• Omdat we een waarschuwing kregen over het teveel kletsen en elkaar niet helpen met de stories, heb ik besloten om een kletstopic te maken, om toch ons gezellige geklets over voetbal door te zetten!

    Brand er op los!


    I'll do whatever it takes, because I love the adrenaline in my veins

    Jaa ik zat boven de harde kern op Oost, vak WW. Ibrahimovic heeft de hele tijd recht voor mijn neus gestaan. Het was echt super om al mijn voetbalhelden op één veld te zien!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    Jaa ik zat boven de harde kern op Oost, vak WW. Ibrahimovic heeft de hele tijd recht voor mijn neus gestaan. Het was echt super om al mijn voetbalhelden op één veld te zien!

    Jaaa, heerlijk sterrenensemble! Jammer dat de Bayernspelers maar 30 minuten hebben mogen spelen (waarschijnlijk ivbm afspraken met München wat ik ook begrijp), maar wat heerlijk om ze eens te zien in het echt. Was wel een beetje maf toen Robben scoorde. Ik was de enige van het vak die opsprong en keihard begon te juichen omdat Arjen nou eenmaal mijn favoriete speler is. Was een beetje een maffe ervaring, maar ach. :'D Wat wil je tussen een vak vol PSV'ers (;


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Jaaa, heerlijk sterrenensemble! Jammer dat de Bayernspelers maar 30 minuten hebben mogen spelen (waarschijnlijk ivbm afspraken met München wat ik ook begrijp), maar wat heerlijk om ze eens te zien in het echt. Was wel een beetje maf toen Robben scoorde. Ik was de enige van het vak die opsprong en keihard begon te juichen omdat Arjen nou eenmaal mijn favoriete speler is. Was een beetje een maffe ervaring, maar ach. :'D Wat wil je tussen een vak vol PSV'ers (;


    Beter een half uur dan geen minuut, denk ik dan :') Haha, in mijn vak klapte iedereen voor hem. Mede doordat ie ook een PSV'er is. Maar natuurlijk ook omdat deze wedstrijd voor de plezier van de spelers was en uiteraard Van Bommel's afscheid. Maar ik denk dat als Ibrahim Afellay mee had gedaan en ook scoorde, dat ik ook zo'n ervaring gehad zal hebben.

    Ik vond het met Gomes ook net zo geweldig eh :D Dan ben ik een PSV'er en geniet ik er natuurlijk meer van dan een 'neutrale' dat er een publiekslievelings terug is in het prachtige Philips Stadion (:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Madiba schreef:
    (...)

    Beter een half uur dan geen minuut, denk ik dan :') Haha, in mijn vak klapte iedereen voor hem. Mede doordat ie ook een PSV'er is. Maar natuurlijk ook omdat deze wedstrijd voor de plezier van de spelers was en uiteraard Van Bommel's afscheid. Maar ik denk dat als Ibrahim Afellay mee had gedaan en ook scoorde, dat ik ook zo'n ervaring gehad zal hebben.

    Ik vond het met Gomes ook net zo geweldig eh :D Dan ben ik een PSV'er en geniet ik er natuurlijk meer van dan een 'neutrale' dat er een publiekslievelings terug is in het prachtige Philips Stadion (:

    Daarom vond ik het al zo raar. Arjen is zelf een tijd lang in dienst geweest van PSV, dus ik dacht, dat hele vak gaat met me mee. Noop. :')
    En ja, Gomes was duidelijk aanwezig :'D Had je ook meegekregen dat hij constant vanuit de dugout handtekeningen stond uit te delen aan fans tijdens de wedstrijd? Op een gegeven moment stond dat halve pad vol en kwam de security die mensen weghalen. Vijf minuten later stond hij er zelf weer met zo'n megasmile, wachtend op de volgende fans. :'D Held.


    ars moriendi

    Mijn topics _O_

    Ik ben nogsteeds trots dat Ajax de schaal heeft gewonnen en ik baal heel erg dat David Villa weg is bij Barcelona, maar ik denk (en hoop) dat hij wel meer aan de bak komt bij Atlético. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Zo, ik kruip ook onder mn steen vandaan.
    Ik vind het trouwens wel heel leuk dat Bojan nu voor een seizoen bij Ajax speelt (:
    En ook ik baal dat Villa weg is bij Barca, ik heb persoonlijk ook echt een schijthekel aan Neymar, geen idee waar die vandaan komt, maar ik heb gewoon niets met die vent x'D


    I'll do whatever it takes, because I love the adrenaline in my veins

    JeansFlower schreef:
    Zo, ik kruip ook onder mn steen vandaan.
    Ik vind het trouwens wel heel leuk dat Bojan nu voor een seizoen bij Ajax speelt (:
    En ook ik baal dat Villa weg is bij Barca, ik heb persoonlijk ook echt een schijthekel aan Neymar, geen idee waar die vandaan komt, maar ik heb gewoon niets met die vent x'D

    jaaa dat van Bojan vind ik ook leuk (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ribery schreef:
    (...)
    Daarom vond ik het al zo raar. Arjen is zelf een tijd lang in dienst geweest van PSV, dus ik dacht, dat hele vak gaat met me mee. Noop. :')
    En ja, Gomes was duidelijk aanwezig :'D Had je ook meegekregen dat hij constant vanuit de dugout handtekeningen stond uit te delen aan fans tijdens de wedstrijd? Op een gegeven moment stond dat halve pad vol en kwam de security die mensen weghalen. Vijf minuten later stond hij er zelf weer met zo'n megasmile, wachtend op de volgende fans. :'D Held.


