• Live While We're Young | One Direction



    Voor alle off-topic en out-of-character van het verhaal.

    x


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    @Zaynieboy, ik snap dat je enthousiast bent, maar Harry of Blake heeft nog geen kans gekregen om op Elizabeth te reageren en Jim is al naar de winkel gegaan... Het gaat een beetje snel en als jij heel veel blijft posten vergeleken andere klopt het echt niet meer. Soms is geduldig zijn heel lastig, weet ik. Maar probeer dan afleiding te zoeken en te wachten tot ze reageren. Snap je?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ja ik snap het! En ja ik heb Jim zelf maar naar die winkel gestuurd anders kwam er toch niks van XD


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Halloooo c;

    Hellow


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Heey x


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    hoiii

    Alles goed met jullie ? x


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    ZaynieBoy schreef:
    Alles goed met jullie ? x


    Ja hoor, wat doen jullie?

    ja goed, en vervelen

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 16:32 ]

    Mooi! pff ik ben een K3 iets aant maken ik weet niet waarom maar ik moet toch iets doen xd


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    k3 iets?

    Ja... Een cd met allemaal liedjes die mijn nichtje leuk vind.. is voor haar verjaardag


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Aw, lief! Ik ben op dit moment voor de achttiende keer De Kleine Zeemeermin aan het kijken met twee van mijn zusjes. Ze willen het alleen maar zien omdat ze niks van de taal snappen. Die twee sporen echt niet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Brook dat is pas kei schattig ! :D Hahah waarom snappen ze de taal niet ? Of heb je een andere taal gekozen dan Nederlands ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Al mijn zusjes en broertjes kunnen alleen Engels, een andere opvoeding dan ik. Vanwege dat we over ongeveer een jaar of twee weer verhuizen naar Amerika, hebben mijn moeder en vader gekozen voor geen Nederlands. De oudste heeft op school dan ook een speciale begeleider.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."