfde probleem hebben keepers en spelers ook wel, maar scheidsrechters zullen het nooit goed doen. -Ik spreek nu alsof ik voor AZ ben o.O- Ik heb de wedstrijdsamenvatting een beetje gezien op een nieuws, maar de fout of het een penalty zal zijn, heb ik niet goed kunnen bestuderen omdat het maar eventjes gezien werd.


    @#$%%%^$%$@ Mijn wedstrijd gaat morgen niet door omdat tegenstander alweer te weinig heeft. We winnen nu met MAAR 4-0. Arghhh. Ik mocht dat clubje al niet en nu helemaal niet --'


    Il denk dat de tegenpartij het net zo vervelend vindt als dat jij het vindt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Il denk dat de tegenpartij het net zo vervelend vindt als dat jij het vindt.


    Ja, dat klopt. Maar ik hoop dat ze wat meer achter hun oren gaan krabben waarom ze zo vaak te weinig hebben. Desnoods laat je meisjes uit de C's meedoen, die moeten toch vaak 's ochtends.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hiljemark schreef:
    (...)

    Ja, dat klopt. Maar ik hoop dat ze wat meer achter hun oren gaan krabben waarom ze zo vaak te weinig hebben. Desnoods laat je meisjes uit de C's meedoen, die moeten toch vaak 's ochtends.


    Ik heb nooit gevoetbald, maar wel jaren gehandbald en uit ervaring weet ik dat het lastig is om anderen mensen uit een ander team mee te vragen. Ik weet niet welk niveau jij speelt en zij spelen, maar mensen weigeren vaak om met anderen mee te spelen want vaak kennen ze elkaar niet, of zijn ze totaal niet ingespeeld op elkaar. Daarbij is het vakantie en dan kampen veel clubs met te weinig speelsters. Mensen vragen uit een lager team is vaak ook niet helemaal toegestaan, maar ja, het blijft natuurlijk rot.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Ik heb nooit gevoetbald, maar wel jaren gehandbald en uit ervaring weet ik dat het lastig is om anderen mensen uit een ander team mee te vragen. Ik weet niet welk niveau jij speelt en zij spelen, maar mensen weigeren vaak om met anderen mee te spelen want vaak kennen ze elkaar niet, of zijn ze totaal niet ingespeeld op elkaar. Daarbij is het vakantie en dan kampen veel clubs met te weinig speelsters. Mensen vragen uit een lager team is vaak ook niet helemaal toegestaan, maar ja, het blijft natuurlijk rot.


    Laagste klasse, promotiepoule. Ik was 14 toen ik debuteerde in het dameselftal en ik kende ook niemand maar tegen een extra voetbalwedstrijd zei ik geen nee. Ik vind dat je in de vakantie ook bereid moet zijn om genoeg spelers te hebben, volgens de site hebben ze 16 spelers.

    Handbal lijkt me een leuke sport. Heb het nog nooit gedaan, zal het met BSM in 5havo doen, maar heb nooit 5havo gedaan :')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Na dit seizoen stopt een speelster (50) en onze scheidsrechter. We willen ze allebei bedanken. Voor onze teamgenoot hebben we al bedacht om een collage van haar met het damesteam door de jaren heen en haar oude shirt van onze oude tenue. Voor de scheidsrechter weten we nog niks. Hebben jullie enkele ideeën?
    Hopelijk stopt onze leider nog niet xd


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik heb dus een probleem: Ajax. Ik vind Vitesse dus leuk, maar ik begin Ajax steeds leuker te vinden en adfghkl;, is het niet lullig voor Vitese? :'(


    Mia San Mia