• Omdat we een waarschuwing kregen over het teveel kletsen en elkaar niet helpen met de stories, heb ik besloten om een kletstopic te maken, om toch ons gezellige geklets over voetbal door te zetten!

    Brand er op los!


    I'll do whatever it takes, because I love the adrenaline in my veins

    FCBayern schreef:
    Ik heb dus een probleem: Ajax. Ik vind Vitesse dus leuk, maar ik begin Ajax steeds leuker te vinden en adfghkl;, is het niet lullig voor Vitese? :'(

    Hahaha x'D Sorry, moest hier toch een beetje om lachen. Het klinkt alsof je op het punt staat vreemd te gaan met iemand, haha.
    Ik kan het mezelf eigenlijk niet voorstellen. Het Nederlands Elftal en FC Bayern München zullen altijd, hoe dan ook mijn onvoorwaardelijke support hebben. Ik ben achter die teams gaan staan, en daar blijf ik achter. Maarehm.. gewoon doen wat je leuk vind? ^^'


    ars moriendi

    Goodmorning! Vandaag ben ik 21 geworden(flower) En ik zal snel weer wat actiever hier mee bezig, maar heb het gewoon even heel druk met school en stage omdat we tegen de vakantie aanlopen:)

    xx


    ~

    Stuttgart schreef:
    Goodmorning! Vandaag ben ik 21 geworden(flower) En ik zal snel weer wat actiever hier mee bezig, maar heb het gewoon even heel druk met school en stage omdat we tegen de vakantie aanlopen:)

    xx


    Happy Birthdaaay! (:

    Nog gefeliciteerd Stuttgart :D

    Hmm, ik ben een cadeau aan het bedenken voor mijn teamgenoot die na dit seizoen afscheid neemt, ze heeft vandaag haar laatste thuiswedstrijd gespeeld. ik zat te denken aan foto's op zo'n zwart-witte bal te plakken, op het zwarte gedeelte. Of op voetbalschoenen zoals dit. Het probleem is met de bal, hoe krijg je die foto's er goed op. Hetzelfde is met de voetbalschoen. En foto's als foto's of gewoon uitgeprint zeg maar.
    En wat vinden jullie van deze idee? Ze heeft de dames bij mijn club 30 jaar geleden opgericht. Voor bijna elke 10 seizoenen, 1 kant, zeg maar.
    Haha, ik weet niet waarom ik dit hier neer zet en niet in de dames-app, maar wat vinden jullie ervan? :p
    Ideeën zijn ook toegestaan :p


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Bayern is kampioen. Was ergens wel te verwachten ;P


    El Diablo.

    Ribery schreef:
    (...)
    Hahaha x'D Sorry, moest hier toch een beetje om lachen. Het klinkt alsof je op het punt staat vreemd te gaan met iemand, haha.
    Ik kan het mezelf eigenlijk niet voorstellen. Het Nederlands Elftal en FC Bayern München zullen altijd, hoe dan ook mijn onvoorwaardelijke support hebben. Ik ben achter die teams gaan staan, en daar blijf ik achter. Maarehm.. gewoon doen wat je leuk vind? ^^'


    Nou ja dat gevoel had ik dus ook hoor.


    Mia San Mia

    Hey guys, ik heb toch besloten een Viktor Fischer verhaaal te beginnen dus ik hoop dat jullie het allemaal willen lezen ;D

    hier is de link ; http://www.quizlet.nl/stories/116438/bigger--viktor-fischer/

    FCBayern schreef:
    (...)

    Nou ja dat gevoel had ik dus ook hoor.

    Dus? What's it gonna be? :'O


    ars moriendi

    Sorry dat ik momenteel hier zo weinig mee doe en die info site nog niet klaar is, maar we zitten aan het einde van het schooljaar dus ik heb het echt ontzettend druk. Ook de stage moet worden afgerond en alles en sinds 3 weken heb ik weer een paardje waar ik eigenlijk de meeste overige vrije tijd aan besteed:$

    So I hope you don't mind!

    xx


    ~

    PADAMMMMMM....... Ik heb het voor elkaar! Ma zei dat ze het gezeur zat is en dat ik volgend seizoen waarschijnlijk wel op voetbal mag!


    Mia San Mia

    ^^ Yeah! Welke positie denk je te hebben/krijgen?

    Ik ben benieuwd waar Afellay heen gaat. Als hij zegt dat ie bij Barca blijft, vind ik het best. Maarja, of hij dan ook wekelijks speelt is een tweede. Waarom luistert hij gewoon niet naar mij en gaat ie naar Arsenal? :(


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    FCBayern schreef:
    PADAMMMMMM....... Ik heb het voor elkaar! Ma zei dat ze het gezeur zat is en dat ik volgend seizoen waarschijnlijk wel op voetbal mag!


    Super!! (:

    Madiba schreef:
    ^^ Yeah! Welke positie denk je te hebben/krijgen?

    Ik ben benieuwd waar Afellay heen gaat. Als hij zegt dat ie bij Barca blijft, vind ik het best. Maarja, of hij dan ook wekelijks speelt is een tweede. Waarom luistert hij gewoon niet naar mij en gaat ie naar Arsenal? :(


    Aangezien er bij deze vereniging nu nog maar 1 meisje speel (de andere twee zijn gestopt) waarschijnlijk voorstopper of ergens in de verdediging. Tenminste, ik denk dat het zoiets gaat worden.


    Mia San Mia

    Afscheidswedstrijd van Mark van Bommel was prachtig gisteren <3 Ik had echt een prachtige plek ^^ en daar waar de spelers met de auto aankwamen, kon ik Gregory van der Wiel bijna aanraken (: maar met al die politieagenten in de buurt, deed ik geen poging.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Madiba schreef:
    Afscheidswedstrijd van Mark van Bommel was prachtig gisteren <3 Ik had echt een prachtige plek ^^ en daar waar de spelers met de auto aankwamen, kon ik Gregory van der Wiel bijna aanraken (: maar met al die politieagenten in de buurt, deed ik geen poging.

    Jaaa, mooi was het he? Ik zat vlakbij de dugout, dus heb Ribs, Müller en Holgie constant van heel dichtbij kunnen zien. Het was echt een cadeautje dat Holger Badstuber er uiteindelijk toch was ondanks zijn blessure. En wat een sfeer, he? Prachtig afscheid voor een geweldige voetballer!


    ars moriendi