• Live While We're Young | One Direction



    Voor alle off-topic en out-of-character van het verhaal.

    x


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Coockies schreef:
    Echt ik wil dat zooo graag <33 I am dying... Hahah. Mijn vriendinnen willen allemaal gewoon in Nederland blijven, op een na, die wil naar Amerika. Dus ik ga in mijn eentje op verkenningstoch waarschijnlijk. Hahah. Maar eerst nog 2 jaar havo en dan nog 2 jaar VWO.... Nog 4 jaar om veel geld te verdienen voor Engeland. Moet eigenlijk zo'n spaarpotje apart houden...


    Weet je ook waar in Amerika?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    God je maakt me aan het twijfelen Blog.. I wanna be an Actor so maybe I go to Hollywood


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Kom je uit Canada/ Amerika? Gaaf! Hahah, ik wil hier zo snel mogelijk weg. Misschien mede omdat het hier niet zo goed met me gaat en ik een nieuwe start wil maken met nieuwe vrienden. Niet dat het heel slecht met me gaat, maar gewoon wat diepte puntjes dit jaar.

    Echt ik wil zo graag naar London, het is echt mijn droom stad! Helaas ook heel duur ):


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Blog schreef:
    (...)

    Weet je ook waar in Amerika?


    Ja, zij wil naar LA. Ze leeft een beetje in de LA Dream. Hahaha. Ze wilt iets met fashion gaan doen (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik wil ook actrice worden, maar ik ga het er niet op gokken. Ik vind acteren heel leuk, maar als ik een opleiding zou moeten zoeken, ga ik voor de journalistiek of psychologie. Het lijkt me geweldig om iets te doen, zoals van de vorst ziet sterren of iets in die richting. Dus wel journalistiek richting de media kant met glamour en alles. Dat lijkt me echt geweldig. En als ik die opleiding dan heb gedaan in Engeland, kan ik ook buitenlandse sterren heel makkelijk interviewen (:

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 23:35 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kom dit plaatje net tegen :


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Hahha maar die bus aan de rechterkant lijkt wel een Nederlandse bus ...


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ja, ik ben half Amerikaans. Ik heb tot mijn achtste in New York, East Harlem gewoond en dus zou ik daar graag verder met mijn opleiding willen gaan. Nu zit ik al op een speciale toneelschool, en daar zijn ze wat beter.

    Los Angeles? Aha, daar woont mijn nicht. Echt heel mooi daar, als ze daar heen kan dan gaat het allemaal van zelf. In Amerika kan je -je dromen waarmaken, zeggen ze (:

    Journalistiek? Slim! Een goede keuze, echt een goede keuze. Ik zelf volg op dit moment vooral toneel en choreografie. Als het niet lukt in Amerika, wil ik graag naar Ierland om daar choreografie te doen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Het is toch echt London <33 Die bussen zijn echt geweldig, veel kleurrijker dan die lelijke groene hierzo haha


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik reageer morgen weer. Ik heb verschrikkelijke hoofdpijn en reageren via mijn telefoon gaat dan niet al te best.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Veel sterkte! Hopelijk gaat het morgen beter, en een paracetamol doet wonderen ^^.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dankjewel! Hopelijk ook, want moet morgen nog genoeg dan, maar ik ga inderdaad maar eens de kasten plunderen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    -

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 10:30 ]

    Mens, laat dat kind. Als zij graag wilt reageren, zeg dan rustig dat je niet altijd kan reageren.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Blog schreef:
    Mens, laat dat kind. Als zij graag wilt reageren, zeg dan rustig dat je niet altijd kan reageren.


    Al verwijderd.