• Hey Leute!
    Misschien hebben jullie het al wel een beetje gezien.
    Maar meneer heeft zijn tandjes laten corrigeren, heeft een nieuwe piercing in z'n wenkbrauw én heeft zijn haartjes laten knippen.
    En ook broer Tom had ineens geen petje meer op.
    What's up with you, guys!?
    Dit zijn de links naar de betreffende foto's;
    http://s208.photobucket.com/albums/bb101/tokiohotelamerica/00THA/2008/10_October/16_MTVLA_Mexico/sorted_ya/79185c6f.jpg
    http://www.postimage.org/image.php?v=gx1fbf2S
    http://thdutchstreetteam.hyves.nl/forum/2414939/Bn6H/Nieuw_kapsel_voor_Bill/
    Ik vindt het op zich allemaal wel leuk, maar 't is wel even wennen.
    Tenminste, dat vindt ik.
    What do you guys think about all this?
    xx :Y)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Dat van Gustav had ik al wel een beetje door.
    Maar zo érg nog niet.. ><
    Hmm, ik vindt het wel een beetje vaag allemaal worden.
    Maarja, 't is niet mijn leven. ^^

    neeh .. maar ik hoop dat alles terug goedkomt tussen hen . Desnoods door ffe op vakantie te gaan, zondr elkaar :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    (...)
    neeh .. maar ik hoop dat alles terug goedkomt tussen hen . Desnoods door ffe op vakantie te gaan, zondr elkaar :)


    Eigelijk zouden Tom en Bill dan ook eens zonder elkaar moeten. Ik denk dat het tussen hun nu ook wat slechter gaat, zo lijkt het wel. o-o Of dat ligt aan mij...


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    vies maker

    (...)

    Eigelijk zouden Tom en Bill dan ook eens zonder elkaar moeten. Ik denk dat het tussen hun nu ook wat slechter gaat, zo lijkt het wel. o-o Of dat ligt aan mij...

    Ligt niet aan jou :)
    ik denk er net zo over ..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik denk dat tommies lieve hersentjes effe wat zuurstof nodig hadden xD


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Gustav is ook echt een familiemens en hij mist gewoon zijn zus enzo, maar ik denk dat als ze allemaal even een maandje thuis zijn dat ze echt opknappen... denk niet dat hij stopt:S


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    werd wel ee tijd dat ie zn haartjes ging knippen!!! ze werden te lang!!

    en n tandjes stonden te scheef

    en zn piersing werd saaaaaai

    en tommi.... ja tom is tom en...hij doet achtelijke dingen zoals ineenkeer rare kerstmutsen opdoen xD


    nene geintje ze zien der leuk uit


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Gustav is ook echt een familiemens en hij mist gewoon zijn zus enzo, maar ik denk dat als ze allemaal even een maandje thuis zijn dat ze echt opknappen... denk niet dat hij stopt:S

    Ik geloof niet dat Gustav stopt. Ze zyn *volgns my* te goede vrienden daarvoor.. geloof ik :)
    Hoewel ... sinds dat ze de hele tyd in Amerika zyn *niets tegen Amerika* dat het gemindert is :S


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California