    Hmm, nee, niet meegekregen. Wel dat heel stadion natuurlijk zong toen ie aan het warmlopen was. Wel jammer dat ik daar niet in de buurt zat, mijn broertje is een groot fan van hem.

    Vanavond begint de eredivisie weer :D Kan niet wachten om zelf ook weer te gaan voetballen met mn team :)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Wat ik me nou nog steeds afvraag he, wat er met Afellay gaat gebeuren.
    Ik bedoel, het lijkt me voor hem ook niet fijn om bij Barca te blijven met al die moordende concurrentie en daarnaast heeft ie best wel eens een blessure...
    Ik gun die jongen echt een geweldige voetbalcarriere, maar ik ben bang voor hem dat hij daarvoor lekker naar een andere club moet.
    (Barca wil toch ook van hem af? Of heb ik dat verkeerd begrepen?)


    I'll do whatever it takes, because I love the adrenaline in my veins

    JeansFlower schreef:
    Wat ik me nou nog steeds afvraag he, wat er met Afellay gaat gebeuren.
    Ik bedoel, het lijkt me voor hem ook niet fijn om bij Barca te blijven met al die moordende concurrentie en daarnaast heeft ie best wel eens een blessure...
    Ik gun die jongen echt een geweldige voetbalcarriere, maar ik ben bang voor hem dat hij daarvoor lekker naar een andere club moet.
    (Barca wil toch ook van hem af? Of heb ik dat verkeerd begrepen?)


    Ik denk dat ie in Barca blijft. Het is ook een koppige man die zijn jongensdroom achterna volgt. Ik hoop dat ibi wel zo realistisch denkt dat als ie na zijn blessure niet te spelen komt, dat ie in de winterstop naar een andere club gaat.
    Barca wil niet zozeer van hem af maar hebben eigenlijk geen plaats voor hem door alle concurrentie. Ben benieuwd.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Vanavond PSV-Ac Milaan. Eerste rij voor de televisie.
    Ik weet echt niet wie er gaat winnen, ze zijn allebei zo goed.

    Net bij de voorbeschouwing van studio sport; Arjen Robben mag zijn titel 'De Man van Glas' aan een andere bekende vleugelspeler afstaan. Wist gelijk dat het om Afellay gaat. Hij word donderdag geopereerd aan een chronische dijbeenblessure :(


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Dat Barca gisteren van Ajax heeft gewonnen, was enorm te verwachten.
    Toch vind ik dat de jongens ongelooflijk goed gespeeld hebben en dat Vermeer een aantal goede reddingen heeft gedaan!
    Ik stond er wel even van te kijken dat Boilessen links voor stond, maar ik begreep later dat dat was om Alves uit te schakelen.


    I'll do whatever it takes, because I love the adrenaline in my veins

    Ik ga even leven in deze topic brengen! Vanavond Twente - Ajax, ben benieuwd wat het word. Ik hoop zelf op een gelijkspel. Alleen maar gunstiger voor PSV waar ik morgen heen ga. Fc Groningen - PSV <3

    Net in de beker 2-2 gespeeld, gescoord en na penalty's verloren (waar ik een penalty heb gemist).

    Wat verwachten jullie van deze speelronde? Mag ook een andere competitie zijn :)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Twente - Ajax, zullen we daar maar niet meer over beginnen :P
    Persoonlijk vind ik dat Ajax gisteren tegen Celtic zwaar onder de maat heeft gepresteerd.
    Ik irriteerde me ook zwaar aan het feit dat Fisher blijkbaar geen corners meer kon nemen en het toch keer op keer ging doen.
    Het doelpunt van Schöne was wel ongelooflijk mooi!
    Bij de nabespreking hadden ze het erover dat Ajax vorig jaar een winst heeft gedraaid van 18 miljoen. Wat mij betreft hadden ze daar wel wat 'oudere' spelers voor aan mogen trekken die het team een beetje aan kunnen sturen. Ik vind het niet werken dat ze elk seizoen opnieuw beginnen met zo'n jong team en dan toch de CL willen spelen, waarin ze alles verliezen, omdat hun spelers niet genoeg ervaring hebben.


    I'll do whatever it takes, because I love the adrenaline in my veins

    Ajax speelde gisteren echt niet slecht, ze missen alleen iemand die scoort en daar gaat het fout. Daarbij heeft Ajax ook zo'n beetje bij elke Europese wedstrijd pech, maar goed. Fischer zijn corners waren inderdaad niet om aan te zien (niet dat ik geweldig goed ben maar mijn corners zijn toch echt beter haha) en dat oudere spelers vind ik wel meevallen. Neem Poulsen bijvoorbeeld. Die is er om aan te sturen en het team te leiden (en De Jong natuurlijk) maar bakt er zelf ook vrij weinig van, ondanks al zijn ervaring. Ze hadden gewoon zo'n Maher of Van Ginkel moeten halen. Hopen dat ze in de winter wel een aantal goede spelers aantrekken. Wat ik ook heel jammer vind. In Nederland spelen veel jonge talenten bij de grote clubs. Daar leren en leren ze en als ze dan eindelijk een goed niveau hebben bereikt, komen de clubs uit het buitenland aanzetten en zijn we ze weer kwijt. En dan begint het weer opnieuw, dus echt hele goede en ervaren spelers zul je in Nederland denk niet zo snel aantreffen